Jump to content

Huruit (diferential? cardan? planetara?)


Guest CosmaCosmin

Recommended Posts

Guest CosmaCosmin

Salutare,

 

Sa incep cu inceputul.

Am reconditionat diferentialul la 525d xDrive fin 2013, 170k km, ca avea pilitura.

Huruia pe decelerare.

 

Dupa 5k km facea mai rau ca al meu original.

L-am dat jos, avea pilitura in el si uleiul era negru.

 

Il pun pe al meu inapoi, sa pot folosii masina,

dupa cateva mii, si asta, tot mai tare.

Uleiul iarasi negru.

 

Am apucat sa ma intorc in garantie,

il reconditioneaza din nou, azi

huruie!!!!

 

Nu stim nici service -ul nici eu ce poate fi,

ma scoate din draci.

 

O sa punem o alta cutie de transfer,

sa vedem, daca ii din cutie.

 

Ce mai poate fi?

 

Planetarele?

Nu sunt batai, nici drept, nici in viraje.

 

Cardanul?

Cum aflam?

 

A mai avut cineva minuni din astea?

Am gasit ceva pe forum, dar nu destul.

 

Merci.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Huruitul a incetat dupa reconditionare (2 reconditionari) dar a revenit si te intrebi care e problema?

 

stiu ca ii greu de urmarit :)

 

diferentialul 1 reconditionat a tinut 5k km

azi, al 2lea proaspat reconditionat, nu a mai eliminat huruitul

 

ceva streseaza diferentialul,

de avea ulei negru si pilitura asa de repede,

 

si acel ceva a inceput el sa faca un zgomot

sau sa afecteze componenete adiacente

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am avut probleme cu diferentialul fata....dupa 100 de mecanici si 100 de pareri diferite...am gasit pe unii la ARAD.

RECOMAND CU INCREDERE.

 

Mergi cu masina pana acolo(mai intai, suni pentru programare), ei verifica daca este cutia de transfer sau diferentialul. In cazul meu a fost diferentialul fata si au schimbat tot kitul din interior, tot (un an de zile de garantie).

Dupa schimbat, nu se mai auzea nimic.

Drum lung, dar s-a meritat.

Ei repara doar diferentiale si doar cutie de transfer. Daca mergi cu alte probleme, ei nu repara, dar pot sa verifice daca este cardanul sau rulmentii dintre cardan.

 

Date de contact: 0742140476

 

Succes.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Pai, la UbyDeal in Arad am fost,

ei mi-au reconditionat diferentialul :)

 

Si pentru ca la a doua reconditionare, cand au scos-o in teste,

problema ramane nerezolvata,

si nu isi dau seama ce ar putea fi, am intrebat aici pentru idei :)

 

S-au oferit sa imi monteze de test o cutie de transfer,

sa vedem daca o alta, reconditionata, face la fel,

sa o putem exclude.

 

Va scriu versuri :)

Ca imi e ca nu e cutia de transfer, nu smuceste deloc

si in versuri cred ca sunt mai usor de urmarit :))

Edited by CosmaCosmin
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Off topic..apreciez ca scrii in versuri si strofe !

On..suspe elevator cu ea si verificat la fata locului,aici doar pareri.

 

si exact de asta am deschis topicul,

nu ma astept la diagnoza de la distanta,

 

dar poate sunt unii care au trecut deja prin asta,

ca si geoge

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

stiu ca ii greu de urmarit :)

 

diferentialul 1 reconditionat a tinut 5k km

azi, al 2lea proaspat reconditionat, nu a mai eliminat huruitul

 

ceva streseaza diferentialul,

de avea ulei negru si pilitura asa de repede,

 

si acel ceva a inceput el sa faca un zgomot

sau sa afecteze componenete adiacente

Un diferential reconditionat nu prea are de ce sa se strice (e o componenta prea solid construita ca sa fie stresata fie si de cutia de viteza sau cardan (cardanul e doar o teava..) si mai ales din cauza unor "componente adiacente". In cel mai rau/nefacut caz, poate NU a fost reconditionat prea bine!

 

Eu am schimbat de curand UN DIFERENTIAL degeaba; am pus unul mai nou, de pe ebay, si nu era el de fapt de vina ci un rulment la roata din spate.

