Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

"Vitrina pe roti" M Performance

xSNKLri.jpg

 

8DaQdnX.jpg

 

KrFs9uw.jpg

 

MIOUnxF.jpg

 

 

"Umpic" de BMW Individual

J3nz8Dr.jpg

 

uBCIeD6.jpg

 

salut la mine urmeaza acum comanda de m5 competition si tot nu stiu ce culoare sa aleg:( interioru alb asta e 100% dar culoare exteriro habar nam....sunt intre frozen greu clasic albastru si frozen blue .... ai vazut acolo la evenimentu ceva m5 cs sau m5 normale in culori diferite? si care sa potriveste cel mai mult?ms

Link to comment
Share on other sites

salut la mine urmeaza acum comanda de m5 competition si tot nu stiu ce culoare sa aleg:( interioru alb asta e 100% dar culoare exteriro habar nam....sunt intre frozen greu clasic albastru si frozen blue .... ai vazut acolo la evenimentu ceva m5 cs sau m5 normale in culori diferite? si care sa potriveste cel mai mult?ms

 

Am vazut.

M5 Competition in albastru, dar nu era frozen. Cred ca era Monte Carlo. Oricum, frumos.

 

Daca vrei neaparat frozen, i-ati frozen dark blue sau frozen arctic grey.

Astea ar merge la interior "alb". Sper si cred ca ai mai avut asa si stii ca trebuie ingrijit altfel e alb doar de la departare si gri de aproape dupa o vreme.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am vazut.

M5 Competition in albastru, dar nu era frozen. Cred ca era Monte Carlo. Oricum, frumos.

 

Daca vrei neaparat frozen, i-ati frozen dark blue sau frozen arctic grey.

Astea ar merge la interior "alb". Sper si cred ca ai mai avut asa si stii ca trebuie ingrijit altfel e alb doar de la departare si gri de aproape dupa o vreme.

 

am avut 2xm4 interior alb si fara probleme:) nu vreau neaparat frozen doar ca chiar nu stiu ce sa iau parca negru nu vreau ca nu merge cu competition parca , alb la seria 5 nu mi place, frozen red nu prea rosu imola la fel nu , verdele parca merge la alpina dar nu la m5, grey e un pic booring , albastru ala simplu montecarlo sau cum sa numeste cam merge dar nu sunt 100% convins

Cum merge masina cred ca e bestie m5 competition

Link to comment
Share on other sites

am avut 2xm4 interior alb si fara probleme:) nu vreau neaparat frozen doar ca chiar nu stiu ce sa iau parca negru nu vreau ca nu merge cu competition parca , alb la seria 5 nu mi place, frozen red nu prea rosu imola la fel nu , verdele parca merge la alpina dar nu la m5, grey e un pic booring , albastru ala simplu montecarlo sau cum sa numeste cam merge dar nu sunt 100% convins

Cum merge masina cred ca e bestie m5 competition

 

 

tot ce am vazut frozen pe aici stirbeste din frumusetea masinii , tot timpul mata , sigur ca e chestie de preferinte dar parca un M trebuie sa luceasca . Eu nu ma impac deloc cu frozen colors . Succes in achizitie . :thumbsup:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

am avut 2xm4 interior alb si fara probleme:) nu vreau neaparat frozen doar ca chiar nu stiu ce sa iau parca negru nu vreau ca nu merge cu competition parca , alb la seria 5 nu mi place, frozen red nu prea rosu imola la fel nu , verdele parca merge la alpina dar nu la m5, grey e un pic booring , albastru ala simplu montecarlo sau cum sa numeste cam merge dar nu sunt 100% convins

Cum merge masina cred ca e bestie m5 competition

 

Negru si alb nu merg, unul ascunde detalii, celalalt face masina sa arate si mai mare decit este. Exista un verde, "urban green" parca, mai altfel decit alpina. Chiar si "British racing green" e diferit de Alpina. Monte Carlo daca il tii curat si ceruit/waxed, arata superb. Alternativa ar fi cele doua frozen, dark blue sau grey.

