Jump to content

Pierdere ulei servodirectie


elvislorin

Recommended Posts

Salutare salutare...am o problema mare...de vreo luna incoace imi pierde ulei de servo pe la vasul in care se toarna ulei...Mai exact in partea laterala pe unde e un shtutz (sau conducta)...masina e 320d 2001 fara facelift...am incercat sa lipesc cu silicon pt garnituri dar tot curge...

ideea e urmatoarea: se poate schimba vasul respectiv fara a schimba si pompa de servo?are cineva vreo pompa veche din dezmembrare ca sa schimb vasul sau macar un link, un telefon catre o firma, persoana, etc care sa ma ajute---sau tre sa schimb toata pompa de servo

Link to comment
Share on other sites

Salutare salutare...am o problema mare...de vreo luna incoace imi pierde ulei de servo pe la vasul in care se toarna ulei...Mai exact in partea laterala pe unde e un shtutz (sau conducta)...masina e 320d 2001 fara facelift...am incercat sa lipesc cu silicon pt garnituri dar tot curge...

ideea e urmatoarea: se poate schimba vasul respectiv fara a schimba si pompa de servo?are cineva vreo pompa veche din dezmembrare ca sa schimb vasul sau macar un link, un telefon catre o firma, persoana, etc care sa ma ajute---sau tre sa schimb toata pompa de servo

249589[/snapback]

incearca omule cu un colier...e numai 1 ron...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai e spart vasul sau curge pe la imbinarea dintre furtun si vas? Schimba colierul ala cu unul care se strange...nu ai ce silicon sa pui acolo...pt simplul motiv ca trebuie sa cureti fff bine zona aia ca sa adere siliconul...succes :) ca si eu am schimbat colierele acelea... :blink: Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

e spart vasul....nu ma intreba de unde si cum ca habar nu am...varianta cu colierele pica....iar ca sa curat bine si sa ii pun silicon cum naiba sa fac? tre sa scot tot lichidul de servo din pompa?sfaturi, idei, care ati mai facut ceva asemanator?
Link to comment
Share on other sites

am dat pompa si jos si am scos vasul de ulei....pierdea pe la stutz...acum tre sa il lipesc...intrebari:

1. cu ce degresez vasul ca sa nu afectez filtrele din interior si alte componente de pe acolo (daca or mai fi?)?

2. lipirea cu ce imi recomandati sa o fac? mi s-a spus ca merge si cu poxipol dar cel mai bine cu pistol de lipit cu aer cald

3. cand incep sa o pun la loc trebuie sa am grija la ceva anume?aerisire, garnituri chestii?

Link to comment
Share on other sites

am dat pompa si jos si am scos vasul de ulei....pierdea pe la stutz...acum tre sa il lipesc...intrebari:

1. cu ce degresez vasul ca sa nu afectez filtrele din interior si alte componente de pe acolo (daca or mai fi?)?

2. lipirea cu ce imi recomandati sa o fac? mi s-a spus ca merge si cu poxipol dar cel mai bine cu pistol de lipit cu aer cald

3. cand incep sa o pun la loc trebuie sa am grija la ceva anume?aerisire, garnituri chestii?

253411[/snapback]

 

Mai bine schimbi vasul.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine schimbi vasul.

253709[/snapback]

 

dap....dar la magazin se gaseste numai cu tot cu pompa...1000 ron :) ...iar second ciuciu :) ...asa ca :blink:

 

apropo...lipitura pe care am facut-o cu pistolul cu aer cald si plastic nu a tinut...incerc cu poxilina acum

 

cine imi poate spune cum naiba pun cureaua de alternator la loc...ca ma innebuneste rola intinzatoare :)

Link to comment
Share on other sites

cea mai simpla solutie...se intinde cureaua pe tot circuitul ei si apoi se baga masina in a 5a...se impinge inainte si se pune singura...gizaz ce usor a fost :) ...tot mecanicii astia batrani stiu :) :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sall! Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o problema asemanatoare cu vasul de servo, uleiul curge pe la capac (dop) pe unde se pune lichidul de servo (ulei). De fiecare data cand deschid capota gasesc vazul umed de ulei. :blink: Nu stiu sigur daca acel vas trebuiea sa aiba vreo garnitura, la mine nu are si posibil ca scurgerile de ulei sa fie din cauza asta :) sau o fi prea mult ulei :) pt. ca depaseste "teava" aceea de pe capacul vasului, adica nivelul de uei e peste ea. Sa incerc sa mai scot din ulei ? :)

Multumesc pentru raspunsuri!

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Sall! Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o problema asemanatoare cu vasul de servo, uleiul curge pe la capac (dop) pe unde se pune lichidul de servo (ulei). De fiecare data cand deschid capota gasesc vazul umed de ulei.  :blink: Nu stiu sigur daca acel vas trebuiea sa aiba vreo garnitura, la mine nu are si posibil ca scurgerile de ulei sa fie din cauza asta :) sau o fi prea mult ulei  :)  pt. ca depaseste "teava" aceea de pe capacul vasului, adica nivelul de uei e peste ea. Sa incerc sa mai scot din ulei ? :)

Multumesc pentru raspunsuri!

291881[/snapback]

dopul are pe el o tija de metal pt nivel,cu doua semne pe el de min. si maxim-vezi sa nu depaseasca semnul de sus-daca depaseste ,scoate uleiul cu o seringa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

aceeasi problema o am si eu. curge lichid din pompa servo. eu azi doar ce am dat jos alternatorul deoarece se stricase si incarca prea mult (aprox 16.5 V in sarcina). alternatorul era murdar de ulei servo iar mecanicul mi-a spus ca asta ar fi cauza defectarii lui.

eu mi-am comandat deja un alternator nou (valeo - 1000 ron) dar ma gandesc sa nu mi-l strice iar uleiul care curge din pompa servo.

mentionez ca pompa servo am luat-o de la dezmembrari (pret 100 E) si cu ocazia asta m-am convins cu piesele luate de la dezmembrari ... sper sa nu mai iau niciodata nimic de acolo.

ce ziceti ?? sa montez alternatorul cel nou sau sa mai astept pana fac rost de bani sa iau o pompa servo noua sa nu cumva sa se strice iar alternatorul din cauza uleiului ce curge din pompa servo ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.