Jump to content

parere cauciucuri RUNFLAT


catalin_florin_f10

Recommended Posts

22 hours ago, sskkaa said:

Nu am testat, dar n as crede.

Este mai confortabila cea adaptiva pe confort si mai stabila pe curbe pe sport fata de cea normala.

Cea adaptiva este net superioara celei standard. Pana la urma nu e degeaba 3000-4000 de lei un amortizor.

6 hours ago, CosminEU said:

stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort. 

image.thumb.png.ce0b204e48a8c22e682a3fa9eb75ac67.png

Daca ai xdrive ia runflat. Nu e mare diferenta intre rff si non rft. Sunt putin mai confortabile cele non rft. Vorbim de anvelope bune noi, nu rft de 10 ani la mana a doua.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@goangaus Anvelope all seasons, sunt bune in majoritatea timpului sa zicem atata timp cat nu esti zeu la volan evident, marea lor problema este vara pe caldura pe uscat, acolo este marele minus, distanata pe franare este destul de mare fata de niste anvelope dedicate de vara. 

Deci daca nu ai de gand sa mergi cu viteze foarte mari vara, sunt o solutie foarte ok. 

Link to comment
Share on other sites

Am un f30 cu anvelope hankook all season de aproape 1 an si sa mor daca am avut vre o problema si vara si iarna, mai ales ca are 163 de cp si e greu sa ii stapanesti:)). Pe cea dea doua masina cu motor 3.0 am vara- iarna.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Shep86 said:

marea lor problema este vara pe caldura pe uscat, acolo este marele minus, distanata pe franare este destul de mare fata de niste anvelope dedicate de vara. 

Ne arati si un test facut cu ele daca tot zici ca stii? Ce le fac speciale pe alea de vara pe caldura ca nu prezinta nimic in plus in aderenta, ba dimpotriva.

Alea de vara sunt foarte bune pe apa si restul vremii vara. 

Ceva marca serioasa, Michelin vs Pirelli sau Conti.. o comparatie ceva ne arati?

 

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ne arati si un test facut cu ele daca tot zici ca stii? Ce le fac speciale pe alea de vara pe caldura ca nu prezinta nimic in plus in aderenta, ba dimpotriva.

 

 

ce test vrei sa vezi bimmer? test in care o anvelopa de vara e mai buna vara decat o anvelopa all season? pe bune?

24 minutes ago, Shep86 said:

 Anvelope all seasons, sunt bune in majoritatea timpului sa zicem atata timp cat nu esti zeu la volan evident, marea lor problema este vara pe caldura pe uscat, acolo este marele minus, distanata pe franare este destul de mare fata de niste anvelope dedicate de vara. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 Cauta si tu pe net sa vezi teste, nu trebuie sa-ti arat eu nimic. Dar baga de seama ca marea majoritate a testelor sunt facute la 15-18 grade si rezulta o diferenta de franare intre 2-5 m la 100 la ora. Sa vezi ce misto e cand sunt 70 de grade pe asfalt si esti tu zmeu cu all seasson la 180 la ora si franezi 🙂 

Spor la vizionat -> https://www.youtube.com/@tyrereviews 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@wolf20 confunzi lucrurile. Multe au m+s pe ele, dar asta nu inseamna ca sunt all season si sunt testate in conditii de iarna. Trebuie sa fie allseason cu fulgul de nea pe ele, acestea fiind acceptate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am trecut de la rft uzate la rft noi si diferenta de confort a fost colosala  efectiv masina s-a transformat instant .

Apoi am trecut la all season cross climate 2 XL non run flat si parca masina e putin mai confortabila insa in schimb nu mai are stabilitatea care o avea inainte , am facut iarna asta 8000 km cu ele si nu am simtit nici o diferenta intre ele si alea de iarna . Avand in vedere ce preturi au un rand de anvelope , am realizat ca nu are rost sa le uzez eu prematur si trebuie sa am grija de ele , asa ca nu o sa fie nevoie de franari bruste de la viteze mari ca sa vad distanta de franare pe timp de vara sau iarna .

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, bimmer90f30 said:

Ne arati si un test facut cu ele daca tot zici ca stii?

