Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

probabil undeva la 3000 - 3500 de euro ( doar PPFul integral este 2000-2500 euro )

 

PPF-ul integral de 2000-2500 ti-l face prietenul in garajul din spatele casei pe un E87, iti intinde folia direct din sul si ti-o taie direct pe lac. Numai materialul pt un PPF integral, cu o folie buna, trece bine de suma pomenita de tine.

Uite aici niste preturi pt M5, cu Ultimate Plus de la Xpel. Mai pui si orele de instalat si iti iese suma.

 

Spune-ne si preturi pentru Modesta detailing dar si pentru infoliere.

Pretul pt Modesta nu a fost mult (cateva sute), nu are decat de intins 2 staturi si sa o puna la lampa la uscat. O pune pe folie, de aceea e mai simplu si mai ieftin. Comparat cu cat dai pe PPF e peanuts. Si daca tot sta pe stand, ii fac si jantele in Modesta, cam tot la acelasi pret. Si daca tot sta la pregatit, de ce sa nu lucreze putin si prin interior, unde ai scaunele bicolore si piele peste tot, cu tighel alb in piele neagra. Plus volanul de alcantara si consola centrala la fel.

 

Si asa se aduna. Pt foliere vezi mai sus.

In general preturile difera FOARTE mult si primesti oferte (la firmle serioase) numai dupa ce au vazut masina. Altfel iti dau o plaja de preturi: intre x si y.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pfff...mai pui vreo 1000 si o vopsesti ca noua dupa vreo 3 ani.La inceput aveam si eu filme din astea dar am zis ca nu ma insor cu ele(masinile).Una peste alta superba masina!

 

Da, stiu...pfff. Oricum, nu stiu unde iti vopsesti tu integral o masina de serie limitata cu elemente de caroserie din carbon cu doar 3-4000 de euro in vopsea individuala BMW, sa nu arate ca o coaja de portocala de la km si sa iti curga vopseaua dupa prima iarna cu sare si carbonat pe strada.

 

Dar poti incerca. Masinile la mina a doua se pot revopsi de cate ori vrei, una noua incerci sa o tii in starea aia. Chiar prietenii cu ateliere si afaceri cu masini folosite din Romania stramba din nas cand aud ca a fost revopsit ceva la o masina. Sa ii vezi cum se apropie de ea ca si copoii de vulpea incoltita, frematind din nari si cautand pe la suruburi si colturi, ornamente, etc. sa vada cine vede primul daca si cum a fost revopsita masina.

 

Oricum, nu e vorba de a te insura cu masina, e problema mentinerii si protejarii unei masini NOI (merg des si cu placere la viteze de peste 250 km/h sau pe circuite) si usor de curatat. Nu am ore sa dau cu manusa pe ea si sa fac yoga pe linga usi si praguri cu pensula si peria pe jante. Si nu cred ca fac ceva diferit sau mai mult comparat cu cineva care isi aduce un BMW vechi din Germania si il face si bibileste pina arata ca nou. Eu il am nou si incerc sa il mentin in starea asta. Simplu.

 

E filmul meu pina la urma. To each, his own. Cum zice englezu.

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Poti sa pui niste poze de aproape cu vopseaua? Ca tot ce am vazut pana in 75k sa zic are coaja de portocala de o vede si mama...

Crezi ca poti sa iti faci o parere prin 2 straturi de modesta si unul de folie transparenta? Pt ca asa o sa primesc masina inapoi, saptamina viitoare.

 

Ce am avut inainte de preparare e pus aici, unele sint destul de mari ca rezolutie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista o solutie ideala. Toate au plusuri/minusuri. Invelirea cu PPF are inconvenientul principal ca trebuie schimbata la cativa ani(daca a stat in soare de ex durata scade considerabil fata de cei 5 ani cu care se lauda toti). Iar la indepartare trebuie incalzit filmul, anumite manevre, recomandat personal specializat. Altfel te poti trezi ca s-a luat cu tot cu vopsea. Adesea ramane adezivul solidifiat si trebuie facut polish. E o intreaga bataie de cap. Alti $$$

Imi imaginez ca pungasii taxeaza si pentru indepartarea filmului(nu e inclusa in pretul aplicarii). Ar fi interesant sa-i intrebi un pret.

Sa spunem ca ai o zgarietura, folia PPF si-a facut treaba a protejat vopseaua. Da ok nu va fi masina revopsita. Dar ca sa o schimbi te costa si asta destul (afara e 2-300 euro vopsitul unui panou la o vopsitorie serioasa).

