Jump to content

E91 320D putere redusa 0-100km/h test


Recommended Posts

Cand te uiti la specificatiile tehnice care ti le ofera orice producator vezi scurt: 0-100 km/h 10 sec, 130 cp, si noi ca orice om suntem curiosi si luam cateva masini, dam 4-5-6 ture si vedem 9.5, 9.6, 9.7, 9.5 pe acelasi drum dus-intors si ne da o medie de 9.6, la fel punem masina pe dyno, pe acelasi dyno punem 3 bmw-uri, 3 vw si 3 toyota, la vw si toyota sunt 5-10-15 cp in plus, la bmw sunt 5-10-15cp in minus, ce concluzie tragi? ca este dyno de vina?

Daca nu as avea carnet si nu as fi testat cu cateva masini aceasta teorie de 0-100 declarati si real as mai zice, poate intervin niste factori si nu facem noi bine testul, dar ce faci unde diferenta declarata si cea reala este de 2-3 secunde?

 

Edit: si eu sunt foarte curios sa vad sub ce circumstante se alege timpul declarat de 0-100 cat si puterea declarata a masinii respective, chiar as vrea sa vad, asa poate as intelege unele lucruri "ilogice" cum spun unii.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alex.

 

Cred ca nu esti normal daca ma contrazici la asa ceva:), nu va inteleg cand va bagati intr-un subiect in care habar nu aveti, da exista masini care pe dyno scot mai multi cati decat cei declarati, o masina cu 140cp poate avea 137 cp sau 143 cp,

E ilogic daca traiesti in lumea ta.

 

 

 

cristianroinca o data, ia-te de mana cu Alex, daca nu ai pus macar o intrebare, nu inteleg de ce ma contrazici, cand habar nu ai cu ce se mananca o resoftare.

 

[/b]

 

Normal la cap nu esti tu.....si iti explic si de ce. eu nu am afirmat ca o masina are fix 177cp pt ca asa spune producatorul...ok, poate avea 170 sau 180 cp...dar de la +- 3cp la a afirma ca scoti cu o sec mai putin la 0-100km/h, inseamna ca ai in cap cenusa...ca sa scoti o sec mai putin, nu iti ajung "decat" aia 4 cp in plus....ai inteles ideea? daca nu, iti desenez.

 

Inca o data, nu vorbesc doar de bmw-uri, vorbesc de orice masina.

nu mai scrie cu "bold", oricum rar te faci inteles...bine, si gramatica e de vina, de cele mai multe ori...te-ai prins?

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Te-am urmarit, cand vezi ca spui niste prostii, o dai pe partea cealalta.

Nu are nici-o legatura discutia ca o masina stock poate avea mai multi cp cu discutia ca o masina scoate real 0-100 mai putin decat declarat,vorba aia, malone ce le faci? cum le bagi? cu pumnul? Nu e vorba ca o masina stock scoate timp mai bun pentru ca are cai mai multi decat declarati:))...e vorba ca orice masina isi bate timpul declarat, daca sunt incertitudini si intervine treaba cu "aia de la bmw fac teste supreme", ce mai spui (ma repet) cand o masina stock isi bate timpul cu 2-3 secunde?? Poate atunci cand se fac testele sunt 4 oameni in masina cu bagaje...nu stiu zic si eu, este o idee si atunci as intelege.

 

Alex "

Si ineptiile continua...win, unde naiba ai vazut o masina cu 100cp declarati de producator, care sa scoata pe dyno mai multi cai?!??!?!?!

E ilogic in plm. "

Asa e, nu ai spus!

 

Nu

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1

Te-am urmarit, cand vezi ca spui niste prostii, o dai pe partea cealalta.

Nu are nici-o legatura discutia ca o masina stock poate avea mai multi cp cu discutia ca o masina scoate real 0-100 mai putin decat declarat,vorba aia, malone ce le faci? cum le bagi? cu pumnul? Nu e vorba ca o masina stock scoate timp mai bun pentru ca are cai mai multi decat declarati:))...e vorba ca orice masina isi bate timpul declarat, daca sunt incertitudini si intervine treaba cu "aia de la bmw fac teste supreme", ce mai spui (ma repet) cand o masina stock isi bate timpul cu 2-3 secunde?? Poate atunci cand se fac testele sunt 4 oameni in masina cu bagaje...nu stiu zic si eu, este o idee si atunci as intelege.

