Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

Nu stiu de ce ploua pe aici cu minusuri, am incercat sa mai corectez situatia la postarile care au relevanta.

 

O intrebare romaneasca. Cat iti consuma in conditii "normale"?

 

Vreau sa fac o comparatie cu al meu amarat N55.

 

Sint unii care isi dau cu parerea neinvitati despre cum ar trebui altii sa isi cheltuie banii sau viata si apoi te scalda in epitete.

In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit".

 

 

Nu e "romaneasca", e perfect valabila.

In postarea #43 am scris un pic despre ultimul drum mai lung (~230km).

Normal in cei 1100km parcursi pina acum, mers in rodaj, oras-sosea-autostrada combinat se invarte 10-12 l/100km. Setarile nu erau chiar "economice".

Mers economic (in "Efficient is D1), pe sosea sau autostrada, scazi cu ea sub 9.

Spre deosebire de 2009 C63 AMG PP (rar sub 20) sau GT-R (15-20), f putin. O sa fac un update dupa ce iese din rodaj si trec si de 4000-4500rpm cu ea.

 

Ma asteptam sa consume mai mult, dar se mentine in limitele bunului simt.

Cred ca asta e un avantaj la motoarele turbo: daca nu "le calci", consuma omeneste. Germanul are o vorba "turbo läuft, turbo säuft", in genul ca daca intra turbinele in joc, incepe sa iti bea motorul bine de tot.

Edited by Nordschleife
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

 

In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit".

 

 

Apropo de evenimentul asta, m-am uitat pe pozele de pe site-ul lor si nu am vazut X5/ X6M. Acestea nu vor fi disponibile pentru testare?

Link to comment
Share on other sites

Apropo de evenimentul asta, m-am uitat pe pozele de pe site-ul lor si nu am vazut X5/ X6M. Acestea nu vor fi disponibile pentru testare?

 

Nu ne-au trimis decit programul zilei si datele disponibile, cu un cod individual sa ne logam si sa facem programarile. Promit ca testam "intreaga" gama. Dar, s-ar putea sa nu fie disponbile. Momentan nu mai sint oferite ca "autoturisme noi".

 

Conform noii "catalogari", din gama M fac parte M2 Competition, M4 si M5.

X5 si 6 au la gama "M performance", cu X5 50d si X6 50d.

 

Am fost acum 2 sapt la alt eveniment (gratis si asta...gen sindrofie cu grill pe terasa/restaurant, etc) si ne-au sugerat sa venim cu minunile, sa le parcheze ei frumos intr-un sir pe gazon. N-am vazut un X5 sau X6. Foarte populare M2 si M5, mai era un M4 DTM si 2-3 cabrio plus 1-2 M3 Competition. Eu cu M3 eram singurul CS. Mai sint si altele, stiu ca au avut alte 4 in afara de al meu. Nu prea vad X M-uri pe aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Magnusy, tot ce este posibil. motorul tau de 306cp e astfel de prin 2006-2007-2008 daca nu ma insel, deci tehnologie dupa mijlocul anilor 2000, poate peste 10 ani vechime

aveti si aceeasi capacitate cilindrica...

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Magnusy, tot ce este posibil. motorul tau de 306cp e astfel de prin 2006-2007 daca nu ma insel, deci tehnologie de la mijlocul anilor 2000.

aveti si aceeasi capacitate cilindrica...

 

Am n55, nu n54, adica varianta cu un singur turbo twin-scroll care a fost adaugat prin 2011-2012 si inlocuit anul trecut sau chiar anul asta de B58

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Felicitari !

Este bomba cu ceas masina!

Sa o conduci multi km fara evenimente.

 

PS: Doar ce mi-am cumparat si eu M4 si sunt super incantat de masina! :)

Multumesc la fel.

 

Daca esti interesat, sa stii ca se poate face un update cu software de la GTS pt DKG, DSC si diferential, printre altele. Cei care si-au facut au fost toti f multumiti, cica cutia schimba mai bine si cu noul software, diferentialul tine masina mai aseazata la acceleratia din curba. Uita-te pe forumuri, "GTS Software for M4" in google iti da destule rezultate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consuma mai putin decat 535xi'ul meu

 

Motoarele sint f asemanatoare, N55 cu S55, ultimul are cateva modificari pt performanta (doua turbine mono scroll in loc de una twins croll) si fiabilitate.