 

Merge, daca as fi in piata pentru un bombardier de autostrada, l-as lua. Se misca aproape ca un M2, dar simti un pic la acceleratii cum isi ia avant. Tu stii mai bine de ce il cumperi :D

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

tot ce am vazut frozen pe aici stirbeste din frumusetea masinii , tot timpul mata , sigur ca e chestie de preferinte dar parca un M trebuie sa luceasca . Eu nu ma impac deloc cu frozen colors . Succes in achizitie . :thumbsup:

 

Nici eu nu sint adeptul culorilor "frozen". Mai demult erau si ca naiba de greu de intretinut si curatat. Mai bine iei ceva ce pocneste in ochi, o culoare frumoasa care sa luceasca sub ceara. Azi cand mi-am luat masina dupa revizia de rodaj nici nu a trebuit sa caut mult in parcarea destul de mare: pocnea albstru ala totul din jur.

 

Nu stiu, dar eu mi-as lua un M5 galben. Si as pune folie cate se poate de (legal) neagra pe geamuri. Lumea a dat in mania culorilor simple inca de acum 10 ani. Alb, negru si gri/argintiu. Un albastru sau rosu pe ici pe colo iar verde si galben f rar. Mai mult pe la masinile mici.

 

 

 

 

Am luat fiara de la service azi. Si am tras imediat o tura de 50km. Subiectiv parca tureaza mai liber.

Si are un stil fff ciudat de a accelera. Nu simt cum cei 600Nm (oficial) intra in joc...vad doar ca am deja peste 240, desi eu ma asteptam la 150 si ceva. Prinde viteza incredibil de usor. Mai stau putin pina pe la 3000km si apoi incerc un vmax sa vad cum urca pina acolo (limitat la 280).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gura sparta ce am avut, gata cu uitatul dupa masina, iar m-au expediat din birou, urmeaza sa stau un an pe drumuri si prin hoteluri, iar voi sta numai la volanul unor Infiniti Q50, Q60, Cadillac-uri si ce altceva voi mai gasi de inchiriat.

 

Ieri configuram un M5 cu Competition Package, arata bine masina, din pacate nu am ajuns sa si conduc una pana acum tot din lipsa de timp.

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Nordschleife - super car . bravo. imi place mult. culoarea fantastica. have fun driving the beast.

 

Redcap - si eu astept cu nerabdare M8'ul. sper sa vina si in varianta V12. doar zvonuri momentan. dar cu singuranta va fi o categorie mai sus ( si ca pret ) fata de M6 GC. Daca vrei sa treci la Porsche, incurajez mutarea. Am avut cateva modele 911 iar acum am un Panamera G2 Turbo. Cu Cayenul nu prea ma impac, dar daca vrei ceva referinte ne putem muta pe privat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gura sparta ce am avut, gata cu uitatul dupa masina, iar m-au expediat din birou, urmeaza sa stau un an pe drumuri si prin hoteluri, iar voi sta numai la volanul unor Infiniti Q50, Q60, Cadillac-uri si ce altceva voi mai gasi de inchiriat.

 

Ieri configuram un M5 cu Competition Package, arata bine masina, din pacate nu am ajuns sa si conduc una pana acum tot din lipsa de timp.

 

ai timp la pensie :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am ajuns pe la 2300km si acum pe seara am scos-o un pic la aer pe autostrada.

 

Doar pina la 260, mai mult nu era loc. Incredibil cat de indisciplinati si ignoranti au ajuns sa fie. Nu sint in stare sa aproximeze viteza sau si mai rau, rata de apropiere. Daca nu gandesti tu pt ei te pomensti ca iti ies in fata la nici 100m, mergand doar cu 120-140km/h (pe banda 3!).

Ajunge foarte repede la orice viteza vrei, inca nu am calcat pedala " la fund". Mai ales in treptele inferioare, chiar daca sint in linie dreapta. In treapta 1 nu ai nici o sansa sa pleci normala daca o calci prea tare :D

 

Prin curbe are un moment digital pe la 3800-4000, trebuie sa il prind exact, unde iti da dintr-o data si mai mult. Si cam pleaca putin. Treapta 3 sau 4, 60 km/h sau 100, nu conteaza.

