Jump to content

Intrebari E46 325i SMG


nedelcuts

Recommended Posts

Buna, am si eu intrebari in legatura cu 325i-ul meu, nu am mai avut benzinar si nu stiu cum e cu consumabilele.Masina are 68000km, acuma am adus-o si i-am schimbat uleiul si toate filtrele, ulei 0W40 LL-04 BMW, filtre MANN

 

La cati km este recomandat sa schimb bujiile???

Ce este BremsflĂźssigkeitul si cand se schimba, imi apare in bord??o fi lichid de frane

Cand se schimba KĂźhlmittelul??daca este lichidul de racire...

 

Imi vor afisa toate in bord?

Daca mai stiti de alte consumabile, va rog sa imi scrieti.

Benzina Carrera 95 si Carrera100 sunt ok??(sunt din CJ)

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ce este BremsflĂźssigkeitul si cand se schimba, imi apare in bord??o fi lichid de frane Cand se schimba KĂźhlmittelul??daca este lichidul de racire...
Confirm traducerile de mai sus [bremse=frane, KĂźhl=rece]; din pacate nu-ti pot da detalii despre consumabile fiindca eu nu am (inca) BMW dar vreau sa-mi iau unul, 320i sau 325i. Te rog daca nu-i prea mare efortul, sa ne dai niste impresii despre cum ti se pare masina: tinuta de drum, suspensii, directie, motor.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Bujiile se schimba la 90.000km, lichidul de frana se schimba la 2 ani, iar cel de racire la 4 ani.

Despre combustibil, eu pun de la Petrom 99+, care mi se pare putin mai zgomotos decat Carrera 100, dar nu neaparat in sensul rau; in plus, mi se pare ca nu se justifica banii in plus pe litru in cazul Carrera 100. Oricum, e pacat sa pui combustibil cu cifra octanica 95, pentru ca e mai responsive cu 98-100.

Poate stii, dar in caz ca nu, poti sa resetezi adaptarea pedalei de acceleratie (sorry de traducerea asta in romana); pui contactul (in pozitia in care se aprind martorii din bord), astepti 10 secunde, apoi revii in pozitia "complet off" (ca atunci cand bagi cheia prima oara) si astepti iar 10 secunde pana sa pornesti (se aude un mic tacanit la sfarsit) si gata, o sa vezi ca e mai responsive pedala. Nu ai putere mai mare, doar ca raspunde pedala mai bine. Problema e ca daca mergi in trafic o vreme trebuie iar resetat pentru ca se ajusteaza in functie de cum conduci (cat apesi pedala); oricum, dupa cateva zile de mers in trafic fara sa mergi sportiv si apoi un reset, se simte diferenta.

Drive safe.

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de raspunsuri, si faza cu pedala o sa o incerc, masina oricum scoate multe sunete si cand o deschid de la cheie sau cand schimb vitezele, e de la pompa electronica ce actioneaza ambreiajul uscat.

 

M-a indus in eroare cineva de la Auto Transilvania cand mi-a spus sa schimb bujiile la 60000km(cel de la vanzari piese), apoi am gasit pe forum k e recomandat la 100000km, acum ca e la 90000km:).Pana la urma o sa le schimb cand am bani.

 

Referitor la masina, eu mi-am dorit un benzinar in 6 cilindrii cu cat mai putini km si cu ceva dotari.Asadar am avut de ales intre 320i cu motor de 2200cmc si 325i cu motor de 2500cmc, pentru 300cmc am zis sa fie 325i, consumul este cam la fel la amandoua, intretinerea e mai scumpa un pic decat la 320i. Pana acuma am avut un 318d de 144cp si eram obisnuit cu un cuplu mai mare si cu cutia manuala.Asadar nu am simtit nu stiu ce la 325i, aici nefiind o turbina care de la 1800de turatii sa ma bage brusc in scaun, masina merge foarte lin si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc si sa o simt cu adevarat.Sta mult mai bine pe drum, are suspensia sport din fabrica, iar cutia SMG mi se pare foarte potrivita pt serpentine, schimbi foarte usor dintr-o treapta intr-alta, te ajuta mult in viraje, demaraje, practic schimba in locul tau, mai repede decat ai schimba tu.Per total sunt foarte multumit de masina, ma intereseaza sa o intretin cat mai bine.

Daca mai aveti sfaturi sau ``trickuri`` va rog sa imi mai scrieti.

 

referitor la faza cu pedala de acceleratie, am simtit-o uneori k raspundea mai puternic decat altadata.O sa incerc resetarea.In general nu conduc sportiv, nu fortez masina.

 

Inca o intrebare, imi va aparea in bord cand trebuie sa schimb lichidul de frane si de racire???

Edited by nedelcuts
Link to comment
Share on other sites

Bujiiile se schimba la 50.000km, adica la prima revizie. Pentru schimbarea lichidului de frana o sa-ti apara in bord un ceas...cam dupa doi ani ...cum spunea si pope.

