Jump to content

E91 320D putere redusa 0-100km/h test


Recommended Posts

Acele videoclipuri de pe youtube sunt informative, nu poti stii sigur ca nu este masina in panta, la fel si ce spunem noi aici, insa nu aveam de ce sa mint, am facut pe 2 drumuri dus-intors acelasi timp si anume mai putin decat cel declarat, cine vrea sa creada bine, cine nu iarasi bine, dar nu invocati partea cu "producatorul are dreptate"
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai producatorul are dreptate cel putin cu minimul care se poate scoate cu o masina. De regula producatorul minte in defavoarea performantelor nu invers. E logica de clasa a 3 a, dar daca voi considerati ca aveti niste masini care sunt mai performante decat le declara Bmw in urma a sute de masuratori efectuate de piloti profesionisti, atunci asta e, fericirea sa fie cu voi. :)))

 

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca nu sunt, daca le punem pe dyno o sa vedem cum nu au puterea declarata, cu cat e puterea declarata mai mare cu atat este mai mult in minus la masurare. Da, e logica de clasa a 3-a ca producatorul spune mai mult in favoarea lui decat are real, insa in cazul de fata spune un timp mai mare decat cel declarat, cine stie sub ce forma este testata masina respectiva, ei poate aleg timpul cel mai mare de 0-100 sau cel mediu si nu cel mai mic.
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca nu sunt, daca le punem pe dyno o sa vedem cum nu au puterea declarata, cu cat e puterea declarata mai mare cu atat este mai mult in minus la masurare. Da, e logica de clasa a 3-a ca producatorul spune mai mult in favoarea lui decat are real, insa in cazul de fata spune un timp mai mare decat cel declarat, cine stie sub ce forma este testata masina respectiva, ei poate aleg timpul cel mai mare de 0-100 sau cel mediu si nu cel mai mic.

 

Si viteza maxima o alege producatorul pe cea maxima cea mai mica sau pe cea maxima medie? :)))))

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu te-am luat la misto asa ca abtine-te, timpul de la 0-100 este influentat de multe variabile, faci 100 de teste, poate sa difere de 100 ori 0.0000, viteza maxima pe un drum drept nu are atatea variabile cand calci blana acceleratia atat timp cat din soft este limitata.

 

Daca cu jante pe 17 ajungi la 228 km/h , cu jante de 19 tot la 228 km/h vei ajunge, dar mai greu.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

De regula producatorul minte in defavoarea performantelor nu invers. E logica de clasa a 3 a

Adica masina are 100cai si producatorul spune ca are 90, sau cum? Unde ar fi logica aici?

 

daca le punem pe dyno o sa vedem cum nu au puterea declarata, cu cat e puterea declarata mai mare cu atat este mai mult in minus la masurare. Da, e logica de clasa a 3-a ca producatorul spune mai mult in favoarea lui decat are real

 

Declarat producator: 197CP/390Nm, scos pe Dyno: 196.1CP/401Nm. Valori in limitele de eroare ale dyno-ului.

 

viteza maxima pe un drum drept nu are atatea variabile cand calci blana acceleratia atat timp cat din soft este limitata.

Din soft sunt limitate alea cu puteri mari, care chiar pot sa sara de 250km/h, nu .20d-uri sau 1.2-uri :)

Link to comment
Share on other sites

Adica masina are 100cai si producatorul spune ca are 90, sau cum? Unde ar fi logica aici?

 

Adica masina face 0-100 in 10 secunde real si producatorul zice ca face in 9.8. E greu de priceput?

 

Adica masina are 100cai si producatorul spune ca are 90, sau cum? Unde ar fi logica aici?

 

Adica masina face 0-100 in 10 secunde real si producatorul zice ca face in 9.8. E greu de priceput?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 masini pe dyno.

