Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

Cu siguranta :) chiar dacĂŁ si asa nu o sĂŁ placĂŁ la multi ,eu zic ca dacĂŁ tot ai facut-o asa ,atunci m3 toatĂŁ caroseria ,aripi ,capota

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Deocamdata va trebui sa rezolv niste probleme cu senzorul de la axul cu came. Imi da batai de cap, dupa ce voi rezolva aceasta problema si masina este ok din punct de vedere mecanic, atunci continui cu modificarile.

Link to comment
Share on other sites

Ce batai de cap iti da? ai pus deja 1-2 senzori si nu s-a reparat problema?

Senzorul de la axul cu came imi taie acceleratia si ma baga in limp mode ( cod 2aa1 ). Adevarul e ca nu l-am schimbat cand trebuia si acum s-a agravat situatia, inainte aparea o data la saptamana eroarea, acum apare mereu cand calc masina, in fine. Schimb senzorul si sper sa fie bine, altfel imbatranesc prematur.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu limp mode-ul, am schimbat senzorul ( a durat cam 30 minute ). Doamne ajuta, nu mai sunt probleme. Acum in sfarsit ma pot bucura de ea, speram sa nu mai apara vreo problema, N54 ĂŁsta e un mister..

ZTtXs7B.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit sa schimb discurile si placutele. Am facut in jur de 10k deja, am facut schimbul de ulei si filtre si am comandat discuri BREMBO ventilate si perforate plus placute de frana ATE ceramice. Chiar sunt curios care va fi diferenta dintre cele care le am pe masina, si cele BREMBO+ATE. Aveti careva o parere legat de trecerea de la discuri normale ventilate la cele ventilate,perforate si placute ceramice? Mai lasa acea mizerie pe interiorul jantei ? Franarea este mai buna?
Link to comment
Share on other sites

Cu ceramic va frana mult mai prost pana le incalzesti cum trebuie. Daca mergi cu masina prin oras, daily nu stiu cum justifici alegerea asta.

 

Masina nu este folosita daily, pentru daily folosesc un Mini-Cooper Countryman 1.6D sau masina firmei, Dacia Lodgy.

De incalzit,nu cred ca va fi o problema, tinand cont ca sunt atatea gropi si din 50 in 50 metri va trebui sa pun cate o frana :))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina nu este folosita daily, pentru daily folosesc un Mini-Cooper Countryman 1.6D sau masina firmei, Dacia Lodgy.

De incalzit,nu cred ca va fi o problema, tinand cont ca sunt atatea gropi si din 50 in 50 metri va trebui sa pun cate o frana :))

Pai si unde folosesti preponderent masina ? Presupun ca in oras :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit sa schimb discurile si placutele. Am facut in jur de 10k deja, am facut schimbul de ulei si filtre si am comandat discuri BREMBO ventilate si perforate plus placute de frana ATE ceramice. Chiar sunt curios care va fi diferenta dintre cele care le am pe masina, si cele BREMBO+ATE. Aveti careva o parere legat de trecerea de la discuri normale ventilate la cele ventilate,perforate si placute ceramice? Mai lasa acea mizerie pe interiorul jantei ? Franarea este mai buna?

ATE Ceramic nu lasa mizerie pe janta cum lasa cele normale. Placutele ATE Ceramic sunt mai dure decat cele normale si e posibil sa iti ovalizeze discul la franari puternice si repetate daca acesta nu e facut dintr-un material bun. Am pus ATE Ceramic in combinatie cu discuri ATE pe 535d si le-am ovalizat, am pus dupa aceea cu discuri Zimmerman perforate si la fel le-am ovalizat pana la urma am pus originale si nu am mai avut probleme... nu stiu cum sunt Brembo pt ca nu am folosit niciodata. Eu de atunci folosesc numai discuri originale. In prezent pe 330xi am discuri originale cu ATE Ceramic si franeaza excelent. Asta cu incalzitu placutelor e putin cam mit la ATE Ceramic pt ca nu sunt 100% ceramice.

Link to comment
Share on other sites

Am zimmerman perforate/ventilate pe fata si brembo perforate/ventilate pe spate. Am facut un test si anume am pus placue Ferodo normale, nu ceramice, nu nimic. Am dat jos textarurile epad care m-au costat mai mult decat cele OE, insa nu erau ceramice. Le-am dat jos deoarece aveau 5.000 km cu discurile vechi si am zis sa pun placute noi cand le-am pus pe astea perforate, cand se uzeaza acestea voi pun textarurile, ma astept la o diferenta notabila intre ferodo si textar, la pret au iesit aproape de 3 ori mai ieftine ferodo decat textar ePad.

 

Franarea la rece, gen primii 10 km este destul de naspa, adica se duce bine discul, are nevoie de putin timp pentru a frana cum trebuie, insa cand zic ca nu franeaza cum trebuie, ma refer la frane din alea blana, doar asa simti, in rest franeaza ca si inainte. Praful pe jante este din plin, dupa cateva sute de km mers in exterior deja se depune ceva praf pe jante.

 

Singurul lucru " ciudat " este ca la o frana mai lunga/puternica gen de pe la 180 km/h la 100 km/h efectiv huruie, un huruit puternic pentru vreo 2-3 spre final, nu stiu care e treaba cu zgomotul acesta, dar nu ma deranjeaza deoarece il aud rar.

