Jump to content

Diesel Euro 5 Software Update


Alexandru_M

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Detin un 320xd Euro 5 (N47) si tocmai ce am primit prin posta o invitatie pt. un update de software pt. al meu motor diesel euro 5.

Mentionez ca locuiesc in Germania, iar invitatia asta este in legatura cu scandalul diesel si masurile "verzi" pe care guvernul ar vrea sa le impuna.

Concret mi se spune ca nu se pierde nimic la performanta, consum, etc. totul o sa fie minunat si update-ul nu este obligatoriu. Motorul ramane in norma E5, doar ca cica nu o sa polueze asa tare cand e mai frig. Totul fara nici un cost suportat de catre mine.

 

Intrebarea mea:

A mai primit cineva asa ceva (din orice tara) si daca da si a si facut update-ul, exista ceva diferente (sesizabile) in bine/rau? Merita? Sau mai bine nu?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu la BMW dar la VW e un dezastru update-ul de soft, multi au trecut la cel vechi, probleme mari cu regenararile dese la 250km. nu se mai intelege lumea cu ele urban, eu as mai astepta sa vezi pareri de la cei care au facut, sa nu va para rau de alegerea facuta. Trebuie putin studiat fenomenul asta dieselgate. In cel mai bun caz o copie la softul actual, pentru siguranta. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Cum zice calinus, nu as face un software update pentru ProEco, aia cum ca "nu o sa fie nici-o diferenta" sunt galuste care pot sa le inghita doar cei care isi doresc asta.

 

E posibil sa fie vizate anumite serii de sasiu. La Dacia-Renault am avut foarte multe campanii (OTS)care vizau un update la calculatorul de injectie privind noxele si Euro 6, eu nu am o parere personala buna despre ele.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

si eu am primit o astfel de invitatie ptr520d f10 . pe 16.10 am programare si fac update-ul . de la bmw service mi-i s-a spus ca se face de mai mult de un an pe f30 si nu au fost probleme. s-au facut cateva mii de f10 si la fel nu au fost probleme . revin cu feedback

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu recmoand ! Absolut de fiacre data mi-a mers masina mai prost. Cele mai deranjante au fost modificarile la suspensie si directie, la motor nu se simte pt ca este 3.0d bi-turbo+soft insa toate orientarile sunt spre eco.

 

Sa revenim la suspensie si directie. Masina mea a trecut prin 4 update-uri, primul a fost un dezastru pt directie, era balega chiar si pe sport+, urata senzatie pe autostrada, apoi de la un update la altul directia a devenit mai ok insa suspensia din ce in ce mai moale si mai confortabila iar masina a capatat ruliu din ce in ce mai mare.

 

Ultimul update l-am facut nevoit, facusem geometria la ei de 3 ori, volanul statea stramb (inainte de geometrie nu), a 4a oara s-a facut si un update de soft, volanul sta drept insa masina este si mai moale, practic intre confort si sport nu exista diferente iar intre confort+ si confort sau sport si sport+ f mici.

 

Prin urmare, sa ma .... in update-urile lor.

 

Edit:

 

La o alta maisna am facut update tot nevoit, am schimbat clapeta de acceleratie si curatat galeria, ei au facut si update, cica asa este procedura, nu m-a anuntat nimeni insa m-am trezit cu un telefon in care mi s-a adus la cunostinta ca a murit calculatorul blocului de lumini si ca trebuie sa mai platesc 1900 si ceva de ron+tva. Am facut scandal, nu am platit calculatorul insa mare, mare grija.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Nu recmoand ! Absolut de fiacre data mi-a mers masina mai prost. Cele mai deranjante au fost modificarile la suspensie si directie, la motor nu se simte pt ca este 3.0d bi-turbo+soft insa toate orientarile sunt spre eco.

 

Sa revenim la suspensie si directie. Masina mea a trecut prin 4 update-uri, primul a fost un dezastru pt directie, era balega chiar si pe sport+, urata senzatie pe autostrada, apoi de la un update la altul directia a devenit mai ok insa suspensia din ce in ce mai moale si mai confortabila iar masina a capatat ruliu din ce in ce mai mare.

 

Ultimul update l-am facut nevoit, facusem geometria la ei de 3 ori, volanul statea stramb (inainte de geometrie nu), a 4a oara s-a facut si un update de soft, volanul sta drept insa masina este si mai moale, practic intre confort si sport nu exista diferente iar intre confort+ si confort sau sport si sport+ f mici.

 

Prin urmare, sa ma .... in update-urile lor.

 

Edit:

 

La o alta maisna am facut update tot nevoit, am schimbat clapeta de acceleratie si curatat galeria, ei au facut si update, cica asa este procedura, nu m-a anuntat nimeni insa m-am trezit cu un telefon in care mi s-a adus la cunostinta ca a murit calculatorul blocului de lumini si ca trebuie sa mai platesc 1900 si ceva de ron+tva. Am facut scandal, nu am platit calculatorul insa mare, mare grija.

 

Salut, unde ai facut update'ul exact si ce tip de update, general?

 

Eu am f10 cu EDC si m'ar interesa sa fie suspensia mai moale pe comfort+, avand jante pe 19.

 

Mersi!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, unde ai facut update'ul exact si ce tip de update, general?

 

Eu am f10 cu EDC si m'ar interesa sa fie suspensia mai moale pe comfort+, avand jante pe 19.

