Jump to content

Softare BMW F20 118d (150 cp) - 2015


Anca - HER

Recommended Posts

Buna,

 

Abia ce am achizitionat un Seria 1, 118d, 2015 (150cp), XDrive.

Anterior am avut tot un Seria 1, din 2005 (163 cp), insa motorul M47, fara nici o problema, am fost f multumita de ea, i-am facut si un soft, si am adus-o in 198 cp.

In ceea ce priveste noua achizitie insa, se simte grav diferenta de la ce am avut anterior (198cp), la 150 cp actual, si as vrea sa ii fac soft si acesteia.

Nu stiu insa toate detaliile in acest sens, care ar fi problemele, unde ar trebui sa fiu atenta, care sunt parametrii maximi la care rezista restul componentelor, astfel incat sa nu fortez unde nu este cazul, dar nici sa ma "rog de ea" la o depasire. Trebuie sa ii fac DFP off si acesteia ptr eficients si a nu compromite turbina si restul, se justifica sa scot catalizatorul?

Am cautat pe diferite site uri informatii dar nu am gasit ceva relevant, pe site ul unor baietii care numai cu asta se ocupa, nu am vazut disponibila o softare si pentru aceasta varianta de motor.

 

Apreciez foarte mult daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii in acest sens,

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Cand ai achizitionat masina nu ai sesizat diferenta de putere fata de vechea masina?Exista si versiunea 120d care dezvolta 190 cp, care probabil e mai sprinten decat fosta masina.

 

mai circula mai demult o poveste cum ca motoarele de aceeasi capacitate cilindrica , dar puteri diferite au si alte componente modificate in afara de soft/injectie, etc, cum ar fi pistoane/arbore cotit turnat vs forjat-deci o oarecare crestere de putere ar putea avea influente negative asupra fiabilitatii motorului.

 

DPF off/catalizator scos si alte porcarii de genul asta sunt niste procedee daunatoare pentru mediu/sanatatea oamenilor, ca sa nu mai spunem ca sunt si ilegale, deoarece masina nu mai respecta limitele de poluare pentru care a fost proiectata; sper ca si in Romania sa inceapa sa controleze prezenta/functionalitatea acestor componente in momentul reviziei ITP.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

DPF-Off?!

1*1*2!

Nu este specificat de unde esti, conteaza oarecum. Cei din Iasi spre ex sunt buni(Completechip).

Catalizatorul din cate stiu nu este recomandat sa il elimini. Mai ales ca nu te incurca asa de tare pt un stage 1.

 

 

Buna, scuze, sunt prima data pe acest forum, inca invat!

Sunt din Bucuresti, aici la fosta masina am facut softul la MaxxPerformance, si am fost foarte multumita, dar s-a ocupat altcineva de "problema" la acea vreme, acum, cum trebuie sa am descurc singura, am considerat ca trebuie sa imi adun toate datele problemei, sa nu merg sa trantesc masina acolo si s-o iau cum mi-o dau.

Catalizatorul nu as intentiona sa il dau jos, dar voiam sa stiu daca pe termen lung reprezinta vreun risc crescut, sa stric turbina.

La fel si cu DPFul, as vrea doar sa-l anulez, nu sa il si scot, dar, si asta presupune niste riscuri, odata ce se va infunda, ptr ca nu isi va mai face regenerare, voi lovi cu siguranta tot in turbina si restul.

 

 

Iti multumesc pentru recomandare.

Edited by Anca - HER
Link to comment
Share on other sites

Cand ai achizitionat masina nu ai sesizat diferenta de putere fata de vechea masina?Exista si versiunea 120d care dezvolta 190 cp, care probabil e mai sprinten decat fosta masina.

 

mai circula mai demult o poveste cum ca motoarele de aceeasi capacitate cilindrica , dar puteri diferite au si alte componente modificate in afara de soft/injectie, etc, cum ar fi pistoane/arbore cotit turnat vs forjat-deci o oarecare crestere de putere ar putea avea influente negative asupra fiabilitatii motorului.

 

DPF off/catalizator scos si alte porcarii de genul asta sunt niste procedee daunatoare pentru mediu/sanatatea oamenilor, ca sa nu mai spunem ca sunt si ilegale, deoarece masina nu mai respecta limitele de poluare pentru care a fost proiectata; sper ca si in Romania sa inceapa sa controleze prezenta/functionalitatea acestor componente in momentul reviziei ITP.

 

Buna,

Am incercat sa imbin cat mai mult din ce mi-am dorit de la noua masina, in aceasta varianta.

Cu siguranta ca prima optiune a fost 120d (190 cp), dar nu intrunea restul conditiilor, am preferat sa fac rabat la un lucru si sa il compensez ulterior.

Ceea ce ai spus, este exact ceea ce ma interesa, adica care sunt diferentele parametrilor tolrerati de celelalte componente, considerand motorul de aceeasi capacitate cilindrica, dar puteri diferite,exact cum ai spus si tu, pistoanele/ arborele cotit, etc. cat ar tolera acestea ca si putere additionala, fara alte modificari ulterioare.

Cat despre DPF si catalizator, prima reactie este sa le pastrez, am cerut insa opinii in acest sens, pentru a stii la ce ma expun atat eu, cat si masina.

 

Iti multumesc,

Edited by Anca - HER
Link to comment
Share on other sites

Alt element foarte important este intercoolerul. Un upgrade de intercooler cu soft custom pe dyno este perfect pentru inceput.

Eventual evacuare dubla, dar nu stiu cat de tare se justifica dpdv financiar. Depinde de fiecare deoarece nu sunt destui de caluti in plus, iar costurile nu sunt modeste( evacuare, bara:) ).

Daca doresti injectoare, turbine etc e mai complicat, iar fiabilitatea si costurile sunt de luat in considerare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.