Jump to content

Achizitie 330d e46


Cubanezu

Recommended Posts

Salut, dupa cum stiti am tras mult cu benzinarul de la e46 acel valvetronic de 143hp si 4 sonde.. m-a rupt la bani dupa ce a picat...dupa ce il fac vreau sa scap odata de el si sa fac un "upgrade" la ceva ce cred eu a fi mai bun + ca legea cu cilindrele se v-a accepta pana in decursul anului viitor.

Ma gandeam la un 330d automat 204hp...are in jur la vro 250.000km verificabili, dovada de la firma autorizata a schimbarii filtrelor si uleiului(in romania) si proaspat adusa din germania....

Ce parere aveti despre aceasta masina? dar ce parere aveti despre decizia mea?

Si nu in cele din urma.. la ce ar trebuii sa ma astept de la acest model din cate stiu e m57 motorul?

Edited by Cubanezu
Link to comment
Share on other sites

Un 2.0 benzina te rupe la bani si acum vrei 3.0 diesel......

Nu ma refer la impozite sau consum ma refer strict ca am schimbat la acel 318i piese incontinuu si tot se stricau... m-am gandit ca un 330d ar fi o alegere mai ok, bine inteles cand merg sa o cumpar... merg cu un "amic" care se pricepe foarte bine.. chestie pe care nu am facut-o cand am fost sa cumpar masina asta... na fiind nou acum 2 ani in "febra bmw" voiam sa am 1 si atat nu conta ce fel arata sau cum suna.. si mi-am luat de m-am saturat.

Bine inteles nu zic ca 330d nu ar avea probleme cum zice si calinus.. mai pica o fulie... si altele mai maruntele daca stiu sa am grija de motor... de acest n42 nu am avut grija ca .. na ... ce face un baiat la 18 ani cand are un bmw.. se joaca umpic.. mai ales ca eram si nou in treaba asta nu stiam cu ce se mananca.. dar dupa ce am stat prin service-uri cu toate probleme posibile.. am citit forumuri si forumuri de probleme de tot felul si am ajuns la concluzia ca un d nu are aceeasi putere ca un i dar un d e mai ok la reparatii decat o benzina... de exemplu acuma mi-a picat iar motoru n42-u .. ia si cauta motor pe benzina.. am fost pe la service-uri nu domle am numa de diesel.. da nu o fi o fericire acest diesel ca nu e raiu pe pamant dar.. cum e omul nu se convinge pana nu incearca.. asa am fost eu cand toti mi-au sugerat un d dar eu am vrut i.

Concluzia este ca vreau un 330d si am cerut o parere... nu ca rupere de bani.

Link to comment
Share on other sites

Si cand o sa ai nevoie de turbina, inlocuit furtune intercooler, reparat injectoare, inlocuit kit de ambreiaj+ volant ce o sa te faci? Nu te baza pe faptul ca o sa se dea vreo lege, poate sa mai dureze 10 ani pana atunci. Trebuie sa fim realisti totusi...un 330d automat consuma mai mult decat ce ai avut inainte, impozitul este +2000 lei, intretinerea nu e chiar asa simpla. Iar asta cu 250k km verificabili e foarte discutabila. Verificabili unde? Pana nu mergi la reprezentanta si vezi concret intrari in service in fiecare an sau macar la 2 ani, nu are nicio relevanta. Daca s-a facut ultima revizie in Germania in 2009 la x km si s-a mai dus cineva cu ea acum 3 luni sa faca un schimb de ulei la reprezentanta in RO asta nu inseamna ca are istoric.

Eu zic ca este o idee foarte proasta si ca o sa iti manance in timp de doua ori mai multi bani decat valvetronicul. Si ca idee diesel vechi de 15 ani adus din Germania de curand nu are 250k km...

O sa pice maruntaie din luna in luna, ca doar e un Bmw vechi de 15 ani. Daca vrei sa nu mai repari renunta la ideea de e46 si aia e. Nu exista niciunul fiabil. De-asta au si ajuns de costa 2500-3000e. Un 330d daca ti`l cumperi oricum n`o sa il vinzi cu anii dupa, nu cumpara nimeni masina de 3000e cu impozit de 500e pe an.