 

Mersi!

daca o faci mai moale nu stiu ce mai ramane de masina asta , eu nu sufar , o mai tin in sport setata doar pe sasiu si pot sa spun ca e ok , in rest chiar nu inteleg ce setari de suspensie sunt astea ,parca e leguma , mai ales cand franezi balanseaza toata , ma gandesc sa pun arcuri Eibach

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

 

daca o faci mai moale nu stiu ce mai ramane de masina asta , eu nu sufar , o mai tin in sport setata doar pe sasiu si pot sa spun ca e ok , in rest chiar nu inteleg ce setari de suspensie sunt astea , ma gandesc sa pun arcuri Eibach

 

In ciuda faptului ca am jante pe 19 si anvelope rft iar utilajul este un seria 6, setarea suspensiei este prea confortabila si eu ma gandeam la arcuri desi nu este normal. Mi-am luat seria 6 nu clasa E cu suspensie pneumatica din generatia trecuta.

 

Stie cineva daca se poate modifica duritatea suspensiei din tester ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

In ciuda faptului ca am jante pe 19 si anvelope rft iar utilajul este un seria 6, setarea suspensiei este prea confortabila si eu ma gandeam la arcuri desi nu este normal. Mi-am luat seria 6 nu clasa E cu suspensie pe perne din generatia trecuta.

 

exact aceeasi senzatie o am si eu , parca e un Mecedes de topaie din toate incheieturile , nu ma asteptam ca asta sa fie notiunea lor de comfort , uneori imi da un sentiment de nesiguranta , la mine compenseaza faptul ca am adaptive drive si dinamic drive , cel putin in curbe comportamentul e diferit , ridica botul din lateral si ma stabilizeaza , dar la mers normal nu imi place , poate sunt obisnuit cu E60 care avea o tinuta ferma si ma simteam ca pe sine cu ea si dealtfel si acolo pana sa pun arcuri era o balena pe roti la primul drum lung m-a umplut de nervi si am comandat arcuri . Daca reusesc sa o fac exact ca in Sport prin schimbarea arcurilor cred ca ma bag desi nu aveam chef sa fac asta iar , incepe circul cu flansele anual pt ca le termina si ma astept sa dea si in edc cumva , la E60 a terminat amortizoarele care erau uzate in 1 an , flansele trebuiau schimbate anual . Poate pt multi nu conteaza dar eu ma astept la altceva de la un BMW nu doar sa tasneasca daca o calc

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Si eu am toate rahaturile alea pt dinamica dar masina nu are nicio treaba cu ce ar trebui sa fie un seria 6. Oricum nu inteleg ce este in capul lor, in loc sa faca un compromis intre confort si dinamica ei transforma de la un update la altul masina intr-o balega. Sotia are un A5 cabrio (prima generatie) cu suspensie clasica si jante tot R19, matura pe jos cu seria 6-le in curbe desi are dublul km si 140kg in plus.
Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun fix ce este scris in talon.

 

640d coupe si a5 cabrio 3.0tdi quattro.

Masinile cabrio au greutate mai mare ca un model coupe echivalent, deoarece se adauga o serie de ranforsari, arcuri securitate, etc, pentru a rigidiza masina si a proteja ocupantii in cas de accident; modelul in speta, fiind si V6 si quattro, are ceva greutate adaugata, cred ca daca ii pui si motorina si conducatorul auto depaseste lejer cele 2 tone.

Seria 6 cred ca are deja elemente de caroserie din aluminiu, e mai recent si are materile mai usoare, pe cand audi e construit mai "old school", folosind preponderent otel...desi cred ca puse la cantar sunt cam tot pe acolo (datele tehnice sunt de multe ori obtinute in conditii ideale, fara fluide, etc.).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masinile cabrio au greutate mai mare ca un model coupe echivalent, deoarece se adauga o serie de ranforsari, arcuri securitate, etc, pentru a rigidiza masina si a proteja ocupantii in cas de accident; modelul in speta, fiind si V6 si quattro, are ceva greutate adaugata, cred ca daca ii pui si motorina si conducatorul auto depaseste lejer cele 2 tone.

Seria 6 cred ca are deja elemente de caroserie din aluminiu, e mai recent si are materile mai usoare, pe cand audi e construit mai "old school", folosind preponderent otel...desi cred ca puse la cantar sunt cam tot pe acolo (datele tehnice sunt de multe ori obtinute in conditii ideale, fara fluide, etc.).

 

 

Absolut corect.

 

Real,real nu se stie cat au, conteaa f mult optiunile. Oricum, cu datele din talon, A5-ul este mai greu, de conceptie mai veche, cu suspensie clasica si sta si mai bine pe drum. Ma rog, nu asta conteaza, pe mine ma deranjaza ca astia transforma masina de la un update la altul intr-o barca.

Link to comment
Share on other sites

A primit careva cu B47 invitatie pt resoftare?

 

Daca solutia asta cu software update era asa eficienta/simpla de ce nu au aplicat-o de la inceput? S-au chinuit ca fraierii cu AdBlue.

Probabil ca ar fi presupus niste inconveniente: componente dimensionate altfel/alt consum/performante diminuate.

Din pacate magareata cade tot pe prapaditul de client care trage ponoasele. Producatorul, guvernantii s-au spalat pe maini au dat-o la pace. O carpeala acolo si sunt multumiti.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am facut update-ul, nu am observat nici o diferenta in ceea ce priveste puterea masinii.

A scazut usor consumul 0,3-0,4 litri la 100 km. Am facut 1000 km de la update pana azi.

Layout-ul in iDrive arata putin diferit. Probabil s-a facut si acolo un update, desi n-am fost informat .

Display-ul iDrive isi modifica intensitatea in functie de lumina de afara. (nu ma refer la diferenta de la zi la noapte)

I-am informat pe cei de la bmw service de modificarile din iDrive si astept un raspuns de la ei .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.