Jump to content

Recommended Posts

AM patit-o la A3-ul meu dar povestea este relevanta pt oricine vrea un ambreaj modificat la ATIX

Povestea incepe asa:

Avand nevoie de un ambreiaj nou am zis de ce nu sa fac un upgrade tinand cont ca stock ambreiajul era cu volanta masa dubla cunoscut ca nu tine mult mai mult decat putere de "fabrica".

Cautand cam peste tot nu am dat decat de un singur individ cu situl ambreiajieftin.ro sau cum apare pe farcebook Atix Racing Solutions care se ocupa cu refacere si sau upgrade pt placi de presiune etc.

Am cautat pe forumuri pareri sa vad daca e de incredere si in mare parte lumea il recomanda spunand ca e cam singurul pe la noi care face asta dar nimeni nu a spus ce experiente a avut.

Pe un singur forum am gasit o referinta ca cineva a avut o experienta dubioasa cu Atix dar nimic concret.

Pana la urma l-am contactat prin mail sa il intreb daca poate sa imi modifice placa de presiune (noua) care o aveam sa tina 450NM 300cp (cifre supraestimate pt a ma asigura ca am marja). Imi spune ca se poate si sa il sun sa vorbim. Il sun mai spun odata ce vreau si imi spune ca si usureaza si echilibreaza volante si sa ii trimit tot kitul de ambreaiaj sa il faca.

Ok toate bune si frumoase il trimit , ma suna dupa ce il primeste sa imi spuna ca placa mea de presiune nu e buna ca e de benzina si nu merge ranforsata (cu toate ca era luata pt 1.9tdipt golf 3 ), dar imi spune ca imi da el o placa de diesel mult mai buna care sa tina cei 450Nm dar ca o sa ma coste 100e in plus .Ok bine ce sa fac asta e. E gata rapid in 2 zile si il primesc prin curier inapoi.

Acum incepe partea interesanta. Ce observatii am facut imediat: Volanta usurata si rectificata arata ok DAR nici o gaura de echilibrare pe ea,hmm suspect... zic eu in mintea mea o fi fost destul de aproape ca nu a fost nevoie de echilibrare suplimentara (am mai auzit ca oamenii le iau la strung si le monteaza si nu au probleme).

Mergem mai departe , discul arata bine, batut cu ferodou nou cu "Kevlar" cateva nituri batute aiurea dar merge.

Dar acum partea ce mai importanta placa de presiune ,placa noua cei drept dar verific codul de pe ea si ce sa vezi e o placa care in magazin este 250ron si eu am dat practic dublu pe ea de la acest individ.

Il sun .... nimic...intra casuta... clar omul asta stie ce placi de presiune sunt mai strong si la ce se potrivesc si le revinde...Tot era bine daca era asa...

Naiv montez ambreajul si incep un rodaj de 1000km ca sa ii dau toate sansele sa tina. Mers numai in oras fara acclerari bruste etc.

Se termina rodajul, la putere stoc cam 180cp tine foarte bine , fara probleme 300km, trec la setarile pt aprox 250cp si cam 380NM , a-1a tractiune 0( masina cu tractiune fata :),a doua tot asa, e in a 3-a fara bruscaje doar accelerat de la o turatie sub care intra turbina ambreajul pur si simplu scapa odata cu venirea Boost-ului si sare la 4500 de ture... deci nici vorba sa tina 380Nm ce sa mai zic de 450... -4-a si a-5-a la fel...

 

Am incercat sa il contactez pe acest individ dar bineinteles ca nu se poate...

Sper ca povestea mea sa ajute si pe altii sa ia o decizie cand vine vorba de abreiaje modificate la diversi indivizi.

Toata operatiunea cu volanta si discul meu a costat 1100ron.sa nu pun la socoteala curierul.

Link to comment
Share on other sites

Nasol ce ai patit.

Dar totusi chiar ai crezut ca-ti face vre-un Dorel ambreaj -volanta la strung sa-ti tina 380nm?