 

Masini mai scumpe, probleme pe masura. Personal gasesc educative formurile de profil. Imi complementeaza serios experienta proprie. E important sa faci o achizitie stiind ce te asteapta.

 

In alta ordine de idei 250km/h pe drumuri publice e necumpatat. Presupun ca stii faptul ca pe Autobahn (viteza max recomandata 130 km/h) in caz de implicare intr-un accident ai parte de responsabilitate civila/penala. Ii platesti pe ceilalti de buni si abia asteapta sa te stoarca asiguratorii. Chiar daca in DE soferii sunt printre cei mai disciplinati de pe continent, exista mereu elementul surpriza. Pe prafuri, pe pastile, i se face rau cuiva. Succes sa-l eviti la 250.

Edited by mike2005
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu exista o solutie ideala. Toate au plusuri/minusuri. Invelirea cu PPF are inconvenientul principal ca trebuie schimbata la cativa ani(daca a stat in soare de ex durata scade considerabil fata de cei 5 ani cu care se lauda toti). Iar la indepartare trebuie incalzit filmul, anumite manevre, recomandat personal specializat. Altfel te poti trezi ca s-a luat cu tot cu vopsea. Adesea ramane adezivul solidifiat si trebuie facut polish. E o intreaga bataie de cap. Alti $$$

Imi imaginez ca pungasii taxeaza si pentru indepartarea filmului(nu e inclusa in pretul aplicarii). Ar fi interesant sa-i intrebi un pret.

Sa spunem ca ai o zgarietura, folia PPF si-a facut treaba a protejat vopseaua. Da ok nu va fi masina revopsita. Dar ca sa o schimbi te costa si asta destul (afara e 2-300 euro vopsitul unui panou la o vopsitorie serioasa).

 

Masini mai scumpe, probleme pe masura. Personal gasesc educative formurile de profil. Imi complementeaza serios experienta proprie. E important sa faci o achizitie stiind ce te asteapta.

 

In alta ordine de idei 250km/h pe drumuri publice e necumpatat. Presupun ca stii faptul ca pe Autobahn (viteza max recomandata 130 km/h) in caz de implicare intr-un accident ai parte de responsabilitate civila/penala. Ii platesti pe ceilalti de buni si abia asteapta sa te stoarca asiguratorii. Chiar daca in DE soferii sunt printre cei mai disciplinati de pe continent, exista mereu elementul surpriza. Pe prafuri, pe pastile, i se face rau cuiva. Succes sa-l eviti la 250.

 

Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva.

 

2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie.

 

Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc.

Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg.

 

Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". :laugh: Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.

  • Like 9
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva.

 

2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie.

 

Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc.

Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg.

 

Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". :laugh: Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.

- toate foliile astea au un strat de adeziv prin care adera. In timp se intareste(exacerbat de caldura) si devine greu de indepartat.

- 200-300 e la o vopsitorie in toate mintile ei din Luxemburg de ex. Agreata de firmele de asigurari. Aveau acolo un RR Ghost, Porsche, vopsesc masini de colectie scumpe. Pb ai luat referinta pretul dublu cerut de Bmw. Iti garantez ca majoritatea concesionarilor nu au echipamente de vopsit si subcontracteaza. Restul e parleala lor.

- referitor la autostrazi circuland prin DE, BE, FR, L, A, pot face o comparatie. Daca in DE se circula prost, mergi in FR/BE cu 250 daca-ti plac sporturile extreme. Eu nu te cunosc nu ma intereseaza cine esti. Stiu doar ca exista mult imprevizibil pe drumuri publice. Plus ca nu-s amenajate pentru incidente la asemenea viteze. Sunt facute doar sa te deplasezi. Nu-ti sunt cu nimic datori altii nevinovati din jur.

Edited by mike2005
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, GruĂ dich

 

Felicitari !!! Super frumoasa masina . A ajuns pe maini bune . Se vede ca o sa-i acorzi atentie si ingrijire maxima . Respect ca iti permiti asa ceva .

Pacat ca au aparut invidiosii pe topic 👎.

Iti recomand o plimbare pe Timmelsjoch (daca nu ai fost deja) .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina e wow. Felicitari! You must be in heaven to use it as daily driver :goodjob:

 

Multumesc.

 

Da, merge bine si e un exercitiu de stapinire sa mergi in acelasi ritm cu traficul cand stii ce ai sub pedala.

