Jump to content

Turbina mica f10 525d 218cp


Roberttyno

Recommended Posts

Va salut .

Am si ei o mica problema (in sensul ca nu stiu ce sa fac).

De curand am schimbat vechiul f10 manual 2.0d cu unul automat tot 2.0d dar biturbo (525d 218cp),asta din cauza ca nu mai suportam vibratul schimbatorului de viteze si vream automata cu mai multe optiuni .

Si acum problema ...care este urmatoarea : am observat ca masina, la plecarile de pe loc se "gandeste putin" ...am fost la mecanic + tester = actuator presiune incarcare deschis prea larg ( sau ceva de genu ) = nu functioneaza partea electrica la turbina mica ( asa a zis mecanicul ) . Masina era programata la schmb de distrubutie zilele urmatoare si am hotarat sa vedem atunci despre ce este vorba .

Dupa ce am schimbat si toate furtunele de vacuum am ajuns la turbina mica si am observat ca are ceva joc in ax .

Intrebarea este urmatoarea : sa repar sau sa schimb partea electica si sa vad dupaia care este situatia sau sa renunt la turbina si sa iau alta sau sa o reconditionez ?

 

Care ati mai avut probleme de genu cat v.a costat distractia ?

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am rezolvat .

Partea electrica (actuatorul) functiona, dar turbina mica avea geometria blocata.

Am desfacut-o, sablat+curatat si totul e ok acum, jocul din ax mi s-a spus ca e in limite, parca se aude un suierat acum ...

Cand am cumparat masina am observat ca pierd lichid de racire ...dupa multe verificari si cautari a posibilelor fisuri am gasit caloriferul egr care avea o celula fisurata, vaporul de la antigel a ajuns in turbina sub forma de pulbere verde si astfel s-au umplut toate orificiile din geometrie .

 

Ps.

Toata lumea ( inclusiv BMW ) mi-a dat ca defect actuatorul electric .

 

 

O zi buna

Edited by Roberttyno
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat .

Partea electrica (actuatorul) functiona, dar turbina mica avea geometria blocata.

Am desfacut-o, sablat+curatat si totul e ok acum, jocul din ax mi s-a spus ca e in limite, parca se aude un suierat acum ...

Cand am cumparat masina am observat ca pierd lichid de racire ...dupa multe verificari si cautari a posibilelor fisuri am gasit caloriferul egr care avea o celula fisurata, vaporul de la antigel a ajuns in turbina sub forma de pulbere verde si astfel s-au umplut toate orificiile din geometrie .

 

Ps.

Toata lumea ( inclusiv BMW ) mi-a dat ca defect actuatorul electric .

 

 

O zi buna

 

 

salut

 

confirm si eu problema cu racitorul egr, absolut identica:fisurat si pierdut antigel...etc. ciudat sau nu, am vb la bmw, nu eram in baza de date cu recall pe aceasta problema dar fizic ea era prezenta pe masina.

Recomandare: oricine constata pierderi de lichid racire, dati un ochi la racitorul egr!

bafta cu masinuta

stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.