Jump to content

M3 F80 Competition Package


DKG

Recommended Posts

Bine ai venit!

Frumos post de deschidere, si o masina pe masura.

Am avut un vecin cu una identica (culoare) cu a ta, insa nu cred ca era competition. O conducea zilnic, prin weekend-uri era mereu plecat. Intr-un final a vandut-o, spunea ca totusi Bucurestiul e prea mult pentru o asa masina. :-(

Sa te bucuri de ea, si drumuri bune!

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

ciudate jantele alea fear.png...din punctul meu de vedere sunt cel putin nepotrivite, ca sa nu zic urate.Dar asta este parerea mea,nu tre' sa fie percepute la fel de catre altcineva.in rest ,doar de bine.S-o conduci sanatos.

 

Nu e nimic nici urat nici nepotrivit la masina asta , dar asta e forumul bmw , critica . Sa o stapanesti sanatos , bebe e in extaz cred cand il pui la leganat asa :))) :thumbsup:

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pt urari! Intr-adevar, bebe e cu gura pana la urechi la fiecare accelerare mai in forta :)

 

Cristie35, cand am vazut prima data jantele am avut aceeasi reactie. Dupa cateva zile am inceput sa le indragesc, iar acum mi se par superbe. Dar nu e nici o problema daca tu ramai cu prima impresie, e gustul tau.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jantele sunt frumoase si atipice dpdv design.

 

ar fi mers sa fi fost cu un inch mai mici dpmdv. orasul si tara asta ti le vor face patrate si/sau iti vor distruge articulatiile masinii.

 

LATER EDIT: acum am observat ca jantele de 20 sunt standard la competition package si nu ar fi fost posibile de 19.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru masina, Doppelkupplungsgetriebe si bine ai venit in clubul "em". :sorcerer:

Sa o conduci sanatos si cat mai putine amenzi.

 

Si eu ma uitam dupa competition, dar nu ma induram sa vand Z4, tot aminam. Gri-ul merge f bine la M3 si era culoarea alternativa daca nu gaseam albastru. Gri am avut pe GT-R si pe un Golf R, proaspata spalate arata ca otelul de arme.

 

Ai dreptate cu rodajul, mai bine il faci tu personal.

Jantele sint de gustibus, parte din pachetul Competition si daca le vezi "live" nu au cum sa nu iti placa. Daca vrei sa pui cauciucuri de iarna, vezi ca merg si pe 18 sau 19, nu trebuie neaparat de 20.

 

Nu te stresa cu perdelutele in spate, eu le am si nu stiu daca aduc ceva in plus fata de intunecimea geamului. Pt umbra la bebe poti sa pui chestii de alea cu ventuza pt extra umbra.

 

 

Sar eu cu intrebarile:

Ce cauciucuri ai pe ea? Michelin, Dunlop?

Ai pus ceva pe lac sau mergi nud, doar cu ce ramine de la spalatorie? Vad ca ai cateva mii de km de autostrada cu ea...pietre, muste?

Exista schimbari in comportament dupa revizia de rodaj? Multi spun ca BMW da drumul la toata puterea de abia dupa.

Consuma ulei?

 

Si presupun ai deja 8-9.000km cu ea, cum e cu consumul (cred ca ii intereseaza pe mai multi)? Oras, autostrada, mixt? Eu abia trec de 1000km, maine sper sa mai pun 2-300 si sa trec de rodaj in curand.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fiind topic dedicat masinii, nu am vrut sa insist prea mult pe bebe, dar vad ca sunteti deja cativa colegi care intreaba cum se impaca un M cu un kinder... ðŸËĹ 

 

In cazul nostru, pot doar sa va spun ca nu ma bazez eu sa dau in masina cat poate el duce:)). Si asta in conditiile in care drifturile si virajele luate in viteza nu lipsesc din meniu.

 

Sufera de o grava dependenta de adrenalina, mi-e teama sa ma gandesc ce ma asteapta.

