Jump to content

De ce urasc eu tractiunea integrala


Recommended Posts

Credeam ca sansele sunt de 1%... adica mai e o sansa sa te config ca eu si ceilalti "fraieri" care avem tractiune integrala consideram ca si opinia noastra trebuie respectata! Nu cred ca nu s-au adus argumente suficiente!

Sunt oameni care au idei preconcepute, unii zic ca tractiunea spate e periculoasa si altii care zic ca tractiunea integrala e o prostie fara utilitate in cele mai multe cazuri.

Concluzia e aceeasi tot oameni cu idei preconcepute sunt!

Link to comment
Share on other sites

Atunci probabil sunt un om cu o idee preconceputa. N-am nicio problema cu asta, atata timp cat mi-o argumentez asa cum am facut-o.

 

Poate incerci tu sa ne luminezi de avantajele tractiunii integrale, avand in vedere ca esti la a doua masina care beneficiaza de ea. Mai mult, probabil ai facut drive test si cu una cu tractiune spate si poti compara.

 

Eu unul sunt dispus sa te ascult, doar sa nu ma rogi sa nu-ti combat parerile, cu argumentele mele.

 

Iar asta cu fraier, suna a musca care merge pe o caciula. Nu te cunosc, nu stiu ce te-a facut sa alegi tractiunea integrala, dar sper ca ai ales-o corect pentru circumstantele tale personale. Asta e suficient sa nu fii fraier, nici macar in opinia mea de rachet si recuperator, care conduc un E60.

 

Asa ca relaxeaza-te. Pot spune ca cei care "o poarta" pe stanga par mai prosti ca ceilalti. Pot s-o si argumentez, poate. E parerea mea si sunt liber s-o exprim. Daca tu intri in acea categorie, te consideri prost? Nu cred.

 

Fraier nu te-am facut, nici macar nu te cunosc. Si la 35 de posturi, inclin sa cred ca nimeni de pe aici nu te cunoaste. Nu c-ar fi relevant numarul de posturi. Poate-s putine dar bune.

 

Si intorcandu-ne la xDrive, posibil ca e mai sigur... Nici nu vreau sa ma gandesc ca ar fi fost posibil sa nu te avem printre noi daca nu-l aveai. :)

 

Iar daca ce spun eu, conteaza asa de mult pentru tine, uite special pentru tine: tu faci parte din cei care chiar au nevoie de xDrive. Doar nu ma pune sa argumentez asta. :blink:

 

Cred ca pana, la urma, parerea ta Romulus, este ca de ce ni se baga pe gat in Romania, la dealerii BMW, X-drive-ul?

 

Pai e simplu, strategie de marketing!! :)

263826[/snapback]

 

Am spus parca asta, nu? Macar daca nu e gratis, cel pus in situatia sa dea banii, va rumega mai mult asupra nevoii reale. Nu si cei care au in sange ca tractiunea spate e dezastruoasa, in urma experientei irelevante a unor apropiati sau zvonaci.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca am putine posturi nu are nici o legatura, am interactionat doar pe subiectele pe marginea carora puteam argumenta si sustine o parere bazata pe experienta mea. Sunt sigur insa ca poti avea acces la numarul meu de vizite pe acest forum si la subiectele rasfoite.

In comunicarea ta m-am simtit discriminat si chiar parodiat avand in vedere ca procentela acordate de tine posesorilor de tractiune integrala sunt de 1% si maxim 5% citez:

"Sunt oameni care chiar au nevoie de xDrive. Apreciez eu sub 1% din cei care cumpara seria 3, 5 sau 7.

Si mai sunt cateva procente (2-5%) fitosi care ar da banii si daca nu e gratis, fara sa stie ce fac. Astia sunt fraieri."

Cred ca aprecirile tale ar putea fi reformulate pentru a nu fi jignitoare.

Stii bine ca acest subiect a mai fost dezbatut si nu a adus nimic nou, evident sunt pareri si pareri sunt avantaje si dezavantaje.

Mie mi-se pare insa prea mult ca cineva sa considere faptul ca o marca ca BMW pierde din exclusivitate numai ca produce limuzine cu tractiune integrala!

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e asa rea tractiunea integrala ........uite buggaty de ce are 4x4 ? lambo de ce au 4x4? ,,,,,,,,parerea mea tractiunea integrala si cutia automata sunt pt masinile cu motoru mare gen A6 W12 ......760iL[asta chiar nu inteleg de ce nu are x-drive] esti putin mai in siguranta sa ai 400 cai pe 2 punti decat pe 1 :blink:
Link to comment
Share on other sites

De fapt totul sta in posibilitatea unui anumit constructor de masini de a pune puterea pe suprafata de rulare...Veyron era normal la 1001 cp sa aiba tractiune integrala insa 760il n-ar avea de ce pentru ca la asa greutate mare are destula aderenta...
Link to comment
Share on other sites

[...]

