Jump to content

ventilatie interior blocata pe cald


Recommended Posts

am 2 probleme.

masina e un e36 320.

 

una este ca pe pozitia 1,2,3 merge cat merge iar dupa un timp se aude un click si se opreste ventilatia.

in urma cautarilor pe forum am obs ca ar fi vorba de o rezistenta albastra localizata in partea dr a soferului.rez trebuie inlocuita sau doar refacute lipiturile???

 

iar a 2 a si cea mai imp ar fi ca pe gurile de ventilatie am obs ca imi baga NUMAI aer cald,una e aerul de afara si alta e aerul care curge pe gurile de aerisire.la mine e cald permanent....

aici am inteles ca e vorba de niste electrovalve...ce fac cu ele?le dau jos,le curat?

 

rog ajutor ca am sauna in masina!

multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut, eu cred ca e o problema cu aeroterma ... si decat sa te chinui sa o repari ..mai bine o inlocuiesti . La dezmembrari gasesti la 2 mil ...3 mil jumate una sanatoasa.

 

am 2 probleme.

masina e un e36 320.

 

una este ca pe pozitia 1,2,3 merge cat merge iar dupa un timp se aude un click si se opreste ventilatia.

in urma cautarilor pe forum am obs ca ar fi vorba de o rezistenta albastra localizata in partea dr a soferului.rez trebuie inlocuita sau doar refacute lipiturile???

 

iar a 2 a si cea mai imp ar fi ca pe gurile de ventilatie am obs ca imi baga NUMAI aer cald,una e aerul de afara si alta e aerul care curge pe gurile de aerisire.la mine e cald permanent....

aici am inteles ca e vorba de niste electrovalve...ce fac cu ele?le dau jos,le curat?

 

rog ajutor ca am sauna in masina!

multumesc

250578[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

nu m-as arunca numai pe ce crezi tu :blink:

a mai avut cineva problemele mele.rog o confirmare la solutiile care le am gasit eu.

eventual o localizare mai indetaliu a electrovalvelor.multumesc

Link to comment
Share on other sites

Man, pai eu am crezut ca ai E34! :blink:  Ce ti-am scris in PM nu prea e valabil pt. masina ta!

251145[/snapback]

 

de ce nu domne,ca doar avem aceeasi motorizare.

apropo am vb azi cu un mecanic de la carlos din TM mi a zis ca sunt robinetii infundati.

alte sugestii?ca maine ma pun sa desfac ca nu mai suport...in loc sa am cat de cat aerul de afara pe caldurile astea eu mai am caldura in +...vaishamar.

Link to comment
Share on other sites

am 2 probleme.

masina e un e36 320.

 

una este ca pe pozitia 1,2,3 merge cat merge iar dupa un timp se aude un click si se opreste ventilatia.

in urma cautarilor pe forum am obs ca ar fi vorba de o rezistenta albastra localizata in partea dr a soferului.rez trebuie inlocuita sau doar refacute lipiturile???

 

iar a 2 a si cea mai imp ar fi ca pe gurile de ventilatie am obs ca imi baga NUMAI aer cald,una e aerul de afara si alta e aerul care curge pe gurile de aerisire.la mine e cald permanent....

aici am inteles ca e vorba de niste electrovalve...ce fac cu ele?le dau jos,le curat?

 

rog ajutor ca am sauna in masina!

multumesc

250578[/snapback]

 

 

Cel mai bine ar fi sa o inlocuiesti.

 

La fel si cu electrovalvele daca sunt defecte, normal.

 

Daca erau infundate nu mai trecea apa calda prin radiatorul din masina, deci probabil au ramas deschise sau nu mai etanseaza bine.Ori nu primesc curent, ori sunt defecte.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ar fi sa o inlocuiesti.

 

La fel si cu electrovalvele daca sunt defecte, normal.

 

Daca erau infundate nu mai trecea apa calda prin radiatorul din masina, deci probabil au ramas deschise sau nu mai etanseaza bine.Ori nu primesc curent, ori sunt defecte.

