Jump to content

MYX 6 --F10 530 XD


Myx

Recommended Posts

Eu in 10 ani n-am taiat o anvelopa. Nu stiu cum reusesc unii asemenea performante. Am luat groapa pe a2 de a borat amortizorul tot uleiul din el, dar janta si anvelopa n-a avut nimic.

Bine, cunosc persoana care a taiat 2 intr-o saptamana, dar la ce stil de mers are ma mir cum de n-a "taiat" masina.

Conteaza cum mergi, atata tot.

In fine, deja poluam topicul omului.

Edited by Florin B M W
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pana fix acum 4 ani, am avut pe masini doar anvelope cu profilul peste 11cm. ulterior, am avut o masina cu 225/45, deci un pic peste 10cm. masina era noua si in prima mie de km am luat o groapa care a fost mai mica decat alte 100de gropi anterioare. aveam sport contact 5 pe masina si imediat o anvelopa a facut o galma.

 

am cumparat o alta anvelopa insa am tinut-o in portbagaj, fiindu-mi lene sa o schimb. dupa 10k km, anvelopa cu galma a cedat stand in parcare. am riscat prosteste, putand sa faca explozie in mers.

 

de atunci, am frica de anvelopele cu profil mic si nu pt ca as distruge un cauciuc, ci pt eventualele probleme la articulatie.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Conduc masini de 16 ani si nici nu stiam ce inseamna o pana sau cum arata o galma, asta pana sa am anvelope cu peretele de vreo 8 cm. Ce e sub 10 cm e pericol total la noi.

Nu stiu unii pe ce drumuri merg, dar daca te prinde vreo ploaie prin vreo zona cu drumuri proaste unde nu prea stii gropile, mult succes, eu numai vreau sa fiu in situatia aia.

 

Anul trecut mintile luminate de la noi au decupat intre Drajna si Slobozia toate gropile facute peste iarna, tot sa fi fost vreo 40-50 de decupaje in 10 km si o greseala a fost suficienta sa dristrug 2 anvelope, abea m-am tarat pana in Bucuresti cu masina si aici vorbesc de RFT-uri care cu toata rezistenta lor tot nu fac fata la ce gasesti pe la noi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca putin timp mai asteptai .......Goodyear asymmetric 5 cumparai .

 

daca te uiti la profil e asemanator , nu e GY mama anvelopelor , eu am avut asymetric 2 , bune dar f zgomotoase , pot sa le dau o nota f buna pt uzura , au rezistat destul de bine 3 sezoane, acum majoritatea au o fixatie pe o anume marca , chiar am vrut sa incerc altceva de data asta

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti la profil e asemanator , nu e GY mama anvelopelor , eu am avut asymetric 2 , bune dar f zgomotoase , pot sa le dau o nota f buna pt uzura , au rezistat destul de bine 3 sezoane, acum majoritatea au o fixatie pe o anume marca , chiar am vrut sa incerc altceva de data asta

 

Ciudat, Eagle F1 Asymmetric 3 au cel mai redus nivel de zgomot (67-69dB in functie de dimensiune) dintre toate cauciucurile UHP de la marcile premium. Yokohama sunt printre cele mai galagioase cu 72-73dB.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ciudat, Eagle F1 Asymmetric 3 au cel mai redus nivel de zgomot (67-69dB in functie de dimensiune) dintre toate cauciucurile UHP de la marcile premium. Yokohama sunt printre cele mai galagioase cu 72-73dB.. :)

experienta proprie spune mereu mai multe decat ce citesti , sau depinde ce alegi sa citesti ..Eu iti spun ca assymetric 2 e destul de zgomotos , nu stiu 3 cum e , dar sunt multi care au raportat comportament prost la ele , sigur ca tine de sofer , masina , etc si pe piata sunt N marci care merita atentie , eu din cauza zgomotului la As2 nici nu m-a mai tentat 3 sau ca apare 5 cum spunea un coleg

 

The noise over sertian b-roads are too noisy to me. However, mnay drivers have commended thos tyre for the low noise which I don't understand why. I am still looking for a quieter tyre than this one.

 

nu poti decat testa iar eu asta fac aici de asta am ales altceva

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu am avut 2-urile, dar la specificatii sunt au cam acelasi nivel de zgomot cu 3-ul, adica 67-69dB. E si oarecum normal ca practic au acelasi profil.

Tind sa cred totusi specificatiile si testele facute in aceleasi conditii nu ce zice unu-altul ca a simtit pe un anumit drum fara sa aiba cu ce compara in acel moment.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Nu am avut 2-urile, dar la specificatii sunt au cam acelasi nivel de zgomot cu 3-ul, adica 67-69dB. E si oarecum normal ca practic au acelasi profil.

Tind sa cred totusi specificatiile si testele facute in aceleasi conditii nu ce zice unu-altul ca a simtit pe un anumit drum fara sa aiba cu ce compara in acel moment.

pai am avut eu 2-ul , cum iti pare review meu , am testat pirelli , fulda , michelin , kumho , hankook pana la ele

Link to comment
Share on other sites

3-ul l-am avut eu, 245/45/18 98Y XL, sunt silentioase, categoric de asta nu m-am putut plange. Partea mai slabuta e uzura care e destul de pronuntata in primii 15k km dupa care pare ca incetineste. Eu am scos din ele vreo 35k km, mai aveau cca 3.5-4mm cand le-am dat jos, insa chiar si la gradul asta de uzura erau tot silentioase, fara crapaturi in perete sau alte defecte in afara de uzura. Ca si grip, super bune si predictibile, pe o masina de 2T au de munca si sunt supuse unui stres mare cand o duci catre limite dar fac fata cu brio.

 

Ca si nivel de zgomot, doar Sava Intesa UHP2 mai are 68DB, in rest cam toate sunt pe la 71-72Db.

 

Acum trebuie sa cumpar iar si iau in considerare Sava.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

229 k km schimb ulei cutie la Automatico , pompa flush , au intrat 9 L , s-au folosit 10 deci 1 L in plus pt a impinge cat mai mult ulei afara . Procedura e relativ simpla , chiar eram curios fiind prima oara cand fac schimbul asa , dupa scurgerea uleiului gravitational si schimbarea filtrului de ulei cu baie ZF , se conecteaza aceasta pompa la conductele din cutie si asa se impinge uleiul din convertizor , are un ciclu de golire si apoi verificare nivel ,oricum la final se verifica si manual . S-a lasat masina sa se raceasca si toata schema s-a facut pe la 30 grade .Au in oferta si schimb cu ulei 8hp ravenol dar fiind o diferenta mica , respectiv 30 ron per L , am preferat sa pun ZF .Vechea baie de ulei era Vayco (productie 06/2015) deci masina a avut un schimb ulei cutie cum a mentionat fostul proprietar.Mi-au explicat ce se poate defecta f usor la cutia 8hp fata de 6hp daca nu schimbi uleiul la timp si cat de important e , stiam asta deja , dar in special o piesa care din cauza lubrefierii proaste face ravagii. Ca feedback dupa schimb , parca e ceva mai lina trecerea dar cel mai probabil e placebo , cutia schimba f bine oricum si inainte . Nu s-au resetat adaptatiile , mi-au explicat ca procedura Zf nu implica resetare decat in cazul reparatie cutie in nici un caz la un schimb .Momentan nu pot decat sa recomand lucrarea si serviceul . S-a lucrat curat , civilizat , atentie si explicatii pe masura , fara figuri si plictiseala . Cost 2340 ron total .

 

 

9069219e-5739-47be-a32b-b5722c88674d-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

b1cb5121-be43-407b-a6cf-e64219fd00d7-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

05af06a4-f0c9-451f-a2bc-8ee8da915d1f-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

8d97cdc5-c28b-434c-9a44-f249e720066d-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

 

fcf23fd5-4b0a-49c8-bbdb-dc343ccda55e-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva ce trebuie facut ca la schimbarea memoriilor scaune sa nu trebuiasca sa tin apasat pe 1 sau 2 si sa mearga la o simpla apasare ? Uneori merge asa cum doresc alteori trebuie sa tin apasat pe 1 pana isi face ajustarile Nu-mi dau seama daca e vreun algoritm dupa care face asta Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

referitor la scaune, e masura de siguranta cu apasarea continua cand esti in mers. Exemplul meu, am cumparat masina si eram in mers cand am vrut sa vad ce memorii avea fostul proprietar. Iar una din memorii era probabil a sotiei lui pt ca m-a lipit de volan...ma rog, nu am lasat pana la final pt ca devenea periculos la 100kmh, dar ca si idee. Cum ar fi fost daca era cum zici tu, sa apesi doar simplu si sa faca toata mutarea?

 

Fac si eu schimbul la cutie probabil saptamana asta, tot cu pompa flush. Insa nu sunt convins ca e necesar sa bag ZF, cred ca bag Ravenol, sa vad oferta azi.

Vezi ca acum va trebui sa il schimbi neaparat la 50-80mii maxim. Pe la 60mii deja se simte nevoia de schimb a uleiului fata de cel de fabrica care tine lejer 200mii km.

Spun asta din experienta proprie, nu din auzite

Link to comment
Share on other sites

pai stii cum sunt service-urile, aproape imposibil sa aduc eu piesele, iar el daca are pret bun la Ravenol, cam greu sa il conving ca ii dau doar 300lei in plus pt ZF...nici nu stiu, merg azi sa discut, pt ca fac mai multe la masina, sta prin service deja de 1 sapt si mai are sapt asta...sper.

Bine...ma bucur macar ca le fac toate preventiv.

Link to comment
Share on other sites

referitor la scaune, e masura de siguranta cu apasarea continua cand esti in mers. Exemplul meu, am cumparat masina si eram in mers cand am vrut sa vad ce memorii avea fostul proprietar. Iar una din memorii era probabil a sotiei lui pt ca m-a lipit de volan...ma rog, nu am lasat pana la final pt ca devenea periculos la 100kmh, dar ca si idee. Cum ar fi fost daca era cum zici tu, sa apesi doar simplu si sa faca toata mutarea?

 

Fac si eu schimbul la cutie probabil saptamana asta, tot cu pompa flush. Insa nu sunt convins ca e necesar sa bag ZF, cred ca bag Ravenol, sa vad oferta azi.

Vezi ca acum va trebui sa il schimbi neaparat la 50-80mii maxim. Pe la 60mii deja se simte nevoia de schimb a uleiului fata de cel de fabrica care tine lejer 200mii km.

Spun asta din experienta proprie, nu din auzite

 

Pai de ce nu pui ulei original? E vreo 250 de lei litrul.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e mult mai scump si e ulei shell din cate stiu, la fel ca cel ZF. De fapt sunt identice. Nu vreau sa dau banii de principiu (aka saracie mascata) sorcerer.png

Nu am idee de ce cutia capsata la fabricare tine mai mult decat dupa ce o deschizi si schimbi uleiul...nu sunt inginer si sincer nici nu imi bat capul, e o mentenanta obisnuita.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e mult mai scump si e ulei shell din cate stiu, la fel ca cel ZF. De fapt sunt identice. Nu vreau sa dau banii de principiu (aka saracie mascata) sorcerer.png

Nu am idee de ce cutia capsata la fabricare tine mai mult decat dupa ce o deschizi si schimbi uleiul...nu sunt inginer si sincer nici nu imi bat capul, e o mentenanta obisnuita.

 

Pai asta zic, daca ai face schimbul cu ulei original, o sa tina tot cat tine capsata.:)) Ma rog fiecare face cum crede, uleiul original e cel mai bun. Evident ca teoria conspiratiei va spune mereu ca e acelasi ulei ca ala zf, la fel cum spune si ca placutele Ate sunt fix la fel ca alea originale, dar de fapt originalele sunt mult mai bune. E chestie de alegere si de perspectiva fiecaruia.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

si daca schimbi cu ulei original, tot nu mai tine 200k km; uzura nu e liniara, se accentueaza pe masura ce trec anii si km.

 

da, produsele OE sunt ceva mai bune calitativ decat cele OEM, datorita specificatiilor de calitate mai stricte; pe de alta parte, nu prea merita preturile duble sau chiar triple la unele produse - mai ales la consumabile.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta zic, daca ai face schimbul cu ulei original, o sa tina tot cat tine capsata.:)) Ma rog fiecare face cum crede, uleiul original e cel mai bun. Evident ca teoria conspiratiei va spune mereu ca e acelasi ulei ca ala zf, la fel cum spune si ca placutele Ate sunt fix la fel ca alea originale, dar de fapt originalele sunt mult mai bune. E chestie de alegere si de perspectiva fiecaruia.

 

 

Ti-am scris un raspuns frumos si explicativ, dar l-am sters...am considerat ca nu e necesar sa ma argumentez.

Tu fa cum stii tu, eu cum stiu eu.

Hai sa traiesc ! drinks.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.