Jump to content

Ventilator E30


Recommended Posts

Avand in vedere ca radiatorul meu nu mai face fata motorul supaincalzindu-se in continuare m-am hotarat sa pun un ventilator care sa-l mai ajute :blink: intrebarea mea ar fi:ce sonda si releu sa folosesc(ventilatorul e unul de renault/dacie) stie cineva la cat deschid sondele de pe dacie sau daca merge pusa o sonda+ releu de pe alta masina?O alta problema ar fi in legatura cu tobele care vreau sa le schimb,am niste promisiuni de la Campulung de la Borla m-am uitat la tobele de pe masina si aveau diametrul tevilor cam mic.Stie cineva cat ar trebui sa aiba diametrul tevile la un 323 E30?Exista vreo limita in acest caz?Eu as vrea sa anulez intermediara si sa las doar o toba finala mai mare,a mai facut cineva asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

nu te sfatuiesc sa renunti la toba mica. o sa faci un zgomot _infernal_ (fara exagerare), si motorul o sa mearga ca draq, in special in ture putine. toba mica/catalizatorul se inlocuieste cu un "resonator", care e tot o toba mica, rezistenta la temperaturile mari din zona aia.

 

stai linistit, ca diametrul tevilor e ok, are 1.25"

 

ventilatorul l-as monta momentan cu un buton in interior, sa-l actionezi cind vrei si sa te poti hotari cind ai nevoie de el. dupa care treci si la senzori si pornire automata in functie de temperatura. senzorul va trebui sa-l infigi in radiator cred...

Link to comment
Share on other sites

eu am infipt senzorul pe un furtun ca sa nu ma risc sa gauresc radiatorul

ventilatorul ...am luat unul de aer conditionat de peugeot...mai mare :blink:

nu te sfatuiesc sa pui sonda de dacie ca aia declanseaza cam repede..adica pe la 86 de grade. motoarele de bmw trebuie sa mearga mai "calde". la mine declanseaza la 92.

o sa o schimb cu una in doua trepte. la 92 si la 96

Link to comment
Share on other sites

eu am infipt senzorul pe un furtun ca sa nu ma risc sa gauresc radiatorul

ventilatorul ...am luat unul de aer conditionat de peugeot...mai mare  :blink:

nu te sfatuiesc sa pui sonda de dacie ca aia declanseaza cam repede..adica pe la 86 de grade. motoarele de bmw trebuie sa mearga mai "calde". la mine declanseaza la 92.

o sa o schimb cu una in doua trepte. la 92 si la 96

25975[/snapback]

Pai la Dacie deschide la 92 si inchide la 86 nu?Ce releu ai bagat tu la tine?

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca radiatorul meu nu mai face fata motorul supaincalzindu-se in continuare m-am hotarat sa pun un ventilator care sa-l mai ajute :)  intrebarea mea ar fi:ce sonda si releu sa folosesc(ventilatorul e unul de renault/dacie) stie cineva la cat deschid sondele de pe dacie sau daca merge pusa o sonda+ releu de pe alta masina?O alta problema ar fi in legatura cu tobele care vreau sa le schimb,am niste promisiuni de la Campulung de la Borla m-am uitat la tobele de pe masina si aveau diametrul tevilor cam mic.Stie cineva cat ar trebui sa aiba diametrul tevile la un 323 E30?Exista vreo limita in acest caz?Eu as vrea sa anulez intermediara si sa las doar o toba finala mai mare,a mai facut cineva asa ceva?

25954[/snapback]

Am si eu o intrebare nu ar trebui sa se rezolve problema radiatorului si sa nu se faca improvizatii?? :blink:

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.