251259[/snapback]

 

deci voi ziceti sa inlocuiesc intreaga aeroterma???

o sa incerc sa ajung la electrovalve

Link to comment
Share on other sites

Daca sunt ca alea de la E34...se pot da jos si se demonteaza fff usor, inclusiv electrovalvele propriu-zise...adica sa vezi daca etanseaza sau nu...are o mica garnitura de cauciuc care este in varful unor piese conice solidare cu miezul bobinelor...din cate mi-am dat seama, cand nu sunt alimentate, acestea stau pe pozitia inchis..deci nu lasa sa treaca apa calda.....deci verifica, mai intai, daca ai tensiune pe mufa care actioneaza electrovalvele..daca da...atunci inseamna ca e din comanda data de computerul de climatizare..sau chiar din butoane/panoul de comanda...probele/masuratorile sa le faci cu motorul pornit si cu ventilatia pornita....succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

pai rezistenta nu mai cam am cum sa o repar ca doar e capsata,in fin...

sincer nu am apucat sa desfac,merg cu ventilatia oprita de cateva zile.

nu stiu exact unde sunt electrovalvele ca difera putin de e34 locatia,cred ca o sa dau jos filtru de aer si debitmetru ca sa ajung la ele.o poza m-ar ajuta mult.

oricum multumesc mult de sfaturi celor 3 membrii

Link to comment
Share on other sites

Sa iti faci o idee, cat de cat.

251885[/snapback]

fa-mi si mie o demonstratie schitata te rog la un E39/2002...aceeasi problema(aprox.) pe o zona intra aer cald si pe una rece.

Adica vreau sa stiu cum ajung la water valve...sau electrovalva care inchide si deschide circuitul.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca, sa va faceti o idee daca de acolo e defectul, sa scoateti mufele de la electrovalve...cum am mai spus, la E34 si E32 acestea, cand nu sunt alimetate, stau inchise...deci, daca nu sunt blocate, ar trebui. conform metodei de mai sus propusa de @3expert, ca cele doua furtune mai subtiri care pleaca din modulul respectiv sa fie reci...sau mai bine zis, sa nu fie fierbinti....daca cu mufele de la electrovalve scoase ai unul dintre furtune cald...e blocat pe deschis electroventilul...asa ca demonteaza singur...e o operatiune de facut in fata blocului, aerisirea instalatiei se face apoi aproape singura, daca ai vas de expansiune pe centru, sub parbriz...si cu un ajutor daca e vasul incorporat in radiator...succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

la dreaqu ca e naspa de ajuns la electrovalve,sunt bagate sub admisie!si cand e fierbinte motorul nu bagi mana acolo.adevaru e ca pe caldura asta nici nu am chef de lucru.

off:am mai rezolvat una dintre probleme cu geamu electric,imi inclina cand urca,solutie:am cumparat un chedar de la bmw,merge ca nou...am ramas uimit.acuma stau si eu cu cotu pe geam :blink:

zilele astea ma ocup de valvele astea,le pun un dop :)

Link to comment
Share on other sites

la dreaqu ca e naspa de ajuns la electrovalve,sunt bagate sub admisie!si cand e fierbinte motorul nu bagi mana acolo.adevaru e ca pe caldura asta nici nu am chef de lucru.

off:am mai rezolvat una dintre probleme cu geamu electric,imi inclina cand urca,solutie:am cumparat un chedar de la bmw,merge ca nou...am ramas uimit.acuma stau si eu cu cotu pe geam :blink:

zilele astea ma ocup de valvele astea,le pun un dop :)

254902[/snapback]

deci pana la urma schimbi rezistenta, electrovalva....ce crezi ca au?Si la mine e aceeasi problema!!!Apropo de cald, pune apa calduta pe ele(si eu m0am ars) si apoi apa rece si poti lucra linistit.

Deci ce faci cum le repari?Asteptam o rezolvare...

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma schimbi rezistenta, electrovalva....ce crezi ca au?Si la mine e aceeasi problema!!!Apropo de cald, pune apa calduta pe ele(si eu m0am ars) si apoi apa rece si poti lucra linistit.

Deci ce faci cum le repari?Asteptam o rezolvare...

254951[/snapback]

 

pai avand in vedere ca nu am clima am un singur robinet.pe ala il desfac si eventual il pun de nou,iar la rezistenta incerc sa o repar mai intai ca romanu,nu? :blink:

daca nu merge o schimb.

apropo de apa rece vs calda,mersi asa am sa fac.

ideea e ca as putea recurge la un service unde in 1 ora e gata dar ma ambitionez eu sa o fac si uite ca nu am timp

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu probleme de acest gen, la mine in bord este o clapita care comuta intre caloriferul de cald si cel de rece, nujt ce are dar merge pe dos. S-ar putea sa fie senzorii de la clima, oricum eu am blocat clapita pe rece(am scos mufa de la motoras) deocamdata si cand o sa mai am timp o sa vad exact care e problema.

Dar cand pui contactul se aude un bazait de la electrovalve? Daca nu aici e problema.

La parbriz Âşi picioare e tot cald?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.