Fornaie si daca nu te astepti, zbarnaie, semn ca in spate rotile au ajuns morisca. Sper ca la anul, dupa ce trec de 5000km, sa ajung pe un circuit la un curs de dinamica sa ii dibuiesc granitele aderentei si comportamentul in liniste. Daca e clar ca e tinuta pe loc de cauciucuri, o trec pe Cup 2.

 

Cand o accelerez, incepe sa fasaie cumva, se aude cred cum intra aerul prin filtru. Seamana cu suieratul turbinei dar e putin diferit. Se aud si ele dar nu asa tare. La setarea motor pe sport sau sport plus, daca o duci in treapta 2 sau 3, pina pe la 2-3.000 si ceva de ture si apoi o lasi putin in frana de motor, incepe sa faca popcorn in spate si sa bolboroseasca :D

 

2 chestii sper sa reusesc pina intra la somnul de iarna pe 31.

  1. un start la "semi"rece (la rece nu n-am cum in garaj) si 2-3 sprituri cu popcorn
  2. 2-3 ture pe Nordschleife, dar piano si sa reusesc sa filmez ceva din ele. Cu sunet.

 

si eu astept cu nerabdare M8'ul. sper sa vina si in varianta V12. doar zvonuri momentan. dar cu singuranta va fi o categorie mai sus ( si ca pret ) fata de M6 GC. Daca vrei sa treci la Porsche, incurajez mutarea. Am avut cateva modele 911 iar acum am un Panamera G2 Turbo. Cu Cayenul nu prea ma impac, dar daca vrei ceva referinte ne putem muta pe privat.

 

Nu cred ca au sa puna V12 pe M8. Tot un 4,4 V8 ramane, ca la M6. Dus poate pe la 650-670CP. Si cutie automata cu 8 trepte.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tin minte ca anul trecut pe Autobahn am fost tinut cativa km buni pe banda de viteza(erau 4 benzi fara trafic exagerat) de unul care avea exact 120km/h,sofer de care sunt 100% sigur ca avea impresia ca acel tronson era de 120km/h limita .Nu vreau sa scriu ce nationalitate era (ca sa nu sune urat).In ultima perioada circula tot felul de "soferi" prin DE.

 

Stiu ca am mai intrebat de Video dar poate reusesti sa faci o filmare(safe one) sa ne incantam si noi cu acel sunet.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari si nu v-am uitat.

 

Pd0RxNH.jpg

 

Dar.

  1. Vremea fuse cruda si cu ploaie/zapada si temperaturi in jur de 0-1°C, asa ca iesirea pe circuit se amina pe anul viitor. Miercuri ar fi vreme buna dar circuitul este inchis.
  2. Am incercat si ieri si azi sa inregistrez start si niste popcorn pe loc, din pacate mereu am dat peste spectatori. Si cum nu am chef de politia locala am renuntat sa mai performez. Sper ca miercuri, ultima sansa, sa imi iasa ceva.

 

Am ajuns la 2600km, motorul, cutia si restul merg din ce in ce mai bine, ma invat si obisnuiesc si eu cu ea incetul cu incetul. Pe autostrada tot pe la 260 am ramas, e plin si nici nu prea o simt bine asa ca vmax poate tot la anul. Consumul calculat de la "inceputuri" a trecut de 12 l/100, "ajutat" de mai desele deplasari la peste 200 si unor scurte dar dese jocuri in 2-3-4 si S3. Chiar si la 7000 si peste nu cere sa fie schimbat. Am inceput sa presimt cand vrea sa rupa tractiunea si stopez un pic apasarea pe acceleratie. Uneori cand trec din R in D ma mai prinde ca sint nerabdator si cupleaza dupa ce eu i-am dat deja 1500-2000 ture...urmeaza o secunda de patinat pe loc pina il las iarasi la relanti sa poata pleca de pe loc.

 

 

Cineva a pus un M4 CS pe stand si a scos 490CP si 640Nm. Felul cum sint dezvoltate e si el bun: masina are peste 500Nm aproape de pe la 2000rpm si cuplu ramine peste 600Nm pina dupa 4500rpm. Puterea nu scade sub 450CP la sus in ture pina in limitator. Deci poti sa turezi complet si apoi sa schimbi la redline.

