Jump to content

Distribuție Bmw 320D E91 - COD MOTOR M47


dimeebag

Recommended Posts

BunĂŁ seara!

 

Deranjez cu o nouĂŁ ĂŽntrebare. SĂŁptĂŁmâna trecutĂŁ am achiziționat un BMW 320D E91, 2007, 177.000 km(verificați bmw și Germania ITP), hidramatĂŁ cu cod motor m47 cu distribuția pe fațĂŁ. Nu se aude nimic la pornire, ĂŽn mers, merge ireproșabil. La acest cod motor trebuie schimbatĂŁ distribuția dacĂŁ nu dĂŁ semne cĂŁ ar avea probleme? Nu vreau sĂŁ mĂŁ trezesc cĂŁ se rupe lanțul cĂŁ urmĂŁrile le știm cu toții..

 

Pe lângĂŁ aceastĂŁ ĂŽntrebare aș mai avea nevoie de ajutor ĂŽn privința unei informații. PusĂŁ pe diagnozĂŁ mașina nu prezintĂŁ presiune la filtru de particule, fiind anulat din soft, fĂŁrĂŁ erori, scos foarte ok. UrcatĂŁ pe elevator filtru de particule nu este gĂŁurit, este intact. Acum mĂŁ gândesc cĂŁ dacĂŁ nu ar fi fost scos și fizic s-ar fi ĂŽnfundat imediat, nu? BĂŁnuiesc cĂŁ a spart tot din interiorul filtrului și a pus cadrul la loc. Pe țeava de eșapament este funinginĂŁ, iar dacĂŁ mĂŁ dau la ea scoate puțin fum. Ar trebuii sĂŁ-mi fac probleme cĂŁ nu este scos fizic? Pentru cĂŁ repet, din exterior filtrul este intact.

 

Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M47 nu are probleme cu distributia, te tine cat te tine masina.

 

FIltru de particule nu se taie si se pune teava goala, se lasa carcasa lui sa se vada in caz de o inspectie numai ca interiorul este gol.

 

Tin sa te contrazic, eu de aproximativ un an mi'am facut DPF off (soft+fizic) si la partea de "fizic" toba chiar a fost taiata in locul "DPF'ului" si spart tot in interior. Apoi sudat la loc etc . Un an cu aceasta lucrare/soft si totul merge "blana". Spor ! :good:

Link to comment
Share on other sites

Ce va mai place sa va contraziceti! ;)

Filtru DPF se poate taia si suda la loc, se poate gauri cu un burghiu de 10 (zece).. Se poate pune teava (cu toate ca nu are rost...)..

Nu am auzit ca BMW sa aiba filtru DPF separat de catalizator asa ca mare grija cand se gaureste cu burghiu sa nu treaca si prin catalizator..

 

La M47 lantul chiar e pe viata motorului daca schimbi uleiul la timp (~13-14k km).

Sunt foarte aproape de 400k km cu al meu M47. Merge ceas, dar stau cu urechea pe lant (pana il prind ca il ia

"boala" sau o ia pe ulei - dupa cum ii este soarta ;) )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.