Jump to content

Sfat achizitie F11 diesel


Bebe_sb

Recommended Posts

Din 2013. Eu de obicei mă orientez după faruri la F10/F11. Sus e F10 FL jos e F10 NFL. Semnalizările mai exact. La NonFL sunt cu multe leduri mici, ca niște faguri.

 

http://forum.bmw5.co.uk/uploads/monthly_01_2014/post-40057-13887555949966.jpg

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Masina din anunt este din 2012(production date 2012-11-21) , nu 2013 cum spune anuntul - pretul normal pt anul ala si faptul ca e break si dotari cam putine.

Facelift este din iulie 2013.

 

deejay - corect , doar ca farurile de facelift din poza sunt LED si nu sunt standard pe LCI.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Da asa este, specifica oricum vanzatorul ca e fabricata in 2012, dar nu am stiut de face lift. Ce aduce in plus face lift? Doar interiorul modificat, design exterior? sau aduce ceva imbunatatiri si pe partea de motor? Intreb deoarece N47 stiu ca are probleme cu distributia, probleme care nu stiu daca s-au rezolvat in timp pe acest motor.
Link to comment
Share on other sites

Da asa este, specifica oricum vanzatorul ca e fabricata in 2012, dar nu am stiut de face lift. Ce aduce in plus face lift? Doar interiorul modificat, design exterior? sau aduce ceva imbunatatiri si pe partea de motor? Intreb deoarece N47 stiu ca are probleme cu distributia, probleme care nu stiu daca s-au rezolvat in timp pe acest motor.

 

Facelift aduce o schimbare minora de design - faruri si bara fata(cu sau fara proiectoare), ceva pe la interior - scaune , trimuri , ceva imbunatatiri la suspensia standard , trepidatia motorului se simte mai putin in schimbator la cutia manuala .

 

In rest nu e o schimbare majora dar e sesizabila in partea din fata a masinii - facelift cu proiectoare arata destul de mult diferit de pre-facelift.

 

Motorul e tot n47 , pana la inceputului lui 2015 , stiu eu . Totusi nu am auzit de nici un facelift sa aiba probleme cu distributia.

Link to comment
Share on other sites

Face lift din ce an a aparut? cum imi dau seama daca e facelift sau nu?

 

LCI a aparut din 10.2012. F11 NFL, a mers cu fabricarea pana in 06.2013, asa ca ai grija.

Plus ca LCI-ul are led la oglinzile din usi.

 

Ai grija ca daca cauti pret mic la masina, mai mult ca sigur o sa ai probleme. Sunt si faruri ful led cum a pus colegul in prima poza.

 

Astea sunt farurile LCI :

post-85631-0-93535800-1529934766_thumb.jpg

post-85631-0-47068000-1529935023_thumb.jpg

post-85631-0-87829900-1529935105_thumb.jpg

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Am mai vazut informatia cu LCI aparut in 10/2012 . Nu cred ca e corecta . Nu exista F10 inainte de 07/2013 care sa arate a LCI . Cred ca e o confuzie cu NBT care a fost instalat din 10/2012 . Masina din anunt este 11/2012 si nu e LCI de nici o culoare.

Corect cu oglinzile .

Link to comment
Share on other sites

depinde catre ce zona inclini: mai dotata si mai confortabila (automata) sau mai spartana si cu costuri mai mici de intretinere.

- toate F11 au perne de aer pe spate in loc de arcuri - ia in calcul schimbarea pernelor de aer in jur de 150.000km (400 euro perechea aftermarket, 800 euro perechea originale)

- daca iei automata, va consuma 1l/100km in plus; se recomanda schimbarea uleiului din cutie la 120k-max 150k km (400 euro)

- la manuala dupa 200k km probabil va trebui sa schimbi kitul de ambreiaj (250 euro) + volanta (500 euro)

- cu distributia nu iti face griji, poate dupa 250k km

- F11 e mai greu cu 100kg decat F10; de aceea 520d-184cp e cam la limita, daca iti place sa depasesti des si repede; ai putea sa te uiti la un 525d

- e mai mult decat suficient cu tractiune spate, nu ai nevoie de xdrive (mai ales daca iei 520d)

- o varianta de luat in calcul este si 518d de prin belgia (practic este un 520d detunat, in afara de soft nu e nicio diferenta tehnica fata de 520d); il resoftezi lejer la 450nm/215cp (la fel ca un 520d)

- preturile la piese si la consumabile sunt cu 40-50% mai mari decat la seria 3; ex filtru polen OE: 450 lei pt F10, 250 lei pt F30; aftermarket: 250 lei F10, 120 lei F30; distributie accesorii OE (curea + role ghidaj): 700 lei F10, 500 lei F30

- pretul pt masina din anunt mi se pare cam mic; dupa 200k km o sa incepi sa schimbi destule la ea (filtru particule, perne de aer, amortizoare, diverse pe la suspensie, tampoane motor, valva egr, etc); incearca sa afli ce s-a schimbat pe la ea inainte sa cumperi

 

facelift a fost anuntat la sfarsitul lui 2012, dar primele masini au fost produse dupa 07/2013

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie ĂŽmi pare cĂŁ este cam scumpĂŁ. Eu mi-am cumpĂŁrat ĂŽn februarie un F11 520d și are ĂŽn plus fațĂŁ de cea prezentatĂŁ aici:

interior piele, scaune și volan electrice cu memorie, climĂŁ cu patru zone (au și cei din spate display),

cutie automatĂŁ, senzori parcare fațĂŁ-spate, parcare asistatĂŁ (ĂŽși ĂŽnvârte singurĂŁ volanul la parcarea lateralĂŁ)

și pilot automat activ (ĂŽși regleazĂŁ viteza și distanța fațĂŁ de mașinile din fațĂŁ).

Am luat-o ĂŽn februarie cu 13.500 euro deci doar 1500 de euro ĂŽn plus fațĂŁ de cea din anunțul tĂŁu.

 

Sfatul meu ar fi șĂŁ mai aștepți și sĂŁ cauți atent.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.