Asa ca intr-o masina mai usoara si doar cu tractiune spate ma gandesc ca e normal sa consume mai putin. In plus, cum ziceam, daca il las in eficient si cutia in D1, sta lipit acul de la turometru de 1000rpm daca mergi normal. Poate mai tarziu il las sa isi faca damblaua, dar cat e inca in rodaj il pun in sport si cutia in D2 si asa stiu ca sta intre 2 si ceva si 4-4500rpm si schimba mereu.

 

In schimb, "folosite" un pic, cred ca M3-ul o sa consume cam cu 5-10l mai mult decit 535ix.ul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am stat la o parte pe topicul tau...mai presus de frumoasa, masina e exclusivista.

 

eu personal, nu as da banii niciodata pe o masina atat de puternica in combinatie cu o greutate atat de mica, presupunand ca i-as avea, decat daca efectiv nu as avea ce face cu ei. masina ta e o racheta pe care nu stiu cum o vei folosi...sper ca va fi cu cap si mereu vom auzi de bine :)

 

bmw are motorul asta nou pe benzina 40i de 340cp care este mult prea indestulator si pt un X5/X6.

 

realist vorbind, si pe seria 7, si un 25d de 231 cp te duce ca vantul

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Azi dimineata am reintrat in posesia masinii.

Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie :)

 

De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine.

 

C5bb55R.jpg

 

tZ34CxS.jpg

 

y8Xn5Bd.jpg

 

Si una dupa 200km, la lumina naturala.

wwZnnv2.jpg

 

 

EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.

Edited by Nordschleife
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Motoarele sint f asemanatoare, N55 cu S55, ultimul are cateva modificari pt performanta (doua turbine mono scroll in loc de una twins croll) si fiabilitate.

Asa ca intr-o masina mai usoara si doar cu tractiune spate ma gandesc ca e normal sa consume mai putin. In plus, cum ziceam, daca il las in eficient si cutia in D1, sta lipit acul de la turometru de 1000rpm daca mergi normal. Poate mai tarziu il las sa isi faca damblaua, dar cat e inca in rodaj il pun in sport si cutia in D2 si asa stiu ca sta intre 2 si ceva si 4-4500rpm si schimba mereu.

 

In schimb, "folosite" un pic, cred ca M3-ul o sa consume cam cu 5-10l mai mult decit 535ix.ul.

 

Ai dreptate cu totul mai putin la partea cu 5-10 l mai mult ca 535xi.

Si a mea sta lipita de o mie de ture, exact ca a ta :D

Daca ma dau la ea si eu, sa schimbe in 4-5 mii, ia undeva la 20-25 pe putin in oras si undeva la 13-15 in afara.

 

Link to comment
Share on other sites

Azi dimineata am reintrat in posesia masinii.

Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie :)

 

De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine.

 

C5bb55R.jpg

 

tZ34CxS.jpg

 

y8Xn5Bd.jpg

 

Si una dupa 200km, la lumina naturala.

wwZnnv2.jpg

 

 

EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.

A iesit f bine, personal nu vad nici o diferenta de luciu intre inainte si acum. Iar micile imperfectiuni chiar nu m-ar deranja, atata timp cat stiu ca vopseaua e protejata. Felicitari!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu eram chitit pe acest motor ("clasic in viata"), tu ai luat-o noua acu 7-8 ani , eu..... am luat-o veche acum dar mi-a placut si inca imi place "engine of the year 2009" incepea o noua generatie turbo la BMW dupa multi ani iar asta m-a inspirat, am avut 5 ani N54 fara turbo si mi-a placut mult, eeee cu Z-tul a mai rezolvat o frustrare de-a mea .....pana acum la toate bmw-urile pe care le-am avut (seria 5, X5 , seria 1) am avut cele mai mici motorizari din clasa, la Z-et am vrut sa fie varf de gama ca tot imi place foarte tare, asa am cautat si am luat intr-un final Z4 Sdrive 35is , un apropo la ce zicei tu mai sus, la Porsche nu am vrut desi mi-a placut (m-am dat cu toate la un eveniment in 2017 unde era prezent si concurentul direct din clasa Boxter dar si 911 gts, a fost fain dar parca lipsea ceva.......(nu ma simteam acasa in ele)..... am luat tot BMW.

 

Imi cer scuze colegilor ptr cele cateva randuri de offtopic caci probabil doreau sa mai citeasca ceva despre M3_CS.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.