Jump to content

DPF OFF = AmendĂŁ?


  

182 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Se dezbate degeaba subiectul aici...

Fara lege aspra si aplicata nu se face nimic.

Pentru fiecare om de aici care se gandeste la ce noxe scoate si intretine masina in concordanta, o sa fie 10 barosano/cocalaro/videochatisti carora nu le pasa de nimic in afara de imagine.

Are bemveu, mert, haudi, se duce filtru, il da jos, simplu, nu ca n-are bani de altul, dar cum spunea cineva mai sus, "trage grav".

 

 

my 2 cents.

Edited by bogdanx
Link to comment
Share on other sites

Si acum va intreb, oare e bine ca uzina cand vinzi bemveuri(a se citi cancer) si iti faci planul si iei banul ?O fi bine?Eu zic ca da!

 

Cum e sa vinzi kkt si apoi sa spui cumparatorului sa plateasca o taxa ca i pute gura a rahat?Cam asa s ar traduce! Cineva trebuie sa isi asume.Sau doar banul conteaza?

 

Nu se mai vand demult masini fara filtre de particule. Iar cantitatea de particule admise a scazut de la euro 5 la euro 6.

Link to comment
Share on other sites

Nu se mai vand demult masini fara filtre de particule. Iar cantitatea de particule admise a scazut de la euro 5 la euro 6.

Era vorba ca masina odata cumparata(cu sau fara filtru de particule) o poti folosi ani de zile.

 

Nu ti zice dealerul la cumparare ca ce iese pe teava e cancerigen, ca va trebui la un moment dat sa platesi pt asta( desi el vinde rahat, tu esti cumparator de rahat), ca iarna daca stai cu ea pornita la scara imputi tot blocul,etc.

 

Pe termen lung ziceam.

Link to comment
Share on other sites

Era vorba ca masina odata cumparata(cu sau fara filtru de particule) o poti folosi ani de zile.

 

Nu ti zice dealerul la cumparare ca ce iese pe teava e cancerigen, ca va trebui la un moment dat sa platesi pt asta( desi el vinde rahat, tu esti cumparator de rahat), ca iarna daca stai cu ea pornita la scara imputi tot blocul,etc.

 

Pe termen lung ziceam.

Inginer, sa **×* daca inteleg ce vrei sa zici.

Esti ok?

 

Masini cu ardere interna se fac de vreo cativa ZECI DE ANI! Adica termen lung, ca sa te plagiez.. ��

 

Care parte nu se intelege?

Poluezi denaturand/modificand sistemul de protectie impotriva poluarii!!!????

Platesti.

Dar nu ca platesti, ca asta e frectie la picior de lemn!

Trebuie impiedicat dreptul de a circula pe strada o masina cu DPF-ul scos!!

...Se ia frumos certificatul de INMATRICULARE de catre autoritati pana la remedierea/refacerea sistemului.

 

(In ce tara bananiera traim, tata...)

 

Din punctul meu de vedere topicul asta nici nu ar trebui sa existe!

 

Sa intre la rubrica topic interzis dar care exista.. numa' pentru ca e tamp!

 

Din orice punct de vedere privesti e ilegal (in afara legii) sa modifici norma de poluare din fabrica!

 

(Nu stii, nu poti sa intretii un diesel, o masina?

..Poate nu ti-ai luat masina potrivita,

..poate nu trebuie/meriti sa conduci.. cam asta ar trebui sa faca legea in zilele noastre; ..autoeducatia nu mai functioneaza demult!)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Era vorba ca masina odata cumparata(cu sau fara filtru de particule) o poti folosi ani de zile.

 

Nu ti zice dealerul la cumparare ca ce iese pe teava e cancerigen, ca va trebui la un moment dat sa platesi pt asta( desi el vinde rahat, tu esti cumparator de rahat), ca iarna daca stai cu ea pornita la scara imputi tot blocul,etc.

 

Pe termen lung ziceam.

 

 

Nu sunt sigur ca inteleg unde bati. Masina care iese pe poarta fabricii e conforma cu normele de poluare in vigoare. Care, dupa cum spuneam, devin din ce in ce mai restrictive.

 

Dupa aia, pe perioada garantiei, in marea majoritate a cazurilor masina ramane in parametri. Deci 2-5 ani.

 

Dupa care, daca e intretinuta, ramane in continuare in parametri. A, ca intre timp s-a trecut la alt standard de poluare pentru masinile noi, aici nu ai ce sa faci. Nu poti sa le interzici pe cele vechi. Si oricum, asta nu mai e problema dealer-ului.

