Jump to content

Sfat achizitie Seria 5


Lovexyz97

Recommended Posts

Salut tuturor, am si eu nevoie de indrumarile celor care cunosc problema "masini", eu o sa va descriu situatia financiara si ce doresc de la decizie iar pe voi o sa va rog sa va dati cu parerea ca sa pot sa sortez parerile sa fac un rezumat.

Vreau sa achizitonez un bmw , in principiu as vrea E36 Coupe FL ( 318IS / 320I --> Vanos (M52TU cod motor)) sau E39 Non Facelift 520I dupa 1998 , de preferat in 1999 din cauza cazului cu Nikasil (motoare inainte de martie 1997, si pentru upgrade-ul la motor din 1998 (M52TUB20 cod motor) --> Dublu Vanos) sau 520D FL 2001+

 

Bugetul este 2000 EUR, mai exact 1800 (50 Inmatriculare (Numerele le las aceleasi, + taxele de talon si alte taxe care trebuie platite) + Asiugrarea care ajunge undeva pe la 50-60 de euro (asigurarea tatalui 51 ani clasa B8 = 50% redusa) pe 6 luni + Impozit pe 2.0 (50 eur).

 

Salariul zicem ipotetic ca o sa fie minim pe economie, aici nu punem spaga si alte lucruri. (1162 lei net = 250 eur).

 

Indiferent de alegere sunt constient ca va fii nevoie de surplus de bani de cel putin 1000 EUR ca masina sa o aduc in stare buna. Toate au cel putin 400.000 mii de km asta tinand cont ca atunci romanii nu aveau bani de E39 nou sau de E36 nou , deci majoritatea provin din germania si ei conduc dupa statistica in medie cam 20 de mii pe an ( Daca as lua una din 98 ar avea cel putin 400.000 mii e la mintea cocosului)

 

Acum aici vine partea unde am dubii, in medie cam cat rezista un motor din toate cele patru enumerate mai sus, ca daca il iau la 400.000 mai merge sa zicem inca 100.000 ? Stiu ca treaba e relativa si tine de modul cum a fost intretinut , schimburi la timp fie in functie de timp fie in functie de km.

 

Toate potentialele achiztii as vrea sa le duc sa le faca un test de compresie si sa le urc pe elevator inainte de achizitie, cam cat ar costa o actiune de genul?

 

Sunt deschis la sfaturi orice ma poate ajuta , sa verific ceva specific la masina sau la ce sa fiu atent, m-am uitat peste multe surse fie din engleza fie din romana fie forumuri romanesti fie germane fie din uk stiu in mare parte dar oricand sunt bune mai multe informatii pentru a face o alegere avantajoasa si inteligenta.

 

Nu sunt cu tunatul masinii imi place cat mai clasic masina , imi place comfortul dar si sportivitatea , dar as sacrifica sportivitatea un pic pentru mai mult comfort si mai multe dotari folositoare fie ca sunt indirecte (siguranta - airbag optional 8/10) fie ca e vorba de directe (Senzori de parcare spate , fata si spate).

Sunt constient ca nu pot sa le am pe toate in 1800 de euro, dar vreau sa imi spuneti daca are rost sa ma arunc la seria 5 sau sa ma multumesc cu mai putin la un seria 3.

 

 

 

Nu platesc chirie si nici facturi, stau la parinti momentan si cred ca daca nu pot sa intretin masina asta nu are rost sa vorbim despre intretinerea personala in paralel cu masina luand in considerare un salariu minim pe economie.

 

 

 

 

520D 6-6.5 consum mediu

520I 9-9.5 consum mediu

320IS 8-8.5 consum mediu

320I 8.5-9 consum mediu

 

Ca mic rezumat am 4 optiuni :

E36

320IS 143 CP (an? FL ?) - In principiu sunt interesat doar de FL si asta din punct de vedere al sigurantei si al dotarilor (Airbag in usi la FL)

320I 150 CP (an? FL ?) - In principiu acelasi motiv ca si la IS doar ca aici este si motorul Single vanos M52TU

 

E39

 

520I 150 CP (1998+) - rezolv 2 probleme cu anul asta , Upgrade la motor M52TUB20 (Dublu Vanos) si problema cu Nikasil care a fost pana in martie 1997.

