Jump to content

318i vs 320i


MoonBeam

Recommended Posts

Buna seara,as dori sa achizitionez un 318i sau un 320i 6cyl 2.0,ambele e46. M-as feri de vvt din ce am inteles sunt mai pacatoase in sensul ca se strica mai repede acel motoras electronic. Vvt este doar pe variantele FL? Nu prea gasesc nimic ok,in sensul ca majoritatea spun "impecabile etx-int,fara rugina ) si defapt sunt cam opusul(OLX)

Nu am posibilitatea sa merg sa caut masinuta in Germania iar pe la targuri sunt multi samsari care ceruiesc si astupa cheap problemele existente. Unde m-ati sfatui sa caut? Pe farcebook grupuri de pasionati ,se presupune,-postez sedan\coupe si mi trimit cabrio sau touring. Alte detalii legate de ceea ce-mi doresc in afara de lipsa ruginii,probleme la motor, nu mai am. Am renuntat la ideea de coupe,scaune recaro si comenzi pe volan (singurele mele optiuni\criterii extra dorite) in ideea ca totusi o sa gasesc o masina in care sa nu fie necesara bagarea banilor imediata (posibil sa cer prea mult,macar sa se apropie de acest "ideal" al meu ) Multumesc in avans pentru sfaturi,seara buna!

Edited by MoonBeam
Link to comment
Share on other sites

VVT este doar pe varianta FL, unde 318i are de fapt 2000 cmc si 143 cp, in timp ce pe varianta NFL 320i are motor 200 cmc in 6 cilindri, dar in afara de sunet, etc, nu e cine stie ce puternic, si consuma destul de mult. Pe FL 320i are de fapt motor de 2200 cmc in 6 cilindri, iar cum spune colegul, daca tot platesti impozitul, mai bine alegi un 325i, cu motor de 2500 cmc, care la consum tot cam acolo este, dar cu performante mai bune.

 

Nici vvt nu e chiar asa de speriat, daca ai timp si bani pentru reconditionat (ca toate au nevoie de asta la un monent dat), e chiar un motor economic relativ la performantele lui.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VVT este doar pe varianta FL, unde 318i are de fapt 2000 cmc si 143 cp, in timp ce pe varianta NFL 320i are motor 200 cmc in 6 cilindri, dar in afara de sunet, etc, nu e cine stie ce puternic, si consuma destul de mult. Pe FL 320i are de fapt motor de 2200 cmc in 6 cilindri, iar cum spune colegul, daca tot platesti impozitul, mai bine alegi un 325i, cu motor de 2500 cmc, care la consum tot cam acolo este, dar cu performante mai bune.

 

Nici vvt nu e chiar asa de speriat, daca ai timp si bani pentru reconditionat (ca toate au nevoie de asta la un monent dat), e chiar un motor economic relativ la performantele lui.

Multumesc de info,tocmai ca as prefera NFL,nu mi doresc din prima sa bag bani in reparatii majore. Ma voi gandi si la varianta 325i insa nu stiu unde sa mai caut,nu prea am gasit ceva ok pe site-urile cunsocute de vanzari.

Link to comment
Share on other sites

Pe NFL singurul motor ok ca raport consum/performante este cel de pe 318i, adica 1.9 118 cai. Nu iti ofera cine stie ce performante, dar necesita reparatii minime si nu o sa iti bati capul prea tare. Daca preferi NFL pentru ca nu ai buget de FL, eu zic sa fii foarte atent cu masina pe care o cumperi. Daca ai de gand sa dai 2000-2500e pe un e46 sunt sanse sa repari la el de inca pe atat. O alta varianta ok ar fi 325i FL -2.5 192 cai. Are performante bune, este fiabil, dar o sa dai in jur de 900-1000 lei pe an la impozit si o sa ai consum mai mare. Sincer sa fiu, decat sa repari vreun valvetronic e o optiune mult mai buna. Eu am luat 318i in ideea ca o sa platesc putin la impozit si carburant si am sfarsit in a cheltui ~4000 lei sa inlocuiesc motor,distributie, simeringuri supape etc. la mai putin de 6 luni dupa ce am luat masina.

Nu iti face sperante aiurea ca nu o sa bagi bani in ea. Primul an pana o pui la punct o sa fie cel mai greu. Daca n-ai macar 1000e pusi deoparte pe langa banii de masina renunta la ideea de e46.

