Jump to content

428i vs 430d


aleen

Recommended Posts

Inca ceva, tinuta de drum a seriei 4 e superioara lui 3(F30) Am condus un F30 cateva luni si am fost dezamagit la cat de vag se simtea, de ruliu. 4-ul se lipeste de sosea, sta unde il pui in viraj,

precizie, simti mai bine unde pui rotile. Suspensie setata mai sport dar ceva mai dura ca la F30. Linia portierelor e mai inalta, plafonul mai jos - te simti mai cufundat in masina.

Pe mine nu m-a atras deloc , acelasi feeling cheap in interior ca la F30 , e doar ceva mai lat si da pozitia mai joasa iti da senzatia de spatiu , fara sa exagerez m-a plictisit pana la primul semafor , in schimb in 5 e total diferita senzatia , tot am vrut sa schimb seria 5 cu altceva si ma gandeam ca 4 are un look mai fresh , dar nu depaseste un f10 dotat cu absolut nimic , plus ca tot ce gasesti pe aici sunt chele , fara optiuni , de motorizari mai mari nu mai spun sau costa f mult inca . E chestie de preferinte clar , varsta poate si ce asteptari ai de la masina .

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Venind de pe seria 5 sau 7 normal ca seria 3 o sa para cheap in interior si sa nu fie asa spatioasa, antifonata, dotata ca un seria 5 sau 7. Cine cauta seria 3 cred ca o cauta pt plusul de sportivitate si pt ca pur si simplu le este suficient ce ofera in materie de confort.

Afirmatiile precum ca seria 5/7 este la fel de sportiv ca un seria 3 mi se par exgearate. Sutele de kg in plus si suspensia gandita mai mult pt confort se vor simti in curbe luate mai sportiv sau schimbari bruste de directie.

 

 

Nu inteleg alegerea prea bine, daca faci multe drumuri pe exterior iarna de ce vrei seria 4 coupe, cu atat mai mult xdrive? O masina care nu e chiar confortabila si nici cel mai bun tourer si o garda joasa, de ce nu un seria 5 care imbina perfect ambele lumi, si sportivitate si confort? La bani tot pe acolo se invarte oricum iar dupa un drum de 5-6 ore nu iesi complet distrus din el. Vara asta am facut 700 km in o zi combinat tot felul de drumuri pana am ajuns la munte si nu am simtit absolut nimic, ceilalti din seria 3 E92 au ajuns terminati, si antifonarea mult mai slaba, si masina mult mai rigida, scaunele nu sunt confortabile deloc etc. Pe langa asta daca tot faci multe drumuri afara din oras as merge fara dar si poate pe 3.0D. O sa scoata si consumul mult mai mic si mai relaxat la drum intins.

 

Eu acum o luna am facut 1750km intr-o zi (18:50h mai exact) cu un E46 cu scaune sport, suspensie sport si roti pe 18 (deci nu e cea mai comfortabila) si la final nu am fost deloc terminat. Defapt nu m-am simtit deloc mai rau decat dupa un drum de 4-5 ore.

Mai tine si de cum ai reglata pozitia la volan la un drum asa lung.. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@florin83 esti sigur? Ai condus vreodata un 7' cu suspensie adaptiva + bari stabilizatoare active? :getlost:

Totul pus pe Sport masina se face tren chiar daca are acele kg in plus, daca vorbim de modul confort clar este barca in curbe.

Am specificat ca este mai stabila in curbe fata de celelate clase cu suspensie normala/standard care o gasesti pe 3 4 5 si o au majoritatea masinilor cu dotari putine. Un seria 5' 3.0 care are si "Dynamic drive" (este doar pe 3 litri) Da este mai stabila.

O spun din experienta fiindca le-am condus cam toate. Pe un 5' 2016 aveam chiar suspensie sport din fabrica (optiunea 704), si nu o simteam asa stabila ca 7' setat pe sport.

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai daca comparam cu un un 318 chel e normal, dar mergi cu un F30 cu suspensie sport si ceva roti mai late si vorbim dupa..

Seria 7 nu am condus, dar am mers cu G31 cu pachet M si foarte multe dotari si da, este tren, dar F30 cu suspensie similara este cart pe langa el. Poate nu e cu mult mai rapida daca e sa le cronometrezi, dar se simte mult mai agila si pana la urma asta conteaza daca te intereseaza partea sportiva a unei masini.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa revenim la topic si sa vorbim strict de motorizari. Eu vreau sa spun doar atat, ca posesor de 2.0i nu pot sa spun decat atat, fugi de ele. Mergi pe 3.0D. Impozitul ala de 2200 lei il scoti inapoi din interventiile de la motor si chiar si consum. Nu cred ca exista motor mai prost la fiabilitate decat 2.0i de la bmw ( 2008 in sus pe injectie directa )
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut !

In cateva saptamani intentionez sa cumpar un bmw seria 4 coupe . Dupa multe review-uri citite si video-uri vazute m-am decis sa merg pe un 428i xDrive datorita taxelor mai mici si performantelor asemanatoare cu un 430d xdrive . Ce nu am reusit sa gasesc pe internet si speram sa fiu ajutat de cineva de pe forum este consumul real al 428i-ului . Ma intereseaza pentru ca fac multi km atat urban cat si extra-urban (cam 2000km pe luna). As merge pe un 420xDrive dar as fii dorit putin mai multa performanta .

 

Ca sa iti raspund la intrebarea ta legata de consum real al motorului n20, in oras ( Bucuresti ) ~15%, mers normal, 18-20% mers sportiv. La drum lung, facut saptamana trecuta ( Bucuresti - Varsovia - Bucuresti ) 7.2%. Acest consum este obtinut pe un seria 2 rwd, probabil un seria 4 xDrive va avea un consum putin mai mare.

 

Nu stiu despre care sunt problemele de fiabilitate cu care s-au confruntat colegii, dar personal, eu folosesc masina atat ca daily car cat si ca trackday car si nu am avut nici o problema. De asemenea, una din scolile de pilotaj din Romania are masini dotate cu acest motor si sunt alergate de aproximativ 3 ani pe circuit si in diferite competitii si nu au probleme. Eu as zice ca este un motor fiabil, atat timp cat este intretinut corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.