Jump to content

EML e46 318i 2002


Cubanezu

Recommended Posts

Salut, am un bmw seria 3 e46 facelift din 2002 clasicul motor de 143hp 2.0, acum cateva saptamani a inceput sa faca un balbait masina cand ii dau cheie si cand sa porneasca balbaie la 500 de turati si moare motorul, o las pun iarasi contactu las 5-10 secunde dau cheie si n-am treaba.. ei bine la asta i-am gasit rezolvarea este senzorul de la axa cu came, bun ...astazi am fost plecat la 80km de orasul in care locuiesc si nu am avut probleme totul bine i-am dat viteza am ajuns fara nici o problema, cand sa plec... dau cheie si invartea motoru in gol da sa dea scanteie sa porneasca nimic, eram ceva genul cine stie ce naiba, dau contactu la 0 si apoi il pun si las 10 secunde dau cheie si mergea fara probleme, plec de acolo si nici o problema la iesirea din sat nustiu daca sunt 2 km, urc un deal si apoi am drum drept, ei bine.. cum am urcat dealul s-a aprins uleiul si EML, m-am oprit am ridicat capota am pus ulei...cand sa dau sa pornesc...ma ia de mai porneste.. invartea motoru in gol si canci sa porneasca...norocul meu ca era un pic de vale i-am dat drumul si a pornit "impinsa" sa zic dar defapt curgea la vale.. si nu tinea relanti-ul... lasam relanti si se oprea murea motoru, de nervi m-am dat jos m-am tot uitat si nu am vazut nimic. Am lasat capota jos si iarasi i-am dat drumu la vale si am tinut-o 80km numai in 2000-5000 de turatii....pe drum acel EML se aprindea din 5 in 5 secunde.. cand se aprindea cand se stingea cand se aprindea cand se stingea... masina facea un zgomot infernal se tura tare si canci sa plece.... ajungeam cu a-4-a la 4500 de turatii si abia aveam 100 bagam a-5-a si cu 3000 de turatii abia luam 110, ajungand in oras la semafor nu aveam cum sa o tin turata tare.. am lasat-o la relanti si mergea fara probleme dar puterea tot nu vine tot pleaca greu... adica la 5000 de turatii de pe loc trebuia sa plec de sa nu ma vad.. da de unde abia pleca si se tura de inebuneai, ajungand acasa... la relanti am lasat-o 5 minute si am oprito... apoi am zis ia da sa vad daca porneste, a pornit fara probleme nu se aprindea nici eml nici nimic....daca imi puteti spune ce naiba ar putea avea.. sau daca e sa imi fac griji?

Tin sa mentionez ca atunci cand ii dadeam "blana" se aprindea langa eml martorul pentru antigel..referitor la asta am avut un furtun rupt la pompa de apa si l-am schimbat recent si i-am bagat apa in loc de antigel, trebuie sa iau antigel sa ii fac aerisirea.

Daca stiti care ar fi problema.. sunt ochi si urechi pe raspunsurile voastre, multumesc o zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Ok o sa ajung pe la mecanic si sa vad daca baiatul cu testerul nu este ocupat sa il puna.. dar din cate stiu... daca pune tester-ul nu imi arata direct fix ce am, am avut alta problema la electroventilator si am pus tester-ul care imi dadea erroare la cutiuta neagra de deasupra electroventilatorului si defapt era piesa de jos care ii regleaza vitezele... adica am dat bani degeaba pe cutiuta aia si apoi am cumparat si tot electroventilatorul :))) nu vreau sa patesc iarasi ceva asemanator.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.