520D 136 CP (2001+) - FL + alte dotari venite standard (DSC din Iunie 1999)

 

 

Surse de unde am luat diferite informatii pentru cei interesati:

- http://e39source.com/archives/1848 Schimbari E39 de-a lungul productiei de la "nastere" pana la "moarte" Varianta US, de EU nu am gasit nimic inca nu a scris nimeni

- https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 Motorul M52 Cu toate informatiile unde a fost aplicat

 

 

Scuzati greselile de ortografie, este destul de tarziu si ma cam lasa faza scurta.

Edited by Lovexyz97
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa cumperi o masina veche de 20 de ani doar de dragul de avea BMW ? Apreciabil, dar cred ca bugetul tau nu e suficient ca sa iei o masina decenta (daca se mai gaseste asa ceva la anii astia) si sa mai iti ramana ceva ca sa ii faci doar reparatiile necesare pt a putea circula in prima instanta.

 

Cand o sa faci prima diagnoza o sa te iei cu mainile de cap si tine cont ca la modelele astea multime de probleme nici nu iti apar la diagnoza. Legat de diagnoza, tine cont ca modelele pe benzina vizate de tine nu sunt compatibile cu standardul OBD , deci diagnoza se face cu o interfata speciala numita ADS si nu o sa gasesti multe persoane care detin asa ceva sau stiu macar sa o configureze pt diagnoza cu programele pe care le folosim "la coltul blocului". Cred ca diagnosticarea la reprezentanta iese din discutie pt tine.

 

 

Daca tot tii sa iei BMW , probabil ca motorul de pe 520D ar putea sa fie mai fiabil, cele pe benzina la varsta asta mananca ulei pe paine. Dar dieselul are probleme lui anexe cu turbine, actuatoare , egr , electro-ventilatoare, debitmetru . De notat ca facelift-ul la 520D, nu iti ofera nici o schimbare la motor , doar ceva schimbari estetice la caroserie.

 

Orice ai lua verifica cat poti de bine articulatii, telescoape si in primul rand motorul , sa aiba compresie , sa traga . Nu ai vrea sa incepi prin a baga o gramada de bani in debitmetre , brate , telescoape etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut cateva e39 de 5000 acum 1-2 ani si erau gunoaie. Mi-am luat gandul de la modelul ala oricat l-as iubi. Depinde ce pretentii ai. Daca esti dispus sa te uiti la masini din anglia insa, poti gasi una ok daca mai pui ceva.

 

Am mers in 318is si mi-a placut :) e cu totul alta masina fata de e39 insa. Ironia e ca e36 e cam -1/10 la siguranta.

 

Parerea mea e ca nu mai merita cumparate ca masini ieftine. Ori iei una ok in stare tehnica buna cu totul reinnoit pe ea - pe care nu stiu cine o vinde la 1800e, ori stai cuminte. E36 si e39 intretinute in 2018 sunt deja arogante.

 

Referitor la 520d fiind mai fiabil decat benzinare... Ok.

Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa cumperi o masina veche de 20 de ani doar de dragul de avea BMW ? Apreciabil, dar cred ca bugetul tau nu e suficient ca sa iei o masina decenta (daca se mai gaseste asa ceva la anii astia) si sa mai iti ramana ceva ca sa ii faci doar reparatiile necesare pt a putea circula in prima instanta.

 

Cand o sa faci prima diagnoza o sa te iei cu mainile de cap si tine cont ca la modelele astea multime de probleme nici nu iti apar la diagnoza. Legat de diagnoza, tine cont ca modelele pe benzina vizate de tine nu sunt compatibile cu standardul OBD , deci diagnoza se face cu o interfata speciala numita ADS si nu o sa gasesti multe persoane care detin asa ceva sau stiu macar sa o configureze pt diagnoza cu programele pe care le folosim "la coltul blocului". Cred ca diagnosticarea la reprezentanta iese din discutie pt tine.