 

Asa e, nu ai spus!

 

Nu

 

Cum sa scoata neica 2 3 secunde mai putin?:))) pe sfertul de mila, diferenta de 0.1 secunde se traduce in vreo 4 metri distanta. Si voi sustineti niste chestii absolut ridicole.

Producatorul face testele de 0-100 cu 5 persoane in masina? :))) Aia fac testele cu PILOT ( adica nu Dorei de Romania care se cred mega experti in sofat), cu g tech.. Absolut ridicol.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim de 2 lucruri diferite:

 

1.Puterea reala trecuta de producator oficial este de multe ori destul de diferita in cazul tuturor masinilor fata de puterea actuala

 

2.Timpul 0-100 trecut oficial de producator este mai mare in cazul tuturor masinilor fata de cat scot ele

 

2 subiecte diferite, nu prea intelegi vad, singura asemanare dintre cele 2 subiecte este ca producatorul in ambele cazuri da informatii eronate sau cel putin ni se par eronate pentru ca nu intelegem sub ce forma sunt date acele cifre.

 

cavaliere, doar nu ai crezut ca vorbesc serios cand am spus ca testele se fac cu 4 oameni in masina cu bagaje?

 

 

Vezi ca nu vorbim de masini cu 500cp la sfertul de mila. Ti-a aratat colegul mai sus un logan mai sus care scoate cu 2 secunde mai putin, ce altceva mai vrei?

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

VEzi ca sfertul de mila inseamna acelasi lucru si pentru o masina de 100 de cai si pentru una de 300.

Tu sustii in continuare o ineptie totala, "toate masinile obtin timp mai mic decat declara fabricantul", ceea ce este fix pe dos, adica timpul declarat de fabricant este cel mai optimist timp posibil obtinut de niste PILOTI PROFESIONISTI.

MErgeti la o liniuta organizata legal si vedeti acolo ce timp scoateti cu masuratori profi, apoi reveniti pe forum cu aceste revelatii aiuristice.

 

 

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La Dragos am resoftat si eu fosta masina e90.Au iesit 155 cai din 163 cu soft 194 cai.Am vazut 10-15 masini in calculatorul lui cu motorizarea mea 2.0 si absolut toate scoteau sub 163 cai,aprox 153-160 cai.Eu cred ca e normal asa sa scoata, sunt pierderi prin transmisie de 10% aprox.La audi si volkswagen cred ca au mai multi cai decat cei oficiali de ies aproape cat au sau si peste...sau Dragos e prea fan audi.Dyno lui Catalin wpp bmw -urile ies aproape de cat au declarati calutii.In legatura cu timpul 0-100 nu cred se poate scoate mai putin decat in carte.
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat radu, ai dreptate, dar cred ca exista masuratori filmate de oameni simplii ca noi care chiar au vrut sa faca acest lucru sa vada si altii, eu am vrut pentru mine, nu am stat sa filmez.

 

Cristi de aia am spus ca la Dragos bmw-urile scot sub puterea declarata, iar pe acelasi dyno grupul vag scoate si mai mult, daca ar fi fost reglat softul pentru "bmw", ar fi fost aceeasi problema si la audi.