 

 

Am 31.000 km cu discurile si placutele acestea, nu tremura sau altceva, eu sunt multumit, franarea este buna, putin mai superioara decat cea stock, insa nu mare diferenta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am zimmerman perforate/ventilate pe fata si brembo perforate/ventilate pe spate. Am facut un test si anume am pus placue Ferodo normale, nu ceramice, nu nimic. Am dat jos textarurile epad care m-au costat mai mult decat cele OE, insa nu erau ceramice. Le-am dat jos deoarece aveau 5.000 km cu discurile vechi si am zis sa pun placute noi cand le-am pus pe astea perforate, cand se uzeaza acestea voi pun textarurile, ma astept la o diferenta notabila intre ferodo si textar, la pret au iesit aproape de 3 ori mai ieftine ferodo decat textar ePad.

 

Franarea la rece, gen primii 10 km este destul de naspa, adica se duce bine discul, are nevoie de putin timp pentru a frana cum trebuie, insa cand zic ca nu franeaza cum trebuie, ma refer la frane din alea blana, doar asa simti, in rest franeaza ca si inainte. Praful pe jante este din plin, dupa cateva sute de km mers in exterior deja se depune ceva praf pe jante.

 

Singurul lucru " ciudat " este ca la o frana mai lunga/puternica gen de pe la 180 km/h la 100 km/h efectiv huruie, un huruit puternic pentru vreo 2-3 spre final, nu stiu care e treaba cu zgomotul acesta, dar nu ma deranjeaza deoarece il aud rar.

 

 

Am 31.000 km cu discurile si placutele acestea, nu tremura sau altceva, eu sunt multumit, franarea este buna, putin mai superioara decat cea stock, insa nu mare diferenta.

Deci ce ai vrut sa zici?😂eu n am ĂŽnțeles nimic..

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, am vrut sa fiu cat mai scurt si cat mai intelegator in timp ce mancam si vorbeam la telefon, se pare ca nu e o idee buna:)).

 

Pe scurt am vrut sa zic ca am de 31.000 km discuri perforate/ventilate zimmerman si brembo si sunt multumit de ele din toate privintele, nu s-au ovalizat, nu tremura volanul la franare, masina franeaza bine, sunt multumit.

Nu recomand placute ceramice din mai multe motive, singurul avantaj al placutelor ceramice de care ne putem folosi noi oamenii normali, este acela ca nu depun mult praf, insa mai rau pierdem in performanta decat sa castigam cu asemenea placute.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2EuuuWc.jpg

Am facut un mic trip la Oradea, masina s-a comportat exemplar, fara probleme.. Am scos un consum de 6l pe Drumul European E671, nu a mancat ulei, franele sunt dementiale.. Urmeaza niste praguri stil M3 pentru bestie :D

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe Oradea-Arad se poate scoate consum foarte bun ,drum drept mai mult, nu ai de urcat,coborat etc..

Dar 6L e cam prea de tot(nici o sansa)... daca nu ai mers tot drumul cu 60km/h..

Edited by mdln
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Probabil m-a ajutat si cutia, fiind in treapta a-7-a la 100km/h. Consumul in bord arata 6.1L/100 km. Nu este un motiv pentru a minti, doar ca este ciudat consumul mic. Ironia unor membri de pe acest forum nu cred ca isi avea rostul, necunoscand detaliile masinii. Pe langa asta, titlul topicului ,,335i ///M" se refera la faptul ca este M Sport de fabrica, nicidecum ca este un ///M3.

Eu in continuare ma voi bucura de aceasta masina, iar altii vor comenta rautacios pe un forum de BMW.. aiurea

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Eu la 100km/h nu merg niciodatĂŁ ĂŽn treapta a 6-a. Am 2.0 d 184 hp 6 trepte manual. Aș merge la o turație prea micĂŁ și nu vĂŁd ce folos aș avea.. Iar consumul de 6 litri ĂŽl scoți mergând foarte cuminte. Nu depĂŁșiri, nu multe frâne și plus alte circumstanțe favorabile. Oricum, n-aș putea merge liniștit fĂŁrĂŁ sĂŁ nu o calc puțin, fĂŁrĂŁ o depĂŁșire fĂŁrĂŁ o talpĂŁ când ieși de la o limitĂŁ de 50 sau 70. Dar, fiecare cu dorințele lui. Edited by MarianRo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu la 100km/h nu merg niciodatĂŁ ĂŽn treapta a 6-a. Am 2.0 d 184 hp 6 trepte manual. Aș merge la o turație prea micĂŁ și nu vĂŁd ce folos aș avea.. Iar consumul de 6 litri ĂŽl scoți mergând foarte cuminte. Nu depĂŁșiri, nu multe frâne și plus alte circumstanțe favorabile. Oricum, n-aș putea merge liniștit fĂŁrĂŁ sĂŁ nu o calc puțin, fĂŁrĂŁ o depĂŁșire fĂŁrĂŁ o talpĂŁ când ieși de la o limitĂŁ de 50 sau 70. Dar, fiecare cu dorințele lui.

Mie imi place sa merg lejer, fara depasiri .. de aceea am scos si acel consum :D

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.