 

 

Daca tot tii sa iei BMW , probabil ca motorul de pe 520D ar putea sa fie mai fiabil, cele pe benzina la varsta asta mananca ulei pe paine. Dar dieselul are probleme lui anexe cu turbine, actuatoare , egr , electro-ventilatoare, debitmetru . De notat ca facelift-ul la 520D, nu iti ofera nici o schimbare la motor , doar ceva schimbari estetice la caroserie.

 

Orice ai lua verifica cat poti de bine articulatii, telescoape si in primul rand motorul , sa aiba compresie , sa traga . Nu ai vrea sa incepi prin a baga o gramada de bani in debitmetre , brate , telescoape etc.

 

Nu vreau sa imi cumpar bmw neaparat, as vrea doar tractiune spate atat , si mercedes nu stiu mi se par penibile modelele pe care mi le permit , si E36 si mai ales E39 arata mai modern cat de cat , nu chiar de epoca. Nu sunt fan bmw inrait, dar ii consider o marca buna ce face lucruri de calitate, in medie nu vorbesc de specifice , ci ca marca sunt ok lucrurile pe care le fac.

Edited by Lovexyz97
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La banii aceștia, eu ĂŽți recomand sĂŁ cauți un vw golf IV, motor 1.6 benzina, sub 200.000 km. Cred cĂŁ ai șanse sĂŁ gĂŁsești unul ĂŽn stare mai bunĂŁ decât un BMW, iar costurile de ĂŽntreținere sunt mai mici.

Bafta, indiferent ce varianta alegi!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La banii aceștia, eu ĂŽți recomand sĂŁ cauți un vw golf IV, motor 1.6 benzina, sub 200.000 km. Cred cĂŁ ai șanse sĂŁ gĂŁsești unul ĂŽn stare mai bunĂŁ decât un BMW, iar costurile de ĂŽntreținere sunt mai mici.

Bafta, indiferent ce varianta alegi!

 

Nu vreau tractiune fata, alte optiuni cu spate mai stii?

Link to comment
Share on other sites

Cauta o masina foarte ieftin de intretinut, care merge degeaba, cu piese si mecanici pe la toate colturile. Degeaba iei RWD daca are 100cp.

 

Cauta o masina din clasa compacta (golf, leon, astra )cu motor de 1.6 sau una din clasa mica ( corsa etc) cu motor de 1.4. Ai sanse reale la o masina buna. Neaparat sa o iei cu AC si cu cat mai putina rugina. Pe viitor poate te lipesti si de un GPL.

 

Nu stiu, la 2000e daca tot ti s-a pus pata pe Bmw cauta un 320d compact.

 

Tine minte, cand ai buget mic nu este important cu ce masina mergi ci cu care mergi cat mai mult fara sa scoti de prea multe ori bani din portofel.

Link to comment
Share on other sites

Cauta o masina foarte ieftin de intretinut, care merge degeaba, cu piese si mecanici pe la toate colturile. Degeaba iei RWD daca are 100cp.

 

Cauta o masina din clasa compacta (golf, leon, astra )cu motor de 1.6 sau una din clasa mica ( corsa etc) cu motor de 1.4. Ai sanse reale la o masina buna. Neaparat sa o iei cu AC si cu cat mai putina rugina. Pe viitor poate te lipesti si de un GPL.

 

Nu stiu, la 2000e daca tot ti s-a pus pata pe Bmw cauta un 320d compact.

 

Tine minte, cand ai buget mic nu este important cu ce masina mergi ci cu care mergi cat mai mult fara sa scoti de prea multe ori bani din portofel.

 

Am facut putin alt plan dar as vrea parerea voastra, as vrea sa cumpar un E36 318IS si sa ii reconstruiesc motorul de la zero , gen dau 500-700 EUR pe o carcasa buna , fara rugina si de restul fac un motor de la zero , si asa stiu sigur ce am pus in el si cat are de gand sa tina, an 1997+ ca sa fie si cum vreau eu (Clima digitala , OBC min 7 butoane , Airbag in usi , ASC). ce parere aveti? Deci pana la caz contrar incerc toate solutiile posibile cu RWD , nu sunt in criza de masina , transportul e asigurat de alte masini momentan, daca nu rezolv si nu rezolv cu RWD o sa imi iau o astra / corsa ce imi permit la 1800 eur.