Edited by All
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Si cand o sa ai nevoie de turbina, inlocuit furtune intercooler, reparat injectoare, inlocuit kit de ambreiaj+ volant ce o sa te faci? Nu te baza pe faptul ca o sa se dea vreo lege, poate sa mai dureze 10 ani pana atunci. Trebuie sa fim realisti totusi...un 330d automat consuma mai mult decat ce ai avut inainte, impozitul este +2000 lei, intretinerea nu e chiar asa simpla. Iar asta cu 250k km verificabili e foarte discutabila. Verificabili unde? Pana nu mergi la reprezentanta si vezi concret intrari in service in fiecare an sau macar la 2 ani, nu are nicio relevanta. Daca s-a facut ultima revizie in Germania in 2009 la x km si s-a mai dus cineva cu ea acum 3 luni sa faca un schimb de ulei la reprezentanta in RO asta nu inseamna ca are istoric.

Eu zic ca este o idee foarte proasta si ca o sa iti manance in timp de doua ori mai multi bani decat valvetronicul. Si ca idee diesel vechi de 15 ani adus din Germania de curand nu are 250k km...

O opinie foarte buna... bine inteles eu nu o sa cumpar o masina cu astfel de probleme.. sunt si eu constient care sunt cauzele defectarii si simptomele avute cand aproape da sa cada ceva.. si la urma urmei... la ce masina nu pica? dar macar scap de valvetronic.. poti sa imi spui orice ai spune, vvt este un motor problematic... oricati as auzii ca nu au avut probleme eu mi-am dovedit-o singur.

Cum spuneam nu o fi un 330d raiul pe pamant.. dar nici ca un vvt nu este..

Link to comment
Share on other sites

Am avut 3 motoare VVT si stiu ce zici de probleme, dar un 330d si daca ai noroc sa nu prea pice piese tot o sa fie mult mai scump de intretinut. Nu zice nimeni ca o s`o cumperi cu astfel de probleme, dar in ~2 ani o sa dai pe reparatii, impozit, acte mai mult decat a costat masina.
Link to comment
Share on other sites

Am avut 3 motoare VVT si stiu ce zici de probleme, dar un 330d si daca ai noroc sa nu prea pice piese tot o sa fie mult mai scump de intretinut. Nu zice nimeni ca o s`o cumperi cu astfel de probleme, dar in ~2 ani o sa dai pe reparatii, impozit, acte mai mult decat a costat masina.

Asta e adevarat...dar... daca stai sa o iei asa.. pot sa iau f10 si platesc intr-un an impozit si tot de mai cumpar 2:)))

Link to comment
Share on other sites

Impozitul la motor de 3.0 este la fel fie ca ai F10 sau E46. La ce te referi?

Ma refeream ca ori ca e e46 ori ca e f10 oricare ar fi tot platesti... pot sa iau una veche sa tina mai mult decat una nou dar bineinteles pot sa iau si 1 noua si cea mai veche sa aiba probleme.. nu merg pe impresia ca daca e noua nu are probleme.. toate au probleme.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu inteleg, daca o faci, de ce o mai vinzi? Si de ce crezi ca masina pe care o iei acum n-o sa iti manance zilele ca si prima?

Impozitul la 3.0 e ca rata de 200 lei pe luna, pe langa cost mai mare la asigurare, pe langa faptul ca n-o sa mai vinzi masina aia in veci.

 

Eu zic sa nu iti faci sperante aiurea, ca iei tu super masina verificata de un prieten si tragi pe ea 5 ani fara probleme cata vreme nu iti plateste el piesele la masina...

 

PS: care lege cu cilindreele? Astia o sa bage o noua taxa auto, sper ca nu zici de proiectul PSD de luat ochii cu scazutul de impozit la motoare mari?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu inteleg, daca o faci, de ce o mai vinzi? Si de ce crezi ca masina pe care o iei acum n-o sa iti manance zilele ca si prima?

Impozitul la 3.0 e ca rata de 200 lei pe luna, pe langa cost mai mare la asigurare, pe langa faptul ca n-o sa mai vinzi masina aia in veci.

 

Eu zic sa nu iti faci sperante aiurea, ca iei tu super masina verificata de un prieten si tragi pe ea 5 ani fara probleme cata vreme nu iti plateste el piesele la masina...

 

PS: care lege cu cilindreele? Astia o sa bage o noua taxa auto, sper ca nu zici de proiectul PSD de luat ochii cu scazutul de impozit la motoare mari?