 

Deci ca sa recapitulam: Dealer-ul nu-ti vinde ceva cancerigen. La un moment dat trebuie sa platesti pentru orice masina, ca se strica, se schimba consumabilele (inclusiv DPF-ul), etc. Din nou, asta nu e vina producatorului.

 

Situatia de la noi e cauzata de toti manelistii care isi iau masini si le intretin cu sarma si izolir band. Si asta e cauzata de o inexistenta de facto a institutiilor statului. Pentru ca, de fapt, noi nu avem autoritati decat atunci cand ai de dat bani la stat..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

tot vorbim de PM 2.5 ...

o chestie bagata in esapament...

pai stie cineva ce masoara opacimetrul? sau mai bine zis camera de fum? k=m/-1

nox, pai nox se poate masura doar la otto si asta cu analizorul de gaze care e altceva fata de opacimetru, si senzorul nox e suplimentar si nu intra in dotarea standard

demontam tobele ca, sa vedem dpf.ul, nu cred ca are rost sa va enunt definitia dex rntr, inspectia vizuala fara demontarea componentelor motorului sau caroseriei

camera aia cu fir se cheama camera endoscop si nu poti chiar asa sa schimbi segmentii prin toba, ca in bancul cu ginecologul

decat sa ne luam de itp mai bine sa amendam mamelucii cu un laptop in mana care fac dpf off si tuning hackerit

service.urile care anuleaza filtre dpf sunt peste tot

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

discutati fara sens...

Destul de corect.

 

Sunt simple motivele celor doua tabere iar argumentele nu vor fi niciodata acceptate de cealalta parte

"Taberele" sau tabara DPF-off nici nu a trebui sa existe sau DACA exista ar TREBUI sai se inoculeze "FRICA IN SAN" ...de cate ori scoate bolidul pe strada!

Cine ar trebui sa bage frica in ei? Statul roman evident prin controale serioase, sa aiba echipamente serioase (ultimile pe piata..) si sa vezi ce isi scot banii investiti (din amenzile grozave, inuman de mari..) si interzicerea conducerii masinii respective pana la remediere/refacere..

 

Sa vedem atunci daca iti mai permiti sa risti tu cu DPF-off!

 

Oricand, retineti, ORICAND (si oricare din noi) pot sari in tabara DPF-off. Doar ca nu imi permit ca o incurc serios!

..Asta trebuie inoculat in mintea NE-EDUCATULUI!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

discutati fara sens...

sunt simple motivele celor doua tabere iar argumentele nu vor fi niciodata acceptate de cealalta parte

 

 

Dupa cum spune si @bimmer90f30, asta e o discutie care n-ar trebui sa existe de fapt. Exista niste legi, si cei care sunt in 'tabara' cu dpf off le incalca. E atat de simplu.

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat o sa existe teremul "spaga" o sa existe masini fara dpf ... cu jocuri in articulatie .... cu anvelope uzate ... etc

 

Cu alte cuvinte la itp spaga , la rar spaga , in trafic spaga , in institutiile statului spaga , la doctor spaga ...etc , avem spaga in sange , in ADN

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

tot vorbim de PM 2.5 ...

o chestie bagata in esapament...

 

 

Stiu ca nu exista traseu direct decat in unele cazuri, de-aia am spus ca unde se poate. Iar demontarea era o alta varianta care sa nu implice cumpararea de echipamente scumpe de masurat PM de catre orice service de cartier.

 

Da, normal, ar trebui sa-i lege si pe cei care scot DPF-uri. Dar posesorul e cel care ar trebui sa raspunda in principal, pentru ca nu-i scoate nimeni DPF-ul cu forta sau fara sa stie..

Link to comment
Share on other sites

cand administratorul de drum permite oprirea sau stationarea pe trotuar, acest lucru este semnalizat corespunzator prin indicatoare si marcaje (ceea ce e si logic, aceasta fiind o exceptie, deoarece trotuarul este pentru circulatia pietonilor) !

 

 

sa-ti mai citez si din ce a pus un coleg pe pagina trecuta, poate nu ai vazut sau ti-a scapat:

 

> Totusi, Justitia a decis definitiv si irevocabil inca din 2012 ca nu exista conflict legislativ si ca regula generala din lege are prioritate fata de regula de aplicare: parcarea pe trotuar este considerata ilegala daca nu exista un panou si marcaj permisiv

 

> Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens"

 

 

pentru a doua oara spun, lasati fakebook ul si nu mai parcati ca nesimtitii pe trotuar! e ilegal si lipsit de bun simt pentru pietoni!. daca tu ca mamifer de sex masculin poti ocoli o masina parcata pe trotuar, alte mamifere de sex feminin si aceeasi rasa cu tine nu pot cand au in ingrijire si un pui !

