Jump to content

DSC Steering angle sensor- plausability


Iraz

Recommended Posts

Detin un E60 525D 2004,

 

In urma cu aproximativ doua zile a inceput sa se aprinda martorul DSC.

 

Pornesc masina martorul ramane stins, dupa ce misc putin volanul se aprinde martorul dsc

Pe tested ISTA+ am : Steering angle sensor - plausability

 

Credeti ca curatarea acelui disc ar putea rezolva problema? Ma gandesc ca da, din moment ce doar cand misc volanul martotul se aprinde

Link to comment
Share on other sites

Bun, am reusit sa desfac acel senzor

Se pare ca modelu meu de senzor nu are disc, atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba.

Aveti idee cum se curata acest model de senzor?

 

Are o fisa de aproximativ 60 cm iar pe acea fisa este vaselina.. e normal sa fie vaselina pe ea? Poate vaselina este doar sa asigure o ungere la acel plastic si cu timpul la scurs pe fisa...

 

Dupa ce am desfacut si reasamblat senzorul am facul o calibrare cu ISTA. Dupa calibrare cu volanul rotile drepte aveam 0 grade pe calibrare. Deci calibrarea sa facut cu succes. Dupa ce am miscat volanul putin, iar sa aprins martorul iar calibrarea sa facut 1000 grade.

 

Deci are cineva idee cum se curatat acest tip de senzor?

post-86691-0-12206400-1535902264_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In cazul tau nu este vorba de senzor de tip optic care sa se poata curata. Tu ai senzorul tip "potentiometru" la care se uzeaza acele perii care culiseaza pe un circuit imprimat.

Tot ce poti face este sa incerci sa inlocuiesti acele perii.

Inelul cu cele doua perii se gaseste sub acel modul cu cabluri panglica pe care l-ai pozat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ai desfacut banda ce duce firele catre volan (comenzi volan, airbag si claxon). daca banda aia se rupe, nu iti mai merg cele enumerate de mine

Acum ĂŽnțeleg, cred cĂŁ ai dreptate. Era ciudat, deoarece din acea bandĂŁ ieșea o mufĂŁ cu vreo cinci pini. Mi s-a pĂŁrut mie ceva ciudat acolo, dar am renunțat sĂŁ desfac ĂŽn continuare deoarece era noapte și trebuia sĂŁ plec cu mașinĂŁ.

 

Deci senzorul este sub acel benzi ? O sĂŁ mĂŁ re-apuc de desfĂŁcut totul.

 

 

 

Se pare cĂŁ eu am desfĂŁcut acel clock spring + Steering switch unit. :frantics:

bmw%20steering%20switch%20unit%20clcok%20spring%20steering%20angle%20sensor%20cleaning.jpg

 

Deci "Steering Angle Sensor" este sub "Steering Switch Unit" ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Buna seara si bine v-am gasit.

Detin un e60 525d an 2005, care in ultima perioada imi cam da batai de cap cu senzorul szl.

Am fost la reprezentanta la diagnoza, in urma careia nu arata a fi stricat. Documentat pe forumuri, merg sa-i fac geometria. Acolo constrat capeti bara si bielete directie duse si suruburile excentrice intepenite. O repar ma prezint din nou la geometrie. Totul perfect pana aici, masina muta efectiv pe orice drum, senzorul nu mai dadea niciun semn.

Azi dupa mai multa treaba prin oras, cu viraje mai stranse se aprinde martorul din senin.

Dupa reparatie nu am mai fost la test pt a sterge eroarea, desi nu cred ca este nevoie. Ideea e ca 3 zile a mers perfect.

Un senzor nou 2500 ron plus manopera.

Unul din dezmenbrari 2-ua - 300 plus codare dar nu stiu cat tine.

Tutoriale am vazut de toate felurile posibile.

Unii au reusit prin curatarea lui, altii prin recalibrare unghi.

Am recalibrat si eu, strers eroarea, reparat masina.

Poate o mai avea ceva la directie si nu sta la unghi?

Poate ma puteti ajuta voi cu niste idei, sfaturi, rezolvari.