Stiu ca o vor baga dar nu va fi ca inainte ca "mister" cu seria 7 motoare de 4-5-6 nu dau ei atat, fiecare e cu parerea lui bro.

De ce zici ca nu scap de ea in veci ?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca o vor baga dar nu va fi ca inainte ca "mister" cu seria 7 motoare de 4-5-6 nu dau ei atat, fiecare e cu parerea lui bro.

De ce zici ca nu scap de ea in veci ?

edit: + ca atunci daca vor baga alta taxa nu vom fi obligati toti sa o platim? nu va mai fi care are mai mare sau mic, probabil o sa fie o taxa la toti... cel putin asa gandesc eu.

Link to comment
Share on other sites

Nu scapi de ea in veci pentru ca cine are doar 3000e de masina nu isi permite/nu vrea sa dea 500e pe an la impozit. Exista foarte multi oameni care isi iau masini de 15-20k euro si nu vor sa ia motor mai mare de 2.0, cei care au 3000e de masina iti dai seama ca si daca vor nu isi permit. Am un prieten care si-au pus 330d la vanzare de 2 ani la un pret foarte bun si inca nu au vandut masina. Jumatate din clientii pe care i-a avut au fost nemultumiti ca masina e inmatriculata pe Bulgaria, iar cand le spunea ca o inmatriculeaza pe Romania primea ca raspuns "nu domnle ca nu e bine pe Romania ca e prea mare impozitul". Pana la urma e treaba ta ce faci, dar alt e46 o sa iti ceara si mai multi bani.

Apropo, daca vrei sa iti iei masina serioasa nu te duci cu un prieten priceput sa vezi masina. O duci in service, ii faci constatare pe elevator+diagnoza si asa vezi ce probleme are. Verificarile astea cu uitat la masina si dat ture cu ea in cel mai bun caz iti arata jumatate din problemele masinii. Asta daca persoana cu care mergi e un mecanic destept si cu experienta. Un "prieten priceput" nu o sa te ajute prea mult.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Nu scapi de ea in veci pentru ca cine are doar 3000e de masina nu isi permite/nu vrea sa dea 500e pe an la impozit. Exista foarte multi oameni care isi iau masini de 15-20k euro si nu vor sa ia motor mai mare de 2.0, cei care au 3000e de masina iti dai seama ca si daca vor nu isi permit. Am un prieten care si-au pus 330d la vanzare de 2 ani la un pret foarte bun si inca nu au vandut masina. Jumatate din clientii pe care i-a avut au fost nemultumiti ca masina e inmatriculata pe Bulgaria, iar cand le spunea ca o inmatriculeaza pe Romania primea ca raspuns "nu domnle ca nu e bine pe Romania ca e prea mare impozitul". Pana la urma e treaba ta ce faci, dar alt e46 o sa iti ceara si mai multi bani.

Apropo, daca vrei sa iti iei masina serioasa nu te duci cu un prieten priceput sa vezi masina. O duci in service, ii faci constatare pe elevator+diagnoza si asa vezi ce probleme are. Verificarile astea cu uitat la masina si dat ture cu ea in cel mai bun caz iti arata jumatate din problemele masinii. Asta daca persoana cu care mergi e un mecanic destept si cu experienta. Un "prieten priceput" nu o sa te ajute prea mult.

Am fost la cel mai bun service din galati...fac treaba buna si cer si bani intradevar...am fost si cu e46-le meu... la momentu ala cand am luat-o avea un bulb de rugina pe aripa spate jos la roata... doar un bulb micut nu era rugina era umflat si tot ce mi-au zis dupa o diagnoza completa e ca daca ii bag antifonare, un grund pe dedesupt si fac bulbu ala de rugina masina merge fara probleme... ba a mers... pana a picat de tot:)...