 

a trecut de ora Colgate, mergi la culcare si nu mai continua off topic-ul pentru ca NU ai dreptate !

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

Asta cu colgateul e gluma de pe santier?

Colegul SKW o fi mirosit ceva imaturitate..

 

(Aceeasi corectie as fi facut si eu, dar m-am luat cu altele mai pe topic..)

Daca nu exista indicator/marcaj sa permita asta.. NU (se) parcheaza pe trotuar! E simplu.

 

Restul e noroc sau tupeu, pana vine autoritaea si aplica regula/legea.

  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Discutie in Moldova cu un inginer de la Skoda;

 

 

https://piataauto.md/Stiri/2017/02/La-discutie-inginerii-cum-exploatezi-corect-motoarele-DIESEL-eviti-problemele-filtre-particule-DPF/?version=mobile

 

 

 

 

 

post-85058-0-67453500-1581835430_thumb.png

 

 

 

 

 

Deci e ilegala scoaterea filtrelor de particule,catalizatoare si alte balarii.

Edited by Vlf
Link to comment
Share on other sites

Radacina problemei este ca avem in societate (si implict aici in forum) o multime de necivilizati si huligani. Ambele categorii au in comun (totala) lipsa de respect pentru ceilalti.

(Obs: un huligan este - vedeti DEX - o persoana care incalca in mod grosolan normele de conduita in societate).

 

In perioada aceasta a anului iese cel mai usor in evidenta cat suntem de necivilizati, ca natie. Lipsa vegetatiei a facut vizibile gunoaiele aruncate peste tot: in orase, pe marginea drumurilor, de-a lungul cailor ferate, in orice vale de apa curgatoare. Sunt omniprezente. Toata tara este o pubela. Iar gunoaiele acestea nu au fost aruncate de guvern sau parlament (indiferent de culoarea politica), ci de noi. Si/sau de rudele noastre. Cu foarte putine fericite exceptii.

 

DPF OFF este o consecinta a huliganismului. A celor care isi cumpara BMW (pentru alte marci, vedeti alte forumuri) cu aproape ultimii bani din casa si care nu isi permit sa-l intretina. Unii dintre ei merg pana in a cumpara BMW cu volan pe dreapta, eventual inmatriculat in Bulgaria. Datorita unora ca ei inca exista piata pentru cei care vand motorina la negru (= furata), sau care fura oglinzi exterioare.

 

DPF OFF inseamna ca in mod constient otravesti oamenii din jurul tau. Aerul din oras este irespirabil, in special dimineata si seara. Traficul este in mare parte responsabil de aceasta situatie. Datorita DPF OFF-ului tau, este posibil ca un om sa moara de cancer. DPF OFF ar trebui pedepsit nu cu amenda, ci penal. Cu inchisoare.

 

Discutia cu locurile de parcare intra in acelasi registru. Nu inteleg de unde s-a incetatenit faptul ca a avea masina este un drept la fel de fundamental cu cel de a respira, iar "aerul" este implicit si gratuit.

De unde asteptarea ca, daca imi cumpar masina, primaria trebuie sa-mi asigure loc de parcare. Acolo unde sunt parcari amenajate (asa putine cate sunt), acestea sunt in general goale, intrucat aproape toata lumea parcheaza "langa", pentru ca e gratis.

Vrei sa ai masina, trebuie sa iti asumi niste costuri. Nu ti le permiti, nu-ti iei masina. In mod normal, primaria ar trebui sa dea dreptul de a inmatricula autoturisme numai cu conditia ca sa existe un contract incheiat prealabil pentru un loc de parcare. A exiprat contractul, expira si inmatricularea. Daca un loc de parcare ar costa 500 lei/luna, atunci ar fi bani si pentru construirea (in principal de catre firme private) de parcari, supra sau subterane. A, cum, asa de scump? Noi le vrem gratis.

Cat despre parcarea pe trotuar, aici lucrurile sunt iesite de sub orice control. Pentru o mama este practic imposibil sa-si plimbe copilul cu caruciorul pe trotuar. Nu are cum sa treaca din cauza tonelor de nesimtiti (sau sunt huligani?) care isi parcheaza masinile, partial sau total, pe trotuare. Foarte multi dintre ei, "colegi" cu BMW.

