Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva pareri/sfaturi.

Cam de doua saptamani am egr defect la masina cu doua coduri de eroare pe ista , unul de "control deviation" si unul de "position control". Ca si simptome, la pornire masina tremura sacadat si oscileaza turometru timp de 2 secunde. Dupa 3-4 minute la relanti,plec cu masina si in primele 5 minute de mers(banuiesc ca pana creste temperatura apei)la orice apasare de ambreaj si plecat cu a 1-a masina nu se accelereaza timp de 2-3 secunde si da sa moara motorul(mentionez ca in acest timp valorile pe injectoarele 3 si 4 cresc la 2.5 dar in rest stau la 0.1 si -0.1 toate 4).In plus astazi la un nou test a mai aparut o eroare de "air mass measurment". Intrebarile mele sunt: aceste simptome sunt normale pentru un egr defect sau sa ma astept si la altceva? Daca mai circul cam o saptamana cu masina asa, risc sa mai stric si altceva?

Ca si pareri, merita schimbat egr sau as putea sa iau in calcul un dpf off?tinand cont ca masina are deja 245k de km banuiesc ca reali.

Multumesc si sper ca am fost destul de explicit.

Link to comment
Share on other sites

Filtru de particule este ok, are regenerare facut fortat din ista inainte de a avea eroarea cu egr,iar debitmetrul si clapeta nu au senzori?ar trbui sa apara pe test nu?

Am incercat sa fac in ista un test pentru toate,doar ca in ultima versiune nu gasesc acel "read measured values" :( sunt nou inca pe partea asta de a imi testa singur masina si precizez ca nu e chiar asa simplu:)

Link to comment
Share on other sites

Daca masina are egr electric(wahler)si banuiesc ca asta il are fiind lci,ai putea desface cu grija capacul negru care acopera mecanismul si anume o tija care actionata electric inchide ciuperca din egr...practic tija aia oxideaza si ramane blocata pe inchis,producand efectele pe care le-ai descris.

Aceiasi problema am avut si eu cu aceleasi coduri de eroare pe debitmetru si pe egr,am schimbat debitmetrul cu unul nou dar degeaba,intr-un final am curatat bine acea tija ci am gresat-o bine,simptomele au disparut iar o data la 3-4luni cand da in balbaiala desfac si repet procedeul....merita sa incerci.

Link to comment
Share on other sites

Egr ala nu mai e in mintile lui de necesita periodic “ingrijire”. Eu am luat altul nou cand facea probleme si nu m am atins de el pana acum.

Daca ramane blocat pe inchis nu e problema. Beleaua e cand ramane blocat deschis sau intre-deschis. Rare cazuri la n47, fiind un motor destul de curat, nici n ai ce curata la egr.

Edited by anormal
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai acum 2 saptamani cand mi-a aparut prima oara eroare, am fost la mecanic l-a desfacut sa il curete si a ramas si el uimit ca era aproape curat,fara depuneri dar a observat ca acea ciupercuta se misca foarte foarte usor si nu mai opunea deloc rezistenta cand o misca cu surubelnita,in concluzie a ramas ca va trebui sa cumpar altul nou. Acuma ca mi-ai spus crezi ca asa usor ar trebui sa se miste ciupercuta respectiva?sau chiar are o problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, va rog o parere sa imi spuneti si mie, dupa toate cele schimbate si curatate una dintr-e simptome a revenit, in momentul in care pornesc masina timp de 1 minut turometrul oscileaza foarte putin, dar masina tremura si are mici intreruperi,parca nu ruleaza rotund,asta pana se incalzeste motorul. Am scanat si verificat tot ceea ce se poate cu ista, nu stiu ce ar putea fi. Sper ca m-am exprimat cat de cat corect :)
Link to comment
Share on other sites

Salut, va rog o parere sa imi spuneti si mie, dupa toate cele schimbate si curatate una dintr-e simptome a revenit, in momentul in care pornesc masina timp de 1 minut turometrul oscileaza foarte putin, dar masina tremura si are mici intreruperi,parca nu ruleaza rotund,asta pana se incalzeste motorul. Am scanat si verificat tot ceea ce se poate cu ista, nu stiu ce ar putea fi. Sper ca m-am exprimat cat de cat corect :)

Electrovalva ce comanda EGR 99%. piesa 1 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NX31-EUR-06-2009-E60N-BMW-520d&diagId=11_4095

Edited by DJ Allexinno
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa pun tester-ul din nou, parca am vazut in ista ceva pentru check AGR.Nu reusesc sa imi dau seama din schita unde este pozitionata acessta electrovalva,este in partea stanga a motorului sau in partea din spate a racitorului. Merci de parere.

Sub galeria de admisie. Electrovalva nu-ti apare pe tester ca si eroare daca nu merge. La mine inca mai functiona... intermitent, cand voia ea. Dupa ce am pus noua Pierburg, totul super ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.