Jump to content

Pornit Greu N43 Injectie directa


Cloud92

Recommended Posts

Salut. Am zis sa fac un topic nou din moment ce am cam rezolvat probleme din celalalt. O sa incerc sa nu fac un wall of text.

 

Problema in sine e pornitul greu si inainte sa fac iar o investitie de 1000+ eur am zis sa mai vad si cateva pareri, in afara de cele de la reprezentanta/alte service-uri/mecanici.

 

Se manifesta cam asa, de 4 ani de cand am masina nu am reusit sa dau de cap problema cu pornit greu care din toate testele de pana acum tinde sa indice catre injectoare care curg dar posibil sa pompa de inalta (HPFP) sau regulatorul de presiune. Ce ma induce pe mine in eroare e faptul ca masina nu a aruncat niciodata un missfire code, odata ce a pornit merge absolut perfect. Valorile la injectoare sunt perfecte, cumparasem setul de injectoare, am ajuns la service si nu au vrut sa le monteze pe motiv ca le schimb degeaba ca sunt perfecte ale mele. Dupa mai multe teste si analizat cum se comporta ( ISTA-D / ) nu am putut sa vad nimic ciudat la injectoare dar am vazut altceva, mai exact presiunea in rampa scade odata ce am oprit motorul, cum am pornit masina urca in 150bari si sta acolo, cum o opresc incepe sa scada. de la 150.000mbar pana la ~5200 am vazut ca a coborat cel mai jos, asta cam dupa 15minute. Am tinut testerul pe masina si in timp ce incercam sa o pornesc si in timp ce se chinuia sa porneasca nu putea sa urce nici presiunea la 150000mbari. Odata ce a reusit sa porneasca sta acolo presiunea. Am mai vazut si la ultimul schimb de bujii de acum 1000km ca pe cilindrul 2 si 3 erau foarte negre bujiile fata de 1 si 4. Are cineva ceva idei? Am zis sa intreb inainte sa iau un set de 4 injectoare si dupa sa vad ca problema tot persista. Nici o pompa de inalta nu e chiar ieftina, tot undeva la 5000 RON. Din ce am observat eu pana acum se intampla mai mult la cald, daca las masina pana a 2-a zi 12ore+ si incerc sa o pornesc porneste bine aproape de fiecare data.

 

 

Singura eroare pe care o da ISTA-D e 2EF8 map thermostat activation, am si termostatul, saptamana vitoare urmeaza sa il schimb. In rest nimic, absolut nimic de cand am masina. Ma gandeam ca daca era pompa trebuia sa cedeze pana acum dupa 40 de mii de km sau macar sa arate low fuel pressure?

 

 

Ce am schimbat pana acum legat de aprindere/alimentare etc

 

Electromotor nou

Bobine noi

Bujii noi

distributie noua

senzor arbore nou

 

toate OE mai putin bobinele care le-am pus pe bosch dar merg, altfel trebuia sa dea missfire.

 

 

Repet, masina in 4 ani nu a dat nici macar odata missfire si merge perfect odata ce a pornit.

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.