Daca tot intram in teoria consipartiei despre cilindre... cum ca ar fi doar ceva sa fure ochi... ma gandesc si eu asa, daca scoti o lege pentru cilindre... poti sa bagi alta la fel care se refera tot la cilindre? adica lumea nu o sa fie revoltata? alta taxa care o baga nu o sa o platim toti nu doar cei cu motoare mari? ei vor sa consumam...legile nu le da psd-u legile vin de la cei din afara de mult, asadar crezi ca aceste "mari puteri" care le-au zis sa dea aceasta lege la ce se refera? sa luam combustibil... sa cumparam tot de la ei.. asa cum fac cu toate... de aia ne cresc roboru si toate alimentele. Vor din ce in ce mai mult, iar daca vor scoate taxa pe cilindre si vor mai baga alta aproape identica nu rezolva nimic decat ca cei care au acum motoare mari in continuare sa le lase si sa se dea pe motoare mici, iar atunci ei ies in pierdere ceea ce nu vor... acum cum am zis fiecare om are parerea lui, eu tind sa cred ca se va accepta.. poate chiar doar asa de suprafata si vor baga alte taxe .. dar atunci le vom platii toti...cred ca in loc de taxa pe cilindre baga acea "taxa pe emisii CO2" cum se tot aude ca vor baga in bucuresti...

Acum stiu ca exista un topic special poate pentru aceste pareri... dar am incercat sa iti explic cum vad eu lucrurile..problema e ca nu am doar 3000e pentru o masina.. cea pe care vreau sa o iau costa 4.500... si sunt dispus sa investesc in ea sa ii schimb dinainte ceea ce este uzat chiar daca dau niste bani dar e viata mea in joc.. cum spuneau masina da are reviziile doar la bmw in fiecare an, stiu ca se pot falsifica actele si cand o sa cumpar masina voi vrea sa vad exact istoricul masinii... pentru 5-10 euro imi arata pe un site orice vreau despre acea masina, si bine inteles ca masina o sa intre la verificat direct dupa ce o cumpar... prefer daca de ex.. e ceva rau la ea cum ar fi distributia.. dau bani si o schimb sa stiu ca am schimbato si pe un termen mai limitat de timp nu mai am treaba cu ea... la urma urmei si logan pot sa imi iau si sa pice mai multe piese ca la bmw:) am un amic care a facut asta....baga si schimba bucsaraie, brate etc. de cand ma auzea pe mine ca am schimbat doar filtre/placute/discuri si lucruri consumabile.. a zis ca am avut cel mai mare noroc... acuma ma gandesc .. ca ori mai pun bani si ma dau spre seria 5? dar si acolo sunt probleme... nu gandesc asa:)) Iar daca masina arata super bine si e la un pret ok, credema ca se vinde destul de repede...bine inteles de catre cine stie la ce se asteapta... nu dinastia de "domle e 3000 nu cumpar" asta bine inteles fiind parerea mea dupa ce am vazut, acum fiecare are parerea lui.

Edited by Cubanezu
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

scria cineva mai sus, kit ambreaj, turbo, injectoare etc, sti ce preturi au astea?

cu banii ce ii dai pe un kit de ambreaj schimbi un motor vvt si mai ramai si cu bani

 

Nu mai tot incerca sa dai explicati pt ca nu se leaga ce zici tu acolo, cumpara masina si gata daca nu poti sa o intretii o vinzi iar despre grila de impozitare poti doar sa visezi ca se va schimba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si bine inteles ca masina o sa intre la verificat direct dupa ce o cumpar...

 

Iti urez mult noroc in cazul asta. Ideea era sa o verifici inainte sa o cumperi, nu dupa ce o cumperi. Ia sa urmaresti tu cateva saptamani anuntul ala sa vezi ca nu o s`o cumpere nimeni.

Sa iei alt motor vvt e aprox 2000-2500 lei. Un kit de ambreiaj+volant+manopera la 330d costa 2000 lei. De reconditionat 3 injectoare din totalul de 6 te costa inca 1500 lei. Refacerea turbinei (care implica si schimb de garnituri, de ulei, manopera) costa 1500-2000 lei. Daca se crapa furtunele la intercooler unul nou e in jur de 150 lei. De crapat o sa se crape mai multe, ca masina este veche si are multi km. De cumparat sh nu se pune problema la niciuna din piesele astea. Egr-ul e si ala cred ca aprox 500 lei. Mai mult ca sigur admisia si egr-ul sunt pline de mizerie deja si nu le-a curatat nimeni. Daca nu vrei sa dai bani pe egr trebuie sa dai bani sa il anulezi si dupa o sa ti se incalzeasca mai greu iarna, o sa consume putin mai mult etc. Pompa de inalte e aprox 2000 lei daca pica. Sa nu mai zic ca daca ai ghinion ca proprietarul dinainte sa fi bagat benzina din greseala vreodata sau daca o sa bagi tu, o sa te coste 5000 lei sa o repari.

