Jump to content

DISPERAT! Probleme de la apa (semiinundatii)


Curiosul

Recommended Posts

nu de mult masina a fost pana aproape desuprra in apa. Dupa ce s-a oprit ploaia, am incercat s-o pornesc, a pornit, dupa care s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca de fel (am adus-o tractata acasa); am si un decupaj/admisie de aer in capota pe unde cred ca a intrat apa

* i-am dat bobinele jos, am schimbat bujiile (era ud pe-acolo), am inlocuit bobinele cu altele de pe alta masina, abia-abia a pornit, dar masina mergea rau, arunca apa din tobe la 2 metrii..

In sfarsit, am reusit s-o tin in ture mai mult timp ca sa incing galeriile sa se usuce apa de pe ele & sonda lambda, merge ceva mai bine sar parca tot intrerupe

Am pus bujii noi, am curatat cu spary contatct pe la senzorii de pe la motor unde am avut acces, si motorul tot nu merge rotund :blink:((

M-am bagat pe rampa, am dat cu spray contact la mufa de la sonda lambda, tot asa face.

Am inlocuit debitmetrul de proba cel cu al unui prieten, tot asa face.

Sunt disperat, nu mai stiu cum s-o fac sa meraga ca lumea..

Sa inlocuiesc sonda lamda cu totul?

Masina face ca si cum ar merge in 5 pistoane (motorul e un M50, 2l, 24V), cand o urc in ture, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se aud ca niste detonatii, ca si cum n-ar avea aprinderea buna.

A mai patit cineva asa ceva?

Ma poate indruma cineva?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este o chestie obisnuita sa-ti scoti masina din piscina si sa pleci cu ea, deci nu cred ca a mai patit cineva asa ceva sincer :blink:

 

De curiozitate, cum naiba a ajuns sub apa? La inundatiile de aseara?

 

Cred ca cea mai buna idee ar fi sa mergi cu ea pe tester, nu e de gluma cu asta. Sa nu-ti afecteze mai tarziu alte sisteme, instalatie electrica etc.

 

Doamne fereste te trezesti cu un scurt intarziat si de aici sa vezi distractie.

 

Multa bafta, tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

nu de mult masina a fost pana aproape desuprra in apa. Dupa ce s-a oprit ploaia, am incercat s-o pornesc, a pornit, dupa care s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca de fel (am adus-o tractata acasa); am si un decupaj/admisie de aer in capota pe unde cred ca a intrat apa

* i-am dat bobinele jos, am schimbat bujiile (era ud pe-acolo), am inlocuit bobinele cu altele de pe alta masina, abia-abia a pornit, dar masina mergea rau, arunca apa din tobe la 2 metrii..

In sfarsit, am reusit s-o tin in ture mai mult timp ca sa incing galeriile sa se usuce apa de pe ele & sonda lambda, merge ceva mai bine sar parca tot intrerupe

Am pus bujii noi, am curatat cu spary contatct pe la senzorii de pe la motor unde am avut acces, si motorul tot nu merge rotund :)((

M-am bagat pe rampa, am dat cu spray contact la mufa de la sonda lambda, tot asa face.

Am inlocuit debitmetrul de proba cel cu al unui prieten, tot asa face.

Sunt disperat, nu mai stiu cum s-o fac sa meraga ca lumea..

Sa inlocuiesc sonda lamda cu totul?

Masina face ca si cum ar merge in 5 pistoane (motorul e un M50, 2l, 24V), cand o urc in ture, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se aud ca niste detonatii, ca si cum n-ar avea aprinderea buna.

A mai patit cineva asa ceva?

Ma poate indruma cineva?

248687[/snapback]

 

 

din ce stiu eu cel mai grav e sa-ti fi tras apa in motor pe la filtrul de aer si sa fi ramas in capul pistonului ...cu timpul motorul incepe sa bata ...si nu e recomandabil sa-l pornesti .....Multa bafta !.. :blink: sper sa nu fie asta pt ca atunci trebuie desfacut motor ...

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Daca in momentul acceleratiei se aude duduind este posibil sa fie de la alimentare, ori nu se alimenteaza bine ori ai pe undeva probleme cu alimentarea, asa pateam la un 520 E34 24V, cum ramanea 2, 3 litri in rezervor facea urat. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Daca in momentul acceleratiei se aude duduind este posibil sa fie de la alimentare, ori nu se alimenteaza bine ori ai pe undeva probleme cu alimentarea, asa pateam la un 520 E34 24V, cum ramanea 2, 3 litri in rezervor facea urat. Bafta

248709[/snapback]

 

Cred ca e de la alimentare. era mizerie si putina apa si-n tank. Am scos pana la ultima picatura, am lasat-o in sticle de 5 l la decantat, era durere ce negreatza s-a adunat pe fundul ei.... am pus alta benzina, i-am adaugat putin alcool rafinat, putin curatator de injectoare (din ala se se baga-n carburant)

Masina merge relativ ok acum, insa la relanty merge destul de neregulat

Inca am suspuicioni in privimnta sondei lambda pe care nu am reusit s-o inlocuiesc, tu toate chinurile & degripantele posibile... parca-i sudata de galerie, nu alta!