La urma urmei il pun si nou daca e, doar sa stiu ca sigur szl-ul e dus.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara si bine v-am gasit.

Detin un e60 525d an 2005, care in ultima perioada imi cam da batai de cap cu senzorul szl.

Am fost la reprezentanta la diagnoza, in urma careia nu arata a fi stricat. Documentat pe forumuri, merg sa-i fac geometria. Acolo constrat capeti bara si bielete directie duse si suruburile excentrice intepenite. O repar ma prezint din nou la geometrie. Totul perfect pana aici, masina muta efectiv pe orice drum, senzorul nu mai dadea niciun semn.

Azi dupa mai multa treaba prin oras, cu viraje mai stranse se aprinde martorul din senin.

Dupa reparatie nu am mai fost la test pt a sterge eroarea, desi nu cred ca este nevoie. Ideea e ca 3 zile a mers perfect.

Un senzor nou 2500 ron plus manopera.

Unul din dezmenbrari 2-ua - 300 plus codare dar nu stiu cat tine.

Tutoriale am vazut de toate felurile posibile.

Unii au reusit prin curatarea lui, altii prin recalibrare unghi.

Am recalibrat si eu, strers eroarea, reparat masina.

Poate o mai avea ceva la directie si nu sta la unghi?

Poate ma puteti ajuta voi cu niste idei, sfaturi, rezolvari.

La urma urmei il pun si nou daca e, doar sa stiu ca sigur szl-ul e dus.

 

 

 

Am uitat sa revin cu update.

 

Am rezolvat eu problema, am demontat senzorul si avea o parte din sticla.. era murdara, am sters cu diluant, am montat totul inapoi, am sters erorile cu ISTA, am facut o recalibrare a senzorului si de 4-5 luni de zile nu am mai avut probleme.

 

Practic am curatat senzorul, i-am facut o recalibrare s-a rezolvat.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Si la mine pe test a iesit bine. Volanul drept zero grade. Am fost in proba, al dracu daca a mai aparut martorul. Conduc spre casa frumos relaxat, intr-un sens mic se aprinde martorul. O fi si la mine murdar. De stricat sigur nu e. Sa vad unde-l pot curata. Sunt cam antitalent la chestii din astea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pana la urma zic eu ca am gasit cauza problemei. Ieri am pus in portbagaj 50 kg. Senzorul mi-a stat aprins permanent. Dupa concatc direct martor aprins. Telescoapele spate mai mult ca sigur. Arcurile se pot verifica, sau doar in momentul in care se monteaza alte telescoape? Din cauza aceasta doar in viraje stranse mai aparea martorul. Unghiul trebuie refacut din nou dupa reparatie de rigoare?
Link to comment
Share on other sites

O alta nedumerire. Off topic

Intamplarea face ca vecinul a gasit un 530xd combi superb de afara de la un director fan bmw. Intretinuta doar la bmw. Extrase pe langa a mea la greu. Km similari. Un gri sobolan superb fara o zgarietura. Am condus-o, e fabuloasa masina. Service-uri la zi. Toat a schimbat la ea.

Mie mi-ar veni ca o manusa cu 2 copii.

Am mea 525d 2005 270k km. A lui 530xd 2008 290k km.

Am vazut la masina mea din 2008 in tara ce-i poate pielea. Intretinuta doar la bmw si a mea, probleme grave nu am avut.

Vreau sa va intreb daca se merita trecerea? Un 6500€ max ii ofer pe ea.

Link to comment
Share on other sites

NOrmal ca se merita trecerea! Masina directorasului a fost intretinuta la BMW si a rulat doar afara. Tine cont ca proprietarul si-a permis masina aia si nu a facut rabat la revizii sau piese de schimb. Eu as lua-o fara sa stau pe ganduri ;) Sa nu ma intelegi gresit, nu zic ca masina ta e naspa sau ca nu ai intretinut-o bine, dar numai faptul ca a rulat in tara, o face mai putin valoroasa. Plus ca treci la un model facelift si e si xdrive. Cand ai copii, combi si xDrive e fix ce trebuie. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.