Jump to content

X3f25 - Sunet metalic / vibratie la 1500rpm


ACM

Recommended Posts

Aud de ceva vreme un sunet metalic cand tin acceleratia la 1500 rpm respectiv cand las motorul la relantiu.

La relantiu nu se aude mereu doar cand las pedala de acceleratie si dureaza cca 2 secunde. Sunetul acesta se repeta mereu.

 

Motorizare 20d xdrive pe un x3f25 lci 2015.

 

Aveti vreo idee?

 

Mersi.

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

La fel se auzea si la mine, dar pe la 2.000 ture...am schimbat suportii motor...si a mai fost nu stiu ce tablarie pe sub masina care vibra...

Iti face si cand e pe liber si o turezi? Daca da, atunci mergi la service, iti ridica putin motorul pe o macara si incerci atunci iarasi...daca nu mai face atunci e de la suportii motor...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Buna!

 

Am un x3 din 2015 2.0xDrive. De un timp se aude la relanti(cateodata) dar tot timpul in 1500-2000 rpm (pe loc sau in mers) un zgomot foarte deranjant.

Se aude doar din masina. Motorul suna foarte bine, spre distributie nu se aude si nu zornaie nimic dar din interior imi da mii de draci.

 

Am pus un link pe youtube. Sunetul e in mers si tinuta cutia in manual exact in turatiile cand se aude sunetul mai pronuntat. Recomand ascultarea cu casti.

Cand mut telefonul sub genunchi se aude cel mai bine.

 

HEEEELP! Am programare la service BMW dar tare cred ca astia imi spun de distributie si degeaba nu vreau sa dau bani s-o schimb si ma gandeam poate citesc si alte pareri pana ajung la ei.

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Nu vreau sa te sperii, dar nu mai folosi masina, indiferent de distanta.

Sunetul imi este foarte cunoscut, l-am mai auzit la un X3 F25 2011 N47, care nu avea nici-o problema cu distributia la 200.000km si facea la fel in acelasi regim de turatii. Problema a fost de la unul din cei doi arbori de echilibrare ai motorului, s-a spart un rulment si a crapat blocul motor.

Sa nu cumva sa faci greseala sa schimbi distributia ca asa iti spune X si Y, ca stiu ei de la altii ca e moartea acestor motoare. O sa te trezesti ca dai multi bani pe distributie si manopera si de fapt problema masinii e cu totul alta.

Trebuie pusa pe elevator, dat scutul jos si verificat cei doi arbori de echilibrare, sper sa nu fie afectat blocul si sa poti schimba cei doi arbori, altfel e nevoie de alt motor.

 

Later Edit: Banuiesc ca ai B47 ca motor tinand cont ca e 2015, deci inca un motiv in plus sa excludem posibilitatea ca distributia sa fie de vina.

Edited by Y-GreK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.