Jump to content

geam portiera


Recommended Posts

Buna ziua ! Am o problema cu geamul fata de la sofer . Ieri a plouat,mi-a intrat apa in portiera stanga fata si nu se mai ridica geamul , a mers ridicat si coborat de cateva ori si gata acum a ramas coborat si nu mai merge. Am un BMW X1 x-drive 18d din 2011 . Ma poate ajuta cineva cu un sfat , va rog ?
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua ! Am o problema cu geamul fata de la sofer . Ieri a plouat,mi-a intrat apa in portiera stanga fata si nu se mai ridica geamul , a mers ridicat si coborat de cateva ori si gata acum a ramas coborat si nu mai merge. Am un BMW X1 x-drive 18d din 2011 . Ma poate ajuta cineva cu un sfat , va rog ?

Verifica contactul care limiteaza/taie alimentarea cand geamul este (ajunge) jos sau motorul, daca functioneaza.

Personal nu am demontat niciodata, nevand probleme, dar nu poate fi ceva foarte complicat.

 

Si poti sa verifici si daca ajunge tensiune pe conectorul macaralei cand apesi butonul.. dar retine ca poate fi conditionata (tensiunea) de un contact/comutator.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Verifica contactul care limiteaza/taie alimentarea cand geamul este (ajunge) jos sau motorul, daca functioneaza.

Personal nu am demontat niciodata, nevand probleme, dar nu poate fi ceva foarte complicat.

 

Si poti sa verifici si daca ajunge tensiune pe conectorul macaralei cand apesi butonul.. dar retine ca poate fi conditionata (tensiunea) de un contact/comutator.

Limitatorul de cap de cursa, nu foloseste contacte pentru ca nu e cd-rom.Foloseste alt sistem.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

M-am tot uitat si am aflat ca poate fi regulatorul defect.

Principiu de functionare ar fi ca regulatorul sesizeaza o crestere a curentului tras de motor in momentul in care ajunge la capatul cursei pe culisa si atunci taie curentul motorului si se opreste geamul.

 

E de verificat si comutatorul din usa ca si unde ajunge tensiunea dupa comutatorul din usa.

 

Daca geamul e intepenit probabil ca automat (curentul crescand..) motorului i se va taia curentul/alimentarea, deci si asta e de verificat.

Link to comment
Share on other sites

M-am tot uitat si am aflat ca poate fi regulatorul defect.

Principiu de functionare ar fi ca regulatorul sesizeaza o crestere a curentului tras de motor in momentul in care ajunge la capatul cursei pe culisa si atunci taie curentul motorului si se opreste geamul.

 

E de verificat si comutatorul din usa ca si unde ajunge tensiunea dupa comutatorul din usa.

 

Daca geamul e intepenit probabil ca automat (curentul crescand..) motorului i se va taia curentul/alimentarea, deci si asta e de verificat.

Chiar daca geamul e intepenit, motorul tot va porni pentru o fractiune de secunda,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.