Jump to content

Consiliere achizitie E90


bogdandrei

Recommended Posts

Salut! Sunt nou pe forum.

 

Doresc sa achizitionez un BMW Seria 3, E90, motor 2.0, diesel, cu cel putin 140cp.

Stiu ca exista cele doua tipuri de motor: N47 si M47. Cat de mult se merita achizitionare unui Facelift(N47)? Cum va descurcati cu distributia in spate? Merita sa platesti(poate 1000e) in plus pt un an mai nou?

 

Am observat ca in Germania pretul unui E90 din 2008-2009(dotat) e undeva la 6000-6500 euro.

Link to comment
Share on other sites

Cu 6000 euro "in Germania" la un e90 lci dotat din 2009 probabil iei una cu 500 mii de km sau cine stie ce probleme. Ma indoiesc ca in acest buget iei o masina intreaga si "cu dotari".

ADica ma rog, cu dotari eu consider macar un xenon, navigatie ( ca arata bordul mai frumos), ceva scaune sport..Dar toata lumea vrea trapa, pachete m, etc in bani cat mai putini. Cam putin probabil.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari, ieri mi-a ajuns si mie masina, un E91 din 2008, 318D,230k, carte service la zi, dotari de bun simt parerea mea, navi mica, xenon, incalzire in scaune. Masina a fost adusa de un coleg din DE, are si roti de iarna complete. Acu depinde ce cauti, eu unul venind de pe Astra G de 1.4, 143 de cai mi se par arhisuficienti. Modelul nu este LCI, chiar daca si eu ma uitam dupa el. Din ce am observat LCI-ul in banii mei (5300) are peste 300k km, deci nu am dorit. Depinde ce vrei, dar cu rabdare gasesti.
Link to comment
Share on other sites

E bine sa cauti in afara, dezavantaj ar fi ca nu stiu cum le verifici la aia, probabil la reprezentanta... si daca incepi sa le verifici la achizitie pe cele din anunturile din Romania (recomandat sa faci asta), o sa ai parte de surprize (trait pe pielea mea) :blink:

 

merita sa cauti un non-LCI cu N47, distributia e cca 690e

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sunt si eu interesat de un E90, insa variantele pe benzina 320i/318i (din ce am vazut motoarele sunt ambele de aceeasi capacitate). Care ar fi lucrurile la care ar trebui sa fiu atent la cumpararea unei masini de genul? Si cam la ce m-as putea astepta - in materia de ani, km rulati, etc - la un buget de cca 7000-7500 eu cu masina in tara?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Drumul, actele, motorina plus schimbarea distributiei in tara te mai costa 2000euro. nu stiu ce facelift gasesti in 6500 euro si cu dotari?

E musai sa schimbi distributia?

 

Tu imi aduci aminte de un baiat caruia i-am vandut fosta masina - i-am dat-o cu distributia proaspat schimbata in reprezentanta, cu factura, garantie la lucrare, insa chiar si asa omul a fost Toma-necredinciosul, si-a schimbat-o el din nou la un service in spatele blocului si dupa cateva luni i s-a rupt cureaua si a ramas cu motorul in piuneze.

 

Nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare, iar din Germania o aduci si o ai gata inmatriculata cu ~500 Euro.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.