Daca vrei un motor fiabil ia un 320i sau 325i facelift. Au motoare de 2.2 respectiv 2.5 in 6 cilindri si sunt foarte bune. Consuma mai mult ce`i drept, dar nu iti bati capul nici cu problemele specifice vvt nici cele de diesel.

Edited by All
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti urez mult noroc in cazul asta. Ideea era sa o verifici inainte sa o cumperi, nu dupa ce o cumperi. Ia sa urmaresti tu cateva saptamani anuntul ala sa vezi ca nu o s`o cumpere nimeni.

Sa iei alt motor vvt e aprox 2000-2500 lei. Un kit de ambreiaj+volant+manopera la 330d costa 2000 lei. De reconditionat 3 injectoare din totalul de 6 te costa inca 1500 lei. Refacerea turbinei (care implica si schimb de garnituri, de ulei, manopera) costa 1500-2000 lei. Daca se crapa furtunele la intercooler unul nou e in jur de 150 lei. De crapat o sa se crape mai multe, ca masina este veche si are multi km. De cumparat sh nu se pune problema la niciuna din piesele astea. Egr-ul e si ala cred ca aprox 500 lei. Mai mult ca sigur admisia si egr-ul sunt pline de mizerie deja si nu le-a curatat nimeni. Daca nu vrei sa dai bani pe egr trebuie sa dai bani sa il anulezi si dupa o sa ti se incalzeasca mai greu iarna, o sa consume putin mai mult etc. Pompa de inalte e aprox 2000 lei daca pica. Sa nu mai zic ca daca ai ghinion ca proprietarul dinainte sa fi bagat benzina din greseala vreodata sau daca o sa bagi tu, o sa te coste 5000 lei sa o repari.

Daca vrei un motor fiabil ia un 320i sau 325i facelift. Au motoare de 2.2 respectiv 2.5 in 6 cilindri si sunt foarte bune. Consuma mai mult ce`i drept, dar nu iti bati capul nici cu problemele specifice vvt nici cele de diesel.

Acea idee este ca daca o verific inainte sa o cumpar, da nu cred eu ca sta langa mine proprietaru cand o desfac aia sa vada ? Nu am dreptate? pot sa desfac masina la om sa vad? nu pot, pot doar sa vad ce este de suprafata si ce se aude... abia apoi cand o cumpar o pot duce sa vada distributie si toate cele.

Te informez eu un vvt de 143 e 2500 lei + manopera 1500.

O reconditionare buna la turbina e maxim 1000 lei, injectoarele nu le reconditionez le cumpar si un set de 6 injectoare este cam 800-1000 lei ceea ce nu este mult, care e faza ca daca se sparge un furtun ? am dat pe o bucatica micuta de platic la vvt 350 lei.. adica pnm nu ma mai mira nimic,egr-u e cam 300 lei unul bun, o galerie de admisie este 200 lei, si normal cand o sa o iau o sa verific galeria si cu egr-u sa nu fie infundate daca sunt infundate ori le curat ori le schimb, pompa inalte ce mai scumpa e 1000 lei da nu cred ca pica toata ziua buna ziua, si acuma cat de idiot sa fii sa bagi benzina la diesel? nu sunt asa de prost... iar daca proprietarul ar fi bagat... masina nu ar fi fost functionala"cred" sau cel putin s-ar simti asta in comportamentul si functionarea motorului nu?

O sa ma gandesc si la 2.2 sau 2.5 pe benzina.. ma gandeam oricum si la variantele astea si chiar o sa ma gandesc mai bine.. dar acuma toate sunt masini si toate se strica.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca repari vvt-ul de ce il vinzi? Poti sa iei in considerare si 320d 150 de cai, un motor foarte bun. Asta in caz ca vrei neaparat diesel.

Benzinarele sunt in general mai putin pretentioase: 320i, 323i, 325i. Cam astea ar fi cu un impozit de pana in 1000 de lei.

Pai.. m-am tot gandit si la 320d stiu ca cele de 150 de cai de la 2002 au inceput sa primeasca common rail... ca cele vechi cu alt sistem zicea un baiat ca e nenorocire se referea la 320d 136hp.

