Jump to content

M3 F80 Competition Package


DKG

Recommended Posts

Pilot Sport 4S e varful la Michelin civile, dupa urmeaza cauciucurile de circuit, gen Cup 2, etc. Spre deosebire de Super Sport, 4S are limitele de aderenta mai ridicate, mai ales pe ud, dar in toate conditiile pleaca mai brusc la limita si nu e asa "maneabil" in acea zona. Super Sport rupe aderenta mai repede, dar mai bland. Stiu ca mai am pina sa le inlocuiesc, dar o sa fie o mare mare dilema: stau original pe Super Sport, trec pe 4S pt ca oricum comportamentul la limita nu e asa de important (nu intentionez sa duc masina acolo...des sau chiar deloc) sau hardcore pe Cup 2. Cup 2 toti plang ca e greu cu el pe ploaie. O sa incerc pina vine vremea in cam 2 ani sa ajung ca conduc ceva cu Cup 2 pe ud, sa vad care e treaba cu ele.

 

 

Cu placere, m-am informat si eu referitor la protectie pt ca la Z4 era cam ciuruita capota si ma enerva :frantics: De departe era model, de aproape era bordel cu atitea gauri si urme.

Oricum, e o alegere personala si exista o multitudine de variante dupa ce omul se decide: folie da nu, complet sau partial, sigilare cu ceramica da nu, 1 sau 2 straturi sau clasica slefuire (polish) si apoi sigilare cu vacs (wax), natural sau nano. Se spala si se usuca f usor daca ai oricare din cele de mai sus pe masina.

Depinde cat vrei o sa tii, cat tii de mult sa fie lacul perfect, etc. La mine e problema spliterului si a capotei, care sint din carbon cu strat f subtire de vopsea si extrem de scumpe de revopsit. Altfel nu cred ca m-as fi bagat asa de tare in protectie. Cel mult pachetul mini si acoperisul, plus sigilare.

 

Asa ii spune si la noi, apa dedurizata ce nu necesita uscarea...pina mi-a trimis preparatorul un filmulet cu petele. Nu le vezi decit la neon si daca te uiti atent. Pe gri chiar nu cred ca se vad prea tare, doar daca o iei la microscop. Uscatul prin condus ma baga in alta problema...adunam muste cu ea :) Deci era iarasi taman buna de spalat.

 

Cu spuma pe ea, cum variaza culoarea in functie de lumina si razele solare

CfVGqwA.jpg

 

Da, cunosc. Au masini la demo, le expun pt 2-3 luni si apoi le vand cu discount maricel. Asa mi-am luat C63-ul. E un fel de Tageszulassung (inmatriculare de o zi) mai special. Am vrut sa iau o Toyota Prius Executive in 05.12.2017, era tot asa "display". M-am dus la ei, le-am pus banii pe masa. Dealerul a facut contractul, l-am semnat amandoi si apoi primeste telefon de la seful lui care se uita la noi peste sala: "masina e nevandabila pina in Martie". Asa ca am rupt contractul. M-am uitat pe mobile, nici acum nu au vandut masina, ba chiar au pus km buni pe ea, desi pretul cerut e cam tot acelasi.

 

Ciudat, la C63 mi-au dat totusi certificatul pt cursul pe circuit. I-ai intrebat sau ai presupus doar ca nu e cazul si nu ai mai ridicat problema cu ei?

 

Imi place f mult driver's package. Poti sa treci de 250, viteza care cred ca o atinge destul de usor. Z4 nu avea problem sa urce la 240-250. Am avut pt cateva saptamini, prin 2008, un RS4 Avant (cel cu 4,2 V8 aspirat) Atingea 250 f repede si mereu era un sentiment de frustrare cand vedeai cat de usor tine 250 reali (avea cam 270 pe vitezometru) si putea mult mai mult. Cum putea motorul ala sa faca...turbina de avion.

 

Presiunea cam asa e, variaza in functie de cat e de rece masina si afara: 2,2-2,3-2,4. Ma maninca sa o ridic la 2,6 pe fata si 2,8 pe spate.

 

Pai maine dimineata ma duc dupa ea, o sa incerc sa ii fac 2-3 poze la fata locului. Ar trebui sa straluceasca ca aurul ca m-a costat bine.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, e misto cu Drivers Package, te face sa simti ca ai o masina mai speciala. Aproape orice diesel de 3L ajunge acum relativ usor la 250. Mi-ar fi placut sa fie 300 Vmax-ul, dar ne multumim si cu atat. Am mers cu un e92 M3 cu 310, f misto senzatia.

 

Daca RS4 ti s-a parut racheta pana la 250, asteapta sa treaca rodajul la CS. Audi a fost penalizat dintotdeauna de Quattro la viteze de peste 100 km/h.

 

Aveam 2.7 presiunea la M550d, masina de 2 tone. Nu ti-o recomand atat de mare. Respecta cat scrie pe stalpul de la sofer.

 

Intr-adevar, cursul inclus in M Drivers Package nu l-am adus in discutie cu dealerul. L-am neglijat oarecum de la inceput pt. ca stiam ca nu locuiesc acolo ca sa am ocazia sa-l fac. Si ca sa bat un drum in Germania doar pentru asta, nu mi s-a parut ca ar merita. M-ai facut insa curios, si astazi am trimis un mail dealer-ului pe subiectul asta, astept sa vad ce-mi raspunde.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

.

 

Negrul e frumos daca poti sa bibilesti non stop la ea. Am avut C63-ul negru...terorare. Se vedea orice, de la primul firicel de praf.

 

 

 

Dar cand e curat si luceste nu are egal . Parca si partea asta de intretinere tine de pasiunea pt masinile astea . La negru o spalam inainte de drum lung si imediat ce ajungeam la destinatie , aproape zilnic chiar daca prognoza era ploaie , doar cu apa calda , ff rar spuma . Pasiune dusa la extrem sau obsesie , uneori era greu sa fac diferenta .Cu gri sunt ceva mai relaxat ,uneori imi lipseste negrul 668 care e cel mai intens . In primavara bag la revopsit capota ,bara fata si pragurile pt pietricele si ce o mai fi dupa iarna .

Edited by Myx
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.