Mie mi-se pare insa prea mult ca cineva sa considere faptul ca o marca ca BMW pierde din exclusivitate numai ca produce limuzine cu tractiune integrala!

263843[/snapback]

 

La asta-ti raspund printr-o intrebare. De ce BMW, a pus pe seria 1, tractiunea spate, riscand comentarii de genul:

 

thanks to the prop shaft and all the other rear-wheel-drive gubbins, there is no space in the back.

 

E o intrebare retorica, nu cred ca ai un raspuns, decat unul care sa-mi sustina teoria exclusivitatii prin tractiunea spate. Au pus-o ca sa respecte traditia, exclusivismul marcii si ca sa faca o MASINA CARE SE SIMTE LA CONDUS DUMNEZEIESTE. Nu toti au de unde sa stie asta, daca n-au termen de comparatie, imi pare rau pentru cei care nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

pai am mai scris undeva ca in afara de bmw 318i mai am si un vw passat v6 2.8l 4motion automata si o simt putin mai sigura la vitze mai mari poate e doar un sentiment ca pana acum nu am avut situatii limita...sper sa nu am.......tata mi-a zis doar ca intr-o seara pe la 21 asa se ducea la tara {spre bacau} si intr-o curba au lasat niste jegosi imputiti un cauciuc de tractor pe drum tata avea vreo 140 si a reusit sa-l ocoleasca la limita ....e cam nasol sa te trezesti seara cu un cauciuc mare in mijlocu drumului si in curba.... cred ca 4motion si-a facut bine treaba dar a contat si putin experienta de a nu frana ca nu avea timp si se ducea direct in el
Link to comment
Share on other sites

Am doua intrebari:

 

1. Cum a reusit 4motion sa salveze in asa situatie pe tatal tau de la un accident?

 

2. Chiar crezi ca un 318i cu tractiune spate in perfecta stare de functionare e mai putin sigur (in ce priveste siguranta activa) la ce viteza vrei tu, decat orice Passat?!?

 

:blink:

 

Vezi, argumentatia care-mi place si mai mult: "i-a spus lu' tata un om". E doar un mod de-a defini tipul asta de argumentatie, n-o luati mot-a-mot.

 

LE: imi vine sa rad... Din pacate nu ma pot hotara, daca cu lacrimi de crocodil sau altceva...

Link to comment
Share on other sites

ma sa sti ca si vw sunt masini bune ....depinde si cum o ingrijesti v6 meu are 30.000km in 3 ani si nu a avut absolut nici o probleme i-am facut revizile la timp si e ca noua :blink: la mine in familie pana acum au fost de toate audi [2002 1.8T] vw [ 2.8v6 2004 ] mercedez C 200 [2004] si acum si bmw care e numai al meu :) sincer la viteze mai mari mi se pare mai rigida mai stabila o masina cu 4motion si volanu e putin mai tare [ la bmw acum e si active steering dar nu stiu care e treaba cu el a nu am optiunea asta ]

peste 1 an il schimba ca termina leasingu cu un 530xi :) tata e cu 4x4 astea :)) n am cei face daca se simte mai in siguranta ......... pai una e sa ocolesti cu o masina cu tractiune fata la 140 si alta e sa ocolesti cu una 4x4......eu am mai observat ceva....vw 4motion nu prea se lasa in curbe cum se lasa un bmw[ceea ce e mai placuta] :) daca vrei vb pana maine :D am timp :)

Link to comment
Share on other sites

masina cu tractiune fata la 140 si alta e sa ocolesti cu una 4x4......eu am mai observat ceva....vw 4motion nu prea se lasa in curbe cum se lasa un bmw[ceea ce e mai placuta] :blink: daca vrei vb pana maine :) am timp :)

263894[/snapback]

Uite aici, exact ocolire unui obstacol:

http://www.youtube.com/watch?v=K9TJecSuwIY

 

Priveste si spune-ne care e concluzia ta! :)

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, ocolirea unui obstacol NU SE FACE cu pedala de acceleratie la podea. Se face in 99% din cazuri cu frana calcata. Si atunci poti sa ai ce tractiune vrei, doar distributia maselor, precizia directiei si stabilitatea dinamica mai conteaza. Si atunci?
Link to comment
Share on other sites

pai se vede clar ca tractiune 4x4 si spate sunt mai bune :blink: tractiunea fata l-a luat in plin pe saracu pinguin

263903[/snapback]

Exact, dar observa comportamentul masinii cu atentie si la 4 x 4 , si vei vedea ca propulsia e diferita si superioara ei. in cazul asta!