Link to comment
Share on other sites

Pe NFL singurul motor ok ca raport consum/performante este cel de pe 318i, adica 1.9 118 cai. Nu iti ofera cine stie ce performante, dar necesita reparatii minime si nu o sa iti bati capul prea tare. Daca preferi NFL pentru ca nu ai buget de FL, eu zic sa fii foarte atent cu masina pe care o cumperi. Daca ai de gand sa dai 2000-2500e pe un e46 sunt sanse sa repari la el de inca pe atat. O alta varianta ok ar fi 325i FL -2.5 192 cai. Are performante bune, este fiabil, dar o sa dai in jur de 900-1000 lei pe an la impozit si o sa ai consum mai mare. Sincer sa fiu, decat sa repari vreun valvetronic e o optiune mult mai buna. Eu am luat 318i in ideea ca o sa platesc putin la impozit si carburant si am sfarsit in a cheltui ~4000 lei sa inlocuiesc motor,distributie, simeringuri supape etc. la mai putin de 6 luni dupa ce am luat masina.

Nu iti face sperante aiurea ca nu o sa bagi bani in ea. Primul an pana o pui la punct o sa fie cel mai greu. Daca n-ai macar 1000e pusi deoparte pe langa banii de masina renunta la ideea de e46.

Multumesc de feedback,sunt dispusa sa dau pana in 4000E pe un e46 insa am si o mica pretentie sa nu fie atat de damaged incat sa bag bani imediat,din aceasta cauza am un buget mai maricel. Ma uit la un 320i 2.2 ce arata si pare ingrijit,descriere decenta si detaliata insa automat-2003 an. Un mecanic mi-a spus ca daca dispun de 1500 lei poate sa o modifice in manual cum imi doresc.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt posesor de 318i fl, masina se prezinta bine dar are defectele ei..eu a trebuit sa ii refac motorul... acum restul sunt detalii... as merge pe 320i.. impozitul creste cu vro 300-400 lei care nu e chiar asa de mult si ai 6 cilindrii iar daca e si automata e mult mai bine daca nu vrei sa stai sa "mesteci mamaliga" cum spun unii chiar daca ai un raport de maxim 9-10cm intre trepte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt posesor de 318i fl, masina se prezinta bine dar are defectele ei..eu a trebuit sa ii refac motorul... acum restul sunt detalii... as merge pe 320i.. impozitul creste cu vro 300-400 lei care nu e chiar asa de mult si ai 6 cilindrii iar daca e si automata e mult mai bine daca nu vrei sa stai sa "mesteci mamaliga" cum spun unii chiar daca ai un raport de maxim 9-10cm intre trepte

Sincera sa fiu...imi place manual,e o alta placere in condus,apreciez altfel si conectarea la masina.Bineinteles nu exclud avantajele automatei.Stiind ca exista posibilitatea de a schimba cutia A in cutie M ..cred ca daca gasesc o masina in regula as opta pentru ea.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine iei una manuala de la inceput. Sa ii schimbi cutia nu e chiar asa simplu (cu cutie, manopera, piese anexe o sa depaseseasca 2000 lei). Automata de e46 nu merita sub nicio forma. E relativ lenta si ineficienta. O sa iti mareasca enorm consumul.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de feedback,sunt dispusa sa dau pana in 4000E pe un e46 insa am si o mica pretentie sa nu fie atat de damaged incat sa bag bani imediat,din aceasta cauza am un buget mai maricel. Ma uit la un 320i 2.2 ce arata si pare ingrijit,descriere decenta si detaliata insa automat-2003 an. Un mecanic mi-a spus ca daca dispun de 1500 lei poate sa o modifice in manual cum imi doresc.

 

Deja la bugetul ala te apropii de un E60 din 2003-2004 .

Link to comment
Share on other sites

Deja la bugetul ala te apropii de un E60 din 2003-2004 .

E visl meu sa am e46 ...din nou. Am avut 318ci din'99. Nu mi doresc nimic mai nou de 2004...si cu indulgenta 2004. Sunt putin fixata pe calitatea cu care au fost construite si nu era inca era consumerismului atat de exacerbat. Plus ca mi place prea mult masina incat sa mi doresc altceva.

Nici cei care aduc masini din alte tari..nu se mai baga la e46 datorita anilor,km,ruginii-acum vorbesc de cei care nu trag in teapa si chiar le pasa de multumirea clientului.

In afara de targuri si olx...mai stii pe unde as putea sa gasesc ceva cat de cat intretinut ? in timp rezolv si o pun la punct dar nu din prima.

Edited by MoonBeam
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.