Jump to content

DDE eroor aprins pe bord


Recommended Posts

masina merge perfect,dar cand ii dai talpa...soi trece pestre 3500 rpm se aprinde DDE si parca nu mai trage asa :)

 

niste pareri ,de la cei care au patit asa ceva_

250301[/snapback]

 

 

vericule.........cred ca sunt EI.......te lucreaza sa nu sari peste limita legala.....cred ca si-au facut o chestie un fel de telecomanda si cum te avanti peste 3500 clik iti aprind EI beculetul DDE si iti activeaza scutul..... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

mie (tot la un diesel) mi s-a aprins o singura data in bord martorul DDE, si era legat tot de pompa aia secundara de motorina, din rezervor. Se stricase si nu mai arunca motorina spre motor, pe conducta venea o...zeama cu spume :blink: ...

Am umplut rezervorul pina la buza si am incercat sa pornesc masina...dupa cateva chei a pornit, dar s-a aprins martorul DDE si a stat aprins pana in momentul in care pe conducta curgea doar motorina, fara bule de aer.

Deci tind sa cred ca varianta celor de la Bmw Cluj ar fi cea corecta.

Link to comment
Share on other sites

masina merge perfect,dar cand ii dai talpa...soi trece pestre 3500 rpm se aprinde DDE si parca nu mai trage asa :blink:

 

aceeasi problema DDE se aprinde si nu se mai accelereaza .......moare motorul ........dau din nou la automat si surpriza ! merge perfect

Link to comment
Share on other sites

masina merge perfect,dar cand ii dai talpa...soi trece pestre 3500 rpm se aprinde DDE si parca nu mai trage asa :blink:

 

aceeasi problema DDE se aprinde si nu se mai accelereaza .......moare motorul ........dau din nou la automat si surpriza ! merge perfect

251089[/snapback]

 

nu e debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

PRIMA MASURA :ieri am curatat injectoarele (se pot curata fara sa le dai jos cu o solutie speciala....."wynn's" unesti iesirea de la filtru de motorina cu returul din rezervor cu ajutorul unui furtun apoi furtunul care duce in pompa si care iese le bagi in cutia cu solutie minune si o lasi LA RELANTI circa 20 min ) apoi am luat toate mufele la bibilit ......motorul merge mai rotund ......... :blink: incearca si cu mufa de la pompa sumersibila (rezervor)

aseara am facut o proba si nu facut nici o figura .......sper sa ramana asa

:)

Link to comment
Share on other sites

masina merge perfect,dar cand ii dai talpa...soi trece pestre 3500 rpm se aprinde DDE si parca nu mai trage asa :blink:

 

niste pareri ,de la cei care au patit asa ceva_

250301[/snapback]

la comon rail e din cauza pompei de sub masina ,incearca sa monitorizezi presiunea in ture si ai sa vezi ca scade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.