 

De prin materiale despre CS am mai gasit ca GTS are cam 50kg downforce la 200, CS are 4kg iar M3/M4 Comp sau normale au 12kg in spate si 24 kg in fata de "lift".

Presiunea de supraalimentare este de 1,4 bar, marita de la 1,25.

 

 

Despre intretinere: prespalare cu spuma snow foam valetpro, spalat masina la 2 galeti, cu gratare, manusa gyeon si meguiars, sampon koch chemie nano. Printre, dat pe jante cu Liquid Elements Dust Craker (e mai fin, dar daca nu sint sigilate ceramic, merge si Nigrin Turbo. La Z4 mi-a tinut jantele 8 ani de zile imaculate!) si o lopatita cu burete la cap (desi s-ar putea sa trec la ceva normal, ca e prea artista scula). Apoi apa multa, aer comprimat pe la canturi si jante si uscate cu prosoape Liquid Elements Black Hole, de 1400GSM. Un prosop mi-a uscat masina la 8 grade afara. Imediat dupa sterg cu o carpa umeda (vorba vine, prosoape mai mici Liquid Elements Purple Monster, speciale pt polish) si Nanolex Final Finish. Nu prea pun detailer normal pe ea, are folia si ceramica, asa ca la 4 spalari dau cu Sonax Bright Detailer sau Servface Care Seal pt intretinerea ceramicii de pe folie.

 

Nanolex FinalFinish il pun pt ca e (un pic) quick detailer si (mult) ceva ce ajuta la uscatul fara "pete de apa" (aici apa e foarte foarte...si in o data foarte dura. Si desi scrie ca la furtun iese apa dedurizata, nu e deloc asa). Sint foarte multumit de el!

 

La final cand totul e uscat si detailed, dau cu wax pe piele, cat sa o tina moale. De spalat nu o spal cu nimic, doar o sterg cu o carpa putin umeda. E sigilata asa ca asta ajunge sa indeparteze tot. Alcantara cu buretelul special, usor doar ca e inca ca noua. Volanul e ca nou, port manusi.

 

Toata bibileala imi ia vreo 1h si ceva si ma costa cam 10-15€ in jetoane. Niste tineri au amenajat o hala unde ai boxe cu tot ce iti trebuie si unde poti sa stai pina esti gata, chiar daca speli la galeata si stai cu orele. Au si aparat de curatat si spalat covorasele, aer comprimat pt uscat, etc. Pt cine nu are, au si galeti, manusi, bureti si pensule de imprumutat.

  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina e deja de o saptamina la hibernat. Ma gandesc sa o schimb de pe sezon aprilie-octombrie pe martie-noiembrie, nu ma simt bine stiind ca sta 5 luni nemiscata. Asa pot sa o mai scot in noiembrie sau martie, doar sa nu fie ud pe jos ca rahatul ala antiinghet de pe sosea ataca orice e aluminiu nelacuit.

 

Am spalat-o, dat cu detailer si am acoperit-o cu un cover plusat care sa o apere de praf in garaj. Cam la 4-5 saptamini am sa o scot si o incalzesc/misc putin pe un teren privat de linga.

 

Popcornul promis :frantics:

https://vimeo.com/299548896

 

 

O revista are un test cu M3 Competition. Il fac praf, mai ales din cauza filtrului de particule. Omul spune ca la un moment dat a vrut sa iasa de pe circuit si sa demisioneze. Asa rau suna. Cica M2 vechi suna mult mult mai bine.

Pe stand are "doar" 418CP (410 oficial), M2 vechi avea 400! (370 oficial). Il mai critica pentru lipsa "aderentei mecanice" (mechanical grip?!), ceva in genul ca nu este destul de stabil pe roti. De aceea, explica el, Z4 M40i a scos un timp mai bun. Ma gandesc ca nu e ceva chiar grav, bagi un KW Stage 3 sau 4 si esti golden. Are si lucruri bune de spus: motorul S55 tureaza mai liber decit N55 de la M2. Are vreo 50-60kg in plus, din care 17kg sint din cauza sistemului de frinare M Performance. Zic ca nu e neaparat necesar, sistemul normal de pe M2 a rezistat cand l-au testat la cateva ture de circuit. Oricum, dupa livrarile initiale, nu se mai poate comanda M2 Competition cu M Performance Braking Package din cauza problemelor de livrare la fabrica (nu au in stoc). M2 Competition are vreo 1650 de kg.