Dar la mine zgomotul a fost permanent, si se manifesta (preponderent..) doar intre anumite viteze. A disparut o data cu schimbul rulmentului.

E adevarat ca tu ai 4x4, iar problema se manifesta altfel.

 

(Incearca totusi sa explici cat poti de bine ce se intampla, ce s-a facut la masina, ce schimbari in bine si cat a durat, pentru ca daca scrii in fraze rupte pe randuri diferite nu iti faci vreun serviciu daca cauti raspunsuri si idei aici..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Revin la voi cu o mica sugentie....eu am schimbat diferentialul fata, dupa schimbare nu a mai facut nici un zgomot dar inca se auzea un zgomot la masina, tot din fata.

 

Am decis sa umblu doar la un singur mecanic, deoarece la 100 de mecani vom avea 100 de pareri diferite.

 

Discuri: OK

Placute: OK

 

Problema a fost odar pneurile din fata care necesita schimbarea lor cat mai urgenta. Din cauza pneurilor, multi mecanici se inseala. Pana si reprezentanta BMW au spus ca am problema cu diferentialul spate si nu pneurile.

 

Incercati cu ceva simplu si usor si costuri mici decat sa va aruncati la ceva complicat si sa schimbati de pomana.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

 

Problema a fost odar pneurile din fata care necesita schimbarea lor cat mai urgenta. Din cauza pneurilor, multi mecanici se inseala. Pana si reprezentanta BMW au spus ca am problema cu diferentialul spate si nu pneurile.

 

Uzura "gumelor" ar trebui sa fie o sursa de informare nu de confuzie pentru mecanici.

Ale tale erau uzate uniform sau neuniform?

 

Stii ca 4x4 ar trebui sa aiba un anume tip de cauciucuri? Cel putin asta recomanda dealerul..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am anvelopele uzate in valuri, este un termin nu prea tehnic dar asa am fost informat pe limbajul meu. Nu stiu mecanica nici 1%.

 

Problema este ca masina trebuie sa pun neaparat anvelope ranforsate care pretul este mult mai mult decat cele normale.

 

Intr-o incurcatura sunt ca pe masina am 225/45 R18 dar pe briful mic imi scrie 225/50 R17, dar pe masina am trecut 5 tipuri de anvelope sa pun si nu inteleg.

 

Poate ma ajuti tu cu o clarificare.

 

Multumesc.

 

PS: la RAR inca nu am fost, nu stiu daca cei de la RAR ma lasa cu cele de R18.

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca masina trebuie sa pun neaparat anvelope ranforsate care pretul este mult mai mult decat cele normale.

 

Intr-o incurcatura sunt ca pe masina am 225/45 R18 dar pe briful mic imi scrie 225/50 R17, dar pe masina am trecut 5 tipuri de anvelope sa pun si nu inteleg.

 

Pune aici (pe forum..) o poza facuta la eticheta de pe stalp, sau si mai bine deschide tu insuti un topic, ca sa nu se amestece lucrurile si te pot ajuta eu daca stiu, sau poate altii ca sunt multi care parca se pricep la ce cauciucuri.

Eu am retinut ca e bine sa nu combini dimensiuni diferite de roti daca masina nu a avut din fabrica asa ceva, mai ales la 4x4..

 

Eu stiu ca ar trebui puse cauciucuri cu steluta pe ele (nu stiu daca e steluta de la "gumele" de iarna) dar recent am aflat asta pentru un prieten cu 4x4..

 

Daca cauciucurile sunt uzate neuniform nu fa greseala sa mergi prea mult FARA SA FACI O VERIFICARE A ALINIAMENTULUI ROTILOR, PE TOATE PATRU...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Adevarul e ca la roti nu m-am gandit deloc,

nici la cauciucuri, nici la rulmenti,

 

Zgomotul. huruitul, nu este permanent,

numai pe decelerare, si nu este continuu, e cumva in valuri,

telefonul filtreaza sunetul ca si zgomot, ca as ace o inregistrare.

 

De aceea nu cred ca e rulment de la roata.

 

Cat despre cauciucuri

sunt dimensiune standard, RFT cu steluta

Fara urme vizibile de uzura.

