Jump to content

parere cauciucuri RUNFLAT


catalin_florin_f10

Recommended Posts

Este variana cu seal, dar alea sunt pentru VAG si gasesti mai des pe dimensiunile folosite de ei ex: 235/47r17, dar si aici este cu dus-intors, daca iei cui pe flanc tot faci pana ca zmoala

Aia este doar pe spatele caii de rulare plus ca si alea sunt foarte grele(aprox 1kg in plus).

Eu fac exact cum spunea un coleg mai sus: in Buc kit de reparatie, in exterior kit de reparatie + rezerva(e sfanta)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by enders
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se ia ca si reper gropile de la noi, cred ca asta e un motiv in plus pt a alege runflat-uri, care au laterale mult mai rigide si protejeaza janta mult mai bine.

Am avut 'norocul' sa iau cateva gropi serioase la viteza (Bulgaria, deh) cu rotile de 18 RFT si n-au avut nimic. Daca aveam anvelope normale eram cu janta stramba, in cel mai bun caz; daca nu si cu anvelopa taiata.

 

In afara de asta au numai dezavantaje, intr-adevar. Totusi, eu am ramas pe RFT-uri :thumbsup:

 

Ca si feedback, am GY Assym 2 si dupa 2 ani si un pic (max 20k km), una dintre anvelope a capatat un 'flat spot', cu toate ca au avut mereu presiunea corecta in ele, n-a stat masina niciodata parcata mult timp si au fost si depozitate corect. Am fost dezamagit de ele, am taiat Goodyear de pe lista.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Foarte bune Good Year EAGLE F1 Assymetric 3. Am avut pe sedanul vandut recent, insa normale nu RF. Foarte silentioase, aderenta ok pe umed. Le-am folosit cam 10.000 de km, prin urmare nu stiu cum stau la uzura. Acum am Bridgestone Potenza S001, RF echiparea de fabrica....dar nu impresioneaza...cam rigide si cam zgomotoase. Ma gandesc sa trec la anvelope normale si sa iau un kit de pana, nu am loc pt rezerva :(

 

Am eu Good Year F1 Asymmetric 3 Run Flat pe seria 5 (G30). Pana acum mi se par foarte bune, ce imi place ca au si protectie pentru jante, sunt putin iesite in afara si mi-au salvat jantele de vreo 2 ori de borduri.

Au aderenta foarte buna pe ud si uscat. Nu stiu ce sa zic de zgomot, nu am incercat pe masina asta non run flat, dar oricum G30 e destul de bine antifonat.

Edited by mraz
Link to comment
Share on other sites

Am avut RF pe fosta e39 si diverse masini masini de servici, dar tot cele non-rft sunt de preferat, de asta exista asigurare de calatorie

@LYM Goodyear EFFIcient GRIP PERF FP XL am acum pe masina si surpriza... cele de pe fata au ceva defect si tremura masina la anumite viteze, o sa le donez in viitorul apropiat dupa ce le schimb ca am innebunit ... am crezut ca iar am stricat jentile sau altceva pana sa imi observe cineva defectul de pe cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

eu am primacy 3 pe 19, 245/40 fata si 275/35 spaate si sunt extra load(din ce inteleg eu astea sunt ranforsate pe margine, nu runflat).

 

dpdv zgomot, da sunt zgomotoase, iar asta a remarcat-o si nevasta-mea care a condus in viata ei 30 de km dupa ce si-a luat permisul acum 7 ani. a fost imediat in primavera dupa ce am trecut de pe anvelope de iarna pe cele de vara, o anvelopa de iarna fiind prin prin propria constructie mai galagioase in medie decat anvelopele de vara.

anvelope de iarna a mchelin alpin 4 si sunt 245/45R18.

 

 

din ce am citit, primacy 4 sunt un upgrade mare fata de primacy 3. cu primacy 3 sunt la al 2-lea sezon, au 24.000km, inchei toamna la maxim 30.000 si mai merg inca un sezon fara probleme. probabil, va fi complicat sa merg si sezonul 4 cu ele.

 

nu as pune in viata mea runflat pe o masina si sa circul in aceasta tara cu ea. mi se pare ca deja am facut un compromise prea mare cumparand roti de 19 in aceasta ghena de infrastructura si mereu am sentimentul dupa ce am trecut pe 19, ca masina trancane si sufera mult mai tare desi anvelopele de 19 nu sunt runflat

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

100 Euro ai dat pe ele, de 100 EURO isi fac treaba, daca vrei confort si durabilitate cumpara Michelin si vorbim dupa aia, bafta !

 

cauciucurile pe care le am, nu au fost rulate mai mult de 10.000 - 15.000 km....sunt extrem de zgomotoase...varianta ptr rezerva e compresorul cu spuma, pe viitor ma gandessc sa achizitionez roata slim de rezerva. ptr iarna am NOKIAN WR D4, sunt extrem de multumit iarna si inclusiv la zgomot si amortizare....sunt foarte bune... le-am cumparat noi.

sunt adeptul cauciucurilor premium si neaparat noi, dar anul acesta am luat aceste cauciucuri la 100 euro (toate 4). oricum le tin pana la iarna, apoi la prima zapada le dau jos si scap de ele (le pot dona cuiva de pe site).

