Jump to content

Sa oprit din mers si nu a mai pornit


Recommended Posts

Va salut , am si eu niste probleme cu al meu 320d e46 2002 ;

Sa oprit din mers si nu mai porneste :

am pus testerul si da urmatoarele:

4321 -supapa control livrare combustibil

4351 -presiune rampa control valva

4191 -cod de defect necunoscut ( din ce am cautat si citit ar fii de la pompa de vacuum )(probabil ne fiind pornita nu are aer in acumulator pt electroventile)

3f30 -senzor presiune rampa combustibil circuit defect

 

Actiunile mele au fost : schimbat in prima instanta releele cele verzi intre ele si apoi la primul din stanga schimbat cu altul nou(ca ala ar fii cel responsabil de asta )

dupa am schimbat senzorul din capul rampei de combustibil(senzor presiune rampa combustibil)

senzorul de la axul cu came ( cica si ala ar fii responsabil in cota parte )

am dat jos pompa auxiliara de combustibil am pornito cu motorina in ea sa vad daca trage scoate este ok

am verificat continuitatea bobinei senzorului sau mai corect supapa debit de pe pompa de inalte

am verificat continuitatea circuitului pompei auxiliare da scurt intre pini

verificat sigurantele

ce nu am facut si ar urma sa fac sau, cred dupa logica mea ca mai este responsabil de asta : sa alimentez cu tensiune supapa de pe pompa de inalte ( nu stiu la ce voltaj merge , din ce stiu are cu cursa variabila )

pompa din rezervor

nu am desfacurt la primu injector ( dar nu da pompele motorina doar in jet cand pui contactul si doar atat, nu se aude bazaitul specific )

Din ce am vazut cum am spus si mai sus nu pornesc pompele pa punerea contactului.

Cine si ce ar mai fii responsabil de asta ? ce imi mai scapa, (pompa de inalte primeste combustibil cu o presiune si o transforma in inalta presiune din ce stiu, contarzicetima )ce autorizeaza pornirea si in ce conditii, DDE-ul ce face cand intra in actiune

Una pesta alta astept opinii patanii sa vedem de unde si ce sa mai verific ,

De mecanic!?!, nu vin sa vada ce si cum cu testerul la fel abia ii scoti din cuib, as vrea sa vad ca o duc si dupa zice a a fost o siguranta mai dau si la paltforma ca te rupe, nu stau nici aproata de primu servis si plus am o experienta neplacuta cu terti mecanici care au jumulit de bani ca o amanta ( am nevoie si eu de un rujulet ) , mai trebuie si un din asta, pai asta?, nu mai merge, sa il pun in portbagaj? lasa ca il arunc eu; si dupa auzi prietenii la o cafea ca a fost la x si aschimbat n si a avut el acolo si tu ai schimbat exact aia. ) Multumesc si astept pareri, opinii, patanii, etc, etc ...

Link to comment
Share on other sites

The code 4351 is a bmw code . When cross ref it comes up with p0091 pressure control short to ground . The pressure valve on the back of the rail was shorting to ground and was very hot to touch after 30secs from turning the ignition on from cold . It dumps excessive fuel pressure from the rail back to the tank by pulses sent to the earth terminal from the ecm on the pressure control valve. I replaced the valve and then checked it had a 12volt feed to it . Put it all back together and bingo . Full power and goes alot better than it did before
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Si la mine se oprea in mers si nu mai pornea - masina E39 525d M57 - 2001

 

Pe tester avea urmatoarele erori:

 

1. 09F6 Rail-pressure monitoring on engine start

2. 1260 Pre-supply pressure monitoring

3. 0100 Air-mass Flow Sensor

4. 0235 Charger-air pressure sensor

5. 0190 Rail-pressure sensor

 

Am schimbat pompa de motorina de sub scaunul soferului si de atunci merge fara probleme.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Va salut , am si eu niste probleme cu al meu 320d e46 2002 ;

Sa oprit din mers si nu mai porneste :

am pus testerul si da urmatoarele:

4321 -supapa control livrare combustibil

4351 -presiune rampa control valva

4191 -cod de defect necunoscut ( din ce am cautat si citit ar fii de la pompa de vacuum )(probabil ne fiind pornita nu are aer in acumulator pt electroventile)

3f30 -senzor presiune rampa combustibil circuit defect

 

Actiunile mele au fost : schimbat in prima instanta releele cele verzi intre ele si apoi la primul din stanga schimbat cu altul nou(ca ala ar fii cel responsabil de asta )

dupa am schimbat senzorul din capul rampei de combustibil(senzor presiune rampa combustibil)

senzorul de la axul cu came ( cica si ala ar fii responsabil in cota parte )

am dat jos pompa auxiliara de combustibil am pornito cu motorina in ea sa vad daca trage scoate este ok

am verificat continuitatea bobinei senzorului sau mai corect supapa debit de pe pompa de inalte

am verificat continuitatea circuitului pompei auxiliare da scurt intre pini

verificat sigurantele

ce nu am facut si ar urma sa fac sau, cred dupa logica mea ca mai este responsabil de asta : sa alimentez cu tensiune supapa de pe pompa de inalte ( nu stiu la ce voltaj merge , din ce stiu are cu cursa variabila )

pompa din rezervor

nu am desfacurt la primu injector ( dar nu da pompele motorina doar in jet cand pui contactul si doar atat, nu se aude bazaitul specific )

Din ce am vazut cum am spus si mai sus nu pornesc pompele pa punerea contactului.

Cine si ce ar mai fii responsabil de asta ? ce imi mai scapa, (pompa de inalte primeste combustibil cu o presiune si o transforma in inalta presiune din ce stiu, contarzicetima )ce autorizeaza pornirea si in ce conditii, DDE-ul ce face cand intra in actiune

Una pesta alta astept opinii patanii sa vedem de unde si ce sa mai verific ,

De mecanic!?!, nu vin sa vada ce si cum cu testerul la fel abia ii scoti din cuib, as vrea sa vad ca o duc si dupa zice a a fost o siguranta mai dau si la paltforma ca te rupe, nu stau nici aproata de primu servis si plus am o experienta neplacuta cu terti mecanici care au jumulit de bani ca o amanta ( am nevoie si eu de un rujulet ) , mai trebuie si un din asta, pai asta?, nu mai merge, sa il pun in portbagaj? lasa ca il arunc eu; si dupa auzi prietenii la o cafea ca a fost la x si aschimbat n si a avut el acolo si tu ai schimbat exact aia. ) Multumesc si astept pareri, opinii, patanii, etc, etc ...

 

VA salut sa rezolvat problema o siguranta din zona calculatorului DDE si in fir intrerupt tot in acceasi zona .

Mersi de sprijin si bafta la reparatii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.