 

@geoge : pe stalp scrie care sunt combinatiile permise,

daca ai nevoie de ajutor pentru citire, trimite o poza :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cat despre cauciucuri

sunt dimensiune standard, RFT cu steluta

Fara urme vizibile de uzura.

 

poti face o verificare destul de simpla a uzurii materialului anvelopei - dai cu mana peste muchiile profilului anvelopei, ca si cum ai mangaia-o - daca o simti aspra sau chiar rugoasa la atingere, sigur sunt galagioase; am pus la un moment dat niste cauciucuri uzate vechi si faceau un zgomot infernal, aproape metalic.

 

in alta ordine de idei, ce jante si anvelope ai pe masina? egale fata-spate sau in 2 dimensiuni?

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

poti face o verificare destul de simpla a uzurii materialului anvelopei - dai cu mana peste muchiile profilului anvelopei, ca si cum ai mangaia-o - daca o simti aspra sau chiar rugoasa la atingere, sigur sunt galagioase; am pus la un moment dat niste cauciucuri uzate vechi si faceau un zgomot infernal, aproape metalic.

 

in alta ordine de idei, ce jante si anvelope ai pe masina? egale fata-spate sau in 2 dimensiuni?

 

egale, 255/55 R17

si fata si spate

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine pune de la cineva un set de roti si vezi daca mai face .. am o gramada de clienti care au schimbat rulmentii din cauza anvelopelor ! :)

 

Foarte buna sugestia. Am avut o experiența similarĂŁ, ĂŽncercând sa permut rotile fata/spate ĂŽmi huruia diferențialul fata. Am pus rotile la loc așa cum au fost folosite/uzate de la “0 km” și a dispĂŁrut zgomotul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Foarte buna sugestia. Am avut o experiența similarĂŁ, ĂŽncercând sa permut rotile fata/spate ĂŽmi huruia diferențialul fata. Am pus rotile la loc așa cum au fost folosite/uzate de la “0 km” și a dispĂŁrut zgomotul.

 

Din pacate sunt puse asa cum au fost de noi :)

Nu am facut nici o rocada: stanga/dreapta ori fata/spate.

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

scize, ai dreptate,

225

 

pentru cei intrresati,

a fost cutia de transfer

 

merci celor de la Uby Deal din Arad :)

 

PS: ce mi se pare insa greu de inteles,

ei mi-au schimbat uleiul acum mai putin de 15k km,

si era folosit, dar nu era ceva deosebit (pilitura, ori ars)

 

sper sa tina o vreme :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

pentru cei intrresati,

a fost cutia de transfer

 

merci celor de la Uby Deal din Arad :)

 

PS: ce mi se pare insa greu de inteles,

ei mi-au schimbat uleiul acum mai putin de 15k km,

si era folosit, dar nu era ceva deosebit (pilitura, ori ars)

 

sper sa tina o vreme :)

Multumim ca ai revenit cu onestitate in raspuns.

Fara sa ma dau cocos, presupunerea din postul #2 a fost buna. ;) Reconditionarea nu a reusit.

..banuiesc ca au acceptat sa reconditioneze cutia de transfer pe garantie; nu poate sa tina doar 15k km.. Nu ti-au putut spune ce a provocat uzarea cutiei din nou?

Poate trebuie verificat aliniamentul; nu stiu, nu am 4x4..

 

Daca zgomotul revine poate e bine bine sa il reconditionezi in alta parte..(?)

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Multumim ca ai revenit cu onestitate in raspuns.

Fara sa ma dau cocos, presupunerea din postul #2 a fost buna. ;) Reconditionarea nu a reusit.

..banuiesc ca au acceptat sa reconditioneze cutia de transfer pe garantie; nu poate sa tina doar 15k km.. Nu ti-au putut spune ce a provocat uzarea cutiei din nou?

Poate trebuie verificat aliniamentul; nu stiu, nu am 4x4..

 

Daca zgomotul revine poate e bine bine sa il reconditionezi in alta parte..(?)

 

Imi e greu sa imi dau seama ce s-a intamplat.

O sa fiu atent si daca reapare problema, o sa ma orientez spre dezmembrari si o masina cu km putini.

Din cate am aflat intre timp, operatiunile astea necesita experienta adevarata.

 

Sper sa nu fie cazul insa :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.