 

Nordschleife - tie urmeaza sa iti dedic mai multe randuriðŸËĹ 

 

Felicitari in primul rand pt masina, e superba! Obisnuiesc sa fiu mai rezervat cu prezentarile, show-off-ul, insa dupa parcurgerea topicului tau m-am hotarat si eu sa o prezint. Consider ca oricum nu suntem foarte multi cu M-uri, si e pacat sa nu reinviem putin rubrica M Sport.

 

Culoarea - am evitat negru si alb, iar acest gri mi-a placut, chiar daca nu e o nuanta de individual.

 

Nu cred ca o sa cumpar roti de iarna, iarna trecuta am ramas in curte cu xdrive-ul. A ajuns pe burta si aia a fost. Incerc sa evit situatiile penibile in care sa imping/trag un M ramas inzapezit. De bugetul rotilor o sa-mi iau o masina doar pt sezonul rece, tractiune fata, anvelope de iarna noi. N-ai cum sa gresesti in configuratia asta.

 

Perdelutele erau mai mult un moft, ma bucur ca geamurile sunt cu tenta inchisa.

 

Cauciucuri - Michelin Pilot Sport 2

 

Vopseaua - cand am citit topicul tau eram in Croatia si masina avea deja vreo 5000 km:))

Am cautat pe net Xpel la noi in Romania sa fac si eu o programare, am sunat, dar erau in concediu pt inca vreo 2 saptamani. Asa ca m-am resemnat oarecum. Masina are acum 9000 km. A scapat zic eu de vopsea sarita de la pietricele pana acum, cred ca am vazut 1-2 locuri pe bara fata jos unde are 2 ciobituri mici, in rest e ok. Capota e intreaga.

 

Sunt si eu obsedat de pietricele, muste, etc. Solutii de compromis: pastrez distanta de siguranta fata de masinile din fata, iar mustele... la drumul asta lung de ex, in fiecare oras unde am oprit sa ne cazam, am gasit cate o spalatorie self-service si am actionat in consecinta. Doar spalat si clatit, fara sters, fara carpa pusa pe ea.

 

De regula dupa fiecare drum mai lung vede o spalare urgenta si se curata usor.

 

Rodajul - cand am luat-o avea 4 km la bord. Din nordul Germaniei am venit direct spre casa, max 4000 rpm si 170 km/h. N-a fost usor, dar am rezistat tuturor tentatiilor. La 2200 km am facut primul service, schimb ulei motor si ulei grup. Am inceput dupa aceea treptat sa cresc turatia la 5000 rpm, dar n-am mai fost atat de strict ca in primii 2000 km. Adica s-a mai intamplat izolat sa treaca de 5000, mai ales ca dupa 4000 rpm devine foarte brutala si cu greu reusesti sa n-o scapi.

 

Schimbari in comportament - chiar aseara am facut o plimbare cu putina joaca, si am simtit-o ca impinge mai tare decat la inceput. Asa auzisem si eu, ca undeva pe la 10 mii km e ce trebuie.

 

Ulei - am pus 0W-40, cel cu sigla M pe cutie. Nu a consumat nimic pana acum. Neavand joja nu pot garanta ca n-a consumat deloc, dar pe computer imi arata in continuare Oil Level OK. Si nu e menajata, stiu f bine de ce am cumparat-o si-si cunoaste si ea fisa postului. A vazut cateva reprize de 280 deja.

 

Consum:

Drumul spre casa din Germania cand s-a facut rodajul - 10%.

Concediul - media 11%.

Oras - 17-18%.

 

Consumul masinii anterioare, m550d: 9.5 afara, 16 oras. Deci sunt undeva cu 1L in plus fata de diesel, ceea ce ma multumeste f tare.

 

Daca veti fi tentati sa comentati consumul din oras, cum ca e mare, va informez ca masina e folosita in centrul orasului, aglomeratie, distante scurte, multe semafoare, total nesincronizate. Si nu conduc cu Start/Stop.

