Jump to content

Nu porneste dupa schimbare distributie si cuzineti


Vikky

Recommended Posts

Salut. Am nevoie de ceva sfaturi.

Am prins o masina si am luat-o la ghici. Masini a fost lovita in spate, cel de la care am luat-o mi-a zis ca a schimbat de curand distributia si cuzinetii si ca motorul merge foarte bine.

Masina a vrut sa o repare si sa o tina insa nu a mai vrut sa bage bani in ea. Si-a luat noua. Pe asta inca nu a finalizat-o.

Surpriza = Motorul invarte in gol pana se opreste automat urmat de check engine imediat dupa ce se opreste.

Precizez ca a scos motorul dupa masina si este mecanic de meserie deci a stiut ce face. Insa nu a terminat totul. Tot ce mi-a spus este ca nu se alimenteaza si ca trebuie amorsata pompa.

Masina am luat-o cu 500 euro si arata super bine E60 520D 2009. Omul a plecat in afganistan si nu am cum sa iau legatura cu el.

Ceva pareri?

Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

Ai scris corect 500e? Adica ai dat 2500 lei pe ea??

Cum mai exact ai cumparat masina? Ti-a zis omul la telefon ca merge bine masina, i-ai trimis banii si ti`a trimis`o pe platforma? :blink: Restul a fost surpriza? Cum adica ti-a zis ca merge motorul foarte bine dar "nu a terminat totul"?! Motorul ala probabil e facut terci, e cel cu distributia in spate si probabil s-a rupt. Degeaba are distributie noua daca are supapele indoite si trebuie refacut tot motorul.

Ai macar fiscal la ea si toate actele?

Mecanic de meserie nu inseamna ca stie ce face.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

500e a fost da. El este un prieten si lucra la mai multe masini ale lui, plus ca are un garaj si nu mai avea unde sa le tina pe toate. Masina este lovita in spate dar se poate repara. A decis sa schimbe distributia si cuzinetii caci motorul este N47 si anume acela de care zici. Cuzinetii nu erau uzati dar a intervenit sa vada cum sunt iar distributia a schimbat-o preventiv, asa a zis. Stiu destul de clar cum sta treaba cu ele daca nu sunt intretinute si distributii neschimbate etc. Mi-a zis ca a reusit sa porneasca motorul dupa ce l-a montat pe masina insa pentru 5-10 secunde, apoi s-a oprit. Ceea ce crede el ca ar fi, o problema la alimentare si anume pompa dezamorsata. Dar eu stiu ca pompa se amorseaza automat la seria 5. Nu a mai avut timp sa se ocupe de ea caci lucra la vreo 4-5 masini pe atunci si a decis sa o dea asa cum este. Este facelift cu N47 177cai. Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

Salutare! MI se pare cam la misto topicul cu subiectul tau, insa treaba ta daca este sau nu este, in primul rand un motor din dezmembrari cu garantie este undeva la 1500 euro, masina costa undeva pe la 10.000 Euro daca este ok si nu este lovita, daca este cel de Euro 5 , mai depinde de optiuni si km, deci nu stiu care a fost cominbatia insa ai castigat o masina pe gratis sa zic asa, dute cu ea la un service sau chiar in reprezentanta si vezi care e buba, e posibil sa fi gresit el ceva pe la montajul distributiei, iti dai seama daca este distributia rupta sau nu cand da la automat.

 

Edit: poate nu este bine pusa la punct.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Salutare! MI se pare cam la misto topicul cu subiectul tau, insa treaba ta daca este sau nu este, in primul rand un motor din dezmembrari cu garantie este undeva la 1500 euro, masina costa undeva pe la 10.000 Euro daca este ok si nu este lovita, daca este cel de Euro 5 , mai depinde de optiuni si km, deci nu stiu care a fost cominbatia insa ai castigat o masina pe gratis sa zic asa, dute cu ea la un service sau chiar in reprezentanta si vezi care e buba, e posibil sa fi gresit el ceva pe la montajul distributiei, iti dai seama daca este distributia rupta sau nu cand da la automat.

 

Edit: poate nu este bine pusa la punct.

 

Bineinteles ca topicul nu este la misto. Omul a vrut sa scape de masina, am auzit si am facut combinatia. Masina arata destul de bine insa este lovita serios in spate. Ma gandeam sa iau doar motorul sa il pun pe cealalta Seria 5 la care a picat motorul, asta a fost si ideea. Insa trebuie sa pornesc motorul acesta sa vad daca totul este ok. Totul pe ea este modelul M Sport, facelift. De aceea nici nu am mai stat la discutii si i-am dat 500e fara ezitare. Mi-a adus-o pe platforma in Timisoara.

Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

Daca a dat 500 de euro pe masina asta cu siguranta este praf dtpdv...eu am invatat ceva in viata asta...pomana nu exista...decat prosti care sa creada...

 

Se poate. Insa acum a venit cineva si a luat farurile si triplele cu 400e. Nu stiu cum dar stopul unde a fost lovita pare sa fi supravietuit impactului fara vreo zgarietura.

 

La BMW cam totul costa destul de mult.

Ai poze cu masina? Cat de tare a fost lovita?

 

O sa pun si cateva poze. Spatele este destul de mult infundat. Puntea spate afectata si ea.

Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

si eu as fi curios cat de tare a fost lovita, mai mult decat aripi spate, panou spate, oala spate, triple,chiar si lonjeroane strambe, directie pe spate, nu are ce sa fie.

 

Mai ai alt Seria 5 sau cum ca nu inteleg?

Pana la urma masina lovita in spate nu este cea si cu motorul care nu porneste?Mai este alt Seria 5 cu probleme la motor care nu este lovit sa inteleg?

 

Te referi la cadrul spate cu cele 4 bucsi?

 

Eu nu mai inteleg, a venit cineva si a luat farurile si triplele de la E60 tau?

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

si eu as fi curios cat de tare a fost lovita, mai mult decat aripi spate, panou spate, oala spate, triple,chiar si lonjeroane strambe, directie pe spate, nu are ce sa fie.

 

Mai ai alt Seria 5 sau cum ca nu inteleg?

Pana la urma masina lovita in spate nu este cea si cu motorul care nu porneste?Mai este alt Seria 5 cu probleme la motor care nu este lovit sa inteleg?

 

Te referi la cadrul spate cu cele 4 bucsi?

 

Eu nu mai inteleg, a venit cineva si a luat farurile si triplele de la E60 tau?

 

Mai am un E60 M Sport din 2008 aceeasi motorizare dar care nu mai are motor, lantul a cedat si o biela a iesit prin motor. Pe cel lovit l-am luat mai mult in ideea sa ii iau doar motorul iar restul pieselor sa le vand. Farurile si triplele despre care vorbeam sunt de pe aceasta lovita.

Link to comment
Share on other sites

Mai am un E60 M Sport din 2008 aceeasi motorizare dar care nu mai are motor, lantul a cedat si o biela a iesit prin motor. Pe cel lovit l-am luat mai mult in ideea sa ii iau doar motorul iar restul pieselor sa le vand. Farurile si triplele despre care vorbeam sunt de pe aceasta lovita.

post-89754-0-79846700-1530482571_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Insa totul se rezuma la motor, caci majoritatea pieselor de pe ea s-au dat ca painea calda.

Ceva pareri? Cum as putea sa o pornesc? Precizez ca am dat cu putin 'easy start spray' pe admisie si a pornit pentru 5-10 secunde.

Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

Tu nu esti anormal, la 500 de euro ce voiai sa cumpere?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Mestere, el zice ca masina "arata super bine", e doar "lovita in spate". Dupa o asa descriere, te astepti ca si motorul ala sa fie doar o gramada de fiare reasamblate dupa o incercare de reparatie.

Cum pana mea sa zici ca masina aia arata bine cand jumate din ea e un morman de fiare.

Link to comment
Share on other sites

Mestere, el zice ca masina "arata super bine", e doar "lovita in spate". Dupa o asa descriere, te astepti ca si motorul ala sa fie doar o gramada de fiare reasamblate dupa o incercare de reparatie.

Cum pana mea sa zici ca masina aia arata bine cand jumate din ea e un morman de fiare.

Off: Se pare ca nu a prins ironia. o.O .

On: injectoarele sunt in parametri? Ma gandesc ca daca a pornit cu spray este posibil sa fie vre-o problema si pe la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Off: Se pare ca nu a prins ironia. o.O .

On: injectoarele sunt in parametri? Ma gandesc ca daca a pornit cu spray este posibil sa fie vre-o problema si pe la injectoare.

 

Inca nu am verificat injectoarele, urmeaza sa le fac o diagnoza. Am verificat totul la motor, toate sunt puse bine si la locul lor, iar in acele 10-15 secunde cat a mers motorul l-am auzit si a lasat o impresie placuta, fara suieraturi, batai sau sunete ciudate. Verificat rezervor, nu e spart, pompa e buna si ea, insa... pe linia de alimentare de la pompa spre motor exista o scurgere mica de carburant. Iar la galerie de admisie pierde vaccum pe la garnitura. Sa fie asta cauza dezamorsarii pompei sau nealimentarii corecte?

Link to comment
Share on other sites

E lovita bine, dar la 500 euro o luam si lovita si fara motor.

E posibil orice Vikky insa singur nu cred ca rezolvi problema, trebuie un mecanic si un tester sa iei la rand totul ca sa vezi de unde ar putea sa fie problema cu pornirea, e bine ca porneste si se aude bine, excluzi niste lucruri atunci, inseamna ca e ok motorul.

Link to comment
Share on other sites

E lovita bine, dar la 500 euro o luam si lovita si fara motor.

E posibil orice Vikky insa singur nu cred ca rezolvi problema, trebuie un mecanic si un tester sa iei la rand totul ca sa vezi de unde ar putea sa fie problema cu pornirea, e bine ca porneste si se aude bine, excluzi niste lucruri atunci, inseamna ca e ok motorul.

 

Asta a fost si ideea. Pana acum pe piese am luat undeva la 800-900e si inca nu am dat mare lucru.

Nu inteleg de ce apare martorul motor in bord, la cateva secunde dupa ce incearca sa porneasca, dar nu cel mic, ci pe mijlocul ecranului Engine Fault. Maine o sa pun tester-ul sa vad ce si cum stau lucrurile.

Edited by Vikky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.