Motorul M44B19 - 1.9L

 

Cu seria 5 nu pot sa fac asta pentru ca si fara motor costa 900-1000 EUR deci sare din discutie si NFL si FL.

Edited by Lovexyz97
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nici nu stiu ce sa zic, parerea mea e ca sunt bani aruncati degeaba, ma rog, eu sunt si pretentios, totul trebuie sa fie nou la o masina si sa mearga ca atunci cand a iesit de la fabrica. Dar la 1800 nu stiu ce E39 o sa gasesti. Eu pe asta m-as axa, as mai strange bani si m-as uita dupa un e39 520i. Piesele sunt groaznic de ieftine ca deh, dezmembrari. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau tractiune fata, alte optiuni cu spate mai stii?

 

Oricum daca iti iei un e39/e36 cu amortizoare/arcuri vechi de 15 ani, anvelope vai de ele, bucse obosite etc. nu te gandi ca o sa ai vreo dinamica de drum. Oricum la <150cai ca ai tractiune spate sau fata nu te gandi ca scoti mare diferenta. Bmw-urile se intretin greu si daca vrei sa ai o masina decenta, in bugetul asta e imposibil sa iti cumperi asa ceva. E46/E39 au ajuns atat de ieftine pentru ca majoritatea sunt daramate si necesita reparatii de 1000-2000e. Iar dupa ce faci toate reparatiile alea, mergi o luna si se strica altceva. Nu te gandi ca poti sa pui la punct un Bmw atat de vechi si sa mergi linistit cu el. O sa iti pice altceva in fiecare luna si o s`o tii tot asa pana n`o sa mai ai de unde, sau o sa ramai cu ea in parcare ca nu iti ajung banii de reparatii.

La fel cum spune cineva mai sus, cauta un Golf 4 si o sa te bucuri mult mai mult de el. Cu putin noroc gasesti un model 1.8t si o sa ai performante foarte ok. Ce erau pe vremuri acele Bmw-uri sunt cu totul alte masini fata de ce sunt acum. Daca un Bmw nou are materiale bune, dinamica ok, nu scartaie nimic in interior etc. , ce vrei tu sa iti iei acum nu mai are nimic din toate astea. Interiorul o sa fie destul de uzat/murdar, suspensia nu mai are nicio treaba cu confortul/sportivitatea oferite acum 15 ani, o sa se auda diverse zgomote in interior (deoarece mai mult ca sigur au fost demontate tot felul de elemente din interior si nu au fost puse inapoi ca in fabrica), nu o sa mearga tot pe ea si lista poate continua. O sa fie luni in care masina o sa ceara +1000 lei, mai ales in primele ~6 luni. Ca sa mergi si tu macar 1000km pe luna, trebuie sa iti mai permiti sa dai 500-600 lei si pe benzina. Cum te gandesti ca o sa dai +1500 lei intr`o luna ca sa poti sa scoti masina din parcare daca asta iti depaseste veniturile? Sa iti permiti sa cheltuiesti pe reparatii+intretinere la o masina 1500 lei pe luna in opinia mea este normal doar daca ai venituri de macar 4000 lei pe luna. Decat sa iei Bmw si sa il folosesti doar 2 zile pe luna, mai bine iti iei o masina usor de intretinut(eventual pe gaz) cu care sa iti permiti sa mergi in fiecare zi. Cand o sa ai Bmw-ul stricat in parcare si o sa mergi cu autobuzul la munca la -10 grade o sa plangi dupa un Golf cu tractiune fata :))). Iti zic asta pentru ca am avut masina pe benzina,gaz,motorina. Am avut si Bmw vechi, am avut si Golf. Am avut luni in care mi-am permis doar sa bag gaz de 300 lei intr-un motor de 1.3, am avut luni in care mi-am permis sa repar de 4500 lei la e46. Sa stai sa repari in fiecare luna la masina o sa fie intotdeauna un stres si o grija in plus. Cel mai important e sa iti permiti sa mergi oriunde cu masina, ce sigla ai pe capota e mai putin important.