 

Se pare ca filtrele de particule cam strang de gat motoarele. "Doar" 418CP, deci nici 10CP in plus, cand vechiul M2 avea vreo 30 peste cat era declarat oficial. Si sunetul foarte slab. Redactorul spunea ca isi doreste ca BMW sa "ajute" si mai mult cu sistemul activ de sunet (boxe). Iar popcornul si bolboroseala au cam disparut. In urmatorul numar apare un articol test comparativ cu toata gama M (M2, M3, M4, etc). Foarte curios deja.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina e deja de o saptamina la hibernat. Ma gandesc sa o schimb de pe sezon aprilie-octombrie pe martie-noiembrie, nu ma simt bine stiind ca sta 5 luni nemiscata. Asa pot sa o mai scot in noiembrie sau martie, doar sa nu fie ud pe jos ca rahatul ala antiinghet de pe sosea ataca orice e aluminiu nelacuit.

 

Am spalat-o, dat cu detailer si am acoperit-o cu un cover plusat care sa o apere de praf in garaj. Cam la 4-5 saptamini am sa o scot si o incalzesc/misc putin pe un teren privat de linga.

 

Popcornul promis :frantics:

https://vimeo.com/299548896

 

 

O revista are un test cu M3 Competition. Il fac praf, mai ales din cauza filtrului de particule. Omul spune ca la un moment dat a vrut sa iasa de pe circuit si sa demisioneze. Asa rau suna. Cica M2 vechi suna mult mult mai bine.

Pe stand are "doar" 418CP (410 oficial), M2 vechi avea 400! (370 oficial). Il mai critica pentru lipsa "aderentei mecanice" (mechanical grip?!), ceva in genul ca nu este destul de stabil pe roti. De aceea, explica el, Z4 M40i a scos un timp mai bun. Ma gandesc ca nu e ceva chiar grav, bagi un KW Stage 3 sau 4 si esti golden. Are si lucruri bune de spus: motorul S55 tureaza mai liber decit N55 de la M2. Are vreo 50-60kg in plus, din care 17kg sint din cauza sistemului de frinare M Performance. Zic ca nu e neaparat necesar, sistemul normal de pe M2 a rezistat cand l-au testat la cateva ture de circuit. Oricum, dupa livrarile initiale, nu se mai poate comanda M2 Competition cu M Performance Braking Package din cauza problemelor de livrare la fabrica (nu au in stoc). M2 Competition are vreo 1650 de kg.

 

Se pare ca filtrele de particule cam strang de gat motoarele. "Doar" 418CP, deci nici 10CP in plus, cand vechiul M2 avea vreo 30 peste cat era declarat oficial. Si sunetul foarte slab. Redactorul spunea ca isi doreste ca BMW sa "ajute" si mai mult cu sistemul activ de sunet (boxe). Iar popcornul si bolboroseala au cam disparut. In urmatorul numar apare un articol test comparativ cu toata gama M (M2, M3, M4, etc). Foarte curios deja.

 

Foarte frumos sunetul... de cand asteptam. Oare se poate scoate ceva macar apropiat dintr'un N55? Poate cu un akrapovich cap coada.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumos sunetul... de cand asteptam. Oare se poate scoate ceva macar apropiat dintr'un N55? Poate cu un akrapovich cap coada.

 

nu este akrapovic? avand in vedere ca e CS ? am avut m6 gc performance si vine din fabrica cu akrapovic. teoretic cs'ul este deja acolo in varful gamei.

 

Edited by nyhctrip
Link to comment
Share on other sites

nu este akrapovic? avand in vedere ca e CS ? am avut m6 gc performance si vine din fabrica cu akrapovic. teoretic cs'ul este deja acolo in varful gamei.