 

https://www.4tuning.ro/masini-tari/a-reusit-sa-ii-lase-cu-gura-cascata-atinge-suta-cu-0-3-secunde-mai-repede-decat-declara-producatorul-37364.html?fb_comment_id=1611432838938658_1611450962270179#fbc8c2b950f8c8 Un exemplu usor la o cautare de cateva secunde in care masina scoate timp mai bun decat spune producatorul.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza propria-ti logica si vezi unde ajungi :)

 

@WIN - pai tu expui drept exemplu masini cu DPF off, care stim f bine ce presupune, anume resoftare la nea' Gelu in parcare, ca e ieftineanu' + toate cu sute de mii de km (probabil din aia REALI), dar te credem pe cuvant ca sunt fara "nici-o" problema, la fel cum credem rezultatele, fara nicio fisa de dyno in fata. Face sens :)

 

Ai un exemplu de masina asa cum a scos-o fabrica, pusa pe dyno? Daca nu, vezi ca ti-am dat eu mai sus, iti atasez si graficul daca vrei.

cam toate n47=urile scot mai putin decat zice BMW, M54 si el sta relativ jos, M20-urile de 171 cai scoateau 160 in cazul ideal, si mai sunt exemple.PS asta nu inseamana ca pot sa cred ca acea Octavia cu 1.2 TSI stock a scost 8,5 sec.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

daca ai ajuns sa dai exemple de pe patrutuning, e clar....cu tine discutam degeaba!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Updates:

Am mai facut ieri seara 2 teste 0-100 si masina scoate acum timp ceva mai bun (primul test 10.2sec, al doilea test 9.7sec; testele de dinainte scoteau 11+). Am facut un drum inainte de asta(dar nu imediat) de vreo 200km in care "i-am dat cat o putut duce" si ma gandesc ca s-o mai fi desfundat, alta explicatie nu gasesc.

De asemenea, nici consumul masinii la suta de km, nu corespunde cu specificatiile tehnice. Astazi am resetat consumul afisat de bord si dupa o zi de condus in Oras, bordul afiseaza 9l/100km+, ceea ce e exagerat. Stiu ca nu am specificat la inceput, dar acum ma gandesc ca ar putea sa fie un indiciu prin s-ar putea afla componenta ce cauzeaza problema sau cel putin sa aflu ce componente afecteaza concomitent puterea masinii cat si consumul.

Legat de nesiguranta ca poate nu am decuplat DSC-ul total, clarific faptul ca l-am dezactivat total, nu sunt chiar asa mare "masinist" dar nu e mare filozofie sa ti apasat 5sec un buton....

Instrumentele pe care le-am folosit pentru masurarea acceleratiei, au fost cronometrul unui smartphone, aplicatia Speed logic lite, si ceva adaptor bluetooth conectat la un smartphone care il introduci in socket-ul masini unde in mod normal conectezi testerul. Inainte ca cineva sa discrediteze metodele, vreau sa zic ca nu m-a interesat o masurare de mare precizie, ci daca masina scotea <= 9sec (precizie de 0.7sec suficienta in cazul de asta) eram multumit, avand in vedere ca masina e luata second-hand. Daca valorile au dat aproximativ la fel, banuiesc ca acolo e valoarea reala.

Ultimele 2 teste de care zic le-am masurat doar cu aplicatia Speed logic lite(singur in masina).

 

Pffai baieti... ati scris 2 pagini de forum pana am compus eu reply-ul asta :))

Edited by Darius08
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Updates:

 

De asemenea, nici consumul masinii la suta de km, nu corespunde cu specificatiile tehnice. Astazi am resetat consumul afisat de bord si dupa o zi de condus in Oras, bordul afiseaza 9l/100km+, ceea ce e exagerat.

 

 

 

Acum incepi si tu sa vezi consumul real. :thumbsup:

 

Tu pana acum te imbatai cu apa rece, deoarece tu nu resetei consumul la fiecare alimentare, iar calculatorul iti arata eronat si tu erai fericit ca ai consumul mic in bord, dar in realitate era alt consum.

 

Dar tu cat ai vrea sa-ti consume in oras, 5 litri? :laugh:

 

Consumul in oras este cu 80-90% mai mare decat consumul in exterior. Calculul poti sa ti-l faci singur.

 

De aceea multi spun ca ei consuma putin in oras, deoarece asa le arata pe bord, dar realitatea este alta.

