Jump to content

leasing operational pentru bmw x5 (sau alta marca/model)


Recommended Posts

Intrebarea mea este mai degraba organizatorica, decat pe tema pur auto (mecanica/etc). Intentionez la anul sa imi vand e70-ul si sa il inlocuiesc cu un f15 (sau alt model mai nou, chiar si alta marca/firma)

m-am tot uitat la leasin operational, si astept niste oferte de la niste firme.

 

Daca este cineva pe aici care a luat masina asa si ar vrea sa isi impartaseasca fericirile, dar mai ales "tristetile" fata de acest model de achizitie(imprumut) al masinii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, pe firma detinem 4 BMW-uri pe leasing operational. Acum BMW A lansat oferta urmatoare: iti configurezi o masina si platesti 1% din valoarea totala pe luna timp de 36 de luni = durata leasing operational . La sfarsitul contractului de 3 ani, masina se intoarce la dealer. Noi avem 4 masini asa si nu ne plangem de nimic, toate reviziile la reprezentanta, garantie, etc. Daca se strica, firma de leasing, in cazul nostru, Arval Lease, e obligata sa ne puna la dispozitie masina specificata in contract. Tu nu achizionezi masina, ci o inchiriezi. Pe leasing financiar o cumperi la sfarsitul contractului. Pe leasing operational nu ai rata reziduala, avans, ci doar pretul de inchiriere. F15 per total mi se pare o masina ft ok! Doar pielea DAKOTA de la interior cam lasa de dorit, in rest masina e ft buna! Spor!
Link to comment
Share on other sites

asta e clar. Idee este ca am citit foarte multe povesti pe net despre situatii de genul si contracte dubioase cu firmele de leasing si clauze de care nu stiai cand ai semnat, sau nu au fost intelese bine. Evident ca nu vrea nimeni sa ajunga in situatia aia dar nu stim ce va fi la anul, dar peste 3-4 ani cand se termina contractul de leasing.

 

stiam si eu de oferta aia de la bmw, cu 1% dar nu mi s-a parut foarte avantajos ca te puneau sa platesti totul separat (casco si alte costuri). Eu am prins-o cand mi-am cumparat mini-ul cu 30 de mii de km (aproape noua) de la bavaria, si unul nou nout cu oferta aia m-ar fi costat de 2 ori mai mult.

Link to comment
Share on other sites

La Arval lease avem pe firma:

-F10 LCI 530xd cu 1060 euro/luna

-420i cu 670 euro/luna

-F30 330xd cu 885 euro/luna

-F15 3.0D cu 989 euro/luna

 

Toate astea sunt pe leasing operational! La Unicredit Leasing avem 16 dube Mercedes Sprinter dar alea sunt pe leasing financiar. Alta firma buna e Lease Plan.

 

Pentru mine masina este doar o chestie de care ma folosesc si de aceea practic o inchiriez. Daca cumperi masina cash sau cu leasing financiar si o vinzi dupa 3-4-5 ani, pierderea e cam tot pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

In unele tari din vestul europei, peste 60% din parcul auto nou este in diferite forme de leasing operational,mai mult sau mai putin complete (nu schimbi tu nici macatr stergatoarele), trebuie citite contractele foarte bine pentru a verifica:

 

-in contract este specificat un rulaj maxim (gen 10.000 km) anual ?

-sunt clar specificate/detaliate in contract taxele suplimentare pentru uzura accidentala(gen zgarieturi interior, scaune patate)?

-exista taxe de management/taxe de incheiere contract inainte de termen

 

 

In Romania inca manopera la reparatii este mica/casco este generos,ceea ce face costul de inchiriere atractiv, de aceea cred ca sunt solutii demne de luat in calcul, de multe ori superioare dpdv financiar/batai de cap cu achizitia unui autovehicul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere, pe langa contractul propriu-zis trebuie analizate clauzele cu privire la returnarea automobilului (la expirarea perioadei). Daca nu ai pregatirea necesara, apeleaza la un prieten jurist sau la un alt profesionist. Nu semna ca „primarul”.

Eram interesat de ideea unui leasing operational, dar am vazut la Unicredit - in ghidul lor privind returnarea automobilului (societatea de unde am obtinut niste sume estimative - colaboreaza cu AB) unele chestii dubioase cu privire la uzura normala a vehiculului si cum societatea de leasing iti poate factura in plus eventuala revopsire/reparatie/aducere la starea inițiala a elementelor distruse in timpul contractului sau alte aberatii si mi s-au parut abuzive prevederile alea, eu clientul, neavand un control asupra lor.

 

Pun link-ul aici daca sunteti curiosi, nu e nimic secret, ghidul este public pe site-ul lor la urmatoarea adresa:

LINK daca sunteti interesati

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.