Edited by All
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E36 merita doar ca a doua masina, in rest nu. Ofera putin confort, putine dotari si sta f prost la capitolul siguranta. Daca tot ti s-a pus pe rwd cauta un e46, un 320d, daca cunosti pe cineva care se ocupa cu adusul de masini roaga-l sa iti cumpere unul ok din Germania. Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

 

Doresc sa achizitionez un Seria 5 de pe Autovit, dar din ce stiu eu si am mai auzit 90% sunt numai samsari.

Cu toate acestea am vazut ca sunt si cateva firme care au masini la vanzare, mai exact : LEASING AUTOMOBILE, Elite Cars Leasing, SPECTRE AUTOMOBILE, WANCO-MOTORS, Nemes Car, etc.

Ma puteti ajuta va rog cu cateva informatii despre aceste firme, a cumparat cineva de la ei, sunt de incredere, merita sa iau in calcul masinile care sunt vandute de firme pe Autovit sau sunt tot tepari care doar si-au facut firme ?

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

Ce zici tu de BMW la 2k euro e un pic fortat ce e drept, colegii mei au punctat bine punctele critice unde vei avea probleme la masini mai vechi de 15 ani. Iti pot da exemplu concret, eu am e46 coupe 320cd, motorul de 150 cp deci, intr-un an de cand il am, am cheltuit aprox. 2k euro (deci cat ai tu buget pt masina intreaga) doar in reparatii si piese. Ce e drept, daca iti lucrezi tu singur tot la masina, mai scade 800-1000eur din suma de 2000. Insa, oricum o iei, tot raman 1000eur intr-un an. Si asta in conditiile in care masina mea era in mintile ei cand am cumparat-o si nu avea nicio problema grava. Un rulment huruia cand am cumparat-o, atat. Deci chiar daca pare ca e perfecta, pana nu te apuci sa o inspectezi si sa o dezasamblezi sa vezi ce e cu adevarat pe dedesubt, nu-ti poti da seama de starea masinii. Deci la 2k euro nu m-as orienta spre marca gen bmw. Ca vrei neaparat tractiune spate, nu stiu daca merita intretinerea la masinile astea gen BMW, Mercedes si ce o mai fi tractiune spate, doar din cauza asta. Decizia ramane a ta, insa ai fost avertizat de eventualele urmari! Ori te pregatesti si iti gasesti o slujba mai buna, ori ramai momentan la ce iti poti permite. Spor!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mi se pare super tare baiatul, da dovada de o maturitate rara: isi cunoste bugetul, limitele, isi face calculele dinainte si ia in considerare TOTAL COST OF OWNERSHIP, nu doar cat costa cotetu'

fata de alti colegi, nu vad nicio problema in a-ti lua un bmw de 2000 de euro, de ce nu??

 

 

eu o sa-ti recomand un e46 compact 2.5, sunt in buget pt ca

- toata lumea uraste compactul

- impozit "mare"

- consuma mult

 

hai sa spargem fiecare punct de mai sus:

- designul e subiectiv, eu sunt convins ca e46-urile 2.5 o sa ajunga masini de 10.000 de euro in 10 ani la cat de putine o sa ramana si cand designul considerat urat acum va fi imbatranit frumos

- 760 ron impozit daca platesti pana pe 31 martie ==> 65 de lei pe luna (aproape 5% din venit)

- 12-13 in oras si 7 - infinit afara. nu e mult mai rau decat un 2.0

 

avantaje:

- aproape 200 de cai, ampatament scurt, te vei distra

- nu sunt atat de vechi, ai 6 airbaguri, e o masina relativ moderna

- mai ieftina decat e acu n-o sa fie vreodata, deci o s-o dai mai departe cu minim cu cat ai lua-o