 

 

Ma refer sa pui Akrapovich la un N55.. nu stiu ce evacuare are el deja.. el are motorul S55 oricum.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu este akrapovic? avand in vedere ca e CS ? am avut m6 gc performance si vine din fabrica cu akrapovic. teoretic cs'ul este deja acolo in varful gamei.

 

 

Nici o masina BMW nu vine „din fabrica” cu Akraprovic. Competition, toate, vin cu o așa numita Sports Exhaust, cu țevile negre. Plus un management diferit la motor, așa ca ai un pic mai mult sunet si pocnește.

 

Mașina din clipul YouTube pus de tine are MPE, M Performance exhaust, o opțiune ce poate fi aleasa la comandarea mașinii sau o cumperi after sale din catalogul M Performance parts. In ambele cazuri e “dealer installed accessory” si nu factory.

 

Exista si evacuare Akrapovic, ceva mai scumpa (titan, etc), in diverse module: doar toba mare spate si evacuĂŁri, galerii de evacuare, etc. Doar toba e legalĂŁ, restul nu. In Europa dacĂŁ umbli la catalizatori e bucti.

 

CS vine cu un sistem “exclusiv”, in genul MPE. Dar nu e MPE. Știu care si-au pus MPE pe el (nu e autorizat de BMW pt CS) sau tobe akrapovic. Mie ĂŽmi ajunge așa cum e acum. DacĂŁ la 2600km face așa, dupĂŁ vreo 10-15.000km o sa sune perfect.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Misto masina, bravo, sa o conduci cu placere si fara incidente.

 

Si BMW-ul vechi arata foarte bine, l-ai vandut? Cum arata asa de curat la motor, il spalai regulat? Apar probleme daca speli motorul?

 

E vandut din august. Am incercat sa am grija de el cat am putut. Avea cateva lovituri de pietre in capota si masca/spoiler, dar se vedeau numai de aproape.

 

Arata asa de curat pt ca o data pe an, in martie, il duceam la un spalat complet/general, interior/exterior si motor. La motor, sincer nu stiu 100% clar cum faceau, dar din brosurica ziceau ceva de "abur". Cred ca il "abureau" si il stergeau cu carpele apoi plus spray la final. Am avut probleme electrice cu Z4, dar nu le-as putea atribui spalatului.

 

O data a picat un modul de comanda, dar in noiembrie (spalatul e in martie). Si s-a intamplat dupa ce masina a fost sa ii fie revopsit spoilerul.

Alta data nu mai deschidea sau inchidea acoperisul din telecomanda, doar din masina. Mi-au zis ca s-a ars un cablu la baterie, cu nu stiu ce chip in el. Asa ca bateria nu se mai incarca cum trebuie, etc. Baterie noua si cablul ala inlocuit. Tot nu vad ce ar fi avut cu spalatul motorului.

 

 

Dupa cum vezi, daca e facut ok, nu ai probleme. In plus, daca il faci regulat, nu se mai aduna mizerie multa si dai jos si cat poti din materialele antiinghet adunate in iarna de pe drum.

Cand am vizionat M3-ul, vanzatorul a dechis si capota sa vedem motorul, si am glumit cu el ca la mine la Z4 motorul e mai curat :D

 

Ma refer sa pui Akrapovich la un N55.. nu stiu ce evacuare are el deja.. el are motorul S55 oricum.

 

Aici un clip comparativ MPE cu Akrapovic. Pe M2 cu N55. Cred ca la inceput le tureaza cam la rece.

https://www.youtube.com/watch?v=Kd2cShtYfoE

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nici o masina BMW nu vine „din fabrica” cu Akraprovic. Competition, toate, vin cu o așa numita Sports Exhaust, cu țevile negre. Plus un management diferit la motor, așa ca ai un pic mai mult sunet si pocnește.

 

Mașina din clipul YouTube pus de tine are MPE, M Performance exhaust, o opțiune ce poate fi aleasa la comandarea mașinii sau o cumperi after sale din catalogul M Performance parts. In ambele cazuri e “dealer installed accessory” si nu factory.

 

Exista si evacuare Akrapovic, ceva mai scumpa (titan, etc), in diverse module: doar toba mare spate si evacuĂŁri, galerii de evacuare, etc. Doar toba e legalĂŁ, restul nu. In Europa dacĂŁ umbli la catalizatori e bucti.

