Jump to content

Sfat achizitie


Al3xx

Recommended Posts

Salut baieti!

Sunt si eu in cautarea unui F31, dar nu sunt inca decis de motorizarea pe care sa o aleg.

Care ziceti voi ca este cel mai fiabil motor dintre urmatoarele de pe F30/31? Care ar avea cel mai mici costuri de intretinere?

 

316i 1.6 4 cilindri 136hp

318i 1.5 3 cilindri 136hp - dupa 2015

320ed 1.6 4 cilindri 163hp

 

316d inainte si dupa 2015

318d inainte si dupa 2015

320d inainte si dupa 2015

 

Se poate da un verdict deja despre fiabilitatea noilor motoare disel B47?

Mai este vreo problema cu distributia sunt altele? Ce probleme ar avea motoarele ce sunt facute in colaborare cu PSA?

Cum e noul motor in 3 cilindri?

 

PS:

Nu prea ma intereseaza consumul, atat timp cat nu cred ca voi face mai mult de 20-25k km si ramane media sub 8%.

Nu ma intereseaza nici numarul de cai.

 

Va multumesc

mai stai putin ca iese 1.1 acum si e perfect pt ce cauti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai stai putin ca iese 1.1 acum si e perfect pt ce cauti

 

Fiecare cumpara ce isi permite si ceea ce are nevoie. Imi doresc sa calatoresc mai mult, sa ma bucur de masina, decat sa imi fie o povara privind cheltuielile. Iti dai seama ca stiu ca un 330d sau 330i sunt extraordinare si de departe cele mai fiabilie, dar...

Link to comment
Share on other sites

max 17000 E pentru unul cu sub 80.000 de km

 

Nu crezi ca e cam putin ? Am luat eu in luna 05/2018 modelul 320d LCI 07/2015 190cp cu 79400km reali de la o reprezentanta BMW si 2 ani garantie BMW Premium Selection cu 26.1k euro !

 

Am facut deja 8000km pe ruta Franta, Romania, Germania, Franta si masina merge impecabil cu un consum mediu de 6.5l/100km ( folosita doar pe modul sport si AC pornit mai tot timpul )

Link to comment
Share on other sites

Nu crezi ca e cam putin ? Am luat eu in luna 05/2018 modelul 320d LCI 07/2015 190cp cu 79400km reali de la o reprezentanta BMW si 2 ani garantie BMW Premium Selection cu 26.1k euro !

 

Am facut deja 8000km pe ruta Franta, Romania, Germania, Franta si masina merge impecabil cu un consum mediu de 6.5l/100km ( folosita doar pe modul sport si AC pornit mai tot timpul )

 

Da, probabil e cam la limita. Exista si varianta sa mai astept cateva luni, pana se lanseaza noul seria 3.

Din ce am inteles, motorul acesta nou diesel B48, ce este pe LCI, este foarte fiabil si fara problemele anterioare cu distributia. Tu ai cutie manuala sau automata?

Link to comment
Share on other sites

G20-ul se va putea cumpara din primavara, din cate stiu eu, la care se mai adauga luni pana cand masina va rula cateva zeci de mii de kilometrii. In consecinta, va dura ceva pana ce o sa poti lua un G20 umblat putin la un pret bun.

Rabdarea este foarte buna oricum, eu astept sa vad cum va fi calculat impozitul incepand de anul viitor, poate schimb ceva.

Link to comment
Share on other sites

Da, probabil e cam la limita. Exista si varianta sa mai astept cateva luni, pana se lanseaza noul seria 3.

Din ce am inteles, motorul acesta nou diesel B48, ce este pe LCI, este foarte fiabil si fara problemele anterioare cu distributia. Tu ai cutie manuala sau automata?

 

Da, are noua cutie automata revizuita in 2014 si pusa doar pe LCI-uri :)

Link to comment
Share on other sites

G20-ul se va putea cumpara din primavara, din cate stiu eu, la care se mai adauga luni pana cand masina va rula cateva zeci de mii de kilometrii. In consecinta, va dura ceva pana ce o sa poti lua un G20 umblat putin la un pret bun.

Rabdarea este foarte buna oricum, eu astept sa vad cum va fi calculat impozitul incepand de anul viitor, poate schimb ceva.

 

Ce se schimba la impozit? Era o propunere PSD pt anul asta, care a picat, s-au gandit la altceva?

Link to comment
Share on other sites

Ce se schimba la impozit? Era o propunere PSD pt anul asta, care a picat, s-au gandit la altceva?

Iti recomand sa privesti cu foarte mult scepticism orice zvon referitor la reducerea semnificativa a taxelor / impozitelor aplicabile autoturismelor.

Nu spun ca este imposibil, dar este improbabil. In orice caz, este gresit sa iti faci vreun plan de viitor in baza unui astfel de zvon.

 

Din 2006 incoace, taxele si impozitele auto au avut o singura directie constanta: au tot crescut. Daca au existat oarece variatiuni, acestea au fost cauzate, de regula, de rezultatul unor actiuni in justitie (ma refer aici la taxa de inmatriculare, in toate formele ei istorice).

Reducerea poluarii, descongestionarea traficului, innnoirea parcului auto (si altele asemenea) sunt concepte foarte populare in prezent si vor ramane astfel si in viitorul apropiat. Ele convin de minune statului, care isi bazeaza o buna parte a veniturilor la buget pe mijloacele de transport.