 

 

Mersi mult de raspunsuri, si faza cu pedala o sa o incerc, masina oricum scoate multe sunete si cand o deschid de la cheie sau cand schimb vitezele, e de la pompa electronica ce actioneaza ambreiajul uscat.

 

M-a indus in eroare cineva de la Auto Transilvania cand mi-a spus sa schimb bujiile la 60000km(cel de la vanzari piese), apoi am gasit pe forum k e recomandat la 100000km, acum ca e la 90000km:).Pana la urma o sa le schimb cand am bani.

 

Referitor la masina, eu mi-am dorit un benzinar in 6 cilindrii cu cat mai putini km si cu ceva dotari.Asadar am avut de ales intre 320i cu motor de 2200cmc si 325i cu motor de 2500cmc, pentru 300cmc am zis sa fie 325i, consumul este cam la fel la amandoua, intretinerea e mai scumpa un pic decat la 320i. Pana acuma am avut un 318d de 144cp si eram obisnuit cu un cuplu mai mare si cu cutia manuala.Asadar nu am simtit nu stiu ce la 325i, aici nefiind o turbina care de la 1800de turatii sa ma bage brusc in scaun, masina merge foarte lin si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc si sa o simt cu adevarat.Sta mult mai bine pe drum, are suspensia sport din fabrica, iar cutia SMG mi se pare foarte potrivita pt serpentine, schimbi foarte usor dintr-o treapta intr-alta, te ajuta mult in viraje, demaraje, practic schimba in locul tau, mai repede decat ai schimba tu.Per total sunt foarte multumit de masina, ma intereseaza sa o intretin cat mai bine.

Daca mai aveti sfaturi sau ``trickuri`` va rog sa imi mai scrieti.

 

referitor la faza cu pedala de acceleratie, am simtit-o uneori k raspundea mai puternic decat altadata.O sa incerc resetarea.In general nu conduc sportiv, nu fortez masina.

 

Inca o intrebare, imi va aparea in bord cand trebuie sa schimb lichidul de frane si de racire???

248956[/snapback]

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

salut.

eu am un 330d. crezi ca ne putem intalnii week-endul asta sa ma duci la o tura cu 325-ul tau sa vad care e diferenta?

248972[/snapback]

 

salut, ne putem intalni.idul meu de mess e ``nedelcuts``, lasa-mi un offline sau un pm pls cu nr tau de tel si ne intelegem.Oricum, nu ii voi da forja la masina:D

 

Stiti cumva cum se zice la bujii in germana???am nr de tel de la neamtul a cui a fost si sa il intreb.Mersi

Edited by nedelcuts
Link to comment
Share on other sites

asadar, am mai citit in cartea tehnica si am mai tradus. Bujiile se numesc ZĂźndkerzen.

 

Sunt 3 tipuri de inspectii aprox din 25 in 25mii de km:

 

Olwechsel

Inspektion I

Inspektion II

 

Bujiile se schimba la Inspektion II, adica intre 50mii si 80mii km, depinde kum au avut loc celelalte inspectii.

 

Lichid de racire si de frane se schimba la Inspektion I la fiecare 4 ani cel de racire si la fiecare 2 ani cel de frana.

 

La masina mea se pare k trebuie sa ii schimb bujiile cat de repede k nu a avut inca Inspektion II, doar i-am schimbat uleiul la cineva, de asemenea a implinit 4 ani, probabil trebuie si lichidul de racire schimbat, iar in toamna cel de frane, ultima Inspektion I a avut loc in oct2005, masina e din martie2003.

 

Daca gresesc ceva, va rog corectati-ma.

Link to comment
Share on other sites

Model Year

91 and Older // 92 - 98(including 99 E36) // 99 & newer (except 99 E36) Service Intervals

 

 

7,500 miles 10,000 miles 15,000 miles Oil Service

15,000 miles 20,000 miles 30,000 miles Inspection I

22,500 miles 30,000 miles 45,000 miles Oil Service

30,000 miles 40,000 miles 60,000 miles Inspection II

37,500 miles 50,000 miles 75,000 miles Oil Service

45,000 miles 60,000 miles 90,000 miles Inspection I

52,500 miles 70,000 miles 105,000 miles Oil Service

60,000 miles 80,000 miles 120,000 miles Inspection II

67,500 miles 90,000 miles 135,000 miles Oil Service

75,000 miles 100,000 miles 150,000 miles Inspection I

82,500 miles 110,000 miles 165,000 miles Oil Service

90,000 miles 120,000 miles 180,000 miles Inspection II

97,500 miles 130,000 miles 195,000 miles Oil Service

105,000 miles 140,000 miles 210,000 miles Inspection I

112,500 miles 150,000 miles 225,000 miles Oil Service

120,000 miles 160,000 miles 240,000 miles Inspection II

127,500 miles 170,000 miles 255,000 miles Oil Service

135,000 miles 180,000 miles 270,000 miles Inspection I

142,500 miles 190,000 miles 285,000 miles Oil Service

150,000 miles 200,000 miles 300,000 miles Inspection II

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.