Jump to content

Coduri Erori plus sfat!


chico

Recommended Posts

Salutare colegi, de curand am cumparat un e90 320d din 2006. Saptamana trecuta am schimbat filtrele uleiul si la plecare am zis sa pun si un tester pe ea. Mi-a dat la tester toate cele 4 bujii arse si ceva legat de filtru de particule ca nu se poate face regenerare.

Zic gata trebuie schimbate bujiile ca nu isi poate face regenerare. Astazi dimineata mi-au venit cele 4 bujii beru, dat jos admisia, inlocuit cele 4 bujii, urcat in masina si plecat la drum sa se regenereze filtrul. Dupa vreo 20 de km mi-a aparut in bord filtrul de particule si nu a vrut sa plece regenerarea.

M-am intors la service, a pus iar tester, prima data a aparut iarasi toate cele 4 bujii ca arse, zic asta e sigur releul de bujii. Intre timp mecanicul zice, ia sa incercam bujiile si ce sa vezi, toate 4 functioneaza, deci dat 300 lei degeaba pe bujii, ca ele nu aveau nimic. Verificate la baterie cu plus si masa, etc, toate se incing.

Mi-a sters iar erorile, plecat iar, acelasi lucru, dupa cativa km iar se aprinde atentionarea cu filtru de particule. Intors la tester iarasi, nu mai apare nimic acum legat de bujii sau releu ci am 3 erori, din care prima nu poate fi stearsa deloc, pe cand ultimele 2 se sterg, iar apar si tot asa.

 

1) Eroare 43E2 Motor sistem de acceleratie electronic ETS - intermitent

 

2) Eroare 480A Suprasaturarea filtrului emisie particule - intermitent

 

3) Eroare 481A Suprasaturarea filtrului emisie particule - intermitent

 

Problema este ca eu la noapte trebuie sa plec la mare, facusem si plinul la masina tot iar acum cu problema asta ce ma sfatuiti?? Sa mai plec cu masina, mai merge cam 1000 km estimati de mine ca voi face??

 

 

Later edit: aaaa sa nu uit din idrive imi spune ca filtrul de particule trebuie schimbat in 16000 km.

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Cand iti da eroare pe toate cele 4 bujii , trebuie sa te gandesti la modul. Daca e dus nu porneste regenerarea.

Cred ca poti sa mai faci 1000 de KM daca nu iti limiteaza viteza . Cand te intorci , schimbi modulul , cureti filtrul de particule si il codezi cu ISTA ca schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi limiteaza viteza, problema este ca parca totusi nu are vlaga masina. De accelerat se duce, ajung usor la 130-150 km, dar cand trece de 3000 rpm parca se poticneste putin si urca putin mai greu. Dar de 4000 rpm nu mai trece.

Daca stiam ca e si releul de bujii crede-ma ca il schimbam si pe ala, am vazut beru la 200 de lei. Dar nu mai am efectiv timp cand sa il comand si sa il mai si shimb.

Problema este ca eu am si numere rosii la masina, va trebuie sa fac si rarul, iar daca voi merge inca 1000 km cu el asa, imi e sa nu se agraveze rau de tot si sa nu mai trec nici rar-ul.

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Pai urban voi merge pe acolo prin statiune, estimez eu cam 200 km voi face acolo in 7 zile... Iar restul 400 dus 400 intors, din care vreo 250 autostrada.

 

Pana aseara nu mi-a aparut niciodata filtrul de particule in bord, deci nu am mers cu el decat cativa zeci de km astazi in teste incercand sa ii generez regenerarea.

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Pai eu nu am vazut bmw e90 diesel care sa nu se scuture cand pornesti sau opresti masina, sau caruia sa nu ii tremure schimbatorul de viteza... Din ce am vazut da clapeta de acceleratie ar fi primul cod de eroare, o sa ma ocup de el cand ma intorc de la mare.
Link to comment
Share on other sites

@vasy - unde vezi tu eroare permanenta la throttle valve ? e intermitenta . Se poate sa fie clapeta usor murdara , sau poate fi in curs de a se duce de tot. Am vazut M57 cu eroare la clapeta aia de 7 ani care face regenerare . Cand i-am curatat-o omului , o vreme nu a mai dat eroare , apoi a reaparut. Masina despre care vorbes e din 2005 (E60 525D) si are teava de evacuare mai curata decat F10-ele meu din 2014.

