Jump to content

Scurgeri ulei e60 525d


Recommended Posts

Salut! De cateva saptamani sunt mandrul posesor al unui e60 525d 2006.

Acum 2saptamani am venit pe roti cu masina din Germania, nu am avut nici o problema. Cu 3 zile in urma, cand m-am hotarat sa ii fac schimburile, am observat ca in partea din dreapta a motorului sunt prezente cateva urme de ulei(nici o pata sub masina). Am verificat joja, uleiul avea acelasi nivel(3/4) ca atunci cand am cumparat masina(am verificat de cand am luat masina periodic,o data la 3-4 zile, nivelul uleiului). Am fost la un mecanic pe care il stiam, s-a uitat la masina dar nu a putut sa imi ofere o solutie concreta(ba ca e de la filtru epurator, ba ca e de la galeria de admisie, culbutori, ba ca de la nu stiu ce furtun, etc.). M-am intors de la service si am parcat masina. A doua zi, surpriza: am observat sub masina o pata de ulei cam cat o palma. M-am bagat sub ea, am scos scutul de plastic care avea si el urme de ulei pe el, la fel si baia... scurgerea venea de undeva mai sus, nu am putut sa imi dau seama de unde. Cand am verificat joja, nivelul uleiului era la un sfert de minim.

 

 

Mentionez ca masina a tras cum trebuie de cand am luat-o si trage si in momentul de fata. Nu da cu fum, nu porneste greu/urat.

 

Stiu ca informatiile oferite nu va ajuta sa dati un diagnostic dar as dori si eu niste pareri, sfaturi, si cel mai mult o recomandare pentru un service BUN pentru BMW-uri in Bucuresti.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut! De cateva saptamani sunt mandrul posesor al unui e60 525d 2006.

Acum 2saptamani am venit pe roti cu masina din Germania, nu am avut nici o problema. Cu 3 zile in urma, cand m-am hotarat sa ii fac schimburile, am observat ca in partea din dreapta a motorului sunt prezente cateva urme de ulei(nici o pata sub masina). Am verificat joja, uleiul avea acelasi nivel(3/4) ca atunci cand am cumparat masina(am verificat de cand am luat masina periodic,o data la 3-4 zile, nivelul uleiului). Am fost la un mecanic pe care il stiam, s-a uitat la masina dar nu a putut sa imi ofere o solutie concreta(ba ca e de la filtru epurator, ba ca e de la galeria de admisie, culbutori, ba ca de la nu stiu ce furtun, etc.). M-am intors de la service si am parcat masina. A doua zi, surpriza: am observat sub masina o pata de ulei cam cat o palma. M-am bagat sub ea, am scos scutul de plastic care avea si el urme de ulei pe el, la fel si baia... scurgerea venea de undeva mai sus, nu am putut sa imi dau seama de unde. Cand am verificat joja, nivelul uleiului era la un sfert de minim.

 

 

Mentionez ca masina a tras cum trebuie de cand am luat-o si trage si in momentul de fata. Nu da cu fum, nu porneste greu/urat.

 

Stiu ca informatiile oferite nu va ajuta sa dati un diagnostic dar as dori si eu niste pareri, sfaturi, si cel mai mult o recomandare pentru un service BUN pentru BMW-uri in Bucuresti.

Va multumesc!

 

Din cate am auzit este o problema des intalnita la acest motor. Are pierderi mici prin diferite parti. Ceva normal dupa spusele unui mecanic bmw, nu va fi niciodata complet uscat si va avea minore pierderi pe ici pe colo. normal sau nu asa se spune. Daca pierderea e mare intr adevar este motiv de ingrijorare si trebuie remediata problema. Mie de exemplu mi se prelinge putin pe la garnitura baii. Nimic de speriat, fiind vorba de cateva grame in 10.000 km.

Edited by gaboy
Link to comment
Share on other sites

Din cate am auzit este o problema des intalnita la acest motor. Are pierderi mici prin diferite parti. Ceva normal dupa spusele unui mecanic bmw, nu va fi niciodata complet uscat si va avea minore pierderi pe ici pe colo. normal sau nu asa se spune. Daca pierderea e mare intr adevar este motiv de ingrijorare si trebuie remediata problema. Mie de exemplu mi se prelinge putin pe la garnitura baii. Nimic de speriat, fiind vorba de cateva grame in 10.000 km.

 

Schimba garnitura la capac culbutori, galerie de admisie si o sa scapi de scurgeri. E posibil scurgerea de care zici la baia de ulei sa vina de sus. Si ca un sfat schimba si mecanicul pentru ca nu e normal sa ai pierderi de ulei oricat de minore sunt ele.

Link to comment
Share on other sites

Schimba garnitura la capac culbutori, galerie de admisie si o sa scapi de scurgeri. E posibil scurgerea de care zici la baia de ulei sa vina de sus. Si ca un sfat schimba si mecanicul pentru ca nu e normal sa ai pierderi de ulei oricat de minore sunt ele.

 

Garnituri galerie toate noi, schimbate recent, filtru epurator la fel. A fost identificata scurgerea ca fiind de unde am precizat. Minora ca sa mi bat capul cu schimbatul ei momentan cel putin. Cat despre mecanic, nu trebuie schimbat, nu fac reclama, dar trebuie sa ma crezi. Cum spuneai mai sus, probleme comune sunt, numai tu ai enumerat 2, inca un coleg alte 2, deci motorul e predispus scurgerilor prin mai multe parti...mari, mici dar sunt mai multe, deci se pot numi comune, asa spunea si mecanicul.

Edited by gaboy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.