Exista si ghidusi care incearca sa te provoace la o liniuta sau un raliu, fie ambaleaza linga tine la semafor, fie pleca din fata ta de zici ca au chili sub coada ori te depasesc pe sosele la mm...doar doar te iei dupa ei. :huh:

 

Doar saracii vecini trag ponoasele cand o mai scot dimineata devreme in week-end, sa trag o tura prin zona muntoasa de linga pina nu incepe traficul. Asa turuie la relanti la rece de zici ca e drujba.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, GruĂ dich

 

Felicitari !!! Super frumoasa masina . A ajuns pe maini bune . Se vede ca o sa-i acorzi atentie si ingrijire maxima . Respect ca iti permiti asa ceva .

Pacat ca au aparut invidiosii pe topic 👎.

Iti recomand o plimbare pe Timmelsjoch (daca nu ai fost deja) .

 

Moin moin.

 

Multumesc. Sper sa nu o dezamagesc. Si nici ea pe mine. Pina la urma, fac atit cat pot si incerc sa fac cat mai mult acum la inceput ca pe urma sa fie mai usor cu ingrijitul/intretinutul. In curand vine si revizia de dupa rodaj.

 

Cat despre "permis"...e doar o chestiune individuala. Fiecare decide pentru el cat e dispus sa dea si pe ce.

 

Pasurile la anul, in nordul Italiei si (sud)estul Elvetiei. Furka, Susten, Grimsel, Gothard, etc. Stelvio in functie de cand ajung pe acolo, de obicei e plin de biciclisti si alti "entuziasti".

Pina atunci am drumuri destule in zona, unde sa simt dinamica masinii la viteze legale si in siguranta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai scris intr-un post anterior ca nu iti place M4. De curiozitate, mai sunt si alte motive in afara de faptul ca este coupe?

 

Este doar o chestiune de gust, legata mai ales de partea din spate a masinii. Au incercat un "fastback" ca la Mustang si le-a iesit ceva ciudat (opinia mea). Comparat cu M3, ii lipsesc evazarile aripilor asa ca, ciudat, limuzina arata mai fioroasa decit coupe-ul. M4 este cu 4cm mai lat decit un Seria 4 normal, pe cand pe M3 l-au latit cu aproape 8cm. Arata el un pic cracit pe roti, mai ales in spate), dar in genul musculos cu un tricou cu 2 nr mai mic pe el.

 

Am mai citit pe undeva ca M3 e mai rigid decit M4. Diferenta de greutate e pe undeva la 20kg, neglijabila.

 

O portiera fata de la M4 are 145 cm, una de la M3 doar 106 cm. 40 cm diferenta. Intr-o parcare stramta e diferenta intre a putea cobori din masina sau nu. Ca fost posesor de Z4, asta chiar a durut des.

 

Per total, ai o masina la fel de agila, dar care arata mai fioros, e mai practica si are un nume celebru. M3.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Este doar o chestiune de gust, legata mai ales de partea din spate a masinii. Au incercat un "fastback" ca la Mustang si le-a iesit ceva ciudat (opinia mea). Comparat cu M3, ii lipsesc evazarile aripilor asa ca, ciudat, limuzina arata mai fioroasa decit coupe-ul. M4 este cu 4cm mai lat decit un Seria 4 normal, pe cand pe M3 l-au latit cu aproape 8cm. Arata el un pic cracit pe roti, mai ales in spate), dar in genul musculos cu un tricou cu 2 nr mai mic pe el.

 

Am mai citit pe undeva ca M3 e mai rigid decit M4. Diferenta de greutate e pe undeva la 20kg, neglijabila.

 

O portiera fata de la M4 are 145 cm, una de la M3 doar 106 cm. 40 cm diferenta. Intr-o parcare stramta e diferenta intre a putea cobori din masina sau nu. Ca fost posesor de Z4, asta chiar a durut des.

 

Per total, ai o masina la fel de agila, dar care arata mai fioros, e mai practica si are un nume celebru. M3.

 

Mersi de explicatie!

Link to comment
Share on other sites

astept cu interes ce prosoape vor fi puse pe scaune...

 

Versace, what else?!

 

Ar merge si 2 caini de aia cu capetele pe arcuri, sa dea din cap voiosi la curbe.

 

Mersi de explicatie!

 

Cu placere.

Mai e o chestie subiectiva, la limita mi se pare ca M3 e mai "live" in spate ca un M4, care e mai stabil. De gustibus, cum ziceam.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump.

 

Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum.

 

Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico.

 

Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.

 

Stilul asta de aruncat petarde/evitat discutia in loc de argumente e la nivel de scara blocului de periferie. Esti un om umblat - se vad clasa si rafinamentul in gandire.

Nu te cunosc dar nici nu-mi doresc dupa postarile cu iz balcanic.

  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.