Jump to content

Ce parere aveti? 318ci vs 320ci automate?


dodo_frodo

Recommended Posts

Salut,

 

Vreau sa plec saptamana viitoare sa mi iau masina. cel putin 2002, automata. dar nu stiu care e diferenta dintre 318ci si 320ci. mai multi mi au zis ca e mai bie 320ci ca, consuma la fel; 318 avand motorul prea mic pentru caroseria respectiva. Voi ce ziceti? niste pareri? probleme despre care stiti la masinile respective in general? multumesc mult

dodo

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa plec saptamana viitoare sa mi iau masina.  cel putin 2002,  automata.  dar nu stiu care e diferenta dintre 318ci si 320ci.  mai multi mi au zis ca e mai bie 320ci ca,  consuma la fel;  318 avand motorul prea mic pentru caroseria respectiva.  Voi ce ziceti? niste pareri?  probleme despre care stiti la masinile respective in general?  multumesc mult

dodo

249283[/snapback]

 

 

320ci clar. Nici sa nu te gandesti la 318ci.

320 - 170 CP

318 - 143 CP

Link to comment
Share on other sites

dar de ce? din motivul spus si de mine? sau pur si simplu pentru ca sunt mai multi cai? nu sunt un vitezo man asa ca nu ma intereseaza caii f multi...dar daca sunt anumite considerente de ordin tehnic sau ceva de genul asta, va rog sa mi le ziceti...

mersi

 

 

320ci clar. Nici sa nu te gandesti la 318ci.

320 - 170 CP

318 - 143 CP

249318[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

dar de ce?  din motivul spus si de mine?  sau pur si simplu pentru ca sunt mai multi cai?  nu sunt un vitezo man asa ca nu ma intereseaza caii f multi...dar daca sunt anumite considerente de ordin tehnic sau ceva de genul asta,  va rog sa mi le ziceti...

mersi

249322[/snapback]

 

 

Nu e vorba de sportivitate. Si cu M3 poti sa mergi usor.

L6 este mult mai elastic decat L4 si mult mai fiabil. Plus ca motorul asta de 2171cm3 duce caroseria asta in spate fluierand :blink: . Nu spun ca cel de 143hp trage greu de carcasa dar nu se compara. Daca nu esti hotarat, ia-ti 325i sau 330i. Consumul mai mare cu max 1,5l dar e alta galagie acolo.

Link to comment
Share on other sites

hai sa vedem...........

320 - 170 cp

318 - 143cp

aceasi caroserie - rezulta, demaraj mai mic la 318 si poate consum mai mare decat 320 avand in vedere ca maotrul mic pe caroserie grea trage mai greu - consuma mai mult.

tehnic - motorul de 320 e mult mai fiabil si mai elastic

deci 320

Link to comment
Share on other sites

-majoritatea de aici iti vor spune sa iei 320,dar daca nu ai un stil de condus prea agresiv iati 318. daca banii nu sant o problema tot 320 iti recomand,daca nu vrei sa cheltui mai multi bani pe intretinere iati 318,reviziile o sa te coste mai putin(intra mai putin ulei la schimb,mai putine bujii si injectoare),asigurare mai mica,impozit mai mic si consum local mai mic.-acuma depinde de tine sa alegi ce ti se potriveste.
Link to comment
Share on other sites

-majoritatea de aici iti vor spune sa iei 320,dar daca nu ai un stil de condus prea agresiv iati 318. daca banii nu sant o problema tot 320 iti recomand,daca nu vrei sa cheltui mai multi bani pe intretinere iati 318,reviziile o sa te coste mai putin(intra mai putin ulei la schimb,mai putine bujii si injectoare),asigurare mai mica,impozit mai mic si consum local  mai mic.-acuma depinde de tine sa alegi ce ti se potriveste.

249431[/snapback]

 

 

salut,

 

nu sunt vitezo man. problema e ca am un buget limitat: 20 -21000 €. si taxa de prima inmatriculare la 320 euro 3 este cu 1000 mai mare decat la 318. am gasit masini cu mai multe optiuni la 318...dar vroiam sa stiu si pe o perioada mai lunga ce inseamna asta...care ma tine mai mult, 318 sau 320.

 

stiti cumva daca un bmw din 2003 sau 2004 are euro 4 recunoscut la noi? pe mobile am vazut ca cei de acolo scriu euro 4 dar nu stiu sigur daca este acceptat la noi...vreun ajutor?

Link to comment
Share on other sites

stiti cumva daca un bmw din 2003 sau 2004 are euro 4 recunoscut la noi?  pe mobile am vazut ca cei de acolo scriu euro 4 dar nu stiu sigur daca este acceptat la noi...vreun ajutor?

249451[/snapback]

 

Am avut eu 318i din 2001 si era euro 4. Acelasi motor, N42B20.

Link to comment
Share on other sites

ar fi senzatie...dar cum pot sa fiu sigur?  nu vreau sa ma duc acolo si sa ma intorc si sa nu mi-o inmatriculeze astia decat pe euro3...

249459[/snapback]

 

 

Scrie in brief. Scrie atat norma europeana cat si norma de poluare din germania.

Daca pe brief scrie Euro3 si D4, la RAR o sa ti-o prinda ca Euro3.

In principiu trebuie sa scrie Euro4,D4

Link to comment
Share on other sites

fa-mi o oferta...problema e ca eu vreau automata

249839[/snapback]

glumeam :blink: o pusesem la vanzare la 22000 sa vad daca o dau, mai putin de atat nu o dau ca imi place mult prea mult si am bagat ceva banuti in ea. pe mine ma ajuns undeva la 23 si ceva ca am luato pe timpu cand nu era taxa, si era vama care a fost undeva la 180 milioane

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
zicea ceva de siab ... si eo tot ce am vazut la siab era non-facelift...poate so fi bagat el sa`l faca...acu dzeu stie cat de bine ia iesit...dar la pretu asta...:-s ma gandesc ca dpdv tehnic e posibil sa fie o mare tzeapa
Link to comment
Share on other sites

Citesc si eu topicul asta acum, si mai toata discutia se invartea in jurul cailor putere... Si daca nu esti vitezoman nu merita mai mare, etc.

FRATILOR! Putini merg cu 250 km/h in Romania, ca este si ilegal, deci nu puterea este cea mai importanta aici ci CUPLUL! Si atunci diferentele cresc intre L4 si L6 :blink: ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.