 

La fiecare alimentare se reseteaza km. din bord, altfel calculatorul masinii nu mai poate face calculul corect si va lua valuarea existenta( cea actuala din bord,5-6 litri) de referinta si de acolo va aplica coeficientul de corectie, ceea ce nu va da un rezultat real.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Nu Alex, cu tine mi-am dat seama ca discut degeaba cand mi-ai aruncat replica aia inteligenta ca masinile nu au mai multi cp decat declarati, dar cand vad ca un om nu stie prea multe si se cearta cu mine, nu cedez, insist sa-l descui.

 

Si apropo, alta replica inteligenta de a ta, sa stii ca nu 4tuning a facut testul , ci doar au urcat filmarea la ei pe site, eu zic ca a fost destul de profesional testul.

 

Mersi radu95, adevarul ca era greu sa isi de-a seama , ai mai castigat un post CatalinP, bravo!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Acum incepi si tu sa vezi consumul real. :thumbsup:

 

Tu pana acum te imbatai cu apa rece, deoarece tu nu resetei consumul la fiecare alimentare, iar calculatorul iti arata eronat si tu erai fericit ca ai consumul mic in bord, dar in realitate era alt consum.

 

Dar tu cat ai vrea sa-ti consume in oras, 5 litri? :laugh:

 

Consumul in oras este cu 80-90% mai mare decat consumul in exterior. Calculul poti sa ti-l faci singur.

 

De aceea multi spun ca ei consuma putin in oras, deoarece asa le arata pe bord, dar realitatea este alta.

 

La fiecare alimentare se reseteaza km. din bord, altfel calculatorul masinii nu mai poate face calculul corect si va lua valuarea existenta( cea actuala din bord,5-6 litri) de referinta si de acolo va aplica coeficientul de corectie, ceea ce nu va da un rezultat real.

Eu la specificatiile tehnice ma raportez si am si specificat asta. Acolo scrie un consum de 7.5(condus economic) urban, adica masurat de ei ca si consum mediu in conditii de trafic urban.

De la 7.5 la ~9.2 imi pare diferenta semnificativa. Cand am zis "astazi", am vrut doar sa accentuez ca ce urmeaza sa transmit, sunt date de actualitate, nu m-am referit ca la o singura intamplare.

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca nu 4tuning a facut testul

 

adevarul ca era greu sa isi de-a seama , ai mai castigat un post CatalinP, bravo!

nici nu am deschis link-ul, fiind de pe patrutuning ;)

aici scriem ce si cum vrem...ca oamenii trebuie sa isi dea seama, sau scriem corect si la obiect?!

 

Eu la specificatiile tehnice ma raportez si am si specificat asta. Acolo scrie un consum de 7.5(condus economic) urban, adica masurat de ei ca si consum mediu in conditii de trafic urban.

De la 7.5 la ~9.2 imi pare diferenta semnificativa. Cand am zis "astazi", am vrut doar sa accentuez ca ce urmeaza sa transmit, sunt date de actualitate, nu m-am referit ca la o singura intamplare.

se pare ca si tu crezi in harap alb...se vorbeste de 4 pagini despre declaratii ale producatorilor, in conditii optime si tu le iei de bune in continuare.

 

nu intelegi ca e imposibil sa indeplinesti tu aceste conditii, mai ales in trafic?

 

acele date sunt scoase pe banc, nu in trafic....offff!

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu la ce te-ai referit, nu stiu cate masini ai avut, dar unde ai vazut tu pana acum, sa consume masina cat spune fabricantul?

 

Eu nu am intalnit inca asa ceva. Poate esti tu mai norocos :rolleyes:, ceea ce nu cred.

 

Iar la consumul ala de 9,2 care il vezi tu in bord, nu vreau sa te sperii, dar real este lejer peste 10. :thumbsup:

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

nici nu am deschis link-ul, fiind de pe patrutuning ;)

aici scriem ce si cum vrem...ca oamenii trebuie sa isi dea seama, sau scriem corect si la obiect?!

 

 

se pare ca si tu crezi in harap alb...se vorbeste de 4 pagini despre declaratii ale producatorilor, in conditii optime si tu le iei de bune in continuare.

 

nu intelegi ca e imposibil sa indeplinesti tu aceste conditii, mai ales in trafic?

 

acele date sunt scoase pe banc, nu in trafic....offff!

