Jump to content

Bmw X5 M50d 2014 Chip Tunig avantaje si riscuri?


aditza12

Recommended Posts

381cp are doar pe foaie ... 99% din M50D cand sunt puse pe dyno au ~340cp ( indiferent ca vorbim de seria 5 / 7 / x5 / x6 ) ... cu un soft custom facut la CompleteChip sau Powertech o sa te apropii de 400cp reali si cu o curba de cuplu foarte optimizata Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Riscurile sunt simple: Cu cat ii cresti puterea mai mult puterea motorului, cu atat ii scazi durata de viata. De aceea inginerii de la BMW scot doar 75-80%% din potentialul motorului pentru a ii oferi fiabilitate si durabilitate. Daca ii maresti puterea, sigur vor pica piese mai rapid decat in mod normal. Cum zic si colegii mai sus, M50D e deja dus la pragul de sus al limitei. Daca nici 381cp nu-ti ajung pe drumurile patriei, atunci nu stiu de cat ai nevoie pentru depasiri si demaraje :) Edited by six in line
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E SUV, nu masina de curse, eu as lasa-o asa cum e, are deja suficienta putere si m-as bucura de o masina fiabila la care nu trebuie sa stau cu grija ca AZI, poate e ziua cand ma lasa in drum.

 

Dar asta as face eu, fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Merita 100% ! Diferentele vor fi sesizabile iar riscurile sunt destul de mici cat timp il face cine trebuie. Conteaza f mult atat rulajul cat si starea masinii.

 

Am avut soft pe mai multe masini, ultima, un 640d, i-am cresut puterea acum 2 ani, anul acesta am vrut mai mult, asa ca a mai reprimit caluti, 0 probleme. Ca idee: 80-120km/h - 2.7s, 100-200km/h 12s. Timpi masurati cu obd-ul, viteza reala.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Ok..Am precizat ca doresc pareri avizate..adica experiența cu propria mașinĂŁ (de ex. ionut_marius cu 640 )..nu din auzite..Si recomandari in București?Am ĂŽnțeles ca cei de la CompleteChip sau Powertech sunt cei mai tari...acum ar avea sediu si prin București..dar nu prea am gĂŁsit site sau telefon contact.
Link to comment
Share on other sites

Am fost de la Severin la Bucuresti la CompleteChip la Dragos cu un F15 M50D din 2013-2014, am stat vreo 3-4 ore doar ca sa reusim sa facem un run pe dyno, nu-l lasa sa accelereze, a scos multe sigurante, dupa a scos mufa de la diferential ca sa accelereze doar fata, prin noroc a reusit sa faca de 2 ori, a facut soft, iar dupa soft a iesit masina cu mai putini cp decat stock:)), a dat vina pe masina Dragos, era nervos/suparat de la alti clienti, a zis ca masina are o problema mare ca a scos 320cp, nu am crezut niciunul din noi acest lucru, deoarece masina are 120k km si nu are nici-o problema, adica trage de rupe, am mai mers ca si comparatie cu alte M50D de la 550 la 750. Am zis ca o sa mergem in Timisoara sau undeva sa facem un dyno unde merge standul cum trebuie 4x4 si fara sa scoatem sigurante si mufe...nu mi se pare profi si ok.

 

In rest am mai facut pe un F10 520d si un E60 520d, sunt foarte ok softurile si masinile se comporta ireprosabil insa cu F15 am facut un drum de 800 km degeaba plus zi luata libera de la munca si tot asa..

 

Pentru Bmw-uri recomand CompleteChip si pentru cine este mai aproape recomand PowerTech insa o sa povestesc intamplarea cu F15 mereu deoarece nu a fost ok ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Habar n-am in Bucuresti, in Bucuresti cei mai buni sunt completechip, insa nu are rost sa te duci daca nu face softul pe 4x4, cel putin asta e parerea mea, daca stiam acest lucru nu ne mai duceam, insa nu m-am gandit, el a zis ca la toate 550 si toate 4x4 a facut doar pe 4x2 si ca a mers, insa tot nu mi se pare ok, poate sa fie doar parerea mea, standul este pentru 4x4 dar am inteles ca nu e centrat si etc si de aia nu-l lasa sa faca pe 4x4.

 

 

La TCM turbo si eu iti recomand sa faci doar pe seria VAG, pe aia sunt ei mai experimentati.

Link to comment
Share on other sites

PowerTech, DimSport (Ceky), George de pe forum, A Team Performance pt cei din vest.

 

Cauta pareri, cauta masini facute, portofoliu etc.

 

In rest ce pot sa zic, se softeaza cu succes masini precum AMG GT, M-uri turbo, 911 turbo etc. Un 3.0d cu 3 turbine nu este cine stie ce. Sunt tuneri care fac lunar cateva astfel de motoare.

 

La capitolul intretinere, m50d, nu are nicio treaba cu X5m.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

M50d e ridicat aproape de limita superioara si cu softul stock, la motorizarea asta nu recomand un surplus mai mare de +35-40cai, +70nm daca nu vrei sa ai probleme cu motorul in scurt timp...

 

ps: daca ridici puterea mai mult e periculos pentru motor in sine (pistoane, biele...)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.