Jump to content

Problema Tulumba si vacuum e46


Alex Iullian

Recommended Posts

Buna Seara.

Detin un e46, modelul facelift, 316i, 1.8 benzina si de ceva vreme imi da mare bataie de cap frana, in sensul ca tot uleiul din motor imi ajunge in tulumba. Preciez ca prima data cand am dat de aceasta problema am schimbat atat pompa de vacuum cat si tulumba.Initial s-a rezolvat dar de ieri problema a reaparut dupa o perioada de 5 luni.

Am testat pompa de vacuum in felul urmator:

- cu motorul pornit, am scos furtunul de la tulumba si l-am astupat cu un servetel impachetat

Rezultatul:

- pompa face vacuum foarte bine iar pe servetel nu s-a imprimat nicio urma de ulei

Tot ce nu inteleg cum naiba ajunge uleiul in tulumba daca pompa din punctul meu de vedere functioneaza bine.Mentionez ca testul l-am facut cu motorul cald si tinuta de cateva ori turata iar pompa nu dadea semne sa fie stricata.

Poate cineva sa ma lamureasca care ar fi problema, ar putea fi alta piesa buba?

Deja este a doua tulumba compromisa care trebuie schimbata din cauza membranei care s-a dus.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pompa a fost schimbata cu una nou sau second?

Una second

 

De ce nu ai desfacut pompa de vacum si schimbai doar garniturile ?

Am desfacut-o pe cea originala si din ceea ce am vazut nu prea are ce sa se strice in ea. Ea are doua oringuri, unul mare sub capac si unul in jurul mustiucului(nush cum sa-i zic) , care intra in motor, pe langa asta sa scape ulei si sa ajunga acolo?

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut-o pe cea originala si din ceea ce am vazut nu prea are ce sa se strice in ea. Ea are doua oringuri, unul mare sub capac si unul in jurul mustiucului(nush cum sa-i zic) , care intra in motor, pe langa asta sa scape ulei si sa ajunga acolo?

 

Schimba ambele oringuri, cu siguranta cel din pompa are probleme.

Link to comment
Share on other sites

Buna Seara.

Detin un e46, modelul facelift, 316i, 1.8 benzina si de ceva vreme imi da mare bataie de cap frana, in sensul ca tot uleiul din motor imi ajunge in tulumba. Preciez ca prima data cand am dat de aceasta problema am schimbat atat pompa de vacuum cat si tulumba.Initial s-a rezolvat dar de ieri problema a reaparut dupa o perioada de 5 luni.

Am testat pompa de vacuum in felul urmator:

- cu motorul pornit, am scos furtunul de la tulumba si l-am astupat cu un servetel impachetat

Rezultatul:

- pompa face vacuum foarte bine iar pe servetel nu s-a imprimat nicio urma de ulei

Tot ce nu inteleg cum naiba ajunge uleiul in tulumba daca pompa din punctul meu de vedere functioneaza bine.Mentionez ca testul l-am facut cu motorul cald si tinuta de cateva ori turata iar pompa nu dadea semne sa fie stricata.

Poate cineva sa ma lamureasca care ar fi problema, ar putea fi alta piesa buba?

Deja este a doua tulumba compromisa care trebuie schimbata din cauza membranei care s-a dus.

Multumesc!

 

Am avut aceeasi problema ca tine. Daca desfaci pompa sa ii schimbi garnitura in cateva luni se strica. Pompa nu trebuie desfacuta. Pana la urma am luat noua si nu mai am probleme. Am schimbat pompa noua si tulumba sh. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.