Jump to content

Intrebare Bmw E90 2011 318d automat


andreigtc

Recommended Posts

Salutare, de circa 1 luna si jumatate sunt posesorul unui bmw 318d automat din anul 2011. Fiind prima mea masina cu cutie automata, nu am stiut exact cum ar trebui sa se comporte o astfel de cutie. In prima faza, cand am testat masina schimba impecabil, sensibile smucituri erau prezente doar cand cutia era in DS.

 

Am cumparat masina, am primit cele doua chei, am folosit-o pe cealalta nu pe cea pe care o folosea proprietarul (arata mai bine cealalta :)) ), iar masina a inceput cumva sa nu mai schimbe la fel, tinand turatiile mai sus, avand mici smucituri in treptele 2-3, 3-4. Am resetat adaptarile, am mers circa 1500-2000 de km, iar masina a inceput sa schimbe impecabil, de asemenea mi-a scazut considerabil si consumul in oras, masina ajungand rapida in treapta a 4 a unde ofera consumuri mai bune.

 

Zilele trecute un prieten mi-a spus ceva de genul ca bmwurile se adapteaza in functie de stilul fiecaruia de condus (fapt comun, stiut de mine, prezent la mai multe masini), iar acele adaptari sunt individuale pe fiecare cheie( fieare sofer cu cheia lui). Fiind putin sceptic in privinta celor spuse, ieri am plecat la drum folosind cheia cealalta, iar smuciturile erau din nou prezente, am schimbat din nou cheia, din nou masina schimba bine.

 

Sa fie doar o coincidenta?

 

PS. Masina are 160 de mii de km, uleiul este cel original, am fost la bavaria, cel de acolo mi-a spus ca parerile sunt impartite in privinta schimbului de ulei din cutia automata, asa ca am asteptat sa mai strang pareri (mi-a spus ca stie masini cu 350 de mii de km cu uleiul din cutia automata original, si masini cu 140 de mii si cutia stricata, raspunsul fiind unul nu foarte clar).

 

 

Astept pareri si va multumesc pentru timpul acordat citirii.

Edited by andreigtc
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Asta cu invatatul cutiei functie de stilul de mers am mai citit-o si eu, si tind sa cred ca e asa, din cate am vazut la a mea...

Cheia din cate stiu inregistreaza setari simple (setari clima etc), ma indoiesc ca ar inregistra setari de cutie... "smuciturile" pe Sport cred ca sunt normale, probabil le traiesti cand franezi brusc la viteza marisoara

 

Eu cand am cumparat masina am bagat-o direct in service si implicit am facut revizie si la cutia automata (+altele)... masina avand peste 300k km, am zis sa nu ma risc chiar daca schimba impecabil.

Asta cu revizia cutiei functie de kilometri e la fel ca si la distributia pe N47, sunt lanturi rupte la masini cu 100.000km (fara simptome de lant slabit) si masini cu 300.000km la care nu s-a schimbat niciodata... tare mi-e ca e in functie de noroc.

Fiind vorba de masina SH, am decis sa nu ma risc..

 

Sa o folosesti sanatos masina si fara probleme

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspuns, chiar nu stiu ce sa fac cu uleiul din cutie. De asemenea, in cazul in care-l schimb. Sa-l schimb complet(inclusiv uleiul din convertizor) sau doar ce curge dupa inlaturarea baiei de ulei?

Schimba doar ce curge! In nici un caz nu schimba cu pompa flush sau cu metode romanesti de a iti porni masina completand cu ulei!!!

 

Eventual poti face de doua ori operatiunea asta. Imi spunea cineva de la reprezentanta ca bmw recomanda sa faci mai multe schimburi la intervale scurte.

Link to comment
Share on other sites

Ok, aveti vreo recomandare unde as putea sa-l schimb? Ca piese ma gandesc sa merg pe zf (ulei + filtru)

Cauta ZF Faur. Sunt chiar service acreditat ZF in curte la Faur, pe la 1 Decembe - Republica

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Revenind, dupa ce am sunat la cei de la Proleasing Ploiesti (reprezentanta bmw) si m-au lamurit cu schimbul de ulei. Am decis, la sugestia lor sa schimb fara metoda pompei flush.

 

Am doua variante:

 

Kata Technix- 1090 ron cu ulei ravenol si filtru original zf

ZF Faur - nu stiu pretul, cu ulei original si filtru original zf.

 

De asemenea, m-am gandit, poate voi vorbi cu cei de la Kata Technix sa aduc eu ulei original ZF.

 

Voi ce parere aveti despre uleiurile Ravenol? A mai pus cineva un astfel de ulei in cutie?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

 

De asemenea, m-am gandit, poate voi vorbi cu cei de la Kata Technix sa aduc eu ulei original ZF.

 

Voi ce parere aveti despre uleiurile Ravenol? A mai pus cineva un astfel de ulei in cutie?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Eu am schimbat la ei cu ulei si filtru original, aprox. 1370 ron

Daca vii cu produsele tale nu cred ca mai beneficiezi de aceeasi garantie

Din ce am inteles, Ravenol e un ulei destul de bun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.