 

Multumesc inca odata tuturor pt aprecieri si urari!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DKG
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Mda...forumul a hotarat. Se pare ca ai niste gunoaie de jante si in opinia forumistilor, ar trebui sa iti pui jante pe 16 si neaparat cu anvelope nRFT ca sa nu le strambi.

 

Ei na! Nu a spus nimeni asa ceva si am citit cu atentie! Un coleg, a spus ca nu sunt pe placul lui, si oricine are dreptul la o opinie.

Link to comment
Share on other sites

Nordschleife - tie urmeaza sa iti dedic mai multe randuriðŸËĹ 

 

Multumesc pt atentie si felicitari la fel pt masina! :thumbsup:

Si eu ma tin mai ferit, pe farcebook, twitter etc nu am nimic, nici macar cu fostele masini. Dar m-am gandit, cum e o masina mai rara, sa o arat macar celor care sint pasionati de BMW cu adevarat.

Dintre colegii de la lucru nu stiu decit 2 de ea, si ei sint tot cu benzina in sange (unul are 2 Porsche-uri in garaj, GTS si o editie limitata...si un GT4/RS comandat).

 

Negrul e frumos daca poti sa bibilesti non stop la ea. Am avut C63-ul negru...terorare. Se vedea orice, de la primul firicel de praf.

 

Si eu tot asa ma gandesc. O masina de iarna si restul anului 1/3 daily, restul 2/3 cu M3. Sint cateva locuri unde sigur rad spliterul in bordura sau parcare, asa ca acolo am nevoie de alta masina daca ma duc prin oras. Plus ca inca un rand de jante e undeva la 4.000€.

 

Cand se duc cauciucurile actuale, poti sa treci cu incredere pe Pilot Sport 4S. In special pe umed o sa iti placa mult de tot.

 

Nu e musai sa fie Xpel, exista si SunTek, 3M, etc. Si nici full, exista solutia numai cu capota si bara fata, praguri si oglinzi. Desi eu as pune si pe acoperis, ca e carbon. Pastrez si eu distanta ba am circulat cu 100-120, dar circul mult pe autostrada si iti sar pietre de pe sensul opus. Mi-au spart asa parbrizul la 640d.

Unii nu pun folie, doar ceramica pe ele.

 

Depinde de apa, daca e dura, mai bine faci "panza de paianjen" in lac de la sters, decit sa se chinuie ala apoi la polisat sa scoata petele de apa din lac. Poti sa iei niste prosoape mai mari (sint tot felul de firme noi, nu trebuie neaparat de firma) pt sters si sa le umzesti cu nanolex final finish (poti sa dai si pe lacul ud) sau echivalent si ajuta la uscarea rapida si fara pete.

 

Am luat si eu tot 0w-40 M, BMW cica, desi e facut de Shell. Nu stiu ce au la dealer, de aceea nu vreau sa risc.

 

E cu Driver's package? Ai folosit deja cuponul pt curs sau cum planuiesti sa il folosesti?

 

Si ca am uitat sa intreb, la mine a venit cu 2,3 bar in toate patru cauciucurile, desi mi se pare cam scazuta presiunea. Cat ai la tine?

 

Sambata mi-au dat telefon ca e gata minunea, maine ma duc dupa ea si poate mai pun poze. Incerc sapt asta sa mai fac km pe ea. Planuiesc sa ies din rodaj prin 8 octombrie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Superba masina, din toate punctele de vedere! Sa te bucuri de ea! Recomand sa folosesti o protectie pentru locul de pe bancheta unde e montat scaunul copilului.

Multumesc! E cu suport ISOFIX, aproape ca nici nu atinge bancheta, se ancoreaza doar in cleme. Preventiv am pus acel prosop roz din microfibra.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Multumesc pt atentie si felicitari la fel pt masina! :thumbsup:

Si eu ma tin mai ferit, pe farcebook, twitter etc nu am nimic, nici macar cu fostele masini. Dar m-am gandit, cum e o masina mai rara, sa o arat macar celor care sint pasionati de BMW cu adevarat.

Dintre colegii de la lucru nu stiu decit 2 de ea, si ei sint tot cu benzina in sange (unul are 2 Porsche-uri in garaj, GTS si o editie limitata...si un GT4/RS comandat).