Link to comment
Share on other sites

De obicei cand un motor nu lucreaza rotund la relanti poate fii de la debitmetru, daca o sa cauti pe aici o sa gasesti multe posturi legate de debitmetru, ai putea sa mergi sa o pui pe tester, sonda lambda nu tre sa o scoti pt ca daca o scoti pa si la revedere, a mai incercat cineva pe forum sa scoata aceasta sanda si a trebuit sa cumpere alta de aceeasi firma pentru ca cea veche nu a mai putut fii folosita. Ramane la aprecierea ta cei ai de gand sa faci. Bafta
Link to comment
Share on other sites

De obicei cand un motor nu lucreaza rotund la relanti poate fii de la debitmetru, daca o sa cauti pe aici o sa gasesti multe posturi legate de debitmetru, ai putea sa mergi sa o pui pe tester, sonda lambda nu tre sa o scoti pt ca daca o scoti pa si la revedere, a mai incercat cineva pe forum sa scoata aceasta sanda si a trebuit sa cumpere alta de aceeasi firma pentru ca cea veche nu a mai putut fii folosita. Ramane la aprecierea ta cei ai de gand sa faci. Bafta

249612[/snapback]

 

Mario, cand am incercat sa scot sonda lambda, aveam deja sonda de la o alta masina "de rezerva" care-a fost lovita, cu motorul in stare f. buna, de la care am luat si bobinele ca sa le inlocuiesc pe a mea...

Legat de chestiunea cu debitmetrul, l-am rugat pe un prieten sa vina cu masina (debitmetrul de pe motorul de rezerva nu se potrivea la mufa asa ca l-am vandut) si a, pus si debitmetrul prietenului si tot asa face; l-am pus si pe al meu pe masina lui si merge bine, nu e din asta

Link to comment
Share on other sites

Ia vezi sub galeria de admisie, aia din plastic, ai o piesa cu niste furtunase si un cablu infipt ...e regulatorul de relanti...demonteaza-l de acolo ( e posibil sa o faci chiar cu galeria de admisie montata, daca ai mainile suficient de subtiri), curata-l...si monteaza-l la loc...si anunta-ne daca mai ai probleme...e posibil sa-ti fi ramas apa pe acolo...cu mizeria de acolo, care e uleioasa, sa fi blocat clapeta aia rotativa de acolo...succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

Ia vezi sub galeria de admisie, aia din plastic, ai o piesa cu niste furtunase si un cablu infipt ...e regulatorul de relanti...demonteaza-l de acolo ( e posibil sa o faci chiar cu galeria de admisie montata, daca ai mainile suficient de subtiri), curata-l...si monteaza-l la loc...si anunta-ne daca mai ai probleme...e posibil sa-ti fi ramas apa pe acolo...cu mizeria de acolo, care e uleioasa, sa fi blocat clapeta aia rotativa de acolo...succes :blink:

250311[/snapback]

 

Iulian, acum am citit mesajul tau; fii te rog mai concret in privinta locatiei acelui regulator, eventual o poza daca ai timp & nu-ti cer prea mult. Eu la tot ce am avut acces din compartimentul motor care continea si-o mufa, am scos mufa si am dat cu spray contact. Acum merg cu masina asa, functioneaza normal, cu exceptia relantiului vag oscilant si a faptului ca e in jur de 100-200 de ture mai jos decat normal.

Link to comment
Share on other sites

Iulian, regulatorul de relanty implica sa dau galeria de admisie jos?

Nu stiu la ce mufa cu furtune te referi, am una care venea carcasa filtrului de aer (acum am filtru conic) care se potriveste descrierii tale, dar am inteles ca ala era un fel de senzor de soc automat... (?!)

Ma poti ajuta cu o poza, ceva, te rog?

Link to comment
Share on other sites

Man daca tot ai schimbat debitmetrul incearca sa o cureti de erori pe tester, pt ca este posibil ca, calculatrul masinii sa fii semnalat lipsa sau e nefunctionare a lui si sa fii inregistrat eroarea. Margi pana la cineva care are mufe de sters erori si vezi poate merge asa. Din cate am vazut la motorul tau ai debitmetrul cu fir calc (din wolfram sau ceva de genul) uita te la fir daca mai este intact sau daca are depuneri . Bafta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.