Jump to content

senzor de turatie


razvan_1555

Recommended Posts

De senzor de turatie nu stiu ce sa-ti spun, este prima oara cand aud de asa ceva. Daca iti schimbi debitmetrul nu trebuie resoftat nimic.

250131[/snapback]

cei din reprezentanta miau spus ca dak schimb debitmetru tre sa resoft-eze computerul de bord pt ca altfel nu recunoaste noul debitmetru. mi sa parut si mie ca ceva nu e bine la mijloc dar am lasat dupa ei........nu avem ce le zice ca vorba aceea ei sunt mecanici:D

Link to comment
Share on other sites

cei din reprezentanta miau spus ca dak schimb debitmetru tre sa resoft-eze computerul de bord pt ca altfel nu recunoaste noul debitmetru. mi sa parut si mie ca ceva nu e bine la mijloc dar am lasat dupa ei........nu avem ce le zice ca vorba aceea ei sunt mecanici:D

250132[/snapback]

 

Nu trebuie resoftat nimic, il schimbi si atat.

Link to comment
Share on other sites

si in ce consta resoftul dupa schimbarea debitmetrului de aer la repezentanta. Ms :blink:

250122[/snapback]

 

 

Dupa cum ai spus, se reprogrameaza computerul de injectie.Este necesar deoarece debitmetrul nou este diferit.Merge masina si daca nu se reprogrameaza, dar nu merge in parametrii optimi.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai spus, se reprogrameaza computerul de injectie.Este necesar deoarece debitmetrul nou este diferit.Merge masina si daca nu se reprogrameaza, dar nu merge in parametrii optimi.

251746[/snapback]

Pauza pls ... eu am schimbat debitmetru shi nu am resoftat nimic shi mashina merge de rupe ... so ... care e faza ? ce trebuia sa fac ?ok am resetat comp. sa nu mai fie aprins becu` de engine .. dar atat ! sa intzeleg ca ar mai fii trebuit resoftat ceva ? sau ?

Link to comment
Share on other sites