 

Negrul e frumos daca poti sa bibilesti non stop la ea. Am avut C63-ul negru...terorare. Se vedea orice, de la primul firicel de praf.

 

Si eu tot asa ma gandesc. O masina de iarna si restul anului 1/3 daily, restul 2/3 cu M3. Sint cateva locuri unde sigur rad spliterul in bordura sau parcare, asa ca acolo am nevoie de alta masina daca ma duc prin oras. Plus ca inca un rand de jante e undeva la 4.000ââÂŹ.

 

Cand se duc cauciucurile actuale, poti sa treci cu incredere pe Pilot Sport 4S. In special pe umed o sa iti placa mult de tot.

 

Nu e musai sa fie Xpel, exista si SunTek, 3M, etc. Si nici full, exista solutia numai cu capota si bara fata, praguri si oglinzi. Desi eu as pune si pe acoperis, ca e carbon. Pastrez si eu distanta ba am circulat cu 100-120, dar circul mult pe autostrada si iti sar pietre de pe sensul opus. Mi-au spart asa parbrizul la 640d.

Unii nu pun folie, doar ceramica pe ele.

 

Depinde de apa, daca e dura, mai bine faci "panza de paianjen" in lac de la sters, decit sa se chinuie ala apoi la polisat sa scoata petele de apa din lac. Poti sa iei niste prosoape mai mari (sint tot felul de firme noi, nu trebuie neaparat de firma) pt sters si sa le umzesti cu nanolex final finish (poti sa dai si pe lacul ud) sau echivalent si ajuta la uscarea rapida si fara pete.

 

Am luat si eu tot 0w-40 M, BMW cica, desi e facut de Shell. Nu stiu ce au la dealer, de aceea nu vreau sa risc.

 

E cu Driver's package? Ai folosit deja cuponul pt curs sau cum planuiesti sa il folosesti?

 

Si ca am uitat sa intreb, la mine a venit cu 2,3 bar in toate patru cauciucurile, desi mi se pare cam scazuta presiunea. Cat ai la tine?

 

Sambata mi-au dat telefon ca e gata minunea, maine ma duc dupa ea si poate mai pun poze. Incerc sapt asta sa mai fac km pe ea. Planuiesc sa ies din rodaj prin 8 octombrie.

:)) te inteleg perfect, nici eu nu am (sau am avut) vreo masina pe FB (cont pe alta retea de socializare nu am). La fel, nu a stiut mai nimeni ce urmeaza sa-mi cumpar, si multi nu stiu nici acum.:)

 

Cauciucurile - scuze, sunt Pilot Sport 4S. Am tastat pe de rost adineauri, greseala mea.

 

N-am abandonat de tot ideea cu protectia de vopsea, o sa ma mai gandesc. Si vazand ca stapanesti bine capitolul asta, o sa te rog sa ma mai lamuresti pe privat in cateva aspecte...

 

Urmaresc ca spalatoriile sa aiba clatire cu apa osmozata, si cand nu au, mai plimb masina vreo jumaââŹâ˘ de ora ca sa se zvante toata apa (nu stiu daca ajuta neaparat). Dar pana acum a scapat de pete.

 

Este cu DriverââŹâ˘s Package, altfel nu o luam. Am cumparat-o de la un delaer BMW ca fiind SH chiar daca ea avea doar 4 km. E vorba de artificiul ala Demo Car, a trebuit sa o astept 2 luni ca sa mi-o poate vinde, si astfel am obtinut si un discount avantajos. Ea a fost inmatriculata pe delaerul respectiv, dar nu s-a circulat cu ea. Nefiind primul proprietar, nu cred ca mai pot beneficia de acel curs.

 

Presiunea la mine e 2.4, deci cred ca e ok 2.3 la tine, CS fiind o idee mai usor...

 

Asteptam poze cu produsul finit, te invidiez pt relaxarea cu ,care o vei conduce, cu atata protectie pe ea:)

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.