 

E60 520d 163cp 340 NM (power reduction)= real 157 cp 330 NM 200.000 km fara nici-o problema, 157cp a iesit cu DPF anulat

F10 520d 184cp= real 168 cp 350 NM 250.000 fara nici-o problema, 168 cu dpf anulat

X5 F15 381 cp= real 320 cp 650 NM 120.000 km fara nici-o problema

 

nu vorbesc de sutele sau miile de bmw-uri care nu scot puterea reala, vorbesc de aceste 3 masini cu care am fost la Bucuresti sa facem soft pe dyno.

 

Lym, adica producatorul in cazul de fata la ce spun eu este ca scoate de ex 10 secunde si ea scoate 9.8 real (asta nu concepe cavaliere), dar cand spune ca scoate 184cp ea de fapt scoate 168cp, in acest caz el nu concepe ca producatorul sa-si de-a singur un timp mai mare decat scoate real desi testat asa se intampla, as vrea sa stiu si eu de ce, sub ce forma ajunga el la valoarea declarata de 0-100.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Cu ce il ajuta pe colegu toate discutile si parerile astea nefondate ?

 

Nu ajuta deloc, mai ales niste ineptii.

Adica el sustine ca desi Bmw minte si masinile au cai mai putini decat real, este fix pe dos la acceleratie, acolo masinile obtinand timpi mai buni decat ce declara Bmw cu acei cai umflati. Noaptea mintii.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este off-topic, am plecat de la 0-100 colegului care este mare => o problema la masina si multi au simtit nevoie sa ma contrazica fara sa testeze anumite observatii despre 0-100 care le-am facut.

 

Exact asa este, sustinut prin testare, daca nu testam si nu era asa nu mai faceam observatia respectiva, dar incurci apele, am spus ca toti producatorii fac acest lucru, nu doar BMW, insa din ce am vazut doar la BMW ies mai putini cai decat cei declarati, la grupul VAG se intampla ca stock sa aiba mai multi cp decat are declarat, un lucru logic din punct de vedere tehnic, insa la bmw doar mai putini cai.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De regula producatorul minte in defavoarea performantelor nu invers.

Adica masina face 0-100 in 10 secunde real si producatorul zice ca face in 9.8. E greu de priceput?

Urmeaza propria-ti logica si vezi unde ajungi :)

 

@WIN - pai tu expui drept exemplu masini cu DPF off, care stim f bine ce presupune, anume resoftare la nea' Gelu in parcare, ca e ieftineanu' + toate cu sute de mii de km (probabil din aia REALI), dar te credem pe cuvant ca sunt fara "nici-o" problema, la fel cum credem rezultatele, fara nicio fisa de dyno in fata. Face sens :)

 

Ai un exemplu de masina asa cum a scos-o fabrica, pusa pe dyno? Daca nu, vezi ca ti-am dat eu mai sus, iti atasez si graficul daca vrei.

Edited by LYM
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alex.

 

Cred ca nu esti normal daca ma contrazici la asa ceva:), nu va inteleg cand va bagati intr-un subiect in care habar nu aveti, da exista masini care pe dyno scot mai multi cati decat cei declarati, o masina cu 140cp poate avea 137 cp sau 143 cp, acest lucru se intampla de multe ori la grupul VAG, vorbeste cu orice tuner cu dyno sau fara dyno, adreseaza o intrebare in bransa si vezi ce ti se spune, nu exista un model de masina cu acelasi motor unde toate sa aiba cp declarat, da poate 80% din ele au puterea declarata, insa 10% pot sa aiba mai mult si 10% mai putin,la bmw 90% au mai putin si 10% au puterea declarata.

 

E ilogic daca traiesti in lumea ta.

 

Lym

Am fisa dyno cu masina inainte de soft si dupa soft la fiecare masina (completechip), o masina cu dpf anulat (mai bine spus downpipe) trebuie sa scoata automat mai multa putere decat stock, ai mai invatat ceva, la mine in loc sa fie acolo puterea sau mai sus, este mai jos, foarte jos (cum a spus si Dragos). Softurile care le-am spus mai sus nu s-au facut in parcare la Nea Gelu, ci la CompleteChip pe dyno.

