Jump to content

Zmuceste la schimbatul vitezelor


cristiano115

Recommended Posts

Salut !

 

 

Am o problema la care nu prea ii dau de cap..Masina in cauza este un E90 320d 163cp.. Când schimb vitezele (1,2 si putin in 3 ) se simte ca o mica smucitură ( am incercat sa las de ambreiaj cat de incet si usor am putut si parca chiar si atunci se simte foarte putin.. )

 

Recent am schimbat si kitul volanta + ambreiaj deoarece bătea volanta dar credeam ca o sa se rezolve si problema asta care din pacate a rămas...

 

Care credeți ca ar putea fi problema ? <_<

Edited by cristiano115
Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

 

Am o problema la care nu prea ii dau de cap..Masina in cauza este un E90 320d 163cp.. Când schimb vitezele (1,2 si putin in 3 ) se simte ca o mica smuciturã ( am incercat sa las de ambreiaj cat de incet si usor am putut si parca chiar si atunci se simte foarte putin.. )

 

Recent am schimbat si kitul volanta + ambreiaj deoarece bĂŁtea volanta dar credeam ca o sa se rezolve si problema asta care din pacate a rĂŁmas...

 

Care credeĂâşi ca ar putea fi problema ? <_<

 

Salutare, ce volanta ti-ai instalat pe masina ,masa dubla sau simpla, ai schimbat si uleiul in cutie?

Link to comment
Share on other sites

Salutare, ce volanta ti-ai instalat pe masina ,masa dubla sau simpla, ai schimbat si uleiul in cutie?

 

Cu masa dubla bineinteles :D

 

Uleiul din cutie l-am schimbat acum cateva luni deoarece picura PRIN intreruparorul de la masarier.. Schimbul a fost facut cu ulei original de la BMW si chiar s-a simtit parca intra mai usor in viteze.. :)

 

La E90 era bine sa pui LUK sau Sachs, volanta cu masa dubla.

 

Volanta LUK si kit ambreiaj Sachs

 

Verifica tampoanele de la motor, cutie.

 

Daca tot merg la mecanic, este singurul lucru care trebuie sa il verific ?

Link to comment
Share on other sites

Daca anulezi CDV-ul o sa smuceasca si mai rau. Tocmai de-asta este si pusa din fabrica. Aia (teoretic) e bine sa o anulezi daca ai masina facuta de alergatura, de exemplu o masina de weekend. Pentru daily nu este ok sa o anulezi.
Link to comment
Share on other sites

Daca anulezi CDV-ul o sa smuceasca si mai rau. Tocmai de-asta este si pusa din fabrica. Aia (teoretic) e bine sa o anulezi daca ai masina facuta de alergatura, de exemplu o masina de weekend. Pentru daily nu este ok sa o anulezi.

 

Multumesc pt raspuns ! Cand o sa ridice masina pe elevator o sa ma uit sa vad daca il am sau l-a scos vechiul proprietar :rolleyes:

 

Ce am observat si cred ca merita sa mentionez este ca la mine pedala de ambreiaj in momentul cand este sus de tot si vrei sa apesi pe ea, cam 1 cm se simte mai moale decat resul cursei.. Nu sunt sigur daca e normal sau nu..

Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la mecanic...

 

Flansa cardan este buna

CDV (Clutch delay valve) este la locul ei

Tampoanele de la motor sunt bune

Tampoanele de la cutia de viteze sunt bune insa unul dintre ele era destrans si juca.. Ma gandeam ca aia fost problema si ca acum nu o sa mai faca asa... Dar din pacate nu pot sa spun ca problema s-a rezolvat :unsure:

 

 

Ce altceva credeti ca ar mai putea fi ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.