 

M-am saturat de colegialitatea asta. A devenit o rusine sa circuli cu un BMW, intrucat esti asociat cu miile de huligani care au ales aceasta marca numai pentru a afisa un fals statut social.

  • Like 8
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

DPF OFF si restul cu OFF clar trebuie tratate ca o infractiune penala si cu asta s-ar rezolva mare parte din problema. Sunt multi care efectiv apeleaza la asemnea practici din miserupism si lipsa de spiritul civic, pe sistemul mie imi este bine si ma kk pe restul. Multi vor masini care nu sunt pe lista lor de lucruri pe care le pot intretine, iar dupa se plang ca masina pe motorina consuma 8-9-10 sau chiar 12%. La fel sunt multi care cumpara o anumita masina ca asa e "moda", iar la prima problema se lovesc de grinda cu nu imi permit.

 

Ca tot s-a adus in discutie partea cu motorul pornit si stationarea, asta la fel trebuie pedepsita pentru ca altfel omul oricare ar fii el nu se civilizeaza si nu se gandeste la ceilalti din jurul sau.

Parcare pe trotuar, ooo... alta mare problema, toti huliganii isi cumpara trotuar si trebuie sa treci pe drum sau prin balti ca ei sunt bosi. In fine discutia este mega ampla.

Iar legat de locul de parcare, vrei masina ? Dovedesti ca ai loc de parcare real si abia atunci primesti inregistrarea masinii. Cei mai pericol sunt desteptii care isi cumpara apartament, au doua masini, iar ei nu au loc de parcare inclus. Pai unde mama masii isi pun masinile, le iau rucsac in spate si le duc in casa ?

 

Ca si incheiere fiecare om ar trebui sa se ghideze in viata dupa vorba "Ce tie nu iti place, altuia nu face !"

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tot bucurestiu e parcare.Masini nemiscate cu lunile,mizerie pe ele de nu se mai vede culoarea.O cumpara da merge cu tramvaiu ca e scumpa benzina,ii place s o vada pe geam la cafea,dimineata, si atat.

 

Neam de Moromete, cat mai mult pamant si izmene rupte n cur,aia suntem...

 

Si mai era categoria grea,idioti cu acte,anii 90 la bloc; Noi platim 2 locuri da nu avem masina,poate copiii,cine stie..si aia erau cu ghiozdanu n spate,pionieri.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai zis chestia asta - la noi e prea ieftin sa detii o masina. Ia sa fie impozitul pe masina incepand de la 200 de euro pe an, si sa creasca cu vechimea masinii si cu gradul de poluare. Ia sa fie toate strazile ori cu parcare cu plata, ori cu parcarea interzisa si cu amenzi mari.

 

In Amsterdam, care e exemplul extrem, in centru ora de parcare e 7.5 EURO. Si e gratis doar sambata spre duminica, de la 11 seara la 7 dimineata. Iar rezidentii trebuie sa faca cerere pentru locuri de parcare si stau la coada sa devina unul disponibil. Prioritate au cei cu masini electrice sau hibrid. Nu spun sa fie ca acolo, ca situatia e alta. Dar la noi lumea e lenesa. In centrul orasului, la Inter, e abonament de parcare cu 90 de lei pe luna pe timpul noptii in subteran. Te-ai astepta sa fie plina parcarea, dar nu e. Si asta pentru ca pe stradutele din jur nu se dau amenzi, desi sunt semne de oprirea interzisa. Nu poti sa spui ca nu-ti permiti 90 de lei pe luna pentru parcare, sunt 15 litri de benzina..

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ce comparatii, amsterdam vs. bucuresti

platesti

platesti

ce nu ai bani ?platesti!

de la schiphol ai bus pana la hotel din ora in ora, sub aeroport tren, pana la amsterdam faci 20min, si in amsterdam te plimbi pe jos ca de aia ai venit, sa faci poze la madam tussauds, sa vezi o buca sau sa fumezi ceva in coffeshop

cine sta acolo nu are masina, e fericit ca plateste 2000 ca sa stea in miezul actiunii, lucreaza in zona, merge cu bicicleta, are tren ,tramvai, vaporas, barca cu vasle, pe jos, la noi toti parvenitii se urca in masina si se opresc la mac sa bage ceva cartofi, mai o samanta la colt, si da la munte echipati complet cu skiuri si ochelari in masina, 10 ore cu vezica plina in trafic....

platesti nu zic nu, dar ai si conditii, esti si tu platit la randul tau cu min 10e pe ora, ce zici de asta?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.