Eu pun o intrebare si sunt intrebat ce test vreau..

Cum ce test vreau. 

Voi nu va luati cauciucuri dupa ceva teste facute, recenzii..? Unii chiar se uita la zgomotul pe asfalt..

Da, serios vreau sa vad si ceva studiu in spate nu vorbe aruncate pe forum numai ca sa zicem ceva.. tocmai de aceea m-am adresat tie @Shep86 ca sa vad daca stii ce spui si o spui in BAZA unor lucruri cercetate, adica cautate de tine intentionat.. cum ar fi (dupa cum ai afirmat) franare pe uscat vara cauciucuri all-season vs cauciucuri de vara (ploaie, ud)! E asa de greu!? Ti-am dat greu?

Trebuia sa spui ca nu te mai intrebam. 

PS. Sa pui in raspuns tot canalul unui YT-ber, nu te ridica in aprecierea parerii tale...despre cauciucuri.

8 hours ago, AAC said:

Eu am trecut de la rft uzate la rft noi si diferenta de confort a fost colosala  efectiv masina s-a transformat instant .

Apoi am trecut la all season cross climate 2 XL non run flat si parca masina e putin mai confortabila insa in schimb nu mai are stabilitatea care o avea inainte

E absolut firesc ce spui. Stabilitate daca conduci mai tare cu RFT, confort daca pui NON-RFT.

Adica asta sta in calitatea "balonului" pe care sta masina. Daca e rigid, precum RFT, vibratii si socuri vor fi mult mai multe transmise spre ocupanti prin lipsa flexibilitatii date de RFT

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pot doar sa zic asta, cele de vara au grip mai bun cel putin pe tractiune, fata de cele allseason, testat de mine pe un golf 7 gtd care patina ca dracu cu cele allseason fata de cele de vara, anvelope noi continental, tractounw fata. Pe seria 3 tractiune spate nu prea patineaza tot cu allseason

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, sskkaa said:

Pretul mai mici de multe ori reflecta si un DOT mai vechi, trebuie avut grija, si intrebat 🙂 

din ce interactiuni am avut in ultima vreme cu comerciantii, cand scad pretul din cauza DOT-ului, vorbim deja de anvelope cu 3-5 vechime, pe care nu le-as lua decat cu o reducere considerabila, nu modica
oricum, in general gasesti DOT curent 2024 sau late 2023 doar la anvelopele de volum.

Grija e doar pentru pret, avand in vedere ca in general, ele au termen de utilizare dat de producator de 10 ani daca sunt conservate corespunzator.

Cat despre locatia de unde o cumperi, majoritatea sunt intermediari, si nu prea tin stoc decat aceleasi dimensiuni de volum, restul le aduc de la aceeasi importatori. 😄

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/20/2024 at 8:50 PM, branevl said:

Daca ai xdrive ia runflat. Nu e mare diferenta intre rff si non rft. Sunt putin mai confortabile cele non rft. Vorbim de anvelope bune noi, nu rft de 10 ani la mana a doua.

Cine zice ca daca ai xdrive trebuie runflat?Eu am xdrive si nu am runflat.Momentan am 3 xdrive-uri in familie si nici una nu are runflat nici de iarna si nici de vara.Unele au steluta bmw altele nu si nici una nu are nici o problema cu cutia de transfer ci mai mult imi multumesc in fiecare zi ca le-am scapat de runflat.535d F10 nu a avut niciodata runflat si pana la 260.000km nu a avut probleme si mai mult de atat  nu am schimbat in viata mea la vreo masina vreo bucsa,brat sau telescop.Sunt tot mai multi producatori de anvelope care ofera modele atat runflat cat si normale cu steluta bmw.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Pentru sanatatea masinii, si mai ales a cutiei de transfer, in cazul xdrive, si mai ales in cazul jantelor cu 2 latimi diferite fata/spate, este mai important ca anvelopa sa fie omologata BMW ( * ) decat sa fie neaparat runflat.

RFT ajuta mai mult la dinamica/stabilitate si la comfortul psihologic in caz de pana, majoritatea masinilor mai noi renuntant la roata de rezerva, ceea ce si se pare o mega porcarie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.