Link to comment
Share on other sites

maine ma trezesc de dimineata ma duc la bmw ca am programare sa imi schimb placutele spate si cand vin fac un test drive cu toate :blink:) bmw tractiune spate ......vw passat 4motion .......vw passat tractiune fata :Pp oricum bmw are un feeling la condus care nu poate fi inlocuit cu nimic in lume cum se pune pe curba ... daca stiti curba aia de la bmw herastrau :) de intr-o seara am facut o prostie am intrat cu 80 in curba aia si surpriza :) am zis ca ma duc in reprezentanta :)))))))) dar tehnologia asta isi face prea bine treaba control frane curba dsc si dtc jos palaria ............eu tot asa peste 3 ani o sa imi cumpar ceva cu motor de 3l suspensii sport :) ca il las pe tata sa isi ia cu x-drive :D imi place sa o simt cum se lasa in curbe sa intre putin dsc ala :D [de asta si schimb placutele la 16.000km :) alea de pe spate ] x-drive cred ca nu iti da aceleasi senzati.....ar fi o masina pe "sina" si nu mi-ar place Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

hm uite tot am dubii fatza de suspensia sport!! chiar se merita la noi in romania.....unde mergi din groapa in groapa???? cand m-am intors de la mare am gresit drumu nu am luat-o pe soarelui ci prin partea aia pe slobozia vreau sa va spun ca am tinut in unele locuri de volanu ala mai aveam putin si stricam servo..... :blink: nu stiu cat m ar fi ajutat 4x4 poate sa nu simt asa de mult gropile si drumu stricat de tiruri
Link to comment
Share on other sites

hm uite tot am dubii fatza de suspensia sport!! chiar se merita la noi in romania.....unde mergi din groapa in groapa???? cand m-am intors de la mare am gresit drumu nu am luat-o pe soarelui ci prin partea aia pe slobozia vreau sa va spun ca am tinut in unele locuri de volanu ala mai aveam putin si stricam servo..... :blink: nu stiu cat m ar fi ajutat 4x4 poate sa nu simt asa de mult gropile si drumu stricat de tiruri

263908[/snapback]

Eu am suspensii sport si motor de peste 3 Litri si:

Cateodata injur gropile, drumurile, sau asa..sistemul in genreal, insa una peste alta, merita!!!

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, ocolirea unui obstacol NU SE FACE cu pedala de acceleratie la podea. Se face in 99% din cazuri cu frana calcata. Si atunci poti sa ai ce tractiune vrei, doar distributia maselor, precizia directiei si stabilitatea dinamica mai conteaza. Si atunci?

263904[/snapback]

 

tie nu ti s-a intamplat sa mergi mai tare si sa vezi in ultimul timp o groapa si sa nu mai ai timp sa franezi? daca tragi brusc de volan (un fel de test al elanului) la una rwd nu ii fuge spatele?

 

am mai scris pe aici pe undeva..aici vad ca se discuta de masini noi, cu o gramada de sisteme electronice..

 

dar la unele fara nici un sistem electronic mai esti asa convins ca tractiunea integrala e inutila?

 

sa zic ce am patit eu acum vreo 2-3 luni.

ma intorceam noaptea pe la 4-5 de la ploiesti.

am oprit la iesire din romanesti, in parcarea aia din padure si cand am plecat mi-a venit mie sa-i dau tare (de regula nu merg tare noaptea 90-110)

ii dau 1-a blana, a 2-a, a 3-a, a 4-a.. si dupa ceva timp vad in fata la 20-30m ca iese un caine din padure..

primul instinct a fost sa trag de volan (stiu ca nu a fost chiar bine) sa nu-l lovesc (am trecut pe la 70-80 peste unul mai demult si am zis ca ma rastorn).. asta se intampla pe la ~170km/h..

eram pe banda 2 si am ajuns pe banda 1 de pe contrasens (noroc ca era noapte si nu era nici dracu).. am simtit puntea spate ca aproape a derapat si deja ma gandeam cum sa o invart sa nu intru direct in copaci de pe margine (eram in padure)..

ei bine s-a redresat destul de bine..

nu mai zic ca tot drumu pana acasa l-am facut cu 70km/h :blink:

 

sunt convins ca daca aveam o masina rwd nu mai scriam acum..

Link to comment
Share on other sites

Romulus :blink: sa nu crezi ca ridic in slavi Passatu ca mie nu-mi place de nici o culoare dar daca am avut o reducere buna la ele le-am luat ....plus ca una dintre ele e bunicica v6 2 8 l 4motion 193 cai automata cealalta 1.9tdi [da la 20.000cip nu stiu ce alta masina Noua ai putea sa alegi ] . vreau sa zic ca dupa ce am condus bmw 2 luni m am urcat pe passat 1.9 tdi........aiurea rau de tot .....cautam i-drivul... pedalele prea tari.....ambreiaju care tine foarte sus....scaunele parca sunt putin mai confortabile .....volanu prea mare si pot sa enumar pana maine :))) ....... bmw rulz :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.