Oricum variez intre aceste 2 masini momentan:

330d 2003 204hp: https://imgur.com/a/QQkPynD

 

320d 2003 150hp(mult mai putin dotat): https://imgur.com/a/OQYh6Cj

M-am interesat si de 320i sau 325i dar nu am gasit unul atragator deloc..

Link to comment
Share on other sites

O reconditionare buna la turbina e maxim 1000 lei

 

Asa am zis si eu cand mi-a picat turbina si m-am intors din service cu 3200 lei mai putin :rolleyes:

1000lei este daca te duci cu ea in plasa.

Daca te duci cu ea pe masina la o firma de reconditionari o sa mai platesti montat/demontat de pe masina, anumite garnituri, o sa trebuiasca sa faci schibul de ulei, filtru epurator, etc..

La mine s-a mai adaugat si intercoolerul si de reparat geometria si aia a fost. Asta daca vrei sa ai garantie la manopera.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Te informez eu un vvt de 143 e 2500 lei + manopera 1500.

O reconditionare buna la turbina e maxim 1000 lei,

si normal cand o sa o iau o sa verific galeria si cu egr-u sa nu fie infundate

1. Nu e nevoie sa ma informezi, am avut si eu VVT si am schimbat si eu motorul.

2. O reconditionare buna este 1000-1500 lei, la care adaugi manopera+schimb de ulei+filtru+garnituri+reparat geometria daca este cazul. Daca nu urmezi pasii recomandati de cei care se ocupa cu reconditionat turbina pe langa faptul ca nu primesti garantie risti ca in cateva luni sa pice iar. De obicei o turbina pica din cauza altor probleme ale masinii.

3. Nu ai cum sa verifici inainte sa o cumperi si nu ai de ce sa verifici. Nu exista diesel vechi de 15 ani cu galeria si EGR-ul curate.

 

Eu zic ca ai primit destule sfaturi, nu vad de ce incerci sa ne convingi ca 330d este alegerea suprema. Pana la urma este decizia ta. Noi ne-am facut datoria si ti-am zis dinainte ce cheltuieli o sa ai. Sunt sigur ca tuturor de pe forum ne-ar placea sa avem motoare de la 2.5 in sus, dar nu e asa simplu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. Nu e nevoie sa ma informezi, am avut si eu VVT si am schimbat si eu motorul.

2. O reconditionare buna este 1000-1500 lei, la care adaugi manopera+schimb de ulei+filtru+garnituri+reparat geometria daca este cazul. Daca nu urmezi pasii recomandati de cei care se ocupa cu reconditionat turbina pe langa faptul ca nu primesti garantie risti ca in cateva luni sa pice iar. De obicei o turbina pica din cauza altor probleme ale masinii.

3. Nu ai cum sa verifici inainte sa o cumperi si nu ai de ce sa verifici. Nu exista diesel vechi de 15 ani cu galeria si EGR-ul curate.

 

Eu zic ca ai primit destule sfaturi, nu vad de ce incerci sa ne convingi ca 330d este alegerea suprema. Pana la urma este decizia ta. Noi ne-am facut datoria si ti-am zis dinainte ce cheltuieli o sa ai. Sunt sigur ca tuturor de pe forum ne-ar placea sa avem motoare de la 2.5 in sus, dar nu e asa simplu.

Asta e adevarat, bun dar ce simptome ar avea sau ar arata daca ar fi alte cauze care strica turbina defapt ce cauze ar duce la stricarea ei?

Iar apoi de exemplu ti-a picat turbina ok? ai facut-o ai dat 1500 lei... iar apoi peste cat timp a mai picat?

 

Nu incerc sa conving pe nimeni, pur si simplu imi spun si eu parerea..ca nu am aterizat de pe luna si gandesc si eu, dar nu cred ca gresesc cerand niste sfaturi ?

Edited by Cubanezu
Link to comment
Share on other sites

Motor deasel de 3 mii pe masina din 2002 este sac fara fund, punct.

 

Repara'ti masina si mergi linistit cu ea dupa, asta daca nu vrei alta mai puternica sau care arata altfel si incerci sa te convingi singur ca e mai bine asa.

 

Spor la cumparat.

2003 m57 306d2-ul il vreau ca 306d1 am auzit destule lucruri proaste despre el

"asta daca nu vrei alta mai puternica sau care arata altfel si incerci sa te convingi singur ca e mai bine asa" :thumbsup:

 

Multumesc

Edited by Cubanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.