Jump to content

E46 problema.


Stefan331

Recommended Posts

Buna ziua ! Am si eu un E46 320D de cand am luat-o am observat ca fluiera ceva la motor, am tot intrebat peste tot si raspunsul a fost " Turbina ". Am pus-o pe tester si nu mi-a dat nimic pe tester doar debitmetru ca nu functioneaza in parametri normali... Am scos mufa de la debitmetru si am mers putin fara mufa aceea, am obervat ca este " MOARTA " abea ce trage... Deci debitmetru fuctioneaza... Am descoperit o problema care duce la turbina. Cand ii dau " talpa " de pe loc ea are un lag de 2-3 sec pana trage bine... dupa acele 2-3 sec isi ea avant bun. Nu stiu ce poate sa aiba, am intrebat peste tot si mi-a zis ca este turbina ca fluiera si daca o duc intr-o 1000 de turatii tot fluiera... Poate ma ajutati voi ce poate sa aiba ... Ea nu da gram de fum, atat negru atat alb... nu mananca pic de ulei, motorul merge perfect... Edited by Stefan331
Link to comment
Share on other sites

Cand suiera turbima nu da eroare pe tester

Nu toate problemele masinii sunt aratate pe tester. Ba chiar destul de putine

 

Reconditioneaza sau schimba turbina pana nu e prea tarziu.

 

Se poate motorul sa nu traga din cauza turbinei.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand suiera turbima nu da eroare pe tester

Nu toate problemele masinii sunt aratate pe tester. Ba chiar destul de putine

 

Reconditioneaza sau schimba turbina pana nu e prea tarziu.

 

Se poate motorul sa nu traga din cauza turbinei.

 

Din cate stiam cand se duce turbina usor usor incepe sa dea cu fum negru/alb... si ca nu mai trage de la 2500-3000....

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiam cand se duce turbina usor usor incepe sa dea cu fum negru/alb... si ca nu mai trage de la 2500-3000....

 

Nu este adevarat.

Cand suiera turbina practic axul turbinei in loc sa pluteasca pe pelicula de ulei ajunge usor usor sub influienta aerului sa atinga peretii laterali (aici vorbim de microni ai milimetrului..) si de aici suieratul. Atingand peretii in timp ce se roteste... elicea incepe sa isi piarda din balansul din constructie pentru ca atinge peretele lateral. si de aici nu mai exista punct de intoarcere..

 

Fum negru sau mai ales fum alb este datorat altor lucruri, si din nou prea putin de aflat printr-o simpla diagnoza.

 

Uita diagnoza in privinta turbinei uzate! Nu poate fi vazuta nicaieri.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu la fosta masina dupa ce am "spart" fagurele catalizatorului m-am ales cu un suierat mai pronuntat la rece si un suierat mai slab la cald. Mentionez ca turbo era nou , nu reconditionat si tot suiera.

Si inca merge si acum dupa 3 ani la fostul proprietar.

Eu cred ca asa din auzite sau spuse e imposibil sa diagnostichezi o turbina "dusa".

Verifica-i jocul axului cu mana si asa iti poti face o idee.

Daca nu desfa-o si vezi cum e geometria+palele axului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.