Poate si sa opreasca regenerarea , dar cand clapeta e cam dusa de tot .

Cat depre 481A si 480A , in special prima se refera la necesitatea schimbarii filtrului , nu neaparat pt ca e infundat dar pt ca se apropie sau I-a trecut durata de viata. Se rezolva din ISTA.

Du-te omule linistit la mare - nu o sa patesti nimic in 1000 km , chiar daca iti mai apare cate un mesaj si se mai aduna niste erori .

Cand vii , te ocupi serios de masina , masori presiunea pe filtrul de particule , il speli daca e cazul , cureti valva aia , vezi de modulul de bujii si dai in ISTA ca ai schimbat filtrul.

Link to comment
Share on other sites

Km in bord am 205 mii, dar nu cred ca sunt reali... Ma rog masina arata bine, dar poti sa stii... Nu ma risc sa ma duc cu ea sa imi imtre in limp mode sa raman pe autostrada.. Trebuia sa fi plecat azinoapte la mare, dar plec diseara. O sa iau opelul chiar daca nici ala nu e in mintile lui si nu merge aerul conditionat, dar cel putin e tractor si stiu ca nu ma lasa in drum.
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce spune ca el n-a vazut e90 care sa nu tremure la oprire, e clar ca e dusa clapeta de shutoff. Doar cele cu dpf au clapeta de shutoff, iar daca nu e functionala nu face regenerare.

 

Nu stiu cu ce interfata a facut diagnoza, daca era ista stiam o treaba. Celealte interfete, multimarca, arata aiurea.

Daca e intermitenta, de ce nu poate sterge eroarea? O fi permanenta?

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce spune ca el n-a vazut e90 care sa nu tremure la oprire, e clar ca e dusa clapeta de shutoff. Doar cele cu dpf au clapeta de shutoff, iar daca nu e functionala nu face regenerare.

 

Nu stiu cu ce interfata a facut diagnoza, daca era ista stiam o treaba. Celealte interfete, multimarca, arata aiurea.

Daca e intermitenta, de ce nu poate sterge eroarea? O fi permanenta?

 

Colegul sincer am vazut vreo 5 e90 la diversi cunoscuti si vreo 3 e60, toate diesel de la 2000 la 3000 cm cubi si la toate la pornire sau oprire am observat ca aveau o scuturare.. Am observat asta si pe youtube, chiar am cautat sa vad daca e vreun defect.. Ba chiar si George Buhnici cand testa noul 320d efficient dynamics afirma ca tuseste la pornire si oprire chiar subliniind cu eternul gafait de sunet diesel de bmw.

Acum ca aia o fi o problema de clapeta de acceleratie, nu te contrazic, dar din ce am vazut pana acum toate aveau simptoma.

 

Cat legat de tester, nu stiu sa iti zic ce fel de tester este... Celelalte 2 erori se sterg, alea legate de filtru de particule, dar aia de clapeta de acceleratie nu... Dar ulterior apar cele 2.

 

Apropo putin mai devreme cand am coborat, am pornit putin bmw-ul si nu mai avea martorul de filtru de particule in bord aprins. Am dat cateva ture cu el si nu mai aparea, dar dupa 20 km de mers a aparut iarasi, deci nu isi face regenerarea. Am mers in a 3-a cu 65, cu 70, cu 80 km/h vreo 15 km, nu vrea deloc regenerarea. Asa ca am facut plinul si la opel si la 3 plec, iar bmw-ul va ramane sa pazeasca parcarea :(, va multumesc.

 

http://i68.tinypic.com/28m1bmo.jpg

 

 

 

Poate te ajuta cu ceva interfata asta la diagnoza, am gasit este delphi ds150e

 

http://i64.tinypic.com/11ig5lz.jpg

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.