Nu conteaza in ce cred sau in ce nu cred, nu despre aia e vorba. Ce am scris acolo, a fost doar un reply. Citeste mai sus te rog, si o sa vezi legatura.

 

Stiu la ce te-ai referit, nu stiu cate masini ai avut, dar unde ai vazut tu pana acum, sa consume masina cat spune fabricantul?

 

Eu nu am intalnit inca asa ceva. Poate esti tu mai norocos :rolleyes:, ceea ce nu cred.

 

Iar la consumul ala de 9,2 care il vezi tu in bord, nu vreau sa te sperii, dar real este lejer peste 10. :thumbsup:

Daca e cum spui, inseamna ca nu e defapt nici o problema cu consumul, pentru mine e un lucru bun. Am spus doar ca poate-poate ar avea legatura cu cealalta problema.

Link to comment
Share on other sites

cam toate n47=urile scot mai putin decat zice BMW, M54 si el sta relativ jos, M20-urile de 171 cai scoateau 160 in cazul ideal, si mai sunt exemple.PS asta nu inseamana ca pot sa cred ca acea Octavia cu 1.2 TSI stock a scost 8,5 sec.

 

Legat de Octavia nimeni nu l-a crezut pe respectivul. Nici eu. Dar ulterior am mers cu masina, m-am apucat si eu de cronometrat si m-am convins. Ajuta destul de mult si faptul ca lua 100kmh in treapta 2, altfel s-ar fi marit timpul. Nu am niciun interes sa laud masina respectiva sau motorul, doar sesizez diferenta dintre valorile declarate si cele reale. In continuare mi se pare o porcarie toata gama de motoare TSI. A avut pe mana acea masina in jur de 2 saptamani, fiind o masina data temporar de la firma. Cand a primit`o avea in jur de 1000km in bord. S-au facut foarte multe masuratori si diferentele fata de valoarea declarata au fost foarte mari intotdeauna (a scos sub 9 secunde la toate incercarile) . Chiar si daca luam in calcul toate erorile posibile, e clar ca accelereaza mult mai bine decat e declarat. Daca ai rabdare sa cauti putin pe internet teste dyno cu acel motor de 1.2 tsi 105 cai stock si sa vezi ca scoate cuplu/putere mai mare in majoritatea cazurilor.

+1 pentru afirmatia despre N47. In sfarsit au mai aparut cateva persoane pe topic care confirma asta.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Acel 0-100 masurat de noi va fi tot timpul mai optimist pt ca nu poti masura timpii cu telefonul.Normal se masoara din momentul in care masina a miscat moleculele de praf de pe capota.Iar najoritatea masoara de cand acul din bord incepe sa se miste.

Asa credeam si eu ca scot cu al meu 328i sub 6 secunde,cea ce nu prea se adevereste la un calcul mai amanuntit.

Al meu e36 328i (modificariile in descrierea de pe youtube). Stock aprox 7 sec.

 

Link to comment
Share on other sites

cam toate n47=urile scot mai putin decat zice BMW, M54 si el sta relativ jos, M20-urile de 171 cai scoateau 160 in cazul ideal, si mai sunt exemple.PS asta nu inseamana ca pot sa cred ca acea Octavia cu 1.2 TSI stock a scost 8,5 sec.

Sa nu confunzi cu puterea la roata, care este absolut normal sa fie mai mica decat puterea la volanta, cea data in specificatiile tehnice ale masinii, si este valabil la orice masina.

 

La mine, spre expl, din 196CP scosi pe dyno, doar ~165cp erau la roata (sau chiar mai putin, nu mai tin minte exact) din cauza pierderilor din cutie. La cutia manuala am inteles ca sunt un pic mai mici pierderile.

A scos cu 0.9CP mai putin decat declara producatorul :rolleyes:

 

Aici exemplul personal:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99985-my-ultimate-driving-machine/page__view__findpost__p__2143232

 

De la 7.5 la ~9.2 imi pare diferenta semnificativa.

E clar o problema acolo! eu sar si de 10 :laugh:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.