 

De aceea, costurile detinerii si utilizarii unui autoturism este de asteptat sa creasca in continuare. Poate vor exista, cand si cand, anumite corectii in jos (mai degraba din motive politice / de atragere a electoratului), dar cred ca acestea vor fi doar rare exceptii care confirma regula.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa privesti cu foarte mult scepticism orice zvon referitor la reducerea semnificativa a taxelor / impozitelor aplicabile autoturismelor.

Nu spun ca este imposibil, dar este improbabil. In orice caz, este gresit sa iti faci vreun plan de viitor in baza unui astfel de zvon.

 

Din 2006 incoace, taxele si impozitele auto au avut o singura directie constanta: au tot crescut. Daca au existat oarece variatiuni, acestea au fost cauzate, de regula, de rezultatul unor actiuni in justitie (ma refer aici la taxa de inmatriculare, in toate formele ei istorice).

Reducerea poluarii, descongestionarea traficului, innnoirea parcului auto (si altele asemenea) sunt concepte foarte populare in prezent si vor ramane astfel si in viitorul apropiat. Ele convin de minune statului, care isi bazeaza o buna parte a veniturilor la buget pe mijloacele de transport.

 

De aceea, costurile detinerii si utilizarii unui autoturism este de asteptat sa creasca in continuare. Poate vor exista, cand si cand, anumite corectii in jos (mai degraba din motive politice / de atragere a electoratului), dar cred ca acestea vor fi doar rare exceptii care confirma regula.

 

Complet de acord cu tine. Credeam ca iar au intrat in panica si au mai copt vreo tampenie sa atraga simpatizanti, dar cred ca e vorba tot de propunerea de anul trecut.

Edited by lowlife
Link to comment
Share on other sites

Din proprie experienta spun. Am avut 525 pe benzina si diesel. Benzina la drum lung e cosmar ca trebuie sa opresti mereu sa alimentezi si trebuie sa o ti mereu turata. Plus ca sunt multi bani in plus la combustibil. Diesel este ff placut si ca tinuta de drum si decent la consum si la sunetul motorului. La mentenanta cam la fel amandoua. Eu cred ca iesi mai ieftin la km per total la diesel.

 

Nu este deloc la fel la intretinere deasel vs benzina.

 

Benzina consuma cu 30% mai mult dar nu are dpf, egr, turbo infundat, adblue etc.

 

Parerea mea e ca nu trebuie sa ii fie frica de N47 atat timp cat este constiincios si isi mai verifica masina din cand in cand, nu doar cand nu mai merge bine.

Link to comment
Share on other sites

G20-ul se va putea cumpara din primavara, din cate stiu eu, la care se mai adauga luni pana cand masina va rula cateva zeci de mii de kilometrii. In consecinta, va dura ceva pana ce o sa poti lua un G20 umblat putin la un pret bun.

Rabdarea este foarte buna oricum, eu astept sa vad cum va fi calculat impozitul incepand de anul viitor, poate schimb ceva.

 

Eu ma refeream ca astept sa apara G20, urmarind ieftinerea F30-ului.

Cu riscul de a ma repeta, care considerati voi ca este cel mai fiabil motor sub 2,0 ce este pe F30? Dar doar dintre cele diesel?

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream ca astept sa apara G20, urmarind ieftinerea F30-ului.

Cu riscul de a ma repeta, care considerati voi ca este cel mai fiabil motor sub 2,0 ce este pe F30? Dar doar dintre cele diesel?

 

A... ok.

Eu sincer as tinde spre 330i LCI - 252cp - benzina cu turbina de 250cp suna destul de frumos pentru un motor de 2000. Fiabilitate? Sa sti ca multe sunt relative, depinde cum ai grija tu de masina si mai trebuie sa iti placa... Daca mergeam pe fiabilitate aveam un Yaris acum, nu E91.

Dar ca sa fiu ontopic:) nu stiu care este cea mai fiabilia motorizare de F30:).

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei GT, probabil ai copii si vrei spatiu mai mult in spate...context in care suspensia standard + xDrive iti vor permite sa intri in viraje cu viteza mai mare decat suporta kinderii in general. Iti spun din experienta...

 

Iti multumesc frumos. La denivelari amortizeaza mai bine suspensia adaptiva?

Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a ma repeta, care considerati voi ca este cel mai fiabil motor sub 2,0 ce este pe F30? Dar doar dintre cele diesel?

 

Dar ca sa fiu ontopic:) nu stiu care este cea mai fiabilia motorizare de F30:).

 

Nu există. Poți lua să zicem "cea mai fiabilă motorizare" dar care a fost pe mașina respectivă întreținută prost. => experiență neplăcută oricum.

 

La 2.0 diesel oricum e simplu:

Toate sunt aceeași motorizare. N47 la non-LCI și B47 la LCI. Ar mai fi de luat în calcul doar diferența la 325 (Care oricum e mai rar) în care deși e tot același N47/B47, are 2 turbine.

 

La 2.0 benzină ai 320i/328i ai N20. La fel la LCI ai 320i/330i B48 (LCI nu mai are 328i)

 

Deci e cam un singur motor peste tot, cu mici variații

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.