La primavara voi cumpara un set de anvelope noi..

Am vz ca mai sunt si cele ranforsate (cu intaritura pe margine).

din 1998 de cand conduc am avut numai michelin si dunlop...dar acum vreau sa achizitionez un set de anvelope care sa fie si performante cu masina mea.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Readuc la viata acest topic pentru ca ma bate un gând sa schimb rotile și mi-e sa nu le schimb degeaba.

Am G01 cu roti de 20 staggered runflat cu suspensie adaptiva. Pe drumurile proaste masina mi se pare rigida chiar și în modul comfort. Asta vara prin Grecia pe drumuri pietruite spre diverse plaje a fost destul de infomfortabil drumul.

Am mers zilele astea cu un X3 tot cu suspensie adaptiva și runflat dar roti de 18 și mi s-a părut alta masina, mult mai confortabila... masina era destul de noua ce-i drept. Sa fie diferenta asa de mare doar din dimensiunea rotilor și uzura? Eu am Bridgestone Alenza Dot 2020 cu 46000 km, nu foarte uzate. 

Nu as trece pe 18 dar parca îmi surâde un set pe 19 fără diferenta fata spate, nu stiu daca se simte diferenta la fel de mare la comfort, ce părere aveți, a mai facut cineva schimbarea asta?

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Tot G01 am si eu, si tot jante/anvelope pe 20... 245/45/20 fata cu 275/40/20 spate. Eu am trecut de la jante de 21 la 20, si a fost o mica diferenta, dar asa e, e destul de rigida masina cu anvelope RFT, dar eu nici nu as pune altele, pentru ca n-am chef sa stau fara rezerva pe undeva.

M-am tot gandit si eu ca paote cel mai bine era sa iau si eu un set de 19 direct, si sa-l tin tot asa vara/iarna, dar mi s-au parut ca mici jantele. 20 e fix ce trebuie.

Am un coleg cu un X3 20i si el are pe 19, si da, e o idee mai comfortabila masina, dar el are suspensia normala, nu aia adaptiva.

Link to comment
Share on other sites

Desi mi-a cam zis mai multa lume ca nu prea e diferenta intre RFT si non la comfort, am zis totusi sa incerc pe pielea mea, si setul de iarna care este pe 17 (cel de vara fiind pe 18), l-am luat non RFT. Si pot sa confirm ca practic nu este nici o diferenta la confort. Ambele seturi sunt premium, de la acelasi producator. 

Link to comment
Share on other sites

@Lospaa E bun, isi face treaba, pe langa kit-ul de pana, recomand si un cric si o cheie (de ce? chemi un taxi si te duci la vulc cu roata gen) , sau cea mai buna varianta o asistenta rutiera. (daca ai casco e posibil sa o ai ca bonus deja inclusa).

 

@minu94 Ce masina/an/nr km ai  ?

Edited by Shep86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina pe care am condus-o avea tot RFT dar pe 18 si era comfortabila. Conteaza oare și vechimea cauciucurilor pe langa diametru, devin mai rigide pe masura ce imbatranesc? Sau cauciucurile RFT mai noi sunt mai comfortabile?

Non RFT nu as lua pentru ca am facut 3 pene în 26 de ani de condus dintre care 2 anul trecut, una chiar la masina actuala cu RFT.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Am un coleg cu un X3 20i si el are pe 19, si da, e o idee mai comfortabila masina, dar el are suspensia normala, nu aia adaptiva.

Înțeleg ca suspensia normala este o idee mai rigida decât adaptiva pe modul comfort, deci daca el pe 19 e ok cu suspensia normala la adaptiv ar trebui sa fie și mai bine. Greșesc?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

Nu, suspensia normala e o idee mai moale si mai comfortabila decat aia adaptiva. Eu cel putin asa am remarcat si am condus ceva km si masina colegului.

Eu am citit părerea de mai jos de pe bimmerpost, și altele similare. Dar înțeleg ca sunt și mai multe feluri de suspensie non adaptiva, standard și M sport.

I drive the Adaptive every day. 2 loaner M40i’s driving back to back with my Adaptive have let me to feel that the Adaptive “Sport” level is about where the non-adaptive sits. Definitely not as firm as Sport Plus, but much more firm that Comfort.

Just based on my personal experience.

Link to comment
Share on other sites

Suspensia la X3 e destul de dura si in varianta cea mai basic. Poate cu jante pe 17/18 sa fie cat mai comfortabila posibil. Comfortul maxim nu va fi oferit dpmdv de X3 in nicio combinatie... dar din ce am testat eu, X3 cu suspensie standard si jante 19 anv RFT e mai ok decat suspensie adaptiva si jante 20 anv rft.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

Suspensia la X3 e destul de dura si in varianta cea mai basic. Poate cu jante pe 17/18 sa fie cat mai comfortabila posibil. Comfortul maxim nu va fi oferit dpmdv de X3 in nicio combinatie... dar din ce am testat eu, X3 cu suspensie standard si jante 19 anv RFT e mai ok decat suspensie adaptiva si jante 20 anv rft.

Dar suspensie adaptiva cu 19 RFT este mai confortabila decat suspensie standard cu 19 RFT?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.