 

daca impozitu' e o problema, cauta ceva cu 2.0 la origini dar cu swap facut la 2.5 sau 2.8

 

daca vrei neaparat 2.0 maxim, cea mai buna optiune e e39le pana in 2000, dar consuma mult si e puturos :)

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

PânĂŁ la urmĂŁ bĂŁiatul este tânĂŁr, și 2000E nu e chiar un capĂŁt de țarĂŁ. DacĂŁ ai banii ĂŁștia, cumpĂŁrĂŁ o mașinĂŁ sĂŁ-ți faci damblaua..important e sĂŁ o ții functionalĂŁ. Nu bĂŁga de seamĂŁ chiar tot ce spun aici colegii cu investiții de mii de euro lunar ĂŽn reparații. Doar nu vrei sĂŁ faci un e36 sĂŁ fie ca atunci când a ieșit de pe poarta fabricii. Un minim de investiții mecanice (siguranța pe primul loc bineĂŽnțeles), pneuri noi nu SH, direcție verificatĂŁ, airbaguri, frâne. Restul, cĂŁ nu știu ce plastice se mișcĂŁ la interior, sau cĂŁ se aud zgomote ĂŽn mers, asta e normal, doar e o mașinĂŁ mai veche de 20 de ani.
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

 

Doresc sa achizitionez un Seria 5 de pe Autovit, dar din ce stiu eu si am mai auzit 90% sunt numai samsari.

Cu toate acestea am vazut ca sunt si cateva firme care au masini la vanzare, mai exact : LEASING AUTOMOBILE, Elite Cars Leasing, SPECTRE AUTOMOBILE, WANCO-MOTORS, Nemes Car, etc.

Ma puteti ajuta va rog cu cateva informatii despre aceste firme, a cumparat cineva de la ei, sunt de incredere, merita sa iau in calcul masinile care sunt vandute de firme pe Autovit sau sunt tot tepari care doar si-au facut firme ?

 

Thx

 

Dealerii si anumite reprezentante dau cele mai fantastice tepe. Ca iei de la dealer roman sau de la samsar, e tot aia. Macar anumiti samsari au preturi bune (mai mici decat de pe mobile de obicei). Si masinile de la dealer sunt carpite, au km dati inapoi, se ascund accidente anterioare etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

mi se pare super tare baiatul, da dovada de o maturitate rara: isi cunoste bugetul, limitele, isi face calculele dinainte si ia in considerare TOTAL COST OF OWNERSHIP, nu doar cat costa cotetu'

fata de alti colegi, nu vad nicio problema in a-ti lua un bmw de 2000 de euro, de ce nu??

 

 

eu o sa-ti recomand un e46 compact 2.5, sunt in buget pt ca

- toata lumea uraste compactul

- impozit "mare"

- consuma mult

 

hai sa spargem fiecare punct de mai sus:

- designul e subiectiv, eu sunt convins ca e46-urile 2.5 o sa ajunga masini de 10.000 de euro in 10 ani la cat de putine o sa ramana si cand designul considerat urat acum va fi imbatranit frumos

- 760 ron impozit daca platesti pana pe 31 martie ==> 65 de lei pe luna (aproape 5% din venit)

- 12-13 in oras si 7 - infinit afara. nu e mult mai rau decat un 2.0

 

avantaje:

- aproape 200 de cai, ampatament scurt, te vei distra

- nu sunt atat de vechi, ai 6 airbaguri, e o masina relativ moderna

- mai ieftina decat e acu n-o sa fie vreodata, deci o s-o dai mai departe cu minim cu cat ai lua-o

 

daca impozitu' e o problema, cauta ceva cu 2.0 la origini dar cu swap facut la 2.5 sau 2.8

 

daca vrei neaparat 2.0 maxim, cea mai buna optiune e e39le pana in 2000, dar consuma mult si e puturos :)

 

 