Un kit ca acela se vinde cu peste 500 euro de firme cunoscute pt tuning.

Bafta.

 

Salut, Am crezut ce mi sa spus si cum a fost recomandat de altii ca face ambreaje si pt motorsport etc. nu aveam motive sa ma indoiesc.

In fine, m-a contactat azi dupa multiple mailuri si telefoane din partea mea , sa imi zica ca ambreiajul care mi l-a facut tine 250cp (de parca ambreajele tin putere nu cuplu...) si 450NM,cu toate ca initial zisese 350cp(in fine)... daca imi patineaza inseamna ca scot mai mult. I-am zis ca nu am cum sa scot mai mult ca am un 1.8t cu turbina k03s si tot untul din el daca as scoate si nu as trece de 250cp si 400Nm, probabil mai realist este 230cp si 370Nm.

Intr-un final a zis ca da am garantie si sa il trimit sa se uite la el si sa imi ofere o solutie...Va tin la curent....

Link to comment
Share on other sites

Nasol ce ai patit.

Dar totusi chiar ai crezut ca-ti face vre-un Dorel ambreaj -volanta la strung sa-ti tina 380nm?

Un kit ca acela se vinde cu peste 500 euro de firme cunoscute pt tuning.

Bafta.

 

Sunt destule persoane care intaresc ambreiaje in Romania pe o bruma de bani (<1000 lei) si fac o treaba excelenta. E normal ca din cand in cand sa mai cedeze cate unul prematur, dar au rata de succes foarte buna. In cazul Atix...ei o dau in bara foarte des si isi bat joc.

Link to comment
Share on other sites

Sunt destule persoane care intaresc ambreiaje in Romania pe o bruma de bani (<1000 lei) si fac o treaba excelenta. E normal ca din cand in cand sa mai cedeze cate unul prematur, dar au rata de succes foarte buna. In cazul Atix...ei o dau in bara foarte des si isi bat joc.

 

Cand am cautat nu am dat decat de Atix si inca cineva din Cluj parca care lucra cu Ungaria (dar avea review-uri proaste).

Care sunt aceste persoane care intaresc ambreiaje si sunt de incredere? sunt numai la nivel local de nu se stie de ei sau ..?

Si da sunt de acord ca din 100 o sa cedeze cateva DAR al meu nu a cedat e inca foarte functional daca nu ii ceri sa tina prea mult cuplu... deci clar din prima a fost slab nu ca sa stricat pe parcus...

Edited by bwmnut
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda am dat jos ambreajul nu avea uzura aproape deloc ca de abia am mers cu el si nici nu l-am lasat sa patineze , l-am trimis si am primit inapoi acelasi disc si volanta cu o placa de presiune mai rigida(spune el, defapt acelasi model de placa ca prima). De ce nu am primit asta din prima nu se stie, sper ca de data asta sa tina...

In orice caz se pare ca pana la urma chiar nu modifica placile de presiune , cu siguranta nu le schimba arcul asa cum s-ar fi asteptat oricine pt ca nu se vad urme de interventii la nituri etc. totul arata ca de fabrica, eu am o banuiala in special dupa ce am masurat volanta ce am primit-o acum, ca el "taie" din ea,in cazul asta sub inelul dintat, pt a forta placa de presiune sa apese mai tare.Cel putin asta am putut masura obiectiv, restul ar fi doar speculatii.

Dupa ce fac iar o runda de rodaj o sa va anunt daca de data asta e ok(ma cam indoiesc)

 

Pozele sunt cu ambreiajul dat jos, dupa cum se vede nu a fost abuzat inca are urmele de la rectificare:

 

http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/ace6de5ace6de5/IMG_1221_zpstgl6sqv9.jpg

http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/ace6de5ace6de5/IMG_1215_zpskoo7rblt.jpg

http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/ace6de5ace6de5/IMG_1216_zpsuotn0nsk.jpg

http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/ace6de5ace6de5/IMG_1213_zps2ckumuyl.jpg

http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/ace6de5ace6de5/IMG_1220_zps4u68b7hb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.