Exemplu de fabrica fara modificari este X5 F15 cu 120.000 km 320 cp pe dyno cu 650 NM de la 381 cp si 750 NM declarati si nu, nu are nici-o problema masina.

 

 

cristianroinca o data, ia-te de mana cu Alex, daca nu ai pus macar o intrebare, nu inteleg de ce ma contrazici, cand habar nu ai cu ce se mananca o resoftare.

 

Crysis, mersi, E60 este al meu. Masina ta cati km are?

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Crysis, mersi, E60 este al meu. Masina ta cati km are?

 

237000 DFP ON. Dar daca o pun pe dyno si scoate cu 20 de cai mai putin, n-am sa dau vina pe BMW. Nu te oftica asa tare, si a mea e tot cazan, dar n-o folosesc ca etalon in teste. :popcorn:

 

PS: cauta pe youtube teste dyno cu BMW-uri stock. Exista diferente de cativa cai, normale pentru orice dyno test as zice.

Edited by Crysis21
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si ineptiile continua...win, unde naiba ai vazut o masina cu 100cp declarati de producator, care sa scoata pe dyno mai multi cai?!??!?!?!E ilogic in plm.

 

Exista multe motoare de la grupul VAG care scot mai mult pe dyno decat in carte. Exemplu: 1.2 tsi 105 cai de foarte multe ori scoate 110-115 cai. 2.0 tdi 110 cai chiar astazi a fost pus pe dyno de un prieten si a scos 124 cai. Pe ACELASI dyno majoritatea Bmw-urilor cu 2.0 diesel de 177/184/190 cai scot in jur de 165 cai. Au fost puse pe dyno atat masini cu 10k km cat si masini cu 300k km.

Cautati pe internet sa vedeti urmatoarele cazuri

-motoarele diesel de 177/184/190 cai de la Bmw din ultimii 10 ani scot putere cu 10-15 cai mai mica decat cea declarata

-1.2 tsi de 105cai de la grupul VAG scoate de obicei cu 10 cai mai mult

-Mustang-ul 2.3 ecoboost de 309 respectiv 317 cai, multe cazuri in care s-au obtinut 260-280 cai

 

Daca vorbiti la Completechip, TCM tuning sau alte firme care se ocupa de tuning o sa va confirme ce am spus mai sus. Puteti gasi informatiile astea in multe locuri. Au pus zeci de masini pe dyno si la anumite motoare aproape devine o regula diferenta in plus sau in minus de putere obtinuta.

Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Crysis am inteles, puteai sa o pui si la 5 km in bord pe dyno ca era la fel de posibil sa scoata si cu 30 cp mai putin,multi cred ca dau vina pe vechimea masinii, insa nu stiu ca se resofteaza masini in garantie la 10k-50k km unde ies praf pe dyno comparativ cu valoarea declarata, ce mai spui atunci la masini de 200k-300k unde ies mai multi cp pe dyno decat valoarea declarata? Daca masina nu are probleme, nu isi pun amprenta km atat de mult pe puterea masinii, de fapt spre deloc.

 

Si apropo, nu e vorba de ofticat, vroiam sa vad ce km ai la masina de imi spui de cazane de 200k, pe langa aceste masini de 200k, ti-am aruncat si un F15 cu 120k stock care a iesit foarte praf pe dyno sau si ala e tot cazan?

 

Cauta tu la noi in Romania la orice tuner sa vezi, doar intra pe pagina de completechip pe farcebook si uita-te cat au masinile stock, completechip si powertech consider ca sunt cei mai ok pe bmw-uri din Romania.

Pe acelasi dyno, bmw-urile ies in minus in 90% din cazuri, iar vag-urile scot puterea stock (nu cont km),altele depasesc puterea stock. Singurul 5.0D (3000 cm3) de 381cp mi-a spus Dragos ca i-a iesit cel mai mult real 360 sau 365cp, restul undeva la 340-350cp.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.