Consider ca este din punct de vedere bine pentru tine sa fii calculat si sa fii matur sa stii la ce te supui inainte de a lua actiune.Au mai trecut ceva luni si am revenit cu o decizie , am avut un surpuls de bani printr-un eveniment nefericit , si ma gandeam sa plec din tara si nu stiam unde , am mai cumparat o masina din germania , o mazda 3 kilometrii reali verificati in tara la mazda DRS (Service electronic - 122k ultima interventie asupra ei cumparata de mine la 130k) , si consider ca in germania am mai multe sanse sa gasesc un proprietar ceva mai sincer si mai direct. Planul a fost sa plec in UK , dar din cauza iesirii din UE viitorul e incert si am ales sa invat germana pentru ca engleza stiu deja la nivel avansat , sa plec in DE, si momentan o sa stau in tara o vreme pana invat germana dar am nevoie si de bani si majoritatea locurilor de munca implica ore tarzii si m-am gandit sa cumpar pana la urma un E36 , asta pentru ca am oscilat intre 525 FL si in urma calculelor a rezultat ca am bugetul necesar sa reconstruiesc un motor pe benzina dar nu unul de la 525 in + cu impozitul de 9 milioane cred pe an care se adauga la cost total. O sa va las aici niste link-uri , sa imi ziceti niste pareri , pe 3 Septembrie o sa vad prima masina pe care o sa o pun aici si cele adiacente si o sa incerc sa stau 2-3 zile prin DE sa pot sa le vad pe toate daca nu imi place prima sau consider ca e ceva in neregula, toate sunt de la vanzatori privati fiind foarte vechi.

 

Astea 4 sunt cele mai apropiate unele de celelalte si m-am rezumat la ele. prima e o prioritate, vanzatorul pare tanar si vorbeste bine engleza. astept un video pe luni cand ajunge acasa la masina si poate pot sa il postez aici.

 

Bugetul este de 2500 de euro, + 1500 in caz de orice, Ca si cum am un imprumut de 2000, doar ca e la parinti cu conditia sa dau 50 de euro pe luna fara dobanda ;) + un bonus de 500 de euro tot de la ei, ma gandesc asa , dau 1500-1700 de euro pe masina , 100-150 acolo pe mancare si hotel + cam 300 dus intors Romania - Germania cu transport de persoane + 500 pe o platforma , pentru ca , daca se strica macar mi se strica in fata casei nu pe autostrada sa imi creez probleme si situatii din care sa ma chinui sa ies.

 

O parere la tot ce am scris ar fii utila poate nu vad destul de bine situatia.

O masina veche de 21 de ani nu o sa fie crima si pedeapsa , si nu ii cer asta , vreau doar sa fie ingrijita si estetic si din punct de vedere al reparatiilor. ( o masina de 20-21 de ani cu 12k pe an minim in DE mai jos de 230k km nu exista, exista doar minciuni de genul sau cazuri extrem de rare).

 

1. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320i-alu-zv-klimaautomatik-shz-t%C3%BCv-2019-neuss/266560695.html?action=parkItem

2. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-bmw-e36-320-limo-t%C3%BCv-neu-tausch-m%C3%B6glich-heckinghausen/266339314.html?action=parkItem

3. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-e36-bmw-320i-coupe-vollleder-neuer-t%C3%BCv-klima-lohmar/265361002.html?action=parkItem

4. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320i-schweinfurt/266155086.html?action=parkItem

Edited by Lovexyz97
Link to comment
Share on other sites

Impresionant felul in care le gandesti,felicitari :) On topic, eu personal am fost cel mai multumit si cel mai mandru de al meu e36(masina care am condus-o 10 ani si a fost cumparata de la un samsar) daca ar fi sa aleg din cele de mai sus , as merge pe ultimul link ,pare foarte ingrijita interior si exterior intradevar nu sti ce se afla sub capota dar din cate am vazut ai cunostinte de mecanica,nu ar trebui sa fie o problema prea mare. Sincer nu cred ca piesele ar fi exagerat de scumpe la o masina din acel an(din ce imi aduc eu aminte nu am avut niciodata costuri exagerate la fostul e36),multa bafta in alegeri si drive safe:)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.