 

CS vine cu un sistem “exclusiv”, in genul MPE. Dar nu e MPE. Știu care si-au pus MPE pe el (nu e autorizat de BMW pt CS) sau tobe akrapovic. Mie ĂŽmi ajunge așa cum e acum. DacĂŁ la 2600km face așa, dupĂŁ vreo 10-15.000km o sa sune perfect.

 

 

da ai dreptate . la asta ma refeream . "din fabrica" vs "dealear installed accesory" tehnicalitate in exprimare la care nu dau atentie. IMG_1794

 

ma refeream la accesoriile M performance. dealerul (bmw amsterdam) mi-a zis ca sunt facute de akrapovic , nu am stat sa investighez in amanunt.

O strategie de marketing din partea BMW ft bine gandita. Punem badge'ul M pe orice model fie el si diesel , M clasic devine prea banal si subliminal ii impingem pe clienti spre accesoriile si modelele M performance.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

da ai dreptate . la asta ma refeream . "din fabrica" vs "dealear installed accesory" tehnicalitate in exprimare la care nu dau atentie. IMG_1794

 

ma refeream la accesoriile M performance. dealerul (bmw amsterdam) mi-a zis ca sunt facute de akrapovic , nu am stat sa investighez in amanunt.

O strategie de marketing din partea BMW ft bine gandita. Punem badge'ul M pe orice model fie el si diesel , M clasic devine prea banal si subliminal ii impingem pe clienti spre accesoriile si modelele M performance.

 

A avut dreptate dealerul, pe tobe si pe unele evacuari, scrie mare "M Performance", apoi nr de piesa/inventar, CE, etc si apoi Akrapovic Made in Slovenia. Nu am reusit sa ma bag sub ea inca, dar cel putin pe capetele de la esapament scrie si la mine ///M, stantat, mare. Si tevile sint mai groase, cam 1cm minim mai mari in diametru.

 

M6-le din contul ala de flicker are multe optiuni din catalogul "M Performance". Daca te uiti pe thread-ul asta, acum vreo luna am fost la un test mai largit si am condus si niste versiuni pe roti ale catalogului. Nu ma atrage nimic din catalogul ala.

 

Sincer, daca as sta in Olanda mi-as fi luat M3-ul Competition, rosu, care era intr-una din poze :thumbsup: M6 GC e tir in Olanda. Sau Carrera ala non S, cu PSE si PDK.

 

Da, au fost isteti. Oricum isi punea lumea singura emblema ///M pe orice lighean. In plus, pe lina M Package, M Perfomance modele, ai si seria de echipare Sport.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sincer, daca as sta in Olanda mi-as fi luat M3-ul Competition, rosu, care era intr-una din poze :thumbsup: M6 GC e tir in Olanda. Sau Carrera ala non S, cu PSE si PDK.

 

 

 

toate alea de pe flickr au fost ale mele. cu 911 nu mai merge , in curand vine un nou membru in familie. asa ca m-am dus pe panamera turbo.

iar la M ma voi intoarce cand nu o sa mai vad badge'ul de M pe orice rasnita.

 

Salutare din nou.

Tu folosesti aplicatia BMW Connected?

Mie nu imi merge din pacate, cand apas o functie/setare zice sa astept, apoi succesful dar nimic nici o schimbare la masina.

 

ti-ai activat contul pe https://www.bmw-connecteddrive.com ?

trebuie sa asociezi vin'ul pe site apoi vei primi un cod de activare in idrive . parca asa era ... nu mai tin minte exact.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou.

Tu folosesti aplicatia BMW Connected?

Mie nu imi merge din pacate, cand apas o functie/setare zice sa astept, apoi succesful dar nimic nici o schimbare la masina.

 

Da, il folosesc. Si cum zice si nyhctrip, trebuie sa faci o instalare din "parti": aplicatia pe telefon unde bagi si vin-ul, apoi iti spune ca trebuie sa mergi in masina unde urmeaza partea a doua si iti trimite un mail, etc